Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Ett Rocket-Hej! Från Mig till Dig...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mmm Grapefruit är smart och äta.
Håller njurarna i skik och blodsocker sänker den bra , nice och kontrollera insulin med. Bäst med maten. Brukade ochså spela men lite svårt att vilja spela när man kan vara ute, lika gäller denna dator som mest förvandlats till ett kommunikationsverktyg.. Spelade mest flygsimulatorer , men så vart dom för knepiga eller för akad liknande. Fanns något nice på Supernintendo 64 där man kunde flyga bland berg och vulkaner osv med drakar flygskärmar gyrokopter osv men grafiken var för vektor aktig , skulle vilja köra något sånt med nuvarande teknik och med en 3d hjälm. Flyga på riktigt vore inte helt fel men manm åste vara miljonär i detta land för att smaka på livet precis som murarna vill ha det + att man bör inte riskera sitt liv. Dödandet i spel tröttnade man på för längesen. Största kicken jag fick av spel var nog att spela Wipeout 1 på gammla playstation med en projector som fyllde hela mitt synfält. Farliga Krejer detdär men ack så beroendeframkallande. Hade jag haft kvar projektorn hade jag nog lirrat samma spel på samma gammla playstation fortfarande......Rätt så meningslöst . Flyga bland berg och moln med 3d brillor kan jag tänka mig vara något nice kanske. Men ibland kan jag finna vissa rushar öppna delar av sinnena. Men så är det med allt. När man sätter sig i spel så flyttar medvetandet till skallen och uppfattningen riktas utått. Vi skiftar i sinnet mellan det detaljrika och det hela. Dock är vintern extrem mörk. Dom kvällarna stjärnhimmlen inte syns och det är mörkt och kallt kanske man tar några minuter till att spela något med en vuzix. http://www.vuzix.com/ och kollar på något som kan ge lite sommarkänsla. Time Will Tell. Lev i Frid. Kanske kan köra något hypnos program med den lol. Blir en lång vinter , får bli mycket mediterande av. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
funkar http://www.vuzix.com/ för längre perioder av ihållande tittande? Typ hur länge?
Försöker pumpa pdf'er, men efter ett par timmar börjar det kännas bakom ögonen. Har svårt litet att läsa om jag inte kommer in i't liksom, klart man kan ta en pause men då måste jag sitta i en timme och läsa om varje stycke tre, fyra gånger för jag börjar tänka på, telefånstolpe, sladd, ladd, kokainbaron, mörda kokainbaron med machete, vässa machete, stenbrott, världens starkaste man-tävling, traktor, hö, den där tjejen jag gillade den där sommaren 97-... Du förstår säkert...
Posted on: 2009/9/21 10:22
|
|||
|
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen" -Cornelis Vreeswijk |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej tror inte man bör använda den mer än 3-4 timmar i sträck Max.
Ja det stämmer som du säger det finns en definition av detdär även. Typ som Cybershitzofrenia där man får svårt och skilja mellan verklighet och spel. Vet att det låter löjligt men är fullt möjligt pga hjälmen skruvar till tidsuppfattningen och kroppen tar mycket till sig av vad hjärnan uppfattar. Sitter i 48 timmar och tror 3 timmar gått. Därför man stoppade filmen Thrillride på Cosmonova. Man pallade inte ta ett fotsteg efter rullen kroppen trodde verkligen att den hade upplevt äventyret. Mind over materia. Tänk hur kraftigt verktyg hjärnan är att du kan få samma känsla som när du flyger om du lyckas blåsa dig själv med 3d och synfält och ser en filmad vy från helikopter exempelvis med kamera osv osv. Inget o leka med för mycket , bör nog tas i lite försiktigt. Men fatta vilket redskap om man hade fullt synfält och använde det till utbildning eller visualisering. = No limits. Sätt på programet med energikartan över kroppen och hooka upp datorn till en sensor så varje gång du andas in kan du se all energi gå i sina banor till respektive platser osv. Snacka om egenbild den elektro magnet elektriska varelsen människan skulle få. Akut väckning hahaha. Lev i frid.
Edited by FangShen on 2009/9/21 11:02:27
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dataspel har jag också tröttnat på, kanske för att man har blivit äldre och hittat andra intressen. Tven saknar jag inte heller. Har inte tittat på tv på över 6månader.
Lycka till för övrigt i sökandet Rocketbanana.
Posted on: 2009/9/23 10:42
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login