Vakencorner
|
Vinn 5000$!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här är en kille som lovar 5000$ till den som kan hitta foton/videos på när Alex Jones blir attackerad av poliser:
http://uk.youtube.com/watch?v=vpRNO_upXDU Lycka till !
Posted on: 2008/8/29 8:58
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
Re: Vinn 5000$!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=aoyn_doplUM
http://www.youtube.com/watch?v=ptsbCwcbrfc http://www.youtube.com/watch?v=KSq41PG_Bcc
Posted on: 2008/8/29 9:50
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tyvärr, se videon först :)
Posted on: 2008/8/29 9:56
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Alex Jones är bara löjlig. Han angriper problemen från helt fel vinkel.
"I de blindas rike är den enögde konung" |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Snubbens personlighet påminner om en alldeles speciell person i DieHard.
http://www.youtube.com/watch?v=-fVkCSyP9fs Klipp 1 02:50 - 04:14 Klipp 2 05:33 - 07:50
Posted on: 2008/8/29 10:55
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag antar att du menar Harry Ellis... Hans Grüber är riktigt sympatisk jämfört mot honom.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo precis
Posted on: 2008/8/29 11:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är många som gillar att gnälla på Alex J, MEN VAD gör Ni för att konfrontera den onda elit som förslavar mänskligheten.
Jag tycker han ställer relevanta frågor till Elitgubbarna.
Posted on: 2008/8/29 12:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är väl snarare hans SÄTT att nå ut till andra som många ifrågasätter. Jag tror att det är lättare att nå ut till folk om man är mer sansad och inte skriker hela tiden.
Posted on: 2008/8/29 13:39
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad gör du själv Bennybear? Förutom att gnälla på folk som inte har samma absurda syn som du själv?
Under din infoutdelning tex delar du ju inte ens ut material till invandrare och kvinnor... Undrar varför... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag menar bara att det är många som gnäller på A.Jones FAST han är en av de som mest försöker på olika sätt konfrontera de Globalistsvin som alltför ofta får stå oemotsagda i MS-medierna och spy ut sina arroganta och äckliga agenda UTAN att nån lyfter ett finger. OM NI har bättre tips om hur man ska få stopp på NWO-svinen, så är det väl bara att GÖRA det, istället för att gnälla på de som försöker så gott de kan med de förmågor de har. Att han har en agressiv stil jämfört med t.ex den lugne Alan Watt, beror väl på att de är OLIKA individer och typer. Speciellt i detta "mellanmjölkens land" skulle Vi behöva ett Rivjärn som likt Jones ryter till om allt jävelskap Eliten skapar för oss. I stället för som Vi svenskar ofta gör: - Knyta näven i byxfickan. Förresten, Vad vet du om vilka jag delar ut material till? Jobbar du för FRA, eller är du möjligtvis kompis med smygkommunisten, Zack på forumet som umgås med AFAiter och andra fega kommunisttokdårar, som spionerar och rapporterar om sanningsägare och nationalister, när de försöker sprida information?
Posted on: 2008/8/29 14:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
1. Du är ingen sanningssägare Bennybear.
2. Läs punkt ett tills du fattar innebörden och när du är färdig fortsätt till punkt tre. 3. Inse att du faktist erkänt att jag hade rätt oavsett vilken sammanslutning jag tillhör. Du som nationalist vill ju bevara den svenska kulturen... Nu klagar du på den. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frågan står kvar bennybear. Tycker du att det är BÄTTRE att göra som Alex eller att vara lugn och sansad?
Posted on: 2008/8/29 14:57
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det beror väl på VEM man jämför med. Om man jämför med dina Politiskt korrekta Kalle Anka-åsikter och lögnaktiga påståenden så är jag ett UNDER till sanningssägare. Quote:
Att du umgås med statens förlängda STASI-arm i AFA, EXIT och EXPO har jag misstänkt länge. Och, NEJ du har inte rätt i detta fallet heller, sorry, Bättre lycka nästa gång, kompis. Angående den svenska kulturen och nationalkaraktären så är den som många andras; OLIKA ( Som tur är. För om marxistfrimurana får som de vill så blir vi alla lika ) Att jag tycker svensken ofta är feg och rädd, är ju en annan fråga som man kan fördjupa sig i VARFÖR och HUR det blivit på detta sättet.
Posted on: 2008/8/29 15:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag gillar inte heller Alex Jones stil, men han åstadkommit massor för att få människor att bli mer medvetna. Det positiva överväger helt klart det negativa. Men det ligger i vissa människors natur att endast se det negativa och dessutom blåsa upp det.
Kanske tom. den svenska avundsjukan och vår jantelag spökar lite. Inte många svenskar som törs sticka fram hakan som AJ i allafall.
Posted on: 2008/8/29 15:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
I bland behövs det att någon Ryter till och "slår näven i bordet". Eftersom situationen Nu är så allvarlig på våran Planet och det faktum att Globalistsvinen håller på att kasta in oss i en ny mörk tidsålder så förstår jag A.Jones frustration i det faktum att NÅGON måste faktiskt säga till på skarpen. Tiden är knapp och gör ingen något så är utgången ganska säker.
Posted on: 2008/8/29 15:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du är ute och cyklar som vanligt Bennybear... Har som vanligt inte en aning om någonting.
20 år har du studerat säger du... Som mannen som åker till flygplatserna för att se alla resenärer tror han sig veta hur det känns att flyga trots att han aldrig flugit |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Exakt. Ha även i åtanke att jag började helt enkelt denna tråden och den andra om Alex Jones helt enkelt med att säga att han betedde sig SOM en idiot. Sen att folk börjar säga det ena och det andra(t.ex. att jag försvarar fascister etc) är ju deras problem. Jag har inte förstorat något, det är folk som blir upprörda när deras frontperson kritiseras
Posted on: 2008/8/29 15:19
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Specifiera dig gärna Kamratski, så jag har en möjlighet att verifiera dina påståenden!
Posted on: 2008/8/29 15:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Med ditt nonsens om vem jag är och i vilka kretsar jag rör mig i.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ok, så du menar att du minsann VET en massa om Frimureriet eftersom du , till skillnad mot mig är MEDLEMM. Och till skillnad mot mig som skriver om Frimureriet så har du egna erfarenheter och riktiga kunskaper eftersom du är med i "brödraskapet"?? Eller hur skall jag tolka dig?
Posted on: 2008/8/29 15:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Svara då vänligen på VEM eller VILKA du fått påståendet om att:
"Under din infoutdelning tex delar du ju inte ens ut material till invandrare och kvinnor..." HUR skalla jag tolka detta? Att du fått tag på informationen genom AFAiter, EXPO eller andra underrättelseorgan marxisterna använder för att spionera och misskreditera nationelister och sanningsägare, ELLER att du på annat sätt fått reda på denna informationen?? VISA nu att du är en rakryggad Karl som berättar sanningen och inget annat än sanningen, så Hjälp dig Gud!
Posted on: 2008/8/29 15:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag kanske skaffat mig denna information själv... Har du tänkt på det? Jag tror du ser konspirationer överallt. nationalister har ju sin egen kartläggning iom Anti-AFA. ![]() Kanske jag bara snappat upp det i en tråd här på vaken? Eller kanske jag analyserat dig och läser av dig...? Hursomhelst har du ju iallafall visat att mitt påstående är rätt eftersom du inte dementerat det ens utan vill veta källan till denna sanning. Jag tycker iofs att är alla parter överens om att någonting är sanning behövs inte källa nämnas. Det är i så fall bara en form av kartläggning. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login