vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Rösta på Sverigedemokraterna....
#1


See User information
Varför haussar media upp SD vad är meningen? Det är starka krafter som driver på i alla medier talas det om SD började för några månader sen....

Oberoende media hmm.... Onkel sam i farten igen....

Regeringspartierna har ju sagt att dom inte vill samarbeta med SD?

Vad är planen?

Är det för att agendan mot övervakning kan skyndas på så att dom etablerade inte ska behöva vara ansvariga...

SD skulle troligtvis stå för mer kontroll i samhället, det är ju perfekt i det rådande politiska klimatet, men dom kan ju inte vara själva, kommer Mona eller Reinfeldt att krypa till korset??

Och självklart ska man inte rösta på SD det är ett farligt parti för alla oavsett färg....


Posted on: 2009/11/19 11:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#2


See User information
SD är bra.

Posted on: 2009/11/19 12:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#3


See User information
håller med. sd måste ju vara elitens älsklingar, dom är fackfientliga och vill ta bort las, dom skapar stridigheter i arbetarklassen. Men planen är väl ju mer aftonhoran smutskastar dom ju mer framställs dom som underdogs, och alla älskar ju en underdog.


Rösta inte överhuvudtaget

Posted on: 2009/11/19 13:59
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#4


See User information
Shermjyl: Det gör inget om du utvecklar varför SD är bra, även om du kanske (hoppas jag) har hamnat i fel forum.

Edit: La bara till vem jag adresserade med mitt inlägg.

Posted on: 2009/11/19 14:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#5


See User information
Alla partier är skit. Rösta inte på någon som upprätthåller maskinen.
Går partiet att rösta på, ja då vet du att det är för maskinen och emot dig.
SD får komma upp sig endast för att det skall bli enklare att genomföra opopulära förändringar för elitens partier.

Posted on: 2009/11/19 14:04

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#6


See User information
Jag trodde de bara inavlade bönder som röstade på SD.
Inte speciellt vakna o predika lika värde.

Men vi får se vad vår regeringen har för hemligheter, de visar sig förr eller senare.

Posted on: 2009/11/19 17:17
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#7
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
håller med. sd måste ju vara elitens älsklingar, dom är fackfientliga och vill ta bort las, dom skapar stridigheter i arbetarklassen. Men planen är väl ju mer aftonhoran smutskastar dom ju mer framställs dom som underdogs, och alla älskar ju en underdog.


Rösta inte överhuvudtaget


Det roliga i detta inlägg är ju att "aftonhoran" ägs av Schibsted och just "FACKET" (LO)


Quote:

Jag trodde de bara inavlade bönder som röstade på SD



Inavlade bönder finns väl mest i norrland där SD har minst stöd medan de har sympatier i storstädernas förorter samt mellanstora städer i skåne.


Personligen anser jag att sverigedemokraterna är pinsamma.
Då de är för FRA och det finns flera sionister i partiet som fått pengar av judiska lobbygrupper.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#8


See User information
Rösta ej :).

Man kan jämföra dagens politik i sverige som en motorväg.
De två blocken föreställer bilar som kör ett race i tvåfilig motorväg påväg från stockholm och ut i vårt vida land.

Den som har mest bensin (marknadsföring/propaganda) kommer
ha råd att göra flest omkörningar påvägen till mål och vinner SM i att på bästa sätt framföra DEN ENDA politik som finns i Sverige idag.

Två block, en politik: Småföretagare & arbetstillfällen, Klimat och ekonomi.

Om man inte vill ge rösten till "Röra om i grytan aka. Faschister under ytan" eller till "Hjälp oss så hjälper vi er Aka. EU-Bidragstagarna".

Posted on: 2009/11/19 19:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#9


See User information
*...gäsp*

Controlled opposition....

Om de får "makt" då blir det ENKLARE att genomföra sådana i Svea Riket aka WallenbergLand:
http://www.youtube.com/user/CopsOutofControl#p/u/14/4wjq0eOkDYg

Posted on: 2009/11/19 19:35
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#10


See User information
The Lorax, varför gäspar du alltid efter mina inlägg? Tar åt mig :(

Posted on: 2009/11/19 19:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#11
alarik: The Lorax gäspar åt alla... Han är en mycket trött admin. Som tror hela forumet är invaderat av Jantelagen...

Jag tror de som styr vill se SD som vågmästarparti. Det skulle kunna få ytterligare en mandatperiod av blått styre med lite brun smak.

The Lorax: Har inte jag sett den där länken förut? Varför cross-postar du?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=135915#forumpost135915

...gäsp

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#12


See User information
Jaha, det var ju inte så bra att ha en sömnig admin, han kanske skulle bytas av med en som är mer vaken? :D

Posted on: 2009/11/19 19:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#13


See User information
Jag skulle definitivt rösta på dom, inte för att jag gillar dom men jag hatar mer Peter Eriksson som kör om kring med en SUV och får pengar ifrån vissa stiftelser. Betala skatt för att du andas. Det är bra att bor i Umeå.

Kolla Barry Chamish, en jude om vad han tycker.

Posted on: 2009/11/19 20:06

Edited by Ecoflum on 2009/11/19 20:39:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#14


See User information
Klart som fan att alla bank jävlar tycker det han säger är blä men se vad han har att säga om mordet på den enda israeliske premiärmistern som ville ha fred och hur han blev mördad, noterra inte mitt ord utan Chamish (Barry Chamish, GCN, blev utslängd av rothshild stat israel)

Posted on: 2009/11/19 20:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#15


See User information
Ställ upp två judar och två palestiner, gissa skillnad. Går inte. Tala om att bli tagen i näsan av skit som trycker pengar, skaffa silver mynt.

Posted on: 2009/11/19 20:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#16


See User information
Vem är det som äger bankerna, aliens eller vaddå?

Varför inte läsa i företagsregistret?

Posted on: 2009/11/19 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#17


See User information
Ta till exempel jackbloodfprum som är en total federal investigation agency kreation. Du får inte ens säga att Ben Bernake jude är en konspiration

Posted on: 2009/11/19 20:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#18


See User information
Ok, dollarn är helt bara skit, vilken tillfällighet.

Posted on: 2009/11/19 20:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#19


See User information
Jag hoppas Amerikaner blir gasade i FEMA läger efter som det är vad de förtjänar

Låt oss se vad som händer lol.

Posted on: 2009/11/19 21:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#20
Ecoflum: Du vet du kan editera ditt tidigare inlägg va? Genom att trycka på "Ändra"
Det strider mot god netikett att dubbelposta och du hexapostar


EDIT: Du hann få in ett inlägg till, så du heptapostar

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#21


See User information
Jag ber om ursäkt men vad refererar du till?

Posted on: 2009/11/19 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#22
Jag ville bara påpeka regeln, då du verkat missa den
Ingen fara med mig, jag respekterar fortfarande dina inlägg, även om det blev en hel del just nu

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#23


See User information
så du hänvisade till ingenting, bra att du erkände det. (jag har inget emot dig, seriöst)

Posted on: 2009/11/19 21:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Rösta på Sverigedemokraterna....
#24


See User information
Quote:

Det roliga i detta inlägg är ju att "aftonhoran" ägs av Schibsted och just "FACKET" (LO)



Men LO slutade vara fackförbund för längesen, finns andra bättre

Posted on: 2009/11/19 21:14
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS