vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Att få Bidrag för att sprida Kärlek

See User information
Jag funderar på att gå till någon myndighet och kräva bidrag för att täcka mat/hyror. Jag tänker säga att de får ge mig bidrag så jag kan jobba med att sprida kärlek. Vilket rent praktiskt innebär att göra livet bättre för andra människor ur deras perspektiv, så länge det är baserat på förståelse, kunskap och fri vilja.

Jag tänker säga att jag inte accepterar att samhället inte kan erbjuda ett sådant jobb och borde ge mig bidrag. För kan jag inte leva vilket jag inte kan om jag inte får mat och tak över huvudet, så kan jag inte sprida kärlek. Samtidigt kan jag inte jobba för då har jag inte TID eller ORK att göra det. Så jag vill ha bidrag i kanske 4år max och kommer sedan har startat upp något som kommer göra mig till miljardär.

Så, då kommer jag göra mer nytta för samhället.

Detta är inte något jag kommer argumentera med dem, jag tänker bevisa att jag måste få bidrag, eller att de ändrar systemet. För systemet inkräktar på min fria vilja, och genom min tolkning av religion och kristendomen som jag är född in i så är guds lag större än alla lagar, och den lagen är endast Fri Vilja.

Så självklart accepterar jag samhället och dess system, men då måste den acceptera vad jag vill göra. Men jag har redan arbetat i 8år och min själ har bara blivit svag av det. Om jag kan få kanske 4år på mig att visa hur mycket mer jag kan göra med tiden som gud gett mig att leva ut mitt liv med, så kan jag leva och accepterar deras fria vilja. Eftersom jag med min nya verksamhet som jag startat själv kommer genera mer kärlek, förståelse och harmoni till samhället än om jag inte får göra det.

Och inte är väl myndigheterna onda? Då blir jag ju tvungen att sprida detta på bloggar och filma det och lägga det på youtube. Helt enkelt göra allt för att bevisa hur samhället försöker förstöra liv istället för att älska liv.

Jag har gett hela mitt liv åt att låta dem inkräkta på min fria vilja, jag ber om 4år. Får jag inte det så är det tamefan Djävulen som styr, och dessutom bryter emot den Fria Viljan.

Skriva gärna vad ni tror jag får för respons så jag kan söka bevis till svaren så jag vinner i domstolen om det går så långt.

:)

- seilon

Posted on: 2009/1/20 18:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Att få Bidrag för att sprida Kärlek

See User information
Intressant tanke Selion

Hoppas du får dina miljoner så du kan börja hjälpa andra.
Hur skulle du hjälpa tex barn som lever under
hemska förhållanden, har inte mat för dagen.
Har inget hem att bo i .

Posted on: 2009/1/20 21:43
Bara dom som är indoktrinerade tror på sagor.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kommer bli rätt svårt tror jag. Om du är kristen vet du säkert vad som står i Uppenbarelseboken om Guds folk. De är inte så omtyckta här i Babylon nämligen.

Läste på din blogg här, fint skrivet men jag tror du har fel om Illuminati. De är nog inte "onda" alls faktiskt. De vet nog mycket väl allt det där du skriver om, de försöker nog till och med sprida det sakta men säkert i mänskligheten, bara kolla på den nuvarande ockulta revolution vi kallar New Age. Böcker, filmer och spel som handlar om de djupaste arketyperna i människan har nått en exhibitionsexplosion om man jämför med en generation tillbaka.

Men som du säger så är ignorans dominant, vår tids cancer. Just av den anledningen går upplysningen långsammare än den kunde ha gjort om vi som kollektivt medvetande inte nyligen kommit ur en mörk medeltid där religion och stat tryckte ner folk i okunskap och vidskepelse.

Trots att folk vill se sig som fria idag så hetsar man vidare med nya häxjakter. Illuminater och dyl. ordnar har förstått en av de grundläggande elementen för att skaffa makt över det mänskliga psyket; Segregera och segra.

Men hur kan någon utanför den inre kretsen påstå att de vet vad Illuminati egentligen vill uppnå med sin magi? Är inte ett sånt påstående också ett tecken på en viss ignorans?

I motsats, pröva att gå ut och berätta för alla du känner om ockulta ting och arkana förmågor, Guds kraft, etc.
Vad kommer de betrakta dig som?

Folket är inte redo, än...

Men vi är förändringens generation, vi är bland de första "proleterna" att få ta del av Sanningen.

Posted on: 2009/1/24 20:06

Edited by Xtas on 2009/1/24 20:26:10
Edited by Xtas on 2009/1/24 20:29:01
Edited by Xtas on 2009/1/24 20:30:12
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Xtas, jag håller med om att Illuminati inte är de onda. Det finns inget ont eller gott. Allt är ett. Illuminati vet om detta..

De gör vad de gör av ren kärlek till oss sett ifrån högre dimensioner. Dock finns det en del som inte förstår denna högre agenda av kärlek när de sprider negativitet.

Allt är Kärlek, och de "onda" är kärleksfulla, jag älskar dem! :D

Jag kommer återkomma om ett par månader när jag har tillräckligt med kött på benen att börja bråka om att bli en fri andlig människa, just nu har jag annat att stå i!

Och du har helt rätt att vi är de första som fått ta del av sanningen, hade jag haft ett Ego kvar (alltså, det är ju kvar, men jag behöver inte bekräfta det) så hade det varit enormt med tanke på hur Gudalik jag ser mig.

Synd att vissa inte gillar när man uttrycker sig så dock, jag ser alla som likvärdiga och älskar som sagt allt och alla.

Och jag gör faktiskt något för att skapa en ny bättre värld i Fred, Harmoni och Kärlek till skillnad ifrån många som är mycket bättre på att döma och klaga än att praktiskt åstadkomma något som leder till Kärlek och Förståelse.

Peace!
- seilon

Posted on: 2009/2/14 19:38

See User information
Jovisst vi är alla sammankopplade men i den här världen så finns det motpoler; ying yang, plus minus, feminin maskulin, varm kallt och rädsla och kärlek.

Och jag skulle vilja påstå att illuminati INTE kommer utifrån kärlek ;)

Posted on: 2009/2/15 11:12
"We’ll take a million September 11’s over one moment of true insight toward our self-hate." - Kymatica

See User information
SuperSonic,

I de högre dimensionerna så kommer de ifrån Kärlek då allt är Kärlek.

Dock gör de otroligt mycket för att vi inte ska kunna se sanningen.

Kan tyvärr inte svara klarare då jag inte vet i vilken ände jag ska börja, direkta frågor kan jag svara på och hämta informationen som finns metafysiskt (akashic records) och här i vår fysiska verklighet. (mycket går att förklara vetenskapligt och genom diverse skrifter)..

Men vill man själv veta sanningen och känna den måste man vända sig in i sig själv.

Posted on: 2009/2/15 19:37

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper