vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#1


See User information
har ni någon sin funderat på om ni blir medvetet används för skapadet av NWO. William Cooper har varnet för så kallad "hetsare" kan skräma upp folk till våld? och sen kan vålder skapen en utsäkt för makthavare att införa en polistat och får en utsäkt att bryta ner framtida förelser mot NWO som man gjorde med Extrem-högen i usa via CIA?

Det finns mycket anklagelser och kopplingar om vissa "saningar" som hämtats direkt ut Frimurarna!

och varför denna hårda attack mot religon? är inte det ett mål för frimurarna! testa att översätta orden på "Novus Ordo seclorum" och tänkt på noga vad just "Seclorum" betyder och innebär" så fattar nu vad jag menar"


Posted on: 2009/4/16 22:31
David Vaughan Icke father Beric Vaughan Icke is he a FreeMason? is the accusation true?
whas William Cooper kill for Exposes Alex Jones?
Zeitgeist Refuted!!!!!
remebert!!! they alwas control both sidas!!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#2


See User information
Det som man motarbetar växer sig starkt.

Ställ en klunga på tusen pers i en jettelokal. Säg till en att säga konstiga saker. Han kan endast blir hörd om någon bryr sig om honom!

Så fort man börjar bry sig, så kollar alla ditåt...

Frid

Posted on: 2009/4/17 0:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#3
Är din signatur seriös?..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#4


See User information
jag den är seriös

Posted on: 2009/4/17 18:13
David Vaughan Icke father Beric Vaughan Icke is he a FreeMason? is the accusation true?
whas William Cooper kill for Exposes Alex Jones?
Zeitgeist Refuted!!!!!
remebert!!! they alwas control both sidas!!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#5
William Cooper whaazzz n0t KiLlED bY AlEx Jonez It Waz Vaughan Icke ThaT WaZ behinD tHe AssaZsinaTion

Jag är också seriös!.

Tycker du Vlad var en bra person?...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#6


See User information
Ang:Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?

Självklart är det så!

Det var säker därför vi fick två ögon...och inte ett ,som ändå bara är målat på väggen.

Is Alex Jones A Zionist?

Posted on: 2009/4/17 19:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#7


See User information
Malmoesoldier!. jag sa inte att William Cooper dödades av Alex jones. utan William Cooper han blev skjuten av polisen strax efter William Cooper gjorde en rad radion program varna folk att Alex jones va en hetsare under nyåret 1999-2000 då alex jones sa" i sin redio kanal att kina och russlan tänkte bomba USA med känvapen. sen är han ju skänd att han slänga ut saker som han läser via faxen utan änns kolla om det är sant! William Cooper sa bara att han inte gillar det sättet Alex Jones gör. folk blev så rädda att många sprang upp i bergen under nyåret!. men kom ska komma ihåg att när folk blir rädda som kan det gå över till våld. kan du tänka dig vad som hade hänt då? våld är en utsäkt för inkalla en polis-stat.

Malmoesoldier!.:.Vlad va en hjärtlös kung som ville ha full kontroll över sitt folk och gjorde allt för att nå total kontroll. Den tidens Polis-stat. Deras tids WNO så nej.. ingen god människa.

sale:.; Alex Jones har länge misstänkt vara en Zionist. misstankar blev starka då han på stod att SaudiArabien styr Hollywood och Fox new även då det flesta vet att det är en löngn.

Sen dess har han försökt skaka av sig titen efter en rad kritiska utalande om Zionismen och isreal.. men många är fortfarande misstänkt samma..

PS.. jag anklagar inte Alex Jones för något utan bara att man ska vara på sin vakt och inte lura om det är så att han inte är helt ärlig..

Posted on: 2009/4/17 21:34
David Vaughan Icke father Beric Vaughan Icke is he a FreeMason? is the accusation true?
whas William Cooper kill for Exposes Alex Jones?
Zeitgeist Refuted!!!!!
remebert!!! they alwas control both sidas!!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#8


See User information
Om folk protesterar våldsamt mot en polistt kan dom inte införa en polistat för att häva dom våldstamma protesterna mot en polistat.


Jag tror inte längre på icke våldsamma demostrationer där plisen ger tillstånd att demostrera på ett ställe en mil ifrån det man ska demostrera emot. Gå rakt på mål precis som röd stjortorna i thailand. Dom stängde ASEAN mötet. När ska det hända i europa??? när ska en demostration emot eu och globlisterna våga gå så lång t att dom marcherar rakt emot topp toppmötet och avbryter det.
Det är det ända som funkar. Skjuter suten få om skjuta men deras ammo räcker inte. Tänk WW1 eller tidigare.

Dom som ska vara dom stenhårda aktivisterna som bryter upp gatsten och kastar på snuten eller krossar fönsterrutro på banker och macdonalds. Vad fan har det me d något att göra. Stoppa mötet ffs.

Alla dessa gigantiska demostrationer som varit har inte gett ett skit. Dom lyssnar inte.

Banna mig det här är uppvigling men tyvärr den bittra sanningen.

Fredfulla demostrationer är bullshit.
En stor folk masa byter bara något när den är ett hot.

Vill demostrera peaceful. Fuska med skatten, ladda ner film, skit i o betla räknar niinte håller med om osv. Det är peaceful. Men när hundratusentals personer är samlade så är det ju bara larvigt o stå o vifta med en flagga en emot eu när mötet är 1 mil bort.

Att krsossa rutor på banker och macondols och kasta sten på polisen e bara vänsterpop. Har inget med något att göra. Ta över kritiskt infrastruktur, stoppa toppmötetn med mera. inte svårt att göra med den folkmassan så länge rätt ledare finns som e redo att ta sitt straff.


Men dagens ledare vill mest typ well jag har ett rad hus och typ måste betla amorteringaring 3 gånger husets värde så jag vågar inte säja åt den här giganatiska folkmassan som kan sätta ner foten att marchera emot mötet, flygplatsen, riksdagen eller vad det nu är.





fuck nu går jag o lägger mig.

Posted on: 2009/4/17 23:04
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#9
Quote:
Is Alex Jones A Zionist?


Sale den hemsidan är gjord av en person som har stora problem mentalt, så jag förstår inte varför du som är smart länkar till den.

Varför gör inte någon en hemsida med bevis att AJ är en zionist om det finns bevis istället?.

Quote:
utan William Cooper han blev skjuten av polisen strax efter William Cooper gjorde en rad radion program varna folk att Alex jones va en hetsare


Precis, så vad du säger är att det var AJ som gjorde så att han dog. du behöver inte svara och säga att du menar något annat, och ta bort kvicksilver sprutan från din arm, det är inte bra för dig. seriöst sätt inte in dom i armen.

Blir man rädd av informationen som en person som AJ ger ut så säger det något om sig själv inte om AJ. blir man rädd är det på grund av sig själv, det är sin egen verklighet man skapar. rädsla är inget man ska känna, om du gör det så är det DU som skapar den räddslan, inte AJ. att skylla på AJ för att du är en KYCKLING säger en hel del om dig själv.

Quote:
Om folk protesterar våldsamt mot en polistt kan dom inte införa en polistat för att häva dom våldstamma protesterna mot en polistat.


Sant. dagen USA förklarar martial law så finns det en chans att våld är den ända lösningen. våld har alltid varit en lösning genom historien. man försöker att undvika det så mycket som möjligt men ofta blir det en lösning.

Quote:
Skjuter suten få om skjuta men deras ammo räcker inte. Tänk WW1 eller tidigare.


Det är vakna människors plikt att offra sig själva när globalisterna går för långt och börjar köra folk till fema läger, säger man "våld löser inget" och låter globalisterna ta över så är man själv OND och en mycket dålig människa. folk som inte har ett fungerande reptil sinne och tror att våld inte är naturligt i försvar är sjuka och har blivit programmerade.

Quote:
Att krsossa rutor på banker och macondols och kasta sten på polisen e bara vänsterpop


Folk som kasstar stenar på affärer och poliser hjälper eliten. Våld är bara okej när dom går emot folket och avlossar första skottet eller börjar ta folks vapen.

För i tiden gick man fram och skrek poliktiker i ansiktet och misshandla dom om dom gjorde något dåligt mot folket, gillar man inte det så gillar man nog inte frihet iheller. folk som är emot våld vad som än händer är en STOR del av problemet, den kyckling mentaliteten måste bort. Väx upp eller dö

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#10


See User information
fråga av Malmoesoldier
Precis, så vad du säger är att det var AJ som gjorde så att han dog. du behöver inte svara och säga att du menar något annat, och ta bort kvicksilver sprutan från din arm, det är inte bra för dig. seriöst sätt inte in dom i armen.

Svar av Vlad
så du vill inte att jag ska svar?
men ledsen grabben jag ska göra det ändå!
Har du någon sin hört ordvitsen! nyttiga idioter?
vad jag påpekar som du inte värkar förstå är att WNO kan se Alex Jones som en "nyttig idiot" medan William Cooper som något farligt efter som han på pekar Alex Jones brister!

Gift spruta? jag själv är ingen fanatiker. jag kan vara kritisk och självkritisk, frågar fågor. varför ska jag svälja Alex Jones och David icke ord utan att fråga frågor? varför inte själv gräva efter sanning? Bevisa mig fel. jag tar inte illa upp. men att be dig att inte svara.. aldrig!

--------------------------
fråga av Malmoesoldier
Sant. dagen USA förklarar martial law så finns det en chans att våld är den ända lösningen. våld har alltid varit en lösning genom historien. man försöker att undvika det så mycket som möjligt men ofta blir det en lösning.

Svar. Vlad
Våld är isig själv inte en lösning. att bara att ha våldet som Lösning är dårskap.
man måste ha en plan och en ersättare för den gammla systemet. men måste ha en hållbart orgination. problemet är att Alex Jones aldrig get ut en plan? vad är våld utan ett mål? ska jag på mina dig om Historia? Russarna gjorde revolt mott klass-samället för att får bort orättvissor och fattigdom. det trodde det skulle bli en drömland men blev en mardröm? man ska vara försiktigt att Historien inte upprepar sig? eller skiter du i det?

Posted on: 2009/4/18 5:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#11


See User information
Tack Filipino-Monkey! jag håller med dig.. men som jag skrev i innan. våldet är inte det ända lösningen. lösningen måste ha flera delar.. men jag känner på mig att du håller med..

Posted on: 2009/4/18 5:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#12
Quote:
problemet är att Alex Jones aldrig get ut en plan?


Lilla du, om du aldrig lyssnar på hans radio program så vet du inget han pratar om. han har många gånger pratat om det, hur vi behöver självständiga stater där folket jobbar tillsammans och att han inte vill ha en stor regering som tittar över ens axlar utan att han vill att folk lokalt hjälper till att sköta samhället där dom bor, så att man kan välja vilken stat som passar ens egna ider bäst och bosätta sig där.

Du pratar inte om några lösningar däremot, du bara gnäller på ett forum. på vilket sätt hjälper du världen superman?.

Vad gör det för nytta att berätta att du inte gillar någon på ett forum?. det är alltid samma "bevis" galna hemsidor med paranoida sjuka kopplingar och william cooper videon som skickas runt. vem vill skrämma folk av AJ och cooper om du kollar på deras historia? det är isåfall cooper då han pratar om en massa utomjordingar osv....

Det finns större anledningar att misstänka att du är en frimurare och satanist än vad det finns med någon som david icke, bara kolla dit användar namn och mail adress, lord butcher666, hmmm.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#13


See User information
Så du kör en Mona? Nej du, jag är ej din "lilla du" Malmoesoldier

jag har lyssnat väldigt mycket på Alex Jones och hört många av hans radioprogram och sett båda hans dokumentärer som ENDGAME och TheObamaDeception. och jag är väl kunnig om att han vill ha självständiga stater, och som han ofta säger "i Am a constitution guy" men det va inte det jag prata om eller hur?
och han har även sagt att han INTE är intresserad av att ta en ledande karriär inom en framtida rörelse. just det "en framtida Röralse" vi behöver inte att folk tar till våld när det inte finns en rörelse om kan återskapa grundlagen tillbaka och föra bort korruption i landet.. det är därför jag diggar mycket som alex säger för han är en Nationalist som jag.

men den så kallade sanningsrörelsen för sig mot en ny typ av kommunism(Venus-pojekten) eller om man inte gör något så får man företags-fascism.

andledningen för mitt medlemskap va för att meddela folk på forumet att akta sig för vargar i fårkläder eller åsiktsfascister som Malmoesoldier som attackerat mig med allt möjligt skitsnack som inte jag har änns sagt..

Malmoesoldier du verkar vara lite väl fanatisk då du blir förbannad av kritisk-tänkande. jag har hört att det finns infiltrörer i hela anti-wno rörelsen och många som använder frimurarkällor och frimurarprojekt. Jag kommer inte gå in närmare på det. Jag vill bara upplysa folk om att fortsätta vara öppensinnade och vara på sin vakt.

Posted on: 2009/4/22 1:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#14
Quote:
Malmoesoldier du verkar vara lite väl fanatisk då du blir förbannad av kritisk-tänkande. jag har hört att det finns infiltrörer i hela anti-wno rörelsen och många som använder frimurarkällor och frimurarprojekt. Jag kommer inte gå in närmare på det. Jag vill bara upplysa folk om att fortsätta vara öppensinnade och vara på sin vakt.


Din signatur säger en hel del. varför har du den email adressen och namnet som du har? vågar du inte erkäna att du gillar satan?. jag har mer bevis på att du nog är en satanist än vad du har om att AJ/David är disinfo agenter. tack för du kommer hit och varnar oss utan att ge några källor till något, dina ord ska vi ta seriöst du har info från insidan som ingen annan har. sprid hat nånannanstans. vaken är för snälla när det gäller att banna folk, du hade blivit bannad med dit skit snacka på nästan alla andra forum som finns. du behöver lära dig at tänka kritiskt och inte vara paranoid som en galen person och anklaga vanligt folk för att dom är ute efter att lura andra. personer som dig kommer ta många dåliga beslut i livet och är bara ute efter att dela på folk istället för att samarbeta.


Edited by Malmoesoldier on 2009/4/22 15:06:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#15


See User information
Va fan, jag diggar finska BlackMetal-bandet Impaled Nazarene. Deras äldre verk innehåller riktigt sjuka ljud som gränsar till galenskap eller 'twisted' humor. Om någon kallar sig Vlad the Impaler så tänker jag inte ens på det...

Kul att läsa lite arga kommentarer, på riktigt. Det var inte mycket hålla igen här inte.

Visst kör NWO med skapandet och kontrollerandet av motstånd mot sig själv. Fan, det körde min senaste chef med...

Det vore riktigt intressant att veta hur NWO berört Vaken. Med största sannolikhet figurerar vissa besökare här med ont uppsåt. Skulle inte heller förvåna mig om det databaskörs och loggas rubbet som sker här.

Hej NWO, FRA och Carl Bildt, jag hatar er!

Posted on: 2009/5/10 0:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kan ant-wno rörelsen utnjutjas av wno projektet?
#16


See User information
så klart de sponsrar båda sidor, det e ju perfekt hade ju jag med gjort, se bara greenpeace och wwf är två av de stora organisationerna.

samt också disinfo agenter e ett perfekt redskap, mycke sanning här o där blandat med många lögner.
Som hetsa folk till att göra dumma saker, revolt eller börja skjuta vilt.

Tyvärr men ett exempel e ju alex joned innan Y2K då han skapade panik bland folk vilket va rent onödigt.

Eller som många demonstrationer i USA, stats sponsrade ungdomar utför våld och misär omkring sig så folket säger "mer lagar, hårdare poliser, bla bla"

perfekt...

Posted on: 2009/5/23 21:28
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS