vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Charlie Sheen

See User information
Charlie Sheen har hamnat i blåsväder igen

www.aftonbladet.se

Nog för att han ställt till det för sig en del tidigare, men med tanke på det här utspelet
www.youtube.com
så kan jag tänk mig att den korrumperade rättsapparaten ser till att göra livet surt för honom.

Jag tycker redan det finns märkliga detaljer i historien,frun ändrar sin version flera gånger m m.

Mel Gibson fick minsann be om ursäkt för sitt utspel och om man tittar på personer som inte är kändisar utan jobbar aktivt med avslöjande journalistik så kommer episoden runt Chris Bollyn i tankarna.

Vi får väl se hur det går för Charlie Sheen,men för mig verkar det som han refleterat över 9/11 som så många andra amerikaner och tänkt att han kan utnyttja sitt kändisskap och tyckt sig ha stake att säga nåt om sken. Återstår att se hur det går.

Posted on: 2009/12/27 21:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Charlie Sheen

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
OK! sorry Det hade jag missat. Får skylla på att det låg i ett annat forum.

Tror tyvärr han ligger risigt till och att den påstådda hustrumisshandeln kommer att användas maximalt emot honom.

Finns väl få saker folk ogillar mera an hustrumisshandlare.
Framförallt inom målgruppen han vänt sig till med Youtubevideon.
Fritt tänkande medborgare med handlingskraft och moral

Posted on: 2009/12/27 22:02

Anonym
De ska ju inte skiljas säger en nära vän till Sheen... de ska lösa det här

See User information
Vad hände med videon som låg på förstasidan med Charlie Sheen?

Posted on: 2011/3/18 21:25

See User information
Skicka gärna lite positiv engergi till Charlie Sheen, han kan behöva det nu.

Vi får hoppas på att de inte dödar honom som de har gjort med så många andra kändisar.

Om han får ordning på sig själv kommer han kunna använda sitt enorma nätverk för att sprida viktigt information i framtiden.

Posted on: 2011/3/18 23:47
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

See User information
Kan någon iallafall lägga upp länken i denna topic för jag tyckte den videon var oerhört bra. Annars pma till mig tack. Mvh

Posted on: 2011/3/19 0:50
"Sin has not been sent upon the Earth, but man of himself has created it."

See User information
Det är en video som är två år gammal, finns att hitta på youtube, bara sök på "Charlie Sheen obama". Ingen skeptiker kommer att lyssna på något han har att säga nu efter att han flippat ut, han är inte längre en effektiv person för att sprida sanningen.

Posted on: 2011/3/19 1:17

Anonym
hur kan något inte vara sanning?

See User information

Posted on: 2011/3/19 3:38
Administratör

See User information
Den Charlie som jag sett ifrågasätta 911 på ett ändå förhållandevis ödmjukt sätt är inte den Charlie som presenteras i detta 'program'. När man ser detta så förstår man hur enkelt det är att att totalt, och till fullo skita ner och tillintetgöra budbäraren.
Och det går fort.

Detta är vad vi har att brottas emot. Hårt men sann verklighet.

http://www.kanal5play.se/program/play/charliesheenbadboy

Posted on: 2011/4/11 18:27
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:
Det är en video som är två år gammal, finns att hitta på youtube, bara sök på "Charlie Sheen obama". Ingen skeptiker kommer att lyssna på något han har att säga nu efter att han flippat ut, han är inte längre en effektiv person för att sprida sanningen.

Precis!

Man vet ALDRIG vad andra människor Är... kändisar och så...

Alex Jones' interview med honom efter den där flip-out var väldigt WEIRD tycker jag...

DAMAGE CONTROL!!! ; )

Posted on: 2011/4/13 17:48
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

Vi får hoppas på att de inte dödar honom som de har gjort med så många andra kändisar.

Vilka är de? Och vilka andra har dessa de mördat?

See User information

Så länge han skapar "poläritet", läter dom honom hållas.

Posted on: 2011/4/13 21:20

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

Anonym
Quote:

Så länge han skapar "poläritet", läter dom honom hållas.

Du menar dem? Vilka eller vem menar du?

See User information
Quote:
Vilka är de? Och vilka andra har dessa de mördat?

På fråga ett: Jag är inte helt säker
På fråga två: Jag är fortfarande inte helt säker.

Men jag kan se de röda trådarna, kändisar som blir obekväma på ett eller annat sätt brukar tyvärr råka dö.

Posted on: 2011/4/14 19:25
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper