vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Kommunikation med sitt 'högre jag'
#1


See User information
Vad har ni fått ut ifrån era kommunikationer med ert högre jag?

Jag fick en vision om hur Skaparen/Gud/Fadern/Modern(den som är allt och bestämmer att allt existerar) och Lucifer/Djävulen/Satan (visaste ängeln, näst högsta guden efter Skaparen) spelade spel med alla på jorden.

Jag såg ett slags klot och hur de var varsitt lag på detta klotet. De människor som var i Guds lag var de som hade en ljussträng till Gud och dessa påverkade och influerade Gud. De som inte var med Guds lag var med Lucifers lag vilket betyder att han influerar dem. Vissa är inte influerade av någon sida. Alla i spelet är olika JAG precis som GUD är ett JAG och Lucifer är ett JAG. Gud är dock ingen han eller hon, utan GUD är allt och alla.

Det var som om man antingen var Lucifer eller Gud. Det som skiljde Gud ifrån Lucifer är att Gud vet precis allt, Lucifer vet också precis allt förutom det som Gud endast vet. Jag såg sen i visionen hur Gud lärde alla andra hur man visste allt, även det som Lucifer inte kan veta. Gud gjorde alltså alla andra till änglar likvärdiga med Lucifer, vilket naturligtvis gjorde Lucifer irriterad.

När jag fick visionen så knöts den ihop med massor av andra upplevelser i form av drömmar samt visioner. Detta var en väldigt djup vision som kopplade samman alla andra visioner jag inte riktigt förstod. Detta hände 2008 senaste gången. Då såg jag plötsligt alla samband mellan 9/11, Illuminati, Företag, Regeringar, Black Ops och såg hur jag knöt samman massor av punkter. Idag kan man räkna in religioner, mysticism, spiritualitet/andlighet. Jag har också funnit att allt är kärlek och allt som säger att det inte är det saknar bara kärlek. Hat är avsaknad av kärlek.

Kort och gott. Gud håller på att lära DIG hur man blir precis som Gud. Lucifer gillade inte detta, och andra har också motsatt sig det. Det är mycket förvirring. Anledningen är enkel: Om Lucifer kan klara sig, så kan du. :)

Älska allt och alla. Det är hemligheten. Its all love baby!

- seilon

Posted on: 2009/11/6 21:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#2


See User information
Jag vill tillägga att Gud och Lucifer influerar endast om man väljer det. Fri vilja är den högsta lagen i hela skapelsen. Det går t.om. att ta bort sig själv. Allt vi är är det vi är.

Jag vet inte hur andra ser på det, men att gråta är väldigt befriande. Det får en att se nya perspektiv. Nästan som första gången man drack en öl. Jag har gråtit för all den ondska vi utsätter varandra för. Vi har blivit en cancer. Vi föder våld.

Orsaken verkar ligga i att väldigt få är kreativa och ondskan tog över skapelsen i form av rädsla. Jag älskar verkligen TV-Spel, filmer, fotboll, och många andra saker. Men de ligger varmt om hjärtat. Alla pratar om hur de spelar fotboll och spelar Tv-spel.. Jag mediterar och lyssnar på hjärtat och det inre. Jag läser böcker, ser dokumentärer och lyssnar samt bollar idéer och tankar med andra.

Jag gör allt jag tycker är tråkigt och allt jag vill göra gör jag inte. För om jag gör det kommer jag dö.

Jag dog för att hamna här. Jag är här för att igen leva som en jämlik med Lucifer och Gud. Jag kommer alltid veta mer eller minst lika mycket som Lucifer (den som väljer att vara "ond"), men Gud kommer alltid veta mer än alla andra. Jag andas Gud. Jag skriver med Gud. Vi är Gud.

När du älskar alla andra, glöm inte älska dig själv också! Dina celler, dina kroppsdelar, den du är. Kom ihåg, allt är som det är av en orsak, du kommer alltid kunna finna din inre skönhet om du tror att du saknar den. Gud är perfekt. Den som säger annat influeras garanterat av Lucifer.

Det gör ont i mitt hjärta att kyrkan inte gör mer för att stoppa rädslan (ondskan) och dess skadeverkan på livet.

- seilon

Posted on: 2009/11/6 22:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#3


See User information
Bah, bullshit. Han sa själv att han skulle ta över. Det är ganska lustigt att ateister säger att de inte tror på någonting som de inte kan se (marxister) fast eliten springer gärna till Bohemian Grove och dyrkar Baal, Bell, Bal eller vad de vill kalla honom för.

Ateister går inte till en töntig park, klär ut sig och har homosex för kul. (Se Richard Milhous Nixon) om vad det är för något

Richard M Nixon "The most faggity site I have ever seen"

Posted on: 2009/11/6 22:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#4
Utom allt tvivel att toppen av Illuminati har direktkontakt med andevärden eller vad man vill kalla det. Tror även att det är pga andarnas intelligens som de lyckats att nå så långt i sina planer. Detta har pågått under många sekel tillbaka. Många Illuminati-medlemmar har dött och nya har tagit vid men med samma makt bakom sig (som förmodligen inte har mer sympati för Illuminati-människorna som för några andra utan endast utnyttjar dem).
Illuminatis undergång kommer enligt mig att bero på deras interna konflikter. Bara för att de har samma agenda mot "vanliga" människor är de ju trots allt sociopater med en extremt traumatisk uppväxt och sätter du två sådana i samma rum kommer de förmodligen inte komma överens.

Hillary Clinton (Illuminati satanist)
"Hillary is also an avid follower of astrology and plans her agenda around it. She is seen regularly with the occultic “Phoenix Bird” pin on and had the stars of United States flag inverted to the “Goat head of Mendes” at her fundraisers. She has also had many occultic rituals with various “Shamen” to invoke spirits to guide her in her political career: (pictured here)"

(BELOW) Here is one of Hillary Clinton’s rallies from her own website where she has inverted the stars on the U.S. flag to resemble the satanic Aleister Crowley inspired goats head of mendes.(make sure to read our report on: Mr. Crowley, the most wicked man that ever lived still speaks from the grave.) Note: The stars on the flag are upside down, 2 points up, 1 point down

http://theconspiracyzone.podcastpeople.com/posts/21099

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#5


See User information
En av illuminati's "hemligheter" är att vi är inte främst spirituella och inte karnala varelser. Kan man få dom att förneka det så har de endast sex och arbete att se fram emot och jobba.

De säger ju öppet att de dyrkar lucifer. Läs deras egna böcker

Posted on: 2009/11/6 22:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#6
Ja de vill ta bort det enda som skiljer människan från djuren. Det andliga är ett stort hot mot dem men de har förstått att det är så djupt inrotat hos människan att det inte går att ta bort. Därför skapar de One World Religion som innefattar bl a wicka (häxkonst!). Diskussionerna lät säkert "om vi nu inte kan ta veck deras andliga behov kan vi lika väl låta dem tillbe samma gudar som vi tillber"

Ps. Kolla i barnhyllan i videobtiken. Mycket witches, magi etc. Indoktrinering?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#7


See User information
Håller med, jag har inga invändningar.

Posted on: 2009/11/6 23:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#8


See User information
Vilka är frimurarnas egna böcker där det du sa Ecoflum framgår?

I övrigt, intressant diskussion, tack! Jag skulle vilja säga att jag förr var ateist som blev agnostiker som sen blev medveten om något större, och framförallt fann jag min oändlighet.

Symboler betyder ingenting om du inte ger makt till de. Omvänd symbolism. När man blir oändlig ser man saker ur ett nytt perspektiv. Det tog att bra tag att anpassa sig och det är många sätt man kan falla tillbaks och glömma sin oändlighet.

Det viktigaste jag lärt mig är att allt är FRI VILJA. Så det man innerst inne tror är det som är sant. Jag undrade varför jag aldrig fått veta något om tidigare liv när många andra pratar om att de varit där och här. Men så inser jag tillslut att jag visst varit med om tidigare liv, och även varit framtida. Det "blew my mind" så att säga. Det är en upplevelse som att äta glass, det går inte att beskriva, man måste uppleva det. Jag kan garantera att alla kommer förr eller senare få tillgång till sin själsliga vandring.

Vi var alla ett som blev många som glömde sig som igen blir ett. Alltså, i en framtid kommer telepati vara möjligt och inga hemligheter finns. Vi kommer inte vara ett bokstavligen, vi kommer fortfarande uppleva separation. Vi kan dock välja att bli ett (därav inga hemligheter).

Som jag sa: Gud = Vet allt. Alla andra = Vet allt, förutom det gud vet.

Detta är hierarkin just nu:
GUD som vet allt
DE SOM SLUTAT REINKARNERA (glömma sig själv - starta utan minne) som vet allt förutom det gud vet
ÖVRIGA GUDAR (t.ex. Lucifer)/ÄNGLAR OSV som vet allt förutom de ovan vet
ALLT ANNAT som vet allt förutom det som de ovan vet

Delar av de i nedre hierarkierna kan veta delar av det som finns ovan. Allt är oändligt och alla har unika oändliga vägar. Framtid, nutid och dåtid samexisterar.

Övriga Gudar styr mycket och det är många negativa gudar som inte är bra att följa. Men snart kommer ALLT ANNAT veta om hur det ligger till och ingen kommer följa falska gudar. Vi är vår egen gud. Var omtänksam, kärleksfull och sprid positivtet och entusiasm till hur vi kan lösa problem. Detta gäller även om man tror Gud är bull.

Livet är grymt med eller utan hokus pokus.

Googla Money As Debt, Monetary Reform och Ekonomisk Reform, pengar är nyckeln till vår frihet oavsett vad som styr oss. Pengar är det som styr oss, undersök och se själv.

tack för era kommentarer!
- seilon

Posted on: 2009/11/6 23:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#9


See User information
De böcker jag referede till kan du ha hittat med google på 0.2 sec

Selion, jag tror du har fel, symboler betyder saker och har en verkan vare sig du gillar det eller inte

Posted on: 2009/11/6 23:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#10


See User information
Skriv till din tidning att nu är det dags att ha en 14 våning pyramid, prova för kul

Posted on: 2009/11/6 23:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#11
Men andra ord är du seilon en luciferian som försöker sprida satanism på forumet i namn av (blind) kärlek. Lycka till o bli din egen gud, ju mer ditt ego växer desto hårdare lider din oändliga ande i nästa liv

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#12


See User information
Det märks väl vem som förstår vem och inte för mig här. En av er missuppfattar den ena.

Vi är vår egen gud. Var omtänksam, kärleksfull och sprid positivtet och entusiasm till hur vi kan lösa problem.

Mycket Kärleksfullt sagt eller!?



Men andra ord är du seilon en luciferian som försöker sprida satanism på forumet i namn av (blind) kärlek.

Mycket kärleksfullt sagt eller!?

Posted on: 2009/11/7 3:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#13


See User information
Jag håller med Psycore, det var väl talat.

Jag värnar om Gud lika mycket som Lucifer. Jag värnar om en reptil, en mördare och en flicka lika mycket som Gud. Jag värnar om allt och alla. Även "Illuminati" och även de som föds in i svält i Afrika. Jag värnar t.om. om cancer men bara till den gräns jag klarar innan jag måste göra mig av med cancern. Med cancer menar jag ondskan som vill döda mig, ondskan som dödat mig. Ondskan som våldtagit barn och som skapat allt kaos. Men det är en del av mig och jag älskar det, jag förstår det. Om jag ser en brutal skräckfilm med allt det som ondskan skapat i vår verkliga värld, är då det fel av mig att se filmen? Behöver ondskan existera i vår värld?

Svaret är nej. Den behöver inte existera. Men den kommer alltid existera i vår fantasi.

Är det då rätt för en mördare att mörda? Nej, inte om den mördade inte säger att det är okej. Det är fri vilja som är den allra högsta lagen i hela skapelsen. Den når så högt att den är oändlig. I fantasin så är det okej, eftersom det är fantasi. Men det är inte kul när någons fantasi blir verklighet. Vi måste börja leva i harmoni med allt och alla och inte selektivt välja hur vår värld ska se ut. Alla är en.

Jag ägnar mitt liv åt att göra världen bättre. Jag kan inte säga hur, jag kan inte sägen vem jag är. Men jag lider med alla som är utsatta för vårt system. Ett system som föder mer negativitet. Ett system som tar livet av jorden.

Det gäller att inte döma andra. T.ex. du säger att jag är en luciferian och hur vet du det? Har du frågat mig? Jag vet inte vad det är att vara det. Jag bara är. Jag skulle vilja säga att den mest sanna substansen av mig är att jag är ett minne. Jag föddes och har minnen jag kommer ihåg i min hjärna. Mitt undermedvetna bär alla minnen och mitt medvetna hjärnans minnen. I mitt superundermedvetna bärs allas minnen.

Jag lovar, att jag tänker stanna på jorden tills den som har det sämst har det bra och är nöjd. Jag ser ett system som skapar positivtet och som låter alla tro vad de vill samtidigt som man lär sig vad andra tror.

Ja, symbolism fungerar. Jag menar bara att när du förstår dem och själv kan använda dem så kan du även låta bli att bli lurad av dem.

- seilon

Posted on: 2009/11/7 22:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#14


See User information
Glömde säga att till dig Truthprevail att jag ser mig som en Gud, men Gud som skapat mig är alltid den riktiga Guden. Det betyder dock inte att Gud kan skapa andra Gudar.

Tack Gud för att jag finns!

- seilon

Posted on: 2009/11/7 22:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#15


See User information
Historien har lärt mig att Hitler, Stalin, Saddam, flesta senaste amerikanska presidenterna mfl hade samma tankesätt som dig Seilon. "Du kan bli gud". Precis som truthprevail sa du är du en luciferian, det har endast funnits 2 religioner sedan första dagen. De som accepterar en styrande skapare, Gud, och de som tror sig kunna bli en gud, oavsett om det är djävulsdyrkare eller ateister tror båda att de i slutändan kommer vara gud.

Posted on: 2009/11/9 0:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#16


See User information
Håller med om att "bli gud"snacket stigit många åt huvudet. Förr mumifierade eliten sig sjävla(sparade sitt dna) för att en en gång kunna stiga som "gudar", när den nya världsordningen är krönt och bara de inom eliten "klonat" upp sig själva igen. FOlk vill nu vara gudar ist för att vara en del av gud

Posted on: 2009/11/9 0:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#17
Apropå hela det här Guda-snacket... Det får mig att tänka på Bowies låt "Up the hill backwards"

[Lyrics] [YouTube]

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#18


See User information
Ett "högre jag" I sig är ett skruvat utryck då jag tror de flesta egentligen vill ha sagt är ett "högre medvetande av förståelse.

Det är en annan femma när man låter Egot ta kontroll över sig själv vilket klart är ödesdigert.

Saker och ting är väl rätt enkla egentligen eller? Varför trassla till det.
Att lyssna på sig själv är det inget fel på.

Sen vet inte jag om du menar att du står över andra selion, Då anser jag du är lost med. För att inte säga att det måste krävas ett stort ego att kalla någon satanist.

Ingen kan bli gud, vi är alla en del av gud.

För övrigt är det inte så att den dagen man tror man förstå sig på gud, universum osv borde väl inse att man då är på fel spår. Eller är gud så enkel!?

Posted on: 2009/11/9 3:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#19


See User information
"För övrigt är det inte så att den dagen man tror man förstå sig på gud, universum osv borde väl inse att man då är på fel spår. Eller är gud så enkel!?"


Bra sagt. Det är det hela newage andan handlar om, att vakna upp, att få ett högre medvetande om ALLT för att man ska få för sig att man förstår det mesta. Jag accepterar att jag itne det förstår det mesta då vi inte kan mätas med skaparen på långa vägar.

Posted on: 2009/11/9 8:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#20


See User information
Genesis,

Jag anser att Gud alltid är mer än mig, då Gud är precis allt. Jag kan omöjligt vara Gud då Gud är mig och mycket mycket mer.

Men kommer jag kunna skapa universum? Svar: Ja.

Gör det mig till en Gud? Well, vad är en Gud? Kan jag skapa och styra av skapelser så är det en form av gud, då man är skapare. Vi är alla skapare, då allt vi har på jorden i form av det vi byggt är något vi skapat. Vi är alla skapare och vår skapare (Gud och dess undergudar som mixtrat med människan och dess DNA) kommer alltid vara den högsta Guden. Guden som är allt och alla och som alltid kommer vara mer än allt då den är precis allt.

Gör det mig fortfarande till en luciferian? Jag värnar om allt och alla, är det fel av mig? Jag vill att alla ska ha det bra, dvs. vi är alla guds barn och borde alla kunna leva som vi vill utan att riskera fattigdom och att sova i rännstenen.

Eller?

- seilon

Posted on: 2009/11/10 11:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#21


See User information
Jag har inte sagt att du är elak, ond eller något liknande. Du verkar vara en underbar person med ett gott hjärta som hamnat på fel spår ...


"? Kan jag skapa och styra av skapelser så är det en form av gud, då man är skapare."

Glöm aldrig bort varför frimurare var "byggare" från början, med andra ord "skapare".

Bara det där citatet räcker för att bevisa att du tänker som de flesta frimurare världen över om det övernaturliga/gud etc, OM det är fel eller inte får varje enskild person själv ta beslut om.

Posted on: 2009/11/11 9:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#22


See User information
Hur menar du med fel spår :) Utveckla gärna!

Jag menar, jag ser allt som ett så jag ser frimurare som del av mig själv bara att det inte förstår ovillkorlig kärlek eftersom de sätter sig över andra. Man ser t.ex. befolkningen som boskap om de inte är andligt vakna.

Vad är det som gör att jag är på fel spår? Vad ska spåret leda till?

Posted on: 2009/11/11 13:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#23


See User information
Spåret ska leda dig till ditt oändliga liv utan död och synd. I GUDS rike, inte i ditt egna rike eller någon annan guds rike. Du kommer inte förenas med universum och bli till ren "energi" eller något liknande som det talats om i tusentals år. Många förstår inte att hela tankesättet om evolution och förenas med allt funnits ända sedan babylon tiden...

Frågan alla stället sig är; Om Gud nu kan göra ALLT, är den ALLSVETANDE och den BARMHÄRTIGASTE, varför har han skapat oss såhär? Varför får vi synda ? Varför lider folk? Varför inte skapa oss perfekta från början ?

För det är skillnad på DJUR och OSS, Gud vill inte ha DJUR i sitt rike skapade för ett enda syfte utan fria tankar som kan utveckla dem till störra personer. Vi fick den fria viljan för att Gud inte vill ta in några förprogrammerade djur som inte förstod sig på annat än föda och förökning... Han vill få oss att FÖRSTÅ det goda, att dyrka och älska vår Fader för att han ens skapat oss..

Posted on: 2009/11/12 12:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kommunikation med sitt 'högre jag'
#24


See User information
Det är det jag menar Genesis... :)

Jag tänker ofta på Guds Regering och hur den borde styra världen istället för dagens ledare. Guds Regering skulle ge alla lika rättvisa och alla fri vilja att göra vad de vill så länge de accepterar andras fria viljor. En synd skulle därmed vara att bryta andras fria viljor.

Idag har vi verkligen blivit av med vår fria vilja.

Du pratar om Han.. Gud är ingen Han eller Hon, Gud är.

Det vi andas just nu - luften - är del av gud. Allt är Gud. Gud omger oss alla och är oss alla.

Jag ser tiden vi lever nu som tiden vi lämnar ondskan och förvirringen som uppstår ur äkta fri vilja där man kan göra precis vad man vill. BIBLE = Basic Instructions Before Leaving Evil ;)

Men visst bibeln är manipulerad utav ondskan som inte vill bli av med sin makt. Ondskan är i princip lika mäktig som Gud beroende på vilket perspektiv man har. Många dyrkar ondskan i tron att de dyrkar gud, men allt som begär något av dig är villkorlig kärlek och Gud är ovillkorlig kärlek.

Jag älskar och dyrkar allt och alla, då allt är Gud. Även ondskan är jag tacksam till för utan den hade jag inte funnit mig själv fast utan ondskan hade jag inte behövt inkarnera här.. :)

Gud lär oss förstå, och det jag lärt mig förstå är ovillkorlig kärlek och hur hemskt det kan bli när ondskan föds ur okunskapen till livet. Tänk om man lärde sig att alla är en och att vi borde behandla varandra som vi själva vill bli behandlade sedan dag 1. Tänk om systemet var byggt på kärlek istället för girighet. Det är vad jag lagt ner min tid på att skapa, och jag har mött många intressanta människor på min resa. Jag kommer möta ännu mer och jag hoppas att alla som är vakna gör sitt för att bidra till en bättre värld genom handling.

För det är vi som skapar framtiden åt oss själva, det är vi som hjälper varandra förstå kärleken till varandra.

- seilon

Posted on: 2009/11/12 14:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS