vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 8 »


Anonym
Re: Chemtrails?
#25
Jag gillar inte den här typen av pajkastning som ofta uppstår, men va faan tree, du är ju inte ens open-minded för att det skulle kunna vara så att "chemtrails" existerar.

Själv behöver jag inga utomstående bevis eller fakta för att förstå det, det är bara att öppna ögonen och titta upp. det som sker i våra skyar är INTE normalt... oavsett hur många förklaringar du kommer med om hur kondensmoln bildas.

Svara istället på den stora frågan som sliparn ställer,
"Förklara vad som orsakat att planens kondensstimmor numera bildar cirrusmoln som täcker hela himmeln, vilket inte skedde tidigare?"

För du ser väl det?
Idag har varit ett ypperligt exempel på just det. Iaf här i Jönköping.



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#26


See User information
Alltså, jag har varit skeptisk och tittat uppåt för att se något men märkte inget underligt. Tills i slutet av förra sommaren.. Alltså det kändes helt overkligt att titta upp på 5-6 sträck som gick så långt jag bara kunde se och 2 eller tre tvärs över dessa. Satt ute och följde dom här sträcken sakta breda ut sig mer och mer tills hela himlen var täckt av ett moln som efter ett par timmar var alldeles disigt. Jag bor i norra Sverige och kanske därför jag inte sett detta fenomen fler gånger, men den där dagen blev jag övertygad om chemtrailsens existens.

Men att han inte får posta något inlägg i ämnet förrän han har absoluta bevis låter jättekonstigt och det skulle försvåra ordentligt på detta forum om det krävs också.
Väldigt många ämnen där det kan vara nära nog omöjligt att bevisa att något till 100% håller internationellt och accepteras av alla.

Posted on: 2011/3/15 21:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#27


See User information
Quote:
du är ju inte ens open-minded för att det skulle kunna vara så att "chemtrails" existerar.


Jodå, tekniken existerar, och används säkert. Men det finns fortfarande inga bevis för att det sprejas i jönköping. Att tänka på något varje dag och vara övertygad om att man har rätt gör att man bygger upp ett religiöst trosystem där man inte behöver någon fakta för att det är "uppenbart".

Quote:
"Förklara vad som orsakat att planens kondensstimmor numera bildar cirrusmoln som täcker hela himmeln, vilket inte skedde tidigare?"


Det finns ingen global vetenskaplig studie som har kommit fram till detta, jag bygger inte min tro på vad någon random person skriver på ett forum... Har han gjort en egen studie och gått igenom miljontals bilder från olika år eller vad?...

Quote:
Alltså det kändes helt overkligt att titta upp på 5-6 sträck som gick så långt jag bara kunde se och 2 eller tre tvärs över dessa


Det är vanligt, det är bara vanliga flygplan som åker från samma flygplats eller från någon i närheten som lyfter från en annan flygbana och mot en annan riktning. Vad är trovärdigheten på att 6 olika piloter i en liten stad i sverige har fått en uppgift att flyga en massa konstiga flygrundor för att sedan komma tillbaka och landa utan att veta varför dom flög som dom gjorde...

Posted on: 2011/3/15 21:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#28
...allt är precis som det ska vara med andra ord?
Phew!...skönt!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#29


See User information
TreeOFLiberty!

Du ville visst lära dej om hur strimmorna och contrail-cirrus molnen bildas.
Då kan du läsa igenom dessa dokument: (ja, jag har läst det mesta)
Det är forskningsprogram vars uppgift är att framförallt utreda och mäta flygets bildning av cirrusmoln.

PAZI 2
http://www.pa.op.dlr.de/pazi/
Slutrapport:
http://www.pa.op.dlr.de/pazi/DLR-Mitteilung_2008-01.pdf


INCA
http://www.pa.op.dlr.de/inca/
Slutrapport: http://www.pa.op.dlr.de/inca/INCA_Abschlussbericht.pdf

ISDAC
http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf

(många fler program finns, detta är ett litet urval)

Nu undrar du säkert vad dessa forskningsprojekt har för betydelse för bevisbördan?
Detta är i huvudsak forskningsprogram för mätning i fält och ofta efter kommersiellt flyg.
Tiden då dessa program startades är samma som när allmänhetens observationer av contrail-cirrus moln började komma in. beskrivningarna av contrail-cirrus molnen är de samma som i patenten.

Då är min teori att om dom nu började med att modefiera kondensen i slutet av 90 talet, så är det ju självklart att dom satte upp stora forskningsprogram för att övervaka och observera förändringarna. patenten för geoengineering sedan länge funnits, så finns det väldigt stor anledning till att titta närmare på detta fenomen. Det handlar inte om "tro" och "Sagor" utan "observationer" och "fakta".


CFR har även endel skrivet om geoengineering,
http://www.cfr.org/search/?Ntt=geoengineering
(där finns även en film på någon timme där dessa trevliga människor diskuterar möjligheterna att spraya med div kemikalier.)

på Royal Society lika så:
http://royalsociety.org/search.aspx?query=geoengineering

Lite annat
http://www.atmos-chem-phys-discuss.ne ... 2009/acpd-9-2559-2009.pdf

tja, sök på "geoengineering" så hittar du mängder med studier och rapporter mm om detta. skulle dom verkligen forska så mycket och lägga så mycket pengar på detta utan att ens utföra själva momentet "geoengineering"? knappast!

Fakta, Indikationer och observationer finns i överflöd, rena "Bevis" är svårare att hitta, det får du söka själv. trots allt är geonegineering med kommersiellt flyg inte tillåtet enligt lag, så erkännande lär bli svåra att finna.


Posted on: 2011/3/16 9:54
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#30


See User information
Idag, helt molnfritt! Saken är den att nu för tiden reflekterar man mer på att det är molnfritt....mellan Göteborg & Borås.

Posted on: 2011/3/16 13:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#31
en fundering...

Efter att ha erkänt "chemtrailsen" som ett existerande fenomen i ungefär ett år nu, så har jag haft en del tid på mig att analysera och fundera över det hela.
Eftersom det inte finns någon "vetenskap" att tillgå i ämnet så får man ju helt enkelt förlita sig till sitt eget förnuft

Otvivelaktligen sprayas det alltid i den ände av horizonten där solen befinner sig. Skulle de vilja "förgifta" oss eller manipulera atmosfären på något vis så borde det mer logiskt sprays hej vilt i alla väderstreck... men så är inte fallet.

Vad är slutsatsen av det?

* Att de försöker studsa bort solstrålarna för att förhindra en "global uppvärmning" som "what in the world are they spraying" förespråkar?
-nej, global warming är en bluff och det vet "dom"

* Försöker dom dölja sikten så att vi inte ska se en "andra sol" jämte vår? Nej nej...hokus-pokus teorier kallar jag det...

Så vad är det då?

Min bästa gissning är att de vill hindra oss från solens strålar och den energi som de ger oss. Kanske ligger det mer i solens natur än att "bara" vara en värmande boll?
Att "de" har dyrkat den i alla tider vet vi. Egypterna såväl som Hitler och hela högen.

Så vad är det då solens strålar innehåller som de under inga omständigheter vill låta oss ta del av? ...hmm...uppföljning kommer när tankarna klarnar...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#32


See User information
patrik1975 är du riktigt riktig? Du hänvisar till ditt förnuft men faller pladask på dina egna tankar.

Du skriver "Otvivelaktligen sprayas det alltid i den ände av horizonten där solen befinner sig. Skulle de vilja "förgifta" oss eller manipulera atmosfären på något vis så borde det mer logiskt sprays hej vilt i alla väderstreck... men så är inte fallet."

Hur fan tänkte du där? Är du medveten om att du resonerar som om du är jordens centrum och allt kretsar runt dig. Jag förstår att du inte fattar din kullerbytta så jag får väll förklara för dig.
En som befinner sig en mil från dig i solens riktning ser inte dina mystiska flygplan framför solen utan i motsatta riktning. Det där genomsyrar hela diskussionen om chemtrails. Ni hittar på egna fysiska regler för att få era skruvade idéer att låta rimliga. Men inte ens i fantasin så träffar ni rätt.

Posted on: 2011/3/23 14:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#33
Pax, jag är medveten om det du säger och jag håller med dig. Jag har också tänkt på detta faktum, och har ingen bra förklaring

Var det inte märkligt innan så blir det ännu märkligare nu.
Kanske är det så att världen inte är riktigt så fyrkantig som vi tror?

Jag vet inte om ni hänger med & läser på andra konspiratoriska forum runt om i världen, men om vi tar det märkliga med månen den senaste veckan som exempel.

Runt om i världen har månen varit puts väck, helt borta. 10 mil därifrån har den varit precis där den ska vara.
Anledningen till att jag ens uppmärksammade diskussionen var för att den (här iaf) natten efter "supermånen", alltså den 20e inte fanns någonstans att finna, trots att den natten innan var fullmåne.
Detta fenomen har uppmärksammats världen över den senaste veckan.
Förklara det den som kan.

Eller ta kompasserna som felar världen över, också den senaste veckan. Norr är öst och öst är norr på plats A, medans bara några mil därifrån på plats B är norr i norr precis som det ska.
??

Dessa fenomen finns sammanställda i kartor på google maps för den som vill undersöka.

Eller ta fåglarna... i Falköping (och på många platser runt om världen) ramlar de ner, stendöda från himlen i samlad trupp. 1000 spänn på att varenda fågel i skultorp mådde alldeles prima i samma ögon blick.

Oförklarligt, ja.
Och allt händer på samma gång.
Det startade på nyårsafton 2010>2011

Vad det betyder?
-inte en aning. Jag kan bara betrakta det som sker framför mina egna ögon och dra slutsatser därifrån. Och i mitt fall sprayas det hårt på den sida himlen som solen befinner sig.

Sluta dumförklara och idiotisera resonemanget. Den som inte fattar att något är på gång bör ruska om sig själv & vakna till nu.
Tillsammans kanske vi kan hitta en förklaring till allt detta oförklarliga...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#34


See User information
Jag såg en hel del trails idag och tog lite bilder med luren.
Dom var inte speciellt långa och ganska osammanhängande men höll sig synliga i kanske 20 minuter vardera. Dom var till en början smala men fluffade upp sig efter en stund innan dom löstes upp bland molnen.
Jag är mycket tveksam till att det skulle vara något fuffens med fenomenet, eller att det skulle vara en konspiration, ivarjefall inte i Sverige. Kan hända att det experimenterats med vädermodifikation i USA men att det sker varje dag världen över kan jag inte svälja.

Resized Image

Posted on: 2011/3/23 19:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#35


See User information
Har uppmärksammat samma sak som du Patrik, det är faktiskt så att de långa trailsen alltid börjar i öster, för att senare på dagen dra sej västerut. Detta skulle givetvis kunna bero på att atmosfärens sammansättning (luftfuktighet, temperatur mm) inte klarar att producera cirrus trails förrän solen värmt upp ett tag. Men faktum är att planen nästan uteslutande trafikerar längst i öster på morgonen, för att senare på dagen dra sej västerut.

Vad Pax inte riktigt har insett är att småland nästan uteslutande har nord- sydlig trafik, Plan från tex Arlanda, skavsta Helsingfors, Tokyo mm som ska neråt europa passerar i denna korridor, men som sagt, på morgontimmarna trafikeras denna korridor långt i öster, längre fram på dagen längre västerut (tex jönköping) Hur svårt ska det vara att förstå det? Detta mönster har jag ofta observerat på flightradar24.com, men det kan givetvis ha varit tillfälligheter (ganska många dock) Frågan är bara varför denna ledning av flygtrafiken? Kanske har det en helt annan förklaring än geoengineering, bränslebesparing? vad vet jag?

När jag ändå skriver i denna tråd:
En sen eftermiddag sommaren år 2001-2002 (minnet sviktar) ringde min mor och bad mej titta ut. Hon sa: "Titta ut får du se något konstigt på himlen! Molnen lyser i öst, dom är helt oranga!, på motsatt sida solnedgången! vad är detta, har du sett detta innan...vad är detta för konstigt fenomen"

Som alla vet så är detta inget konstigt längre, oranga moln som nästan ser ut att lysa trots att dom är långt från solnedgången är vardagsmat, därför reagerar de med dåligt minne (de flesta med andra ord) eller de som inte var med på 80-90 talet inte över detta,
"Öööh, Vadå konstigt, det har ju alltid sett ut sådär!"

Tragiskt att mänskligheten anpassar sej till vad som helst på bara några år, hela NWO kommer att smyga sej över oss utan att majoriteten ens märker det, vi kommer att acceptera vilka förändringar som helst, bara dom går tillräckligt långsamt och att vi inte blir informerade om dom. Det är bara att titta på Östtyskland, muren byggdes, inget speciellt hände, deras utveckling var för dom helt normal, vad som hände i väst hade dom ingen susning om, propagandan gav en totalt snedvriden bild. Ingen reagerade på utvecklingen, reformer smög sej på dom, en liten ny lag här, lite nya regler där, företag förstatligades, osv, och allt detta utan att dom hade en blekaste aning om att deras utveckling var totalt annorlunda mot väst. Minnet om hur det var före muren suddades ut på några år.

minnet är vårat viktigaste vapen, var rädd om det, annars kan dom styra oss vart som helst.




Posted on: 2011/3/23 19:53
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails?
#36
Tack sliparn, en logisk förklaring till denna märkliga trafik enbart i öster på morgonkvisten.
Jag räknade igår till 13st plan som passerade på min östra flank, samtliga från norr till söder. Alla tätt intill varandra under de 8 minuter som jag står & stampar bussbyte till jobbet.

I somras satt jag och försökte lokalisera alla plan jag såg uppe på himlen via flightradar.com, men deras statistik falerar totalt. Enligt deras egen info på hemsidan ska ca 60% av all reguljärtrafik vara utrustade så att de går att följa på sidan.

I verkligheten var det, om jag minns rätt (ja, minnet sviktar hårt nu för tiden...antingen är det åldern, giftintag eller tandkrämstuben som suddar till det) ...3 plan av 30 på en timma. 10% med andra ord.

Oavsett om det är avsiktliga sprayningar eller ej från piloternas sida, eller om det kanske är något i bränslet, så är det oerhört märkligt att dessa "lianer" och cirrusmoln enbart uppstår vissa dagar.

Och under dessa "vissa dagar" så är det kanske hälften av planen som efterlämnar smetiga rök-korvar som grisar ut sig till slöjor på himlen. Andra hälften beter sig precis som "vanligt".

Att efterföljande dag alltid är en grå sörja kan ju såklart vara en slump, men känns högst osannolikt.

Fred, vi lever numera i en lydstat till usa, så det som händer därborta är minst lika troligt att det sker här. Skillnaden är att de har hållt på lite längre där borta.
Spana in dagens Aftonblodet.se och läs om hur svenska jas tränar med NATO.

Sverige? Neutrala? ...och nu ska vi tydligen ut & kriga efter olja i Libyen. Räckte det inte med att vi är knarkvakter i afghanistan?...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#37


See User information
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12835339.ab

Dom vill verkligen inte att vi ska få några solstrålar... undrar just vad det är dom försöker "skydda" oss ifrån...

Ut i solen så mycket ni kan!

Posted on: 2011/4/6 19:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#38


See User information
patrik1975: Ja Sverige är numera inofficiellt medlem i Nato och nu strider vi på terroristernas sida. Men vad har nu det med chemtrailsen att göra?Som jag förstår är det vanliga passagerarplan som sprider ut dom och inte militären.

Quote:
Otvivelaktligen sprayas det alltid i den ände av horizonten där solen befinner sig. Skulle de vilja "förgifta" oss eller manipulera atmosfären på något vis så borde det mer logiskt sprays hej vilt i alla väderstreck... men så är inte fallet.


Kan det vara så att spåren reflekterar solen och blir på så sätt synligare är om dom befann sig åt motsatt håll?

Posted on: 2011/4/6 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#39


See User information
Intressant! Jag förstår inte hur världen kan vara så blind för vad som händer. Varför vill man blunda för sanningen?

Posted on: 2011/4/6 23:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#40


See User information


Första tråden jag hitta om detta, så posten fick hamna här... Finns ju ett par trådar...






Posted on: 2011/7/31 13:47

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#41


See User information
Har ni uppmärksammat att trailsen är i full drift igen? Vi var på Skara chemtrail-land...förlåt sommarland i dag, och varenda plan skapade långa trails som övergick till cirrusmoln som på eftermiddagen slöjade in hela himmeln, på vägen hem såg vi även någon typ av haloeffekt i form av en vertikal regnbågen strax till vänster om solnen.

Jag har knappt sett ett enda spår på himmeln sedan i höstas, några spridda dagar har i stort sett alla plan haft korta trails (precis sådana som ända sedan femtiotalet har rapporterats som "UFO" då de nästan ser ut som ett tefat från sidan), dvs "normala kondensstrimmor". Men i förra veckan så började jag se några enstaka trails som gick från horisont till horisont (hth), medan majoriteten av plan inte lämmnade några alls, inte en meter! sedan ökade mängden plan med hth-trails för att i dag gälla alla.

En teori jag har är att bränsledepåerna fylls på med ett annat bränsle efter hand, varför skulle annars inte alla plan dra hth trails förra veckan? hur kunde dom på exakt samma höjd och luftrum som de feta strimmorna åka omkring helt utan att lämmna några trails alls?

Tja, det är en teori iallafall. Alla ni som funderar kring detta, håll koll nästa gång det varit en längre trailfri period, och det börjar komma i gång igen, kanske kan man då se vilka flygplatser de enstaka planen som avger massiva trails kommer i från, kanske kan man då se ett samband...eller inte, men teorier måste prövas inte förnekas..eller hur PAX ;)

Posted on: 2011/8/1 23:57
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#42


See User information

Posted on: 2011/8/3 8:23
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#43


See User information
Jag såg Chemtrails ovanför mig igår, det var streck i några timmar. Det luktade klor, någon som vet om det luktar klor av det dom släpper ut ?

Posted on: 2011/8/4 13:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#44


See User information
Behavioral and Psychological Effects of Chemtrails. A Special Report.

Since 1996 when chemtrails began, the Y2K, Global Warming, Gasoline Prices, and now "the economy, and other "headlines" have amplified and accelerated people's fears more.

This fear may be caused by the chemtrails to take advantage of people's fears and force those in power to make new laws and further empower the chemtrail agenda.

Other effects from chemtrail fallout are are lethargic, sleepy, thoughts of lazyness. Keywords seem to evoke an emotional reaction. A thirst for Junk Food. Also the wind speed seems to increase after a few hours of chemtrails in the sky.

Please note there are doctors and medical professionals "disguised" from some agency that are fully aware of the chemtrail sprayings and they work mainly in the smaller doctors offices and medical clinics.

When people are admitted to an emergency room or visit their clinic, they are fully prepared to start studying the effects of the people admitted, because they have been informed of the chemtrails sprayings in advance. These people should not be trusted under any circumstances.

I see clients on a regular basis in my office and on some days the chemtrails seem to have a "dumbing down" effect on my clients when they walk in for their appointments.

Most of all people become very sleepy and tired on some chemtrail spraying days. It's like they become "sedated", they start yawning like they are real tired. I have also noticed a reactionary occurrence when I speak to people from my heart they react more during a chemtrail spraying. You will also notice that pigeons and other types of birds are not as active and become more still and quiet on chemtrail spraying days.



Other behavioral attributes include:

Slowed or delayed reaction time and hesitation or significant lack of coordination skills.

I have to talk slower and have more pauses in between my sentences when talking to people.

I have also observed an effect that people seem to spend more time on a computer when chemtrails are sprayed. This could be due to the delayed reaction in their thinking. Emotional Attributes include: Denial & Ignorance on certain matters.

Chemtrails seem to have a variety of purposes, and they seem to disperse in a variety of visible patterns after spraying. Some chemtrails linger in the sky as "lines" or visible streaks. Other chemtrails seem to fan and spread out and cover the sky in a blanket of thick fog. Others seem to be invisible or have a very fine layer visible. It is also a fact that on very windy days, chemtrails seem to loose a lot of their effect, due to the strong winds, blowing them off course. Some of the purposes chemtrails are used for are, weather modification as well as over the horizon radar, but what about mind control of the human population?

Some days the chemtrails they spray are invisible, however you know when they have been spraying because in the late afternoon you will see a slight haze, especially if you use a mountain or other large land mass for contrast. You will see a brownish haze in the late afternoon. Usually on these chemtrail spraying days, people seem more docile and these sprayings occur usually around solar disruptions or flares. One sure way to see if chemtrails have been sprayed for the day is to look at the horizon at dusk or sunset. You will usually see a blood red sunset or the chemtrail streams will be more visible. In the area I live in (the silicon valley, california) when they have sprayed chemtrails, they lave a "tail" or a marker on the south horizon that is vertical.

I've also noticed those in certain occupational groups seem to have an immunity to the chemtrail effects. One of these is Auto Body workers, or those who work on fixing up damaged cars. I finally figured this out and it is that it is because these workers work in a sealed environment, (for detailing and repairing cars) and wear special protective masks that screen out dust particles. They also work with epoxy chemical resin, it is possible that wearing a mask keeps the chemtrail contaminants out and something in the epoxy resin may stop the DNA manipulation in the chemtrail mix from boding with the body's host. It is also because they are "creative" in that they are maximizing their creative potential in creating /repairing cars, so they are not sabotaged by the effects of chemtrails. The same effect seems to be with workers who paint cars and are in a sealed environment and also wear protective masks and work in an environment that has filtered air. Also I've noticed that when I work with epoxy resin (also known as Araldite), that when chemtrails are sprayed, the odor from the epoxy resin is lessened, and that my chemtrail immunity is strengthened. Also those that work in environments where UV lights are present. This is because the chemtrail particles are attracted to UV light and, as we all know UV light kills bacteria and viruses.



Those most susceptible to chemtrails effects are those who use religion, practice yoga or other methods of "escape". These people have no will of their own and don't seriously question the corporate agenda, etc, rather they serve and honor the corporate agendas purpose and actions. Some Chemtrails inflict Fear and Sabotage People's Creative Potential.

I also suspect that there are a select group of companies (possibly run by a covert agency) that provide air filtration systems that may have special air filtration screens that either "dumb down" the offices of the people working in them, or they provide a screen or filter from the chemtrail effects, when they install them in buildings and offices. These companies are probably some sort of CIA or secret government companies that do this.



The effects of the 10.7 cm Solar Flux on Human Behavior:(see picture)





"Borderland Sciences has over the years done an extensive observation of the effects of solar activity on the general population with respect to temperament modification. It has been empirically confirmed that SIDs (Sudden Ionospheric Disturbances), and Solar Flux Density increases have the particular effect of mania on the general populace, while low periods tend to display a tendency toward depression."



http://www.chemtrailcentral.com/ubb/Forum1/HTML/000924.html





Here is another link by the International Psychiatry Congress

http://www.psychiatry.gr/congress_3/book.php



Is it possible that nano technology "comes alive" during these special periods?

http://www.evpreversespeaking.com/200 ... ails-from-nasa-recording/





Another connection to Canada:

10.7cm Radio Flux values are measured in Penticton, B.C. Canada



Solar Flux Archives:

http://www.swpc.noaa.gov/ftpmenu/plots/xray.html

http://www.swpc.noaa.gov/ftpdir/plots/xray/

http://www.swpc.noaa.gov/ftpmenu/warehouse/2008/2008_plots.html

ftp://ftp.swpc.noaa.gov/pub/warehouse/2008/2008_plots/



There is a link between the metal TItanium and Chemtrail Effects. Whether the TItanium is acting as an antenna to re-broadcast the frequencies or as a blocker, we still do not know. But TItanium is starting to play a role in this chemtrail program. Only further research will tell us for sure.



Article 1: "The handful of cosmetics that contain them, such as clear sunscreens that use nano-scale titanium dioxide particles to shield the skin from ultra-violet sunlight"

http://bits.blogs.nytimes.com/2008/01 ... -killed-making-this-post/



Article 2: "This nanotube radio is over 10,000,000,000,000,000,000 times smaller than the Philco vacuum tube radio from the 1930s."

http://www.smm.org/buzz/buzz_tags/nano?page=1



Article 3: Surface Plasmonic Maskless Nanolithography using an Optical Antenna

http://www.sem.samsung.co.kr/cms/Down ... file/Edge/2007/Gold02.pdf



Article 4: "The military likes to see what information passes on line of sight phone systems. The method for doing this uses microwave techniques for isolators and use special compounds of barium, titanium, and iron sprayed into the microwave paths."

"The synthetic fibers do not have central cores, which are commonly seen in cilia and natural fibers. Scattered black granules may be seen within the synthetic material, resulting from titanium, barium, and zinc used in processing."

http://www.lightwatcher.com/chemtrails/Phelps_on_Chemtrails.pdf



Article 5: "The synthetic fibers do not have central cores, which are commonly seen in cilia and natural fibers. Scattered black granules may be seen within the synthetic material, resulting from titanium, barium, and zinc used in processing"

http://morgellonswatch.com/2007/02/24 ... ion-from-vitaly-citovsky/





If this is true, lead was removed from household paint a few years ago and replaced with Titanium. If the Titanium is acting as an antenna/amplifier, than remote television/radio signals could be amplified to create mind mapping/programming or to generate Morgellons Disease, a possible link to chemtrails. However, this is still only a theory and further testing will have to be done to prove/disprove this.



Quote from Conspiracy Planet:

"The satellites download holographic mind control movies, pictures, sounds, and sensations to people through this technology. The Air Force has stated in "Air Force 2025" that their goal is to develop virtual and augmented reality mind control. Depending on the how the computer is programmed or depending on the mood or intent of the person interfacing with the technology, you can be probed, bothered, gaslighted, frightened, manipulated, electronically raped, or tortured. It scans your brain frequencies and deciphers your thoughts. The satellites track you by mapping your bio energetic signature [body biometrics] and constantly scanning an area to find you."

Link: http://www.conspiracyplanet.com/channe l.cfm?channelid=42&contentid=5053&page=2

Atmospheric Electrochemical Mind Control Related to Solar Flux Levels.





http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/haarp _mind_weather_control.htm

http://www.trufax.org/catalog/aw.html



Atmospheric Electrochemical Mind Control Related to Solar Flux Levels.



http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... _mind_weather_control.htm

http://www.trufax.org/catalog/aw.html



Because some allergies can be cured using the Emotional Freedom Technique, is it possible that the chemtrails are causing allergies related to bioengineering Human Emotions? If this is so, it means that some of the chemtrails effects can be counter measured by using the Emotional Freedom Technique to heal the allergies. The allergies could also be a blockage occurring in the persons bio-emotional electrical system of their body, suppressing emotions being engineered by chemtrail technology. More research is needed to finalize this link.



Because newspapers are printed with soy ink, soy is the main culture medium scientists use to grow their bacteria in petri dishes. If the chemtrails are bacteria related, than working with soy ink could greatly synergize the chemtrail effects.



Have you noticed that the national weather service seems to forecast "clear blue skies" and there are usually no chemtrails sprayed on these days. And on "cloudy" days sometimes there is massive chemtrail spraying that occurs. Research shows that the national weather service knows what is going on and is possibly participating in the chemtrail spraying program. Here are some links that show more information.

http://watchthesky.org/chems/document/page1.htm





"6,506,148" may be typed. That leads to a description of a new technology patent, which allows manipulation of the human central nervous system via broadcast television signal",

http://www.bariumblues.com/nervous_system_manipulation.htm

http://www.assassinationscience.com/Chemtrails.htm



There exists an air force with its own rules, its own technology and its own agenda, which even overrides our president. This "secret" government has been around since ancient times. The earth is a living organism, responding to thoughts and human behavior. There is manipulation of mans thoughts, behavior and actions with an agenda to keep man in the dark, in fear of realizing his/her true potential. Chemtrails are just one method to keep man / women fearful and in the dark. Technology is also being used to enslave man / woman rather then free him/her. Technology is used as a "lure", to keep man distracted, as a magic show magician uses to fool his audience. Technology as well as chemtrails are trying to keep the different races of man/woman separate from each other as well as fighting against each other, so as to keep man/woman "in the dark" and not realizing that our true potential is to travel beyond the stars and explore our universe as peaceful beings. Until we can learn to understand the forces that are binding us, only than will technology emerge as a leader and healer, rather than as an en-slaver and fear generating mechanism. The good news is these manipulators are on their last legs and have already seen substantial "dents" in their agenda, thankfully due to people "waking up" from the dreamlike state they have chosen to remain in. It is only when we realize they are trying to keep us apart and fearful that we have already won. Their rule for thousands of years (about 5,000) is coming to an end and a new more beautiful era is emerging.

Posted on: 2011/8/13 11:26
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#45


See User information
CHEMTRAILS PRODUCED BY AVIATION FUEL LACED WITH TRIMETHYLALUMINUM

WHAT IS TRIMETHYLALUMINUM?

- Appearance: Colorless liquid which is pyrophoric ( pyrophoric = capable of igniting spontaneously in air )

- TMA is a combination of hydrocabons that closely resembles gasoline.

- TMA is used in weather sounding rockets where the white smoke provides a “tracer” for scientists to determine wind directions it various altitudes above ground level.

- MATERIAL DATA SAFETY SHEET for Trimethylaluminum

Trimethylaluminum.pdf

TOXICOLOGICAL INFORMATION

Aluminum Oxide dust formed when this compound is oxidized has caused toxic effects to the liver and kidneys in test animals. Exposure to aluminum oxide dust (which forms when trimethylaluminum burns) is not known to be acutely toxic.

Trimethylaluminum is not listed in the IARC, NTP or OSHA Subpart Z as a carcinogen or potential carcinogen.

Trimethylaluminum is listed on the TSCA inventory


http://www.truthwinds.com/siterun_dat ... ils/news.php?q=1313165698


Posted on: 2011/8/15 17:47
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#46


See User information
På tal om aluminium, jag läste en rapport från ett universitet där uppgiften var att undersöka hur mycket fluor kan öka aluminiumupptaget, bla i ryggraden, och japp, ökar man fluormängden, så ökade aluminiumupptaget.

Frågan är bara varför denna undersökning?
Svaret kan hänga samman med ovanstående information.

Posted on: 2011/8/15 22:33
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#47


See User information
835 - Chemtrails, Geo-engineering, Eco-fascism, WW3, NWO and your action NOW!


http://youtu.be/jU26LIh4itE


Posted on: 2011/8/19 9:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails?
#48


See User information
http://chemtrails-sverige.blogspot.com/


Fotodokumentation av chemtrails över nordvästra skåne den 27/9 , 2/10 samt den 14/10 när sprutningen var som allra intensivast.

I området har uppmärksammats fler fall än vanligt av förkylning, bihåleinflammation, luftvägsbesvär, hosta och huvudvärk.

Kan detta ha ett samband ?

Den 14/10 var den dagen då flera personer runt om i landet uppmärksammade en febril aktivitet på himlen med åtskilliga "chemtrail".

Posted on: 2011/10/18 13:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 ... 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS