vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Sanningen om profetian för 2012
#1
Är jorden förutbestämd att gå under i december 2012? De som hävdar det brukar hänvisa till förutsägelser i Mayakalendern. Här förklarar författaren, biologen och mayaexperten Carl Johan Calleman vad som verkligen kommer att hända och vad som är sanning och rena spekulationer.

Dokumentärer i History channel och den kommande storfilmen 2012 använder sig båda av datumet i december, som en tidpunkt då jorden är förutbestämd att gå under.

– Det finns dock ingen som helst grund för en sådan tolkning i forntida mayatexter, säger Carl Johan Calleman. I motsats till detta så är datumet 28 oktober 2011 underbyggt av en massiv mängd fakta att de nio undervärldarna och de tretton himlarna, kända från forntida mayatexter, där evolutionen beskrivs i alla dess aspekter.

För omkring åtta år sedan hade Carl Johan Calleman och John Major Jenkins en debatt på internet om betydelsen av Mayakalenderns slutdatum, där de diskuterade om dessa energier fullbordas den 28 oktober 2011, eller den 21 december 2012. Det är fortfarande en viktig fråga om man intresserar sig för det så kallade 2012-fenomenet.

– Det är en frågeställning som har mycket praktiska konsekvenser för hur vi förhåller oss till framtiden, säger Carl Johan Calleman.

http://www.energivagen.com/Media/155/2012.pdf



Vad tror ni om detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#2


See User information
"Det finns dock ingen som helst grund..."

----

Just det, det finns inget att hämta från Calleman eller Lungold och det där - man ser det redan i ordet "evolutionen".

Posted on: 2009/11/7 19:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#3


See User information
Detta är ju förresten avhandlat väldigt mycket och länge på detta forum.

Posted on: 2009/11/7 19:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#4
Läste artikeln för några månader sedan på callemans egna sida. Kan vara intressant men själva 2012-grejen har troligen blivit kapad/övertagen med new age och disinformation.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#5
Jag har drömt väldigt mycket om solstormar, eller om det är en atombomb den senaste tiden... Det är en massiv eld som precis når mig och då vaknar jag flämtandes.

Kommer ihåg någon tidningsartikel för något år sedan som varnar för solstormar i framtiden. Kanske något lämpligt scenario för 2012?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#6


See User information
shermjyl,

Matterik har nog tömt allt i detta ämne. Jag håller med, inget i Callemans texter i hans böcker är unerbyggt med någontin överhuvutaget. Spännande dock och svårt att värja sig i början. Men rent bullshit är det.

Är du en Varg?

Posted on: 2009/11/7 20:27
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#7


See User information
... man drömmer om sig själv... - det ären själv... om de som inte vet bättre i en dröm ser en bekant, så tror den att den har drömt om den bekante, fast det inte är vad det handlar om.

Posted on: 2009/11/7 20:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#8
Härliga svar :) Kom över artikeln som sagt, men har inte funderat så mycket (som ni) :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#9


See User information
Karsten, jag är inget djur... -men tycker vargen är speciell, och jag blev lite inspirerad av att jag faktiskt stötte på en varg i somras i Varberg.

Posted on: 2009/11/7 21:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#10


See User information
Quote:

shermjyl skrev:
..tycker vargen är speciell, och jag blev lite inspirerad av att jag faktiskt stötte på en varg i somras i Varberg.


Fantastiskt. Det är något jag drömmer om att få göra. Vill du berätta hur det gick till?

Posted on: 2009/11/7 22:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#11


See User information
Vi skapar alla verkligheten.

Akta dig för vad du innerst inne förväntar dig av framtiden. You create it.

Jag har sett många hemska scenarios. Jag har överlevt dem alla. Det är dags att kliva ur cirkeln många lever i, för ja, det går att fastna i en cirkel av evig död. Men vi hittar alltid ut, frågan är bara: När?

- seilon

Posted on: 2009/11/7 22:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#12


See User information
shermjyl,

Det närmaste jag kommit en varg var när jag hörde dess ylande på nyårsnatten 2005 mellan Köping och Skinnskatteberg. Rysning.

Vargen för mig symboliserar det odomesticerade och fria.

Jag vill vara en varg - det vore rätt. En varg skiter nog högaktningsfullt i 2012 och dess myter och sagor. Jag med, men är lite uppmärksam på vad våra kära elit-dårar kommer att hitta på.

Calleman älskar att sälja böcker - punkt.

Posted on: 2009/11/7 22:44
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#13


See User information
Quote:

computerror skrev:
Jag har drömt väldigt mycket om solstormar, eller om det är en atombomb den senaste tiden... Det är en massiv eld som precis når mig och då vaknar jag flämtandes.

Kommer ihåg någon tidningsartikel för något år sedan som varnar för solstormar i framtiden. Kanske något lämpligt scenario för 2012?


Satan i gatan jo visst pratas det om solstormar hit och dit =)

Posted on: 2009/11/7 22:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#14


See User information
Som Arthrax klistrade (utifrån) i sitt första inlägg, där stod:

"För omkring åtta år sedan hade Carl Johan Calleman och John Major Jenkins en debatt på internet om betydelsen av Mayakalenderns slutdatum, där de diskuterade om dessa energier fullbordas..."

Alltså: "...energier fullbordas..."- så skulle aldrig någon som inte var programmerad skriva, det är ju New Age/evilutionist/satanism... och det där. De är så fulla av sådant så de inser inte själva att de står i en mall som planterats in i dom. Alien är det.

New Agare gillar det, för de är sedan länge inom sådant tänk: att vi står inför energier som kommer... , medvetandehöjning, nästa steg... etc.... oneness, utvecklingstjosan - de vet inte att vända på tänket. Bland vilseledarna nu för tiden finns tex Wilcock, jag skulle kunna räkna upp 50 till, med allt vad de fört ut sedan längre tillbaka än nittiotalet, kanaliserat eller inte, från space commanders från räddningsflottan eller andra varianter, nada är riktigt.
Hej Seilon...

Posted on: 2009/11/7 23:52

Edited by shermjyl on 2009/11/8 1:01:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#15


See User information
Quote:

computerror skrev:
Jag har drömt väldigt mycket om solstormar, eller om det är en atombomb den senaste tiden... Det är en massiv eld som precis når mig och då vaknar jag flämtandes.

Kommer ihåg någon tidningsartikel för något år sedan som varnar för solstormar i framtiden. Kanske något lämpligt scenario för 2012?


Sett The Knowing?

Posted on: 2009/11/8 16:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#16
Quote:

Miri skrev:
Sett The Knowing?
Nope. Handlar den om sånt?

Lustigt att du nämner just den, för jag såg den i videoaffären häromdagen, men tjejen ville se "Änglar och Demoner" istället, så jag tog aldrig den filmen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#17


See User information
Miri, kolla nu på svt.se:
Där är en video upplagd på en som i våra Hallands tiddingar kallas för Smålandsvargen:
Daniel fångade vargen på bild

Det är antagligen,kan vara, Hallandsvargen, som dragit nedåt, och den varg jag stötte på i utkanten av Varberg, på en höjd, näraen hundklubb, klockan var över midnatt.
Som man nästan kan se på videon så är vargen inte direkt skygg.

Jag såg att det var en grej som hängde under halsen, en sändare, då. Myndigheterna vet att minst två sändare har de tappat kontakten med.

Jag klistrar in vad jag skrev till viltspaningsmannen, eller vad det nu heter, på Länsstyrelsen:

...

Jag stötte på en varg inne i Varberg natten till idag, eller en vargkopia.
Klockan var ungefär 00.15.

Den kom i riktning från Almérs skola mot Österängsvägen, travade på bilvägen som löper längs Sjukhuset.

Efter att jag krokat av cykelkärran och chansade på att den skulle fortsätta i samma riktning, rakt fram, så kom jag ikapp den en bit innan Österängsvägen. Den flyttade sig då till cykelbanan på högra sidan om vägen, där jag också var, och var då ett par meter framför mig. Jag ville helt fram till den för att spana in den och kanske klappa den...men den ville ju inte det...så den vände tillbaka därifrån den kom. Jag cyklade den i bakhasorna, och den ökade takten hela tiden, så jag saktade in för att inte riskera att cykla på den ifall den skulle stanna till.

Den försvann in emellan skogsbrynet snett ovanför "...ers" i Almersordet på kartan:
http://kartor.eniro.se/query?what=map_adr&geo_area=träslövsvägen%20varberg&mapstate=7;12.2658309127172;57.1039159109156&mapcomp=;;;Tr%E4sl%F6vsv%E4gen;;;43243;VARBERG;;;;;12.2658309127172;57.1039159109156;;;;VARBERG;maps_place.6493.22;0

Några cm nedanför ordet skola på kartan så ligger hundklubben. Den vita vägen som är en bit längre ned och slutar i med en krök och har en liten orange byggnad intill slutet, är vägen till hundklubben. Jag tog mig dit då på kringelkrokar, det tog kanske 3 min, för att se om någon var där (där är alltid upplyst) och saknade sin hund... men det var ingen där. Det är inte konstigt heller, om det var en varg...
Den var väldigt fin, såg ut att vara i trim....Jag kunde ana att den hade något mörkt/svart kring halsen och lite mer som var på framsidan.

Jag känner till hundar som kan likna vargar, personer har sådana där olika typer som drar huskys här, polarhundar, och jag brukar språka med dom. Detta var ingen sådan. Jag var helt nära den, kunde "ta in den" helt. Det fanns inget hundigt över den tyckte jag, jag tror det var en varg.

Jag har nog cyklat där tusentals gånger, men aldrig just där omkring stött på någon lös hund på rymmen eller så... och så stöter jag på en på natten som jag direkt ser som en varg.

Ser man på fotona här:
http://www.skandinaviskvarg.se/vargen_manniskan.asp
så var det som bild nummer två. Svansen hade yvighet, och inte som vargen på första fotot.

-------------------------------

Jag var på väg till kolonin, som ligger där också, nära sjukhuset och hundklubben.

Jag fick en vecka senare reda på att en cyklande kvinna hade stött på den ungefär samma tid, på natten, vid sjukhuset, och blivit väldigt rädd, ropat något med att vargen kommer, eller tar mig. Har inte pratat med henne, men en man från Jugoslavien som har en kolonilott längst upp mot skogsbrynet känner kvinnan. Denne man hade samma kväll, sent, hört konstiga läten uppifrån skogen, vilket han aldrig tidigare hört.

Antagligen har vargen sökt sig mot hundklubben för att söka en partner, det ligger alltså mycket högt och dofterna när långt bort i nejden. Därut har man tidigare en bekräftad vargspaning, ett halvår tillbaka då, eller något...

----

Snart skjuter de tyvärr nog denne varg.

Posted on: 2009/11/8 20:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#18


See User information
Nej inte kommer 2012 att utnyttjas för dolda agendor...

När världen går i bitar
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_3758571.svd

"–Jag hoppas att den som ser en apokalyptisk film tänker ”stopp – det här måste vi förhindra”. Vi måste bli mer medmänskliga, känna mer för personen som bor i grannhuset, i grannstaden, i grannlandet, varsomhelst i världen. Vi måste bli ett vi mot det som hotar vår existens."

Vad är hotet mot vår existens, klimatet? Köpenhamn äger ju rum snart så nu åker stora puffrorna fram, 2012 har premiär snart..

Kanske en världsregering som kommer fixa allt ont här i världen, stoppa alla krig och all svält, stoppa klimatet från att löpa amok osv..

Posted on: 2009/11/8 20:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#19


See User information
Hur många är med på den inre kampen? Jag menar, verkligen i framtiden och försöker lösa de sista konflikterna? Vi är alla ett (gud som djävul)?

Det är så mycket förvirring och så många perspektiv som måste vidgas. Vi är alla i samma båt.

En världsregering? Är det dåligt? Nej! Men det är jävligt dåligt om det är onda som styr den. Vi är regeringen - vi folket. VI är alla staten och vi har bestämt att de vi röstar på styr oss.

Jag ser massor av folk som styrs av negativ energi eftersom ni ordhugger med varandra.

Det viktigaste jag lärt mig är att inte argumentera, utan diskutera. Jag tror allt ni tror på. Jag vill förstår livet ur ditt perspektiv. Det tog 25år för mig att "se ljuset". Det tog 25år för mig att veta om att Gud finns. Innan hade jag ingen åsikt. Jag var först ateist sen agnostiker.

Jag säger som 2pac, "Det är inte dem som dödar oss, det är vi som dödar oss." Han hänvisar till att man i gettona dödar varandra i den vite mannens värld. Han påpekar att man måste samarbeta och använda sin hjärna, man måste tänka - använda hjärnan. Rent vetenskapligt har vi en logisk hjärna och en kreativ (som sammanför oss alla) hjärna. Lär dig förstå hur du kan utnyttja dem. Din hjärna är vad "Illuminati", TV, Media och stora företag utnyttjar. De programmerar dig. Kan du inte i ditt huvud se ett paradis, då behöver du ny "kod". Ser du tomhet, då saknar du kärlek / gud. Ligger din lycka utanför dig? Då lägger du lyckan i en illusion, något som inte varar för alltid. Ärlighet är det enda som varar i evigheter. Vi är alla perfekta, kolla bara på Helig Geometri och all matematik som framgår och vad man kan räkna ut (fraktaler t.ex.).

Ta ansvar, du är allt och allt är du. De du hatar, är aspekter av dig själv du hatar. Jag vet att det är svårt att möta aspekter av sig själv, men det måste man förr eller senare.

Jag sätter mig inte över någon, jag hedrar alla och lär av alla. Många är vilseledda av de som bestämmer och de sprider inte sanningen om hur gudomliga vi är och hur fria vi kan vara.

Tänk er en värld där alla jobbar och gör sitt utan att få betalt, sen går de till affärer och tar det som de behöver - utan att betala.

Kontemplera det. Stoppa det negativa.

- seilon

Posted on: 2009/11/8 21:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#20


See User information
Vi är alla ett (gud som djävul)

En världsregering? Är det dåligt? Nej! Men det är jävligt dåligt om det är onda som styr den. Vi är regeringen - vi folket. VI är alla staten och vi har bestämt att de vi röstar på styr oss.

Ta ansvar, du är allt och allt är du. De du hatar, är aspekter av dig själv du hatar. Jag vet att det är svårt att möta aspekter av sig själv, men det måste man förr eller senare.



--------------------------------


Vi är inte gud som djävul? kan du inte skilja ens på det materiella . Hur kan du då skilja på saker i en högre sfär.
Förnekar du separetionen av det onda och goda förnekar du den fria viljan.

Vi är alla staten och vi har bestämt att de vi röstar på styr oss. Vad är de för snack då? Det är inte vi som bestämt det för isf hade du inte ens skrivit så. Sedan stämmer det till en punkt då det är vi som bestämt det , på den punkten att vi inte förhindrat det inte nått annat.

De du hatar säger du?
Allt som folk"hatar" som folk kallar det behöäver inte vara hat.
Så fort det inte passar systemets tänk så är det hat,precis som idag på kalla fakta antisemitiskt.
Om någon våldtar ditt barn o slänger det i sjön för att drunkna, vill du itne hämnas pga hatet om du är god då gör man det för kärlek.
Det du hatar är aspekter av dig?Visst är du en egoistisk person så är det på det viset men inte hos en upplyst.
Hos en egoistisk person är du avundsjuk på din fru pga av saker som har med dig själkv att göra och grundar sig enbart i egoism och negativitet.
Det sista hoppet eliten har mot sitt motstånd är att få de som vill göra något åt saken att tro att de bara handlar om allt som är i sig själv.
Medans allt händer pararellt.
Hur kan hela tiden detta tänkadet blivit så jävla promotat att allt är ett om det inte vore för att dom är rädda för att folk ska agera .
Då behöver man en sista anhalt de som vaknat kan sluta sig på för de själva har fortfarande kvar egoism. Att man väljer den lättare lösningen. Vilket är lättast. Förändra dig själv lr välrden i materiell form om man tänker att hela världen blir förändrad bara du själv blir det.
Om du själv kommit till ett högre mål hindrar det inte 10 åriga flickor att bli våldtagna, tror man det är det bara flör man är så svag att man inte klarar av att möta det materiellt.
Visst allt är ettt i grunden men ligger inte kvar där det drivs längre och längre ifrån ett.
Det är bara new age satanism tänk att sammanföra det negativa med det positiva. För att man själv fortfarande är rädd i den materiella världen lutar sig många åt den värld de ser de har potential i dvs den andliga världen.
Hur kan någon som kallar sig andlig missa att allt som händer där händer här. Att allt sker bara parrarellt.
Nu skrev ja fort så är nog ganska dåligt skrivet

Posted on: 2009/11/8 22:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#21
Quote:

wolfheart skrev:
Om någon våldtar ditt barn o slänger det i sjön för att drunkna, vill du itne hämnas pga hatet om du är god då gör man det för kärlek.
Sånt trams!
I det skeendet att någon våldtar och mördat mitt barn befinner vi oss i det dunkla med total avsaknad av kärlek. Käleken är mördad och jag hämnas av ondska. Jag låter ondskan ta livet av denne som gjort detta mot mitt barn.
Blanda inte in kärlek i det skeendet är du snäll

Messias och odjuret är en och samma person dock...


Som en gammal indian drömde om två vargar som kämpade om platsen som alfahane. Den ene slug och ond, medans den andra gjorde sitt för flocken och god.
Han fick frågan om vilken varg som överlevde och svaret blev den som man matade...
Ursäkta om jag kanske återgett det dåligt.

Vilken varg matar du WOLFheart?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#22


See User information
Du förstår itne computer, läs vad jag skrev. Inte vad du tänkte . Svara inte på vad du tänkte, utan på vad jag skrev om du själv ska kunna få det du skriver till ett svar.

Det är hur "du" kanske då hade tänkt, i en sådan situation. Men hade du inte haft kärlek för personen, och gjort som du kallat handlingen av ondska, så hade du gjort det av egoistiska själ. Släpper man den egoistiska biten i det hela och går till grunden i varför man kan begå en sådan handling är det kärlek. Hade det inte vatt för kärlek hade du inte agerat så. Det vill säga att k'ärleken är isf grunden även till en god man kan göra en negativ handling.
Men det var ju intressant att höra att du hade gjort det av egoistiska själ.
ALltså antingen kan man göra som du menade på motsatt håll till det goda men man kan även göra en handling som god.
Just dessa saker spelar eliten på.
Om du tror att kälek har med egoistiska saker att göra så låter jag dig tro de.

Posted on: 2009/11/8 22:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Sanningen om profetian för 2012
#23


See User information
Vilken varg jag matar hahah, ojsan vad fyndig du är comp .
Att inte kunna skilja på kärlek och egoism är för mig svårt. Så vilken varg matar du själv?
Hade kärleken försvunnit om du mist ditt barn då är du långt ute i demonträsket och cyklar.

Vilket även verka ses i
Messias och odjuret är en och samma person dock säger du?
VIlket betyder att du måste tycka ont är gott, och gott är ont. New age tänk.

Posted on: 2009/11/8 23:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Sanningen om profetian för 2012
#24
Det är en historia om en gammal indian... rent sammanträffande att ditt namn är WOLFheart.
Jag googlade fram historien åt dig, men den är på engelska, så jag hoppas det är ok...

The Wolves Inside You

An elder Native American was teaching his grandchildren about life. He said to them, "A fight is going on inside me.. it is a terrible fight and it is between two wolves. One wolf represents fear, anger, envy, sorrow, regret, greed, arrogance, self-pity, guilt, resentment, inferiority, lies, false pride, superiority, and ego.

The other stands for joy, peace, love, hope, sharing, serenity, humility, kindness, benevolence, friendship, empathy, generosity, truth, compassion, and faith."

"This same fight is going on inside you, and inside every other person, too", he added.

The Grandchildren thought about it for a minute and then one child asked his grandfather, "Which wolf will win?"

The old Cherokee simply replied... "The one you feed."

Quote:

wolfheart skrev:
VIlket betyder att du måste tycka ont är gott, och gott är ont. New age tänk.
Snarare kinesiskt filosofiskt med Yin och Yang

ont är ont och gott är gott. hur tänker du egentligen?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS