vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Rusning till vaken.se - nästan 20000 unika besökare / månad.
Nyheten:
Manifestationerna och aktivism ger resultat! Vaken.se hade under maj månad 19822 unika besökare. Vi firar denna stora ökning som skett de senaste månaderna med nya sysslor. Läs i kalender om kommande engagemang och aktiviteter att deltaga i. Vi söker nu nyhetsansvariga till vaken.se:s framsida. Klicka här och läs hur du kan förbättra och utveckla vaken.se.

Sökes: Nyhetsansvarig / nyhetsredaktör.
Med cirka 20000 unika besökare per månad är vaken.se en alternativmedia att räkna med. Vi behöver nu se till att framsidan utnyttjas på ett bättre sätt och att viktiga nyheter från både Sverige och resten av världen kontinuerligt publiceras varje vecka. Är du intresserad av att hjälpa till och utveckla vaken.se kontakta info@vaken.se eller micro@vaken.se (Eller posta här i denna tråd).

Jag skulle gärna se en diskussion kring vad och hur vaken bör använda sin framsida till.

Mina tankar är ex att försöka kämpa för att göra en hel del positiva nyheter / framgångar för truthmovement, kändisar/politiker osv som går ut och inte sympatiserar med den officiella historian kring 911 osv.

Jag tycker det redan pågår maximalt med fear-mongering på alla håll och kanter. Både vanlig media och alternativmedia, så mer fear-baseed nyheter är inte nödvändigt på något sätt. Det finns redan i ett enormt överflöd.

Låt höra vad ni tänker och tycker om hur vi ska börja använda framsidan.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Rusning till vaken.se - nästan 20000 unika besökare / månad.

See User information
Håller med, mindre fear mongering och mer om TMs framgångar.
Fear mongering leder till att sovande folk fortsätter sova, det e ofta så galet att dom tror att det bara är påhitt.

Försök också klämma in mer EU lisbon treaty. Svårt att få tag på info om det dock.

Nyheter som i stor sett är pressrealeser för att sälja någon ny tech el dyl... som det här senaste med carbon cards/chip tycker jag ska hållas ifrån framsidan. Bara sånt som verkligen händer inte sånt som nån vill ska ha hända.

Posted on: 2008/6/1 11:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tror de flesta är vakenmedlemmar med flera konton, som surfar anonymt over nån proxy.

Posted on: 2008/6/2 20:11
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

JohnC skrev:
Jag tror de flesta är vakenmedlemmar med flera konton, som surfar anonymt over nån proxy.

Tror du det Steffo/wiseguy.

Posted on: 2008/6/2 20:13

See User information
Quote:

zpz2 skrev:
Quote:

JohnC skrev:

Tror du det Steffo/wiseguy.

Du har säkert mer än ett konto här du, zz2zzion.

Posted on: 2008/6/2 20:49
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Back to topic please!

Filipino: Quote:
Bara sånt som verkligen händer inte sånt som nån vill ska ha hända.

Sant.

Vissa fear-nyheter måste få komma fram för mainstream-media rapporterar ingenting alls, men över lag bör vi sträva efter att hålla fram det som går framåt/positivt för "TM" / de som inte sympatiserar med NWO.

Finns ju 1000-tals helt jävla olästa bloggar där folk postar både skit och jätteviktiga saker, men i kontrast har vi 20000 / unika ipanslutningar per månad men ingen seriös nyhetsrapportering. Det kan inte fortsätta så.

Nån som vill styra/ta tag lite i det? Det är inget svårt, eller ens tidskrävande. Krävs bara att man har viss kontinuerlig "koll" på vad som händer och förståelse för vad som kan vara bra för vaken.se att hålla fram.

See User information
På Prisonplanet.com har de nästan litet för många artiklar. En artikel med alla kändisar som talat ut om 911 skulle kanske vara någet, det verkar nu nastan komma nagon nya varannan vecka.

Jesse Venture, Jim Corrs, Charlie Sheen, hon som vann för bästa OScar och så vidare. Folk kan relatera nar en idol eller kandis sager nagot. Politikerna och massmedia håller ju tyst.

Att skriva om Lisabon, den sa kallade matkrisen och sant.

Kan kanske ha en tråd där man kan skicka in förslag pa nyheter for framsidan, behover inte ta sa lang tid att skriva ihop nagot, hitta videoklipp och kallor som man kan bifoga till artiklen.

Skulle vara intressant att jamfora vaken.se med andra nätmedier. Antalet träffar kommer sakert att öka än mera.

Posted on: 2008/6/4 20:05

See User information
Bra med AKTORIKTÄR figurer typ ae911truth, scholars for 911 truth
patriots for 911 truth.

Global Warming Scam

Kändisar.

Svenskar som andra Germanic kulturer respekterar AUTHORITY, generallt, ingen förlämpning, bara att budskapat i massmedian här är EXPERTERNA säger att, och EXPERTERNA vet att... osv...

En lista med Amerikanska kändisar oxå...

Hål er till trådens ämne , om ni vill bråka om mina "kulturella" åsikter, skapa en tråd till ; )

Posted on: 2008/6/4 21:03
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Lyfter... med tanke på det vi söker som jag skrev i mitt första inlägg.

Det är inget "jobb" att lägga upp en nyhet på framsidan, det är något en person kan göra då och då.

Om nyheten är på engelska så räcker det med att översätta ett fåtal rader för presentationen på framsidan, eller saxa hela direkt om den är på svenska. Det enda önskemålet är väl att den/de som gör detta har någon känsla för vad som är relevant att läsa/sprida.

Hör av er...

Anonym
Quote:

Sådana finns. Säkert också en och annan SÄPOinformatör och en och annan från Vetenskjap och Folkbildning.

Men de allra flesta är genuint äkta och detta är ett bergsäkert tecken på att uppvaknandet är i full gång.

Nu knäcker vi Matrix! Bra jobbat!

Anonym
Jag hade kunnat göra det om jag hade informationskällorna, kunde filtrera informationen så det viktigaste kom ut. Tyvärr har jag inte den tiden.

-Lite censur av mig själv-

Edited by Krus on 2008/7/4 17:11:26

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper