vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ringde Svt ang loose change

See User information
Ringde iaf och pratade med tittarservice om att jag ville att den skulle sändas och hon skulle ta tag i det sa hon. Hörde hur hon knappade på datorn:) bådar gott hehe

Posted on: 2008/5/30 16:45
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ringde Svt ang loose change

See User information
Good work man!

Posted on: 2008/5/30 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Om de skulle visa Loose Change, så hoppas jag verkligen att det blir Final Cut.

Posted on: 2008/5/30 21:19

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Jo, dom kommer visa den år 2071

See User information
AL-CIAda, ibland verkar du vara förstående för hur källan till alla konspirationer fungerar, ibland inte. Men varför vara så cynisk med dina kommentarer? Skapar bara negativt = gynnar alla negativa agendor = gynnar massmord = ja en sjuk koppling med what the fuck: Bush + Irak = Massmord. Och stöd en negativ agenda = stödja bush.. Do the math, men jag tror du är smart nog att förstå :). just a hint, no harm done or meant.

Bra initiativ, kan du vara snäll och berätta vilket nummer du ringde och lite hur du gick tillväga, så kan vi andra göra likadant.

Men det är viktigt att vara förstående och få dem att tro att de gör en väldigt viktigt sak ifrån deras synsätt (det är ju iofs en viktig sak, men alla förstår inte och är kanske rädda).

Igen, väldigt bra initiativ! TV4 Fakta visade och översatte 911: Mysteries: Demolitions.

Det kan man säga för att kanske sporra personen man pratar med? Dessutom så kan man sakligt berätta att detta verkligen ligger i tiden och att det är en heroisk insatt att få den sänd..

Sanningen är den att den andra sidan ifrån 9/11 attacken måste får höras, annars erkänner man att man ligger bakom - har man inget att dölja så låt allting komma fram. Bush hävdar att man inte ska lyssna på alla galna konspirationsteoretiker. Varför är dem galna och varför får dem inte komma tilltals? För att Bush ljuger såklart.

Posted on: 2008/6/5 18:08

See User information
Tack Seilon. Jag gick först in på svts hemsida och där hittade jag nummret, det finns under kontakt/tittarservice. Jag fick prata med en trevlig tjej, vi pratade säkert i 5 minuter. Jag la fram det bra tyckte jag själv och försökte få dem att känna sig duktiga och bra och allt sånt där. Pekade på hur stort intresse det fanns för denna typ av dokumentärer om 9/11 (sa bla att loss change är den mest sedda filmen på google video just nu) Jag berättade att många med mig skulle vilja att de sände nåt tex loose change.

Al Ciada: Tänk att nån alltid måste förstöra positiva trådar det är ju helt fantastiskt, samma sak i hela samhället överjävlar allt. Vad fan är drivkraften? Så mkt sånt här på vaken också i varenda jävla tråd.
Man tappar ju fan sugen på allt pga såna negativa viktigpettrar som dig.

Posted on: 2008/6/5 19:00
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
HELT omöjligt att dom tillslut visar den lär det ju inte vara.
Dom visade ju 911 mysteries och Loose change på TV4 Fakta den 11:e september förra året.

Ska dra iväg ett mail till svt.

Posted on: 2008/6/6 11:40

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper