vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Att vakna upp - blurb av micro
#1


See User information
Någon feedback på min blurb?<br><br>

<b>Att vakna upp</b><br>
En introduktion till den nya världsordningen och uppvaknandet på både ett yttre och inre plan.<br>
<object type="application/x-shockwave-flash"
data="http://vaken.se/Filer/Radio/Player/mu ... vakna_upp_del_1.mp3"
width="17" height="17">
<param name="movie"
value="http://vaken.se/Filer/Radio/Player/mu ... vakna_upp_del_1.mp3" />
</object> [<a href="http://vaken.se/Filer/Radio/080405_va ... p3">mp3</a>] Del 1 Introduktion till den nya världsordningen<br>
<object type="application/x-shockwave-flash"
data="http://vaken.se/Filer/Radio/Player/mu ... vakna_upp_del_2.mp3"
width="17" height="17">
<param name="movie"
value="http://vaken.se/Filer/Radio/Player/mu ... vakna_upp_del_2.mp3" />
</object> [<a href="http://vaken.se/Filer/Radio/080405_va ... p3">mp3</a>] Del 2 Det inre och yttre uppvaknandet.<br>
5 april, 2008

Posted on: 2008/4/6 9:40
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#2


See User information
Tycker den var väldigt bra! Lung och sansad och pedagogisk. och en väldigt mysig röst

Posted on: 2008/4/16 20:59
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#3


See User information
Tycker dessa var och är bra då jag lyssnade 1 gång till på dessa.

Har väntat ett tag nu kommer det att komma fler?

Posted on: 2008/10/14 8:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#4


See User information
Det kommer mer när efterfrågan stiger. Kanske snart.

Posted on: 2008/10/14 20:25
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att vakna upp - blurb av micro
#5
Ja, det vore verkligen jättefint med ytterligare en blurb.
Fakta om att saker kommer bli värre har vi redan i överflöd.

Gör gärna en där du spånar, lösningsorienterat för/på individnivå. Det tror jag väldigt många skulle uppskatta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#6


See User information

Det va bland det bästa jag hört! Vilken framställning. Det e väldigt skönt att ligga o lyssna på i lugn oro.
Mer sånt! Är gärna med att utveckla det.

Perfekt att skicka som cd skivor till olika instanser. Måste vi tla mer om. LÄNGE LEVE E EVOLUTION!

Posted on: 2010/3/22 0:11
Kul att få nya ämnen att bita i!!
Bra jobbat alla.Syns snart. Utvilad och redo!
Tack fö att ni finns
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#7


See User information
Kul!

Jag ska göra en till med mer lösningsrelaterad inriktning snart.

Posted on: 2010/3/22 7:43
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#8


See User information
Skönt att lyssna på bra jobbat mike

Posted on: 2010/3/22 16:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#9


See User information
Tackar!
Trevligt med lite överblick. Kommer tveklöst lyssna på nästa också!

Posted on: 2010/4/20 14:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Att vakna upp - blurb av micro
#10
Det vore intressant med en dialektisk förklaring på vad som är meningen att kalla sig själv och andra för vaken.

För denna sida har ju funnits på nätet ett bra tag nu och det enda man ser här inne är en speglad struktur av det misslyckade samhälle vi redan lever i.

Dessutom så vet ju alla att man faktist kan gå omkring medans man sover och detta gäller i allra högsta grad på båda sätten.

Desto fler etiketter man behöver lufta för att stå ut med sina handlingar som tex, buddist, nationalist, patriot osv.

Desto mer murar vi in oss själva..



Summa sumarum blir då att,
om man är delad i sig själv (somm ovan) och letar lösningar så skapar man samtidigt problem till resterande.

Sov gött alla självutnämnda vaken gestalter..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#11


See User information
trots intressant infallsvinkel så blir det något invecklat budskap för min smak.. dyker dessutom upp motsägelser desto längre in i klippen man kommer.. detta är dock inget konstigt utan snarare ett vanligt misstag i mänsklig dialog eftersom inte alla inser hur "sanningen" visar sig som beteende snarare än baserat på vilka ord man för tillfället använder... men allt som allt bra jobbat o hoppas du lyckas med dina ambitioner.

Posted on: 2010/4/21 17:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#12


See User information
Quote:

assegai skrev:
trots intressant infallsvinkel så blir det något invecklat budskap för min smak.. dyker dessutom upp motsägelser desto längre in i klippen man kommer.. detta är dock inget konstigt utan snarare ett vanligt misstag i mänsklig dialog eftersom inte alla inser hur "sanningen" visar sig som beteende snarare än baserat på vilka ord man för tillfället använder... men allt som allt bra jobbat o hoppas du lyckas med dina ambitioner.


Har själv inte lyssnat på blurbsen, ska göra det när jag får tid över.
Men det du talar om är mycket intressant, jag ifrågasätter dock om det är ett misstag:

Att tala om komplexa ting har sina primära sanningar på olika nivåer och kan då tolkas som motsägelser eller att den kommunikativa nivån inte är lika hög som det man talar om, alltså fel val av ord och uttryck. Men som vi alla vet är inget svart på vitt; jag håller på med en tatuering / symbol för detta. Kanske den redan finns vad vet jag:

En kompass för sökandet efter de primära sanningarna har inte bara en pil utan flera för att peka på individens nuvarande Dharmanivå av den kunskap man för tillfället besitter. Det kluriga är att det kommer inte bli lättare ju mer kunskap man får, tvärtom.

Posted on: 2010/4/21 18:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Att vakna upp - blurb av micro
#13


See User information
Hej Micro!
Tycker dina "blurbs" är intressanta att lyssna på. De ger en insyn och nyfikenhet på mer saker runt mig sj. Du ska ha ett stort tack för det du gör. Ser gärna fram emot mer av dig.

Mvh En vaken person

Posted on: 2010/4/21 21:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS