vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Apropå rymdödlor
#1


See User information
Vatikanen har helt plötsligt öppnat dörren för möjligheten att intelligent liv existerar utanför jorden...

I en bok aom jag läst går konversationen:
- Är kyrkans män rädda?
- De är rädda för att ödet är förutbestämt. De är rädda för att förlora kontrollen och makten. De är rädda för falska profeter. De är rädda för att hierarkin skall upplösas och att deras egen förkunnelse skall sakna värde. De har låst in sig i gamla fördomar och begrepp. De är rädda för förändringar och nytänkande.
Svaret kommer ifrån "En som bekämpar andlig okunskap och skepticism"

Undrar vad Vatikanen har för namn på ET:s? Niburu kanske?

Posted on: 2009/11/13 16:55
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#2


See User information
Har dom varit här och byggt pyramider och annat så kan man vara helt säker på att de är här fortfarande. Åk till city of London och se äckliga reptiler överallt (bokstavligen) eller till Notre Dame.

Vill man gräva i det så rekommenderar jag Freeman Perspective.

Logotyp:

Resized Image

Posted on: 2009/11/13 17:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#3


See User information
Ur min flummiga bok kan man läsa vidare:
- Hurbyggdes pyramiderna?
- ... detta är inte synligt för människorna...

-Berätta ngt om Sveriges karma?
- De nordiska länderna spelar en viktig roll i Upplysningens tidevarv. Ert andefattiga klimat har tvingat fram en utveckling där människors andliga törst måste släckas. Vilket har gjort många människor till andliga sökare och detta ökar förutsättningarna för att öka vibrationerna och sprida andlig kunskap. Och i denna nya andlighet skall insikt och förståelse för mänskliga och värdsliga problem uppenbaras. Det är också ett arbete i tolerans och medkänsla.

Posted on: 2009/11/13 17:51
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#4


See User information
eezy, vad heter din bok? Är väldigt intresserad av Sverige och dess utveckling.

Posted on: 2009/11/13 17:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#5


See User information
Jag tror att Gustav Wasa sålde kyrkklockor till judar (ja de skryter om det) i Lybeck för att betala av skulder och att Sverige var en någonslags provins till Tyskland och fixade inga kolonier som England, Frankrike, Seville (spanien) eller Portugal men får ändå ta emot en massa ifrån DERAS kolonier.

Tiden gick, först 1780 så gick Gustav III för att importera något annat än dalmål om ko skit.

Gissa vad som hände med honom.

Posted on: 2009/11/13 18:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#6


See User information
Den söm söker skall finna! Har dock inte läst den på länge så jag kan inte betygsätta den... Den är dock i klass med en annan rysare: "Satan är dagens man"... Nämnas bör att båda böcker vill väl...
Boken heter Klara svar från andevärlden och e skriven av herr och fru Hahn, Energica förlag...

Posted on: 2009/11/13 18:12
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#7


See User information
Vad har det med att göra som Sverige som ett skämt, det finns en grundlag ifrån 1400 talet som säger att max. 12 ministrar får vara tyskar.

TV program gjord av Willhem Moberg som fick skit kritik för att bara för historiskt korrekt. (vilket de inte sa)

Jag undrar bara varför ska sverige ta emot somailer som är en engelsk/italiensk/engelsk koloni eller stå ut med araber som knappast stöder feministisk frigörelse, vilket hyckleri.

Vi kan ju alltid gräva i det imperiala Rysslands arkiv om Katerina I och Peter I, och krig emot sverige, de finns bevarade.

120,000 ryssar brände Umeå 1815/6 (för mig så skulle de gärna få göra det 2009)

Posted on: 2009/11/13 18:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#8


See User information
Ecoflum! Förstår dig inte... Förklara gjärna... Vad har judar och immigration med rymdödlor och annat i denna tråd att göra? Förresten funderar jag på att trots att jag älskar alla färger rösta på Sverigedemokraterna. Tycker det räcker med de 90 % invandrare jag har i mitt område. Gör det mig till rasist? Knappast!
Antisemit? Knappast då här är fullt av araber.

Posted on: 2009/11/13 18:39
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#9


See User information
Hmm, har svårt för politik som under ytan är faschistisk. Har svårt för människor som är trångsynta och har väldigt väldigt VÄLDIGT svårt att förstå hur en värld kan vara uppdelad i länder där gemeneman inte kan sätta sin fot var helst den vill. Det är inte frihet.

Sen kan man analysera samhället och hur människor beter sig och hur man kan lösa såna frågor. Första svaret är att få personer som dig eezy att förstå att lösningen inte ligger i att stänga ute folk från att få komma till Sverige, däremot betyder det inte att USA eller Storbritannien eller något annat land ska ta in mindre invandrare än vi.

Andra svaret är, tyvärr att flyktingar och invandrare måste placeras ut jämt över hela landet så att vi kan leva tillsammans och inte i grupperingar.

Folk invandrar till Sverige av en anledning, den är ganska enkel att gissa sig fram till.

Har man inte förstått det här så tycker jag man ska börja där innan man börjar gräva i en toppelit, det är fel ände att börja i.

Posted on: 2009/11/14 2:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#10


See User information
Du är rasist och jag röstar på Mona Sahlin



(skulle ta 45:an och skjuta mig i huvet innan)

Posted on: 2009/11/14 2:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#11


See User information
Klart Vatikanen gör det när de är ett uutav de största anledningarna till stora delar utav newage/ufo agendan. "Rymdskepp" har funnits med oss i tusentals år och det finns nog med hieroglyfer som pekar på det. Det betyde fortfarande inte att dessa varelser är några goda ting från någon annan planet som ska rädda oss.

Posted on: 2009/11/14 4:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#12


See User information
Snarare lämnade de oss här, vi var ett misslyckat experiment av apan.

Posted on: 2009/11/14 4:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Apropå rymdödlor
#13


See User information
Om man nu verkligen vill veta vad de tror på, titta på 2001 en gång till.

Posted on: 2009/11/14 10:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS