vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#1
http://www.youtube.com/watch?v=lWfkP6-VF24
Stan Romanek filmade utomjordingen som kikade in i hans sovrum.
Nu väcker filmen sensation i UFO-kretsar.


Den svart-vita filmen visades för första gången vid en presskonferens i Denver, Colorado i fredags. Denverbon Stan Romanek filmade den från sitt vardagsrum. Romanek säger att han flera gånger sett någon kika in genom fönstret. En natt bestämde han sig för att fånga tjuvkikaren på bild och riggade upp en videokamera med rörelsedetektor.
- Jag trodde det var någon som var nyfiken, men jag anade inte att det var en utomjording, säger han till CNN.


Ser snäll ut
Något bevis på att det verkligen är en rymdvarlse som ses på filmen finns inte. Jeff Peckman från organisationen Mutual UFO Network är dock helt säker på att det verkligen är en utomjordning som ses på filmen.
- Utomjordingen ser vänlig och mycket ung och oskyldig ut, säger han till Denver Post.
Romanek har inte velat släppa filmen till medierna, men har lagt ut den på Youtube, där den setts av miljoner människor.

http://www.expressen.se/nyheter/1.118 ... -tittade-in-i-hans-sovrum

Eller så är det bara en peeping tom i en mask...
Detta ska inte vara den riktiga filmen heller, utan bara en dramatisering utförd av en tidning som ville visa hur det kunde se ut.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#2


See User information
De Grå Aliens är NWO aliens, från jorden, en drönarras, som används som arbetare.

Posted on: 2008/6/1 15:48
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#3


See User information
Var ett långt reportage och en intervju om detta på c2c i torsdas, men det var ju innan filmen kommit ut. Mycket intresannt.

och det stämmer att greys oftast är "elaka", men vad menar du med att dom kommer från jorden?

Posted on: 2008/6/1 19:32
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#4


See User information
Detta är nog disinfo för att alla ska tro att de grå är fluktar-pedo-aliens och det ska bli ett jävla liv på kärringarna.

Posted on: 2008/6/2 2:26
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#5


See User information
Ptja, disinfo tror jag inte det är, isf ngn hoaxer.
Men att den skall se "snäll" ut. va? den ser ju helt neutral ut, som dom alltid gör.
Och det är faktiskt vanligt att greys står så och kollar in genom fönster på kvällarna. Inte för att det har hännt mig, men man har ju sett många bilder och läst om det osv :P

Posted on: 2008/6/2 13:41
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#6


See User information
Verkar som att det bara är någon som försöker skapa dålig trovärdighet på alienfenomenet.

Från kommentarerna:

Expressen har inte gjort hemläxan. Videon i artikeln är INTE den video det handlar om. Allt som publicerats från Romaneks video är en väldigt suddig stillbild. Videon i artikeln är gjord av Bryan Bonner från Rocky Mountain Paranormal Research Society för att visa hur lätt det är att fejka en alienvideo. Utomjordingen i videon är en docka hyrd för 90 dollar. Romanek är en välkänd ufo-gök med väldigt låg trovärdighet.

Posted on: 2008/6/2 16:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#7
Som jag skrev i mitt första inlägg "Detta ska inte vara den riktiga filmen heller, utan bara en dramatisering utförd av en tidning som ville visa hur det kunde se ut."

Kolla mer på http://www.stanromanek.com/

Detta är förresten stillbilden:
Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#8


See User information
ah, jag tänkte det, jag vill minnas att han sa att det var på "night vision" i filmen han hade gjort. attans att man missade det.

Posted on: 2008/6/2 16:27
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#9


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Och det är faktiskt vanligt att greys står så och kollar in genom fönster på kvällarna. Inte för att det har hännt mig, men man har ju sett många bilder och läst om det osv :P


Mysig liten gonattsaga där Emil:)

Posted on: 2008/6/6 13:50
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#10


See User information
Det var ingen saga :-p
en liten berättelse snarare.

Men låt mig omformulera mig då, det är vanligt att folk hävdar att greys står och tittar in genom deras fönster, och det finns en uppsjö med bilder och filmer på 'något' som kan vara 'greys' som tittar in genom fönstret.

heh.

Posted on: 2008/6/6 15:13
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#11


See User information
Menade inte att jag inte tror på det, jag tror ju på det mesta. Bara att jag sket i brallan.

Posted on: 2008/6/8 18:08
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#12


See User information
jonte, jag förstår dig.. Jag reagerade inte denna gången då jag borde gjort det, jag är inte längre rädd - fearless. Detta efter att jag lärde mig att livet är en illusion, energi som vibrerar fram vad vi tror är solida material :).

JohnC nämnde att de är ifrån jorden. Jag har hört talas om att amerikas shadow goverment eller hemliga militära anlägginar har skapat drönarraser och utomjordiska varelser som dem samarbetar med. (Jävligt mkt arkiv-x över det faktiskt när jag tänker efter nu..) Jag kom även ihåg nu att jag läste något om att Arkiv-X var ju baserat på verklighetens Arkiv-X.... Men jaja :)

I vilket fall som helst så är livet en illusuion och utomjordingar är smartare än oss om de kan ta sig hit - de förstår tid och rum med andra ord.

Vår fantasi skapar bokstavligen verkligheten, och verkligheten existerare i flertalet dimensioner. Vi lever i 4 dimensioiner, eller den 3:e denisteten (3:e chakrat)..

Flumm snack? Gör läxan själv om du inte tror på svaren, och återkom om ett par veckor och se för dig själv ;).

Existerar utomjordingar - självklart! :) Men att förstå hur så krävs det massa information - eftersom information förklarar allt ;).

Posted on: 2008/6/8 20:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#13


See User information
Håller med dig seilon om att information förklarar allt och att det också är information/upplysning som tar bort rädsla. Det är ju så det fungerar även med de mest triviala sakerna.

Jag gillar dina tankegångar skarpt! Jag tycker det är ett fint sätt att se på livet. Jag ska kolla mer på det där med energi:)

Posted on: 2008/6/9 0:33
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#14


See User information
Då man lär sig manipulera tid/rum så är avstånd inte längre ett problem, även med vår mattematik idag kan vi se att det är "mattematiskt" möjligt att "vika" rymden, så att resa från punkt a till punkt be, som är 100 000 ljusår bara blir ett steg.
För sådär en 80 miljoner årsen var väll knappast dom inteligentaste varelserna (om man väljer att tro på det vi får lära oss i skolan) speciellt smarta, tänk då en ras som på annat ställe i universum utvecklats 80 miljoner år mer än oss.

Det finns både smarta och tröga raser, det finns snälla och det finns "elaka", men dom finns där, och här...

Och visst är det vissa av dom, eller snarare deras (annunakis) tankesätt, som ligger bakom nwo härvan. Det är det vi måste slå oss fria från.

Och alla ni nazister/sverige demokrater/gökar här på vaken kan ju skratta er lyckliga åt att inte aliensen trätt fram officiellt och introducerat sig och sin teknologi.. Att dom inte gjort det tyder på att
a)Dom är snälla och vill inte förstöra vår egen evolution alltför mycket
b)Dom är dumma och vill inte gynna oss utan snarare ta "något" från oss
c)Dom är så långt fram i utveckligen att för dom att ta kontakt med oss är som för oss att ta kontakt med en myra.

Personligen tror jag på både a, b och c..

Spekulera kan man alltid.. hursomhelst finns dom där, oavsett om denna filmen var äkta eller ej..

Posted on: 2008/6/10 19:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#15


See User information
larvigt, vi är helt klart kontaktbara, ville dom ha nåt av oss lär dom ju bara ta det och slutligen evolutionen kan dom nog inte störa särskilt mycke.
Hursomhelst, jag tycker det är samma som med gudsdyrkan, ville dom ta kontakt och ifall dom kan hade dom gjort det..eller kanske har dom gjort det...finns ju ingen anledning att dom ska kontakta nån obetydlig idiot som springer runt och skriker tills han stupar, men vad skulle dom vilja ifall dom kontaktar oss? kontakta oss och ge oss en kul present för vi är grannar lär dom ju knappast göra...ifall dom nu är snälla..är dom onda vill dom kanske ha tillgångar eller slavar..det tar eller köper dom säkert...och det hade nog märkts ganska väl.

Näe jag tror det finns näst intill oändligt många raser i universum, oändligt många intelliganta raser, säkert finns det flera som vet var vi finns, men reser dom hit lär det knappast vara för att bli fönstertittare, eller på nöjesvisit, dom kommer behöva nånting när dom väl kommer.

Posted on: 2008/6/10 23:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#16


See User information
molgan skrev:
larvigt, vi är helt klart kontaktbara, ville dom ha nåt av oss lär dom ju bara ta det och slutligen evolutionen kan dom nog inte störa särskilt mycke.

Hah, vad drar du dina slutsatser på? Varför är vi så himmla kontaktbara? Vad säger dig att dom inte redan tar saker från oss och hur menar du att dom inte skulle förstöra vår evolution om dom la sig i?

Hursomhelst, jag tycker det är samma som med gudsdyrkan, ville dom ta kontakt och ifall dom kan hade dom gjort det..eller kanske har dom gjort det...finns ju ingen anledning att dom ska kontakta nån obetydlig idiot som springer runt och skriker tills han stupar, men vad skulle dom vilja ifall dom kontaktar oss?

Att ha nått ett högre stadie i evolutionen, både psykiskt och fysiskt har inget med "gud" att göra. Och det är ju det jag säger, anledningen att dom säger till ngn "obetydlig idiot" som i sin tur förmedlar det till oss är ju för att dom inte vill lägga sig i alltför mycket, valet skall ligga i våra händer. Läs Kalle sagan.

kontakta oss och ge oss en kul present för vi är grannar lär dom ju knappast göra...ifall dom nu är snälla..är dom onda vill dom kanske ha tillgångar eller slavar..det tar eller köper dom säkert...och det hade nog märkts ganska väl.'

Den männskliga rasen är inget annat än framavlade slavar i annunakis förebild, det är inget dom behöver ta eller köpa, dom har oss redan

Näe jag tror det finns näst intill oändligt många raser i universum, oändligt många intelliganta raser, säkert finns det flera som vet var vi finns, men reser dom hit lär det knappast vara för att bli fönstertittare, eller på nöjesvisit, dom kommer behöva nånting när dom väl kommer

Precis som du säger, det finns många raser och därav många anledningar. Tror dock många undviker vår planet med tanke på dom neggativa vibbarna vi sänder ut. och vår låga inteligens.

Posted on: 2008/6/11 13:18
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#17


See User information
Jag har sett en alien, den var brun, såg den 3ggr om jag inte minns fel.

Har även sett ett ufo som stod på gårdsplanen. Jag har hittat en video som visar ett som ser väldigt likt ut! Fast jag såg aldrig undersidan av ufot, däremot ovansidan.

Såhär såg det ut. Ufot hade en grå ring runt mitten och resten var mattsvart, fast ringen ser man inte på videon. http://www.youtube.com/watch?v=5d8tQPcuwtQ&feature=related

Posted on: 2008/6/12 1:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#18
http://www.youtube.com/watch?v=bY4_O2Po1ww


Här ser man förresten Stan Romanek videon: http://www.youtube.com/watch?v=J30WGDq-AXU Märklig symbol ena killen har på sin t-shirt... den känner jag igen minsann

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#19


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=bY4_O2Po1ww


Här ser man förresten Stan Romanek videon: http://www.youtube.com/watch?v=J30WGDq-AXU Märklig symbol ena killen har på sin t-shirt... den känner jag igen minsann


Jag tycker hela han ser ut som en alien! :| Vad är det för symbol, jag känner också igen den, kan bara inte komma på varifrån.


Edit: På den första videon du postade, lägg märke till det klickande ljudet vid 0:09. Kan det vara en docka?

Posted on: 2008/6/12 1:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#20


See User information
Du är vis Emil322

Spirituellt sett så kan det vara vi som reser tillbaks för att hjälpa till. Men jorden är som Emil322 säger i evolutionsfas, och de som är mer intelligenta vill inte störa eller rubba vår balans.

Allting är en illusion och det viktigaste att följa är serivce to others om man vill leva i den positiva världen, medan service to self gynnar den negativa världen. Just nu lever vi i en mer negativ värld men vi kommer 2012 att skapa den verklighet vi vill leva i, och detta försöker ju givetvis de onda också göra.

Vi som jord och mänsklighet håller på att vakna, och jag tipsade om denna sidan: http://oneminuteshift.com/archives i en annan tråd och gör det igen :). Det är 1 minuters filmer där som förklarar lite om den oändliga intelligens som vi alla är en del av.

Posted on: 2008/6/12 10:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#21


See User information
Just precis, det finns ju en teori att jorden är den enda befolkade planeten i universum och dom "utomjordingar" vi stöter på är oss själva. Personligen tror jag inte det.

Gällande 2012 så ställer jag mig skeptisk till om det enbart kommer vara bra. Spirituell ändrig, givetvis, men det är ändå något man måste jobba för.
Gällande kataklysmerna osv är jag rätt skeptisk till också, men jag tänker ändå va långt långt från kusten den 21a dec. Jag menar, ofta man vill va göken som skriker "jag visste det, jag hade rätt" sekunden innan man blir översvept av en hundra meter hög våg, better safe than sorry ;)

Posted on: 2008/6/12 16:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#22


See User information
Quote:

seilon skrev:
Du är vis Emil322

Spirituellt sett så kan det vara vi som reser tillbaks för att hjälpa till. Men jorden är som Emil322 säger i evolutionsfas, och de som är mer
Bra grabbar ni är rätt på det::))NI SER..

Vissa stora stenblock som ligger i naturen är kanske ifrån sista istiden, men inte alla. Vissa är ditlagda av andra yttre egokrafter för att användas som mottagare av störningsfrekvenser. Dessa "stenantenner" är fixeringspunkter/förankringsplatser för de planetära emperiebyggare som vill ha jorden kvar som slavplanet - en planet med den "ordning" som vi tydligt ser omkring oss. Flera är NU på jorden för att återinföra paradiset - seendet. Tillbaka till den nuvackra trädgårdenlParadiset.

Posted on: 2008/6/12 20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#23


See User information
emil322, du är evigt liv, du kan inte dö. Det som sker 2012 är en övergång till den 4:e densiteten, en dimension ovanför denna, en dimension av kärlek.

När man förstår att det bara finns service to self, eller service to others, så vet kommer övergången 2012 ta dig dit du själv tar dig. Är du självisk = negativt = dåligt, är du däreemot mer osjälvisk (över 50% om man jämför med självisk) då är du positiv = bra.

Men visst, vi är ganska så lågt utvecklade intelligens mässigt sett, för vi är väldigt rädda och lurade, och det är NWO och Illuminatis fel, så visst, är man otroligt lurad av dem så kan man hamna i fel verklighet under en flodvåg eller vad man tror sig hända (ens tro kommer spela roll). Jag drömde en stark dröm om en flodvåg, men jag är ju odödlig (jag finns alltid, alla mina jag finns alltid) så hur ska något sådant kunna påverka mig?

2012 innebär en ny tid, en gyllene tid, en tid då livet på jorden kommer vara så grymt att du kan inte ens ana. Det kommer vara så roligt och underbart och fantastiskt och ändå likt detta livet - fast mycket mycket bättre.

Så 2012 - En helt underbar tid, så länge du tror på det. Vi alla är energi, vi alla lever alltid, och vi alla är ett i kärnan. 2012 kommer ge oss chansen att vakna upp och leva i nästa steg i vår evolution. I en utopisk värld som är 100% harmonisk och underbar!

9/11 och sannings rörelsen bakom är en katalysator som hjälper folk vakna ur regeringars lögner och Illuminatis negativa inverkan på vårt sinne. Med detta kommer vi få se hur vetenskapen bevisar hur vi alla är ett, att vi lever i ett medvetet universum, som är byggt på kärlek om vi väljer det. Gissa vad illuminati vill bygga det på? Hat såklart, makt och slaveri.

Det finns två fundamentala krafter, positivt (kärlek) och negativt (hat). Kärlek är starkare, det är attraktion bakom kärlek och det är separation bakom hatet.

2012 innebär att du skapar din framtid, och det finns många framtider, inte bara en svart och en vit, finns mycket i gråmassan. Men frågan är, vill du leva ett helt jävla grymt liv eller leva ett svensson liv som slav, eller leva i ett helvete, eller leva i en himmel? Tjae, valet är ditt, och det kommer bli grymt som fan i vilket fall som helst, om du förstår att livet efter döden existerar och har bevisats. (www.victorzammit.com är en väldigt bra källa till detta). David Wilcock (www.divinecosmos.com) är en bra källa ang. vad som sker med vår jord. Även www.DeanRadin.com och www.GreggBraden.com samt http://oneminuteshift.com/archives för att se 1 minuters filmer om de ändringar vi står inför.

Så jag kommer vara där jag är 2012, jag nästan guidas fram hela tiden till nya guldkorn och min längtan är att se den freden vi får kanske innan 2012, men den freden och harmonin som vi har efter 2012 kommer vara så underbart grymt. Tänk dig att det finns inga hinder, filmer i 4D, tv-spel i 4D, nöjjen i alla dess former och allt som du kan njuta av i total harmoni med allting.

Men du kommer inte dit genom att likt en VD armbåga sig fram till sin post för att tjäna massa pengar ;). Du kommer dit genom att visa kärlek till alla människor och tro på en bättre värld. Eller åtminstånde följa service to self och service to others tipset jag gav. Är du rik redan, använd dina pengar att skapa en bra värld redan idag! Är du arbetslös, sök dig till dem som aktivt skapar en bättre värld och hjälp dem!

Vi kommer ingenstans om vi inget gör. Glöm inte heller Karma, se vad som hände med Earl när han sket i det (för er som ser på My Name is Earl).

:)

emil322, jag tror inte att vi är en enda befolkade planeten, det finns så otroligt många stjärnor likt solen och galaxer och ja det finns otroligt många fler liknande solsystem som det vi bor i - så det måste finnas mer liv.

Men jag tror ändå att vi själva besöker oss, och att det finns andra utomjordingar också. But time will tell, eller hur :)

Posted on: 2008/6/12 20:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Utomjordingen tittade in i hans sovrum
#24


See User information
Fan vad nice, jag längtar verkligen! Är inte ett dugg orolig och bryr mig inte nämnvärt ifall jag dör en smärtsam död. För smärta är bara tillfälligt och kommer garanterat gå över.

Men seilon, kan andra människor påverka vad som händer (går ALLA människor till samma öde) eller är det den enskilda individen som går dit den vill/förväntar sig?
Vore ju drygt om det saknas en enda vaken människa också resulterar det i att vi alla är fast i denna onda polisstat. :(

Posted on: 2008/6/13 5:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
53 user(s) are online (53 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 53

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS