vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 6 »

Re: Zink, zpz, zpz2, bortförklara hålet efter flight 93 i en ny video!

See User information
Zinks argument är tunna och tjatiga som en repig skiva.

Vi har alla läst, och tvingas om och om igen läsa; äggskalsliknande...Seoul...lät som ett tåg etc etc. (Det kanske är på sin plats att påminna om Forumreglerna, som säger: "Man upprepar sig inte flera gånger."

Zink rabblar dessa floskler till förbannelse, samtidigt som han stödjer sig mot dem som ett par kryckor, men han har uppenbarligen ingen djupare förståelse för vad han egentligen skriver eller vill ha sagt.

Om nu marken var så mjuk att ett helt passagerarplan uppslukades, så måste det alltså gå att gräva fram detta passagerarplan. Eller hur tänkte zink här då?

Hmmm "Här ligger ett plan begravet"

Posted on: 2007/9/7 15:48
Första regeln för hur man handskas med en fanatiker: Låt bli!

-Michael A Gilbert, Handbok i argumentation
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Förenta Staternas Regering skulle säga till CIA som skulle säga till Fox, CNN, History Channel och Discovery Channel att åka dit och spela in hela TV serier eftersom de gräver upp flygplanet med alla hjältarna som bekämpade Al-CIAda och ge liken medaljer.

Problemet är att det finns inget flygplan där, har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas.

Zink, har du varit ett offer för projekt som tex. MK ULTRA eller MONTAUK?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ja, MK ULTRA, det börjar bli den enda vettiga slutsatsen som går att dra efter hur zinken beteer sig i försvar av saker som strider mot logik.

Jag vill ha bevis för att den där svarta lådan du hänvisar till fanns i flight 93. Jag kan inte lita på att dom bara säger. "den här kommer från flight 93". Jag vill ha nästintill benhårda bevis och fysiskt säkerställning av att den svara lådan satt i flight 93.

Det borde ju gå att ta reda på vem som monterade ur den tom...

See User information
Skickar väl på zinken och alla andra försvarare av den officiella konspirationsteorin en presentation av Robert Gage, grundaren av Architects & Engineers for 911Truth, dessutom så är han medlem i AIA..

How The Towers Fell - WTC 7
http://video.google.com/videoplay?docid=-1765500021951712

Posted on: 2007/9/8 4:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Just den här dagen 911, var marken mjuk och flight 93 kunde bara försvinna, utan ett enda spår. Den här dagen är också dagen då allt försvinner ifrån planet, förutom svarta lådan. Just den här dagen är stål inte så hållbart längre, det räcker med att elda på stålet så smälter det. Just denna dag var hela USA's militära styrka någon annan stans än just i Washington och New York. Just denna dag 911, så reagerar inte Norad, eller nåt annat. på det som händer denna 911 morgon.

911 01 är också dagen då man kan gömma flygplan ifrån kronofogden. Släng in dom i en betongvägg, så försvinner dom bara. Hålet blir förvånansvärt litet och går snabbt att reparera.

Just den här dagen är också flera personer på 2 olika ställen, vissa på jobbet i mellanöstern, inte andra, utan samma personer också i USA.

En fantastisk morgon där allt verkligt blev Disney, om inte värre.

Var försiktiga med dom som ännu tror på det som kommer ur, "the stage hypnotist".... Jämför det med att bevisa för ett barn, att tomten inte finns, Dom tar det hårt och dom gör vad som helst för att hålla kvar drömmen om tomten.

Hejs!

See User information
Altså Zink.. Hur fan svårt kan det va att lista ut var planen egentligen är.. Antagligen på botten av havet eller något sådant.

Eftersom att amerikas regering inte har några problem med att döda flera hundra miljoner människor har jag ganska svårt att se att dom skulle ha problem med att dumpa ett paln med 200 något folk..

Posted on: 2007/9/8 13:03
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

zink skrev:

Återigen. Vad är mest logiskt?

Att Flight 93 kraschade och nästan försvann helt som berodde på marken fyllts upp där en gruva låg tidigare och därför var mjuk.

Ok, jag vill veta vad denna gruva hette, det måste ju finnas dokumentation på detta, skaffa fram det är du bussig!
Det är väl ingen konst för dig, du är antagligen utbildad inom gruvindustrin oxo..

Posted on: 2007/9/8 13:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
haha, zink vet var alla gruvor ligger och att om ett plan krachar i det försvinner det..

Posted on: 2007/9/8 13:53
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Quote:

zink skrev:

Återigen. Vad är mest logiskt?

Att Flight 93 kraschade och nästan försvann helt som berodde på marken fyllts upp där en gruva låg tidigare och därför var mjuk.

Ok, jag vill veta vad denna gruva hette, det måste ju finnas dokumentation på detta, skaffa fram det är du bussig!
Det är väl ingen konst för dig, du är antagligen utbildad inom gruvindustrin oxo..

Det var PBS Coals som ägde marken där kolgruvan de drivit fylldes igen när brytningen av kol avslutades.

Efter Flight 93 kraschen så har PBS Coals skänkt marken till Conservation Fund som bevarar historiska platser i USA.

http://www.post-gazette.com/headlines/20010920landnat3p3.asp

Det har dock uppstått bråk om denna mark nyligen där Mike Svonavec vill har 10 miljoner dollar för att de ska få uppföra ett minnesmonument.

http://www.usatoday.com/news/nation/2 ... 5-flight93-memorial_N.htm

Anonym
Jag tror priset på att få sätta upp monumentet sjunker om man skriver folkmord, utav regeringen istället för den offeciella spyan! Dom som bor i trakten har bättre aning om vad som hände den dagen, än vi andra.

Vid ett par tillfällen så har jag hört personer ifrån trakten uttala sig om att det var ett par jets uppe vid flight 93, samt att dom mer eller mindre sköt ner det. Skulle inte förvåna mig.

För övrigt så är väll fligt 77, 93 o dom andra ännu vid liv. Dom lyfte väl aldrig den dagen. Kan minnas att jag hört det i både radioprogs och ifrån nån dokumentär.

Tänk också på Zink, dom samtalen som sas ha spelats in, telefonsamtalen från f93 alltså. Dom kan inte finnas med tanke på tekniken, det gick ju inte att ringa i mob på den höjden. Kanske har ni snackat om dessa pryls i en annan tråd, hinner inte med att läsa allt. Jag tycker dock att samtalen räcker för mig, för det första är det inte möjligt, för det andra så finns det ingen på detta forum som säger till sin mammam i luren, hej, jag heter, och så följer både för och efternamn.... (skulle va Zink då kanske :)

En miss i planeringen. Tänk dig att du står på vägen, o fått punka, eller värre, kört av vägen och skadat dig, o snart kommer du att dö. När du berättar det här för dina föräldrar i telefonen, efter det du presenterat dig, så frågar du också..... Du tror väl mig?

Fyyyyyyy va dåligt!

See User information
Är det inte så att det fortfarande är tillträde förbjudet i området runt "djupdykningen" ? Märkligt hur man spärrade av området som brottsplats under så lång tid med tanke på hur de behandlade WTC.

Sedan kan ingen förnuftig människa tro att marken kunde varit så mjuk att planet sjönk rakt igenom det. Hur kunde delarna isåfall upplösts Antingen gick det igenom marken intakt eller också slogs det i bitar ovan mark. Välj nu.

Saknas det inte en...brand ?

Posted on: 2007/9/8 17:58

Anonym
Spegeln av fysiska lagar, asså zpz o zink kan förmodligen påstå att det brann upp ett par flygplan hit och dit 911. Att påstå att flygplanet försvann under marken låter som en sista utväg. 100 ton flygplan försvann i jockan???

Om det är på det här viset så finns ju flygplanet kvar intakt under ytan. det ligger ju som sagt inget kvar på ytan, bara ett litet hål, där det försvann, eller vad säger ni zink o zpz??? Ska vi leka gömma flygplan, eller vika oss ett par boeing av en jettestor plåtskiva. Kanske skall vi trimma en en gammal volvo amazon o åka till pluto?

Ännu bättre, lös problemet varför inte järnvägsräls smälter vid tågolyckor där tågen och lasten brinner. Ibland exploderar gastankar och dyl efter att ha brunnit i flera timmar, stora områden evakueras på grund av storleken på bränderna, o explosionsrisken. Men vet ni vad, rälsen ligger alltid kvar därefter. :)

Hare...

Anonym
Folk som tror att flygplan bara försvinner på mjuk mark är inte friska i huvet och hör hemma på ett mentalsjukhus.

See User information
Quote:
Folk som tror att flygplan bara försvinner på mjuk mark är inte friska i huvet och hör hemma på ett mentalsjukhus

ja herregud.

Posted on: 2007/9/9 20:37
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Den huvudsakliga anledningen till att så lite blev kvar av United 93 var att kaparna styrde planet rakt ner i backen. Det är väldigt ovanligt att flygkrascher går till på det viset, i vanliga fall försöker piloterna landa planet så mjukt som möjligt och då klarar sig planet mycket mer intakt från kraschen.

Men en bra krasch att jämföra med är PSA 1771, ett plan denna typ http://en.wikipedia.org/wiki/BAe_146 som kapades och kraschades rakt ner i marken av en nyligen uppsagd anställd.

Quote:
A Call comes in to the San Luis Obispo County, California Sherrif's Office citing a small plane crash in the mountains of southern California. Detective Bill Wammock is the first to arrive on the scene. He recalls “nothing that resembled an airliner... we went on for hours, before we heard the news reports of a missing airliner, believing that we were dealing with a small airplane full of newspapers that had crashed. We saw no pieces of the aircraft that were larger than, maybe, a human hand. It did not look like a passenger aircraft.”

Two days later, an FBI Agent working the scene found what appeared to be the barrel and trigger of a handgun. Forensic Analysists examined the pieces, and found a small peice of skin wedged between the trigger and the barrel. By matching the skin prints to the passenger manifest, investigators were able to conclude that the gun had been in the hand of USAir employee David Burke at the time of impact.

http://www.airdisaster.com/special/special-pa1771.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_Flight_1771

Poliserna som anlände till platsen såg alltså inga delar av planet som var större än en hand, och förstod inte att det var ett passagerarplan som störtat, de trodde det var ett litet flygplan. Delarna var utspridda över ett stort område.

Det är alltså inte så som många "truthers" vill hävda, att det alltid finns stora intakta delar av ett plan kvar efter en krasch.

Faktum är att om planet skjutits ner så skulle det förmodligen blivit mer kvar av planet, då det splittrats upp i mindre delar som sen bromsats av luftmotståndet, och alltså landat med lägre hastighet än om planet avsiktligt styrs rakt ner i marken.

Det är också lite anmärkningsvärt tycker jag att de alternativa teorierna inte kan bestämma sig för ifall United 93 sköts ner, eller över huvudtaget inte kraschade i Shanksville. Att man inte kan bestämma sig för det ena eller det andra visar hur dåligt underbyggda teorierna är.

Posted on: 2007/9/9 20:39

See User information
"Det är också lite anmärkningsvärt tycker jag att de alternativa teorierna inte kan bestämma sig för ifall United 93 sköts ner, eller över huvudtaget inte kraschade i Shanksville. Att man inte kan bestämma sig för det ena eller det andra visar hur dåligt underbyggda teorierna är."

Jag tycker det är lite anmärkningsvärt när du säger att det var kaparna som kraschade planet.

"Den huvudsakliga anledningen till att så lite blev kvar av United 93 var att kaparna styrde planet rakt ner i backen."

Posted on: 2007/9/9 21:04
Att se är inte att förstå

See User information
Kan du fixa en länk med foto?
Inte ens Airdisaster.com kunde uppbringa det tydligen....

Posted on: 2007/9/9 21:13

See User information
Någon annan en jag som tycker denna arikeln passar in på
Zink och Z, co.

http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_2287709.asp

Respect

Posted on: 2007/9/9 21:25

See User information
Quote:

conan skrev:
Kan du fixa en länk med foto?
Inte ens Airdisaster.com kunde uppbringa det tydligen....

Jag har faktiskt en dokumentär om den här kraschen och andra terroristrelaterade flygkrascher på ett gammalt kassettband. (Sändes för ganska många år sen, före 9/11.)
I brist på annan teknisk lösning just nu så avfotograferade jag tv:n.

Håll tillgodo. Ni får kopiera och klistra in och ta bort mellanslaget. Av nån anledning vägrar forumet ta med länken annars.
http://img182. imageshack.us/my.php?image=pict0002pp2.jpg
http://img178. imageshack.us/my.php?image=pict0006um9.jpg
http://img210. imageshack.us/my.php?image=pict0009vy3.jpg
http://img169. imageshack.us/my.php?image=pict0012lw5.jpg

Posted on: 2007/9/9 22:33

Anonym
Ja men vart är flygplanet då, asshole. Du vet, flight 93. "marken var mjuk" *asg*

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Håll tillgodo. Ni får kopiera och klistra in och ta bort mellanslaget. Av nån anledning vägrar forumet ta med länken annars.

Så här gör man mina vänner för att få alla länkar att funka

Markera text som du vill göra länk av!
Klicka sen på den lilla jordgloben uppe till vänster (se bild)
Skriv in adressen som ska länkas till i fönstret som dyker upp

Sagt o gjort, det funkar i alla lägen vad jag märkt iaf...

Ändrat...

verkar inte alls funka får ett fel när jag försöker länka just zpz2's bilder? måste vara just imageshack som muckar? För min ovan funkar fin fint? Och alla andra långa länkar jag testat med?

Posted on: 2007/9/10 2:29
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Hur förklarar ni detta då zzzzzzzfolket? http://www.brasschecktv.com/page/153.html

Posted on: 2007/9/10 7:39
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Jag tycker "märket" som fanns där innan planet skulle störtat ser lite väl stort ut.. om man tänker på grusvägen som syns på satilitbilden är den som en liten stig i jämförelse, vad jag vet brukar grusvägar vara ca 2.5-3m breda..

mernar bilden 2.20 in i filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=-59kouBgO_s

zpz: teorierna är inte alltid konstiga, men folk föredar olika. Du och zink pratar ju inte alltid för samma förklaringar, är era teorier också skit då? Du säger ju att det blev bara små skor kvar och zink att planet försvann ner i marken.

Måste jag välja någon av dom värkar din med att det bara blev skort kvar mest trolig, men då måste ju dom vittnen som berättar om att planet blev nerskjutet ljuga, och minns jag inte fel hittade man lite delar från det några kilometer från platsen där det "landa". Du borde väl också veta hur omöjligt det skulle vara att kasta en plåt några kilometer? Om den nu inte lyckas hamna i PERFEKT bana på samma sätt som när man kastar ett spelkort.

Inte äns ni, zpz och zink, kan väl säga att det inte är nått konstigt med hela skiten kring 911? ärligt! Annars vill jag att ni bygger en skalenlig modell av något av tornen och får den att rasa på samma sätt som dom riktiga tornen, och ni får BARA använda flygplansbränsle och på dom våningar som planen träffade! deal?

Posted on: 2007/9/10 11:06

See User information
Quote:
Den huvudsakliga anledningen till att så lite blev kvar av United 93 var att kaparna styrde planet rakt ner i backen. Det är väldigt ovanligt att flygkrascher går till på det viset, i vanliga fall försöker piloterna landa planet så mjukt som möjligt och då klarar sig planet mycket mer intakt från kraschen.

Men en bra krasch att jämföra med är PSA 1771, ett plan denna typ http://en.wikipedia.org/wiki/BAe_146 som kapades och kraschades rakt ner i marken av en nyligen uppsagd anställd.

Tyvärr, dina argument falerar...
Om nu planet har träffat marken så som du påstår, hur kan man då finna delar nästan 13 km därifrån?
Detta tyder mer på att det blev nedskjutet, vilket även vittnesmål bekräftar.

The Pennsylvania state police said debris from the crash has shown up about 8 miles away in a residential area where local media quoted some residents as seeing flaming debris from the sky

Residents and workers at businesses outside Shanksville, Somerset County, reported discovering clothing, books, papers and what appeared to be human remains. Some residents said they collected bags-full of items to be turned over to investigators. Others reported what appeared to be crash debris floating in Indian Lake, nearly six miles from the immediate crash scene

In a morning briefing, state Police Major Lyle Szupinka confirmed that debris from the plane had turned up in relatively far-flung sites, including the residential area of Indian Lake. Investigators appealed to any residents who had come across such debris, in the surrounding countryside or even in their yards, to contact them, emphasizing that even the smallest remnants could prove to be important clues."
Szupinka said searchers found one of the large engines from the aircraft "at a considerable distance from the crash site."
"It appears to be the whole engine," he added

John Fleegle, an Indian Lake Marina employee, said FBI agents were skeptical of his reports about debris in the lake [2.5 miles away from main crash site]
... said he climbed on the roof of an abandoned cabin and tossed down a burning seat cushion that had landed there.

Posted on: 2007/9/10 11:17

« 1 (2) 3 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper