vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Finnansiera ideellt arbete

See User information
Arbetsnamn:
Ideellt arbete

Projekt Id:
IDEELL

Kort Beskrivning:
Betala omkostnader att arbeta ideellt på fulltid.

Kostnad:
Max 4000 kr / månad / person.

Lång beskrivning:

Administrationsgruppen som driver vaken vill fortsätta att kunna spendera maximalt med tid för fortsatt ideellt arbete.

Skicka pengar till Plusgiro: 30 06 87-1 och ange "IDEELLT" i meddelandet.

Posted on: 2009/11/18 10:17

Edited by admin on 2010/9/8 7:35:06
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Finnansiera ideellt arbete

See User information
Betalt, bör komma in imorgon.

Till alla andra som läser detta: Det är inte speciellt svårt att stödja micro, jag är student, fattig, men jag kan skita i ett par öl för att jag vill att han ska fortsätta sitt arbete. Att vaken.se ens existerar gör mig stolt och glad. Se det som att betala ett abonnemang för att få tillgång till intressanta videor, bloggar och artiklar.

För övrigt kan jag säga att jag inte känner micro, har aldrig träffat honom och har inget för att stödja honom förutom det att jag själv forskat i "konspirationen" sen jag var 14 (mer än 10 år) och själva kärnan i att lösa problemet är just empati och förståelse. Det känner jag igen när jag hör det och alla som arbetar med sånt kan jag tänka mig att stödja.

Posted on: 2009/11/19 13:45
"Political language — and with variations this is true of all political parties, from Conservatives to Anarchists — is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind." - George Orwell
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Privatföretag

See User information