vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Någon slags revolution nu!

See User information
Heja Vaken!

Vi måste göra något nu innan det är för sent. NWO-gänget trycker på och har defenitivt övertaget.

Jag tror vi här i Sverige skulle kunna påverka enormt mycket (eftersom vi har världens ögon på oss) genom att tala om för folket hur det ligger till med Bilderberg (Mona Sahlin,Carl Bildt) som folk överlag inte verkar ha den blekaste aning om.

Så kontakta alla ni känner ,filmare,journalister,musiker,artister och vanligt folk med flera.

Jag vet att det är fett många (även jag) som fått upp ögonen för detta problem ordentligt bara det senaste halvåret

Tycker vi skulle kunna ha en superstor samling på gärdet i sommar,typ den 7.e juni.
Då kunde vi bjuda in media och allmänheten för en fest/presentation med olika tält och konserter etc så vi kunde få ut detta till folket!
Så har vi även tid att jobba hårt och länge inför detta datum.

Allt från elitens agenda med den "gröna bluffen" till Illuminati,Lady gaga,freemasons.

Vad tycker ni?

Och alla sabbare ......
håll er gärna borta från tråden..

mera kärlek! old

Posted on: 2010/2/26 15:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Någon slags revolution nu!
Enligt vad jag erfar är NWO redan så gott som här och omöjligt att stoppa.

Det vi måste koncentrera oss på är att få folket att förstå var vi befinner oss... Iofs med samma metoder du själv föreslår.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Begär rätten som redan är skriven! Den har släpat efter i flera hundra år och har ännu inte fått komma till tals på ett klokt vis, oftast på grund av att ingen läser den, bryr sig om den, eller ens reflekterar att den finns!

Peace

Posted on: 2010/2/26 15:56
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Exakt. Jag tror det handlar om att anpassa sig till det system vi lever i. Även om folk vaknar dagligen så är den trötta sovande skaran den stora majoriteten, och kommer så vara. Man kan säga att vi själva till viss del är delaktiga i denna s.k. NWO, och dess frammarsch. Endast en omskakande händelse kan sätta nwo ur spel. Och något sådant kommer inte hända tror jag (även om jag hoppas) ...precis som gubbarna i väst behövde ett nytt pearl harbor (9/11) för att nå vidare, behöver vi en katastrof för att verkligen vakna och ta oss ur bubblan...
Vi får helt enkelt hoppas på nibirus ankomst eller gröna gubbar från mars som kommer o räddar oss
Men till dess är såklart manifestationer och liknande skitbra initiativ. Gärdet 7:e juni...make it happen and I´ll be there =)
Hur många här ska förresten se tsarion i gbg den 14e mars?

See User information
Det NWO jag kommit i kontakt med så här långt är oventande myndighetsfolk som är rädda att göra något annat än det som står på pappret, eller det dom beordrats. Vi har alla hela tiden valet att göra något annat än att förlsava oss själva genom rädlsa eller brist på respekt gällande våra olikheter mm.

Vissa saker och regerändringar jag stött på kan jämföras med en kasse bajs, såsom att jag måste visa leg för min kusin när jag skall lösa ut ett paket eller liknande.

Den stora gruppen sussar gott och säger inte ifrån, kan inte få det till något annat än rädsla som sitter djupt! Dom vet heller inte vart dom skall säga ifrån, inte heller hur!

Peace!

Posted on: 2010/2/26 16:14
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Det som sagt bara att informera och informera, när folk förstår att det finns alternativ kan dom välja.

Idag behövs ingen revolution det är informatorn som ökar medvetande och valfrihet.

Det man måste komma ihåg är att ingen har kunnat förutse den explosionsartade utvecklingen med alternativt tänkande på nätet.

Jag är helt övertygad om att inget av det som förs fram på nätet var meningen att det skulle komma fram...

Och dom hade inte räknat med den genomslagskraften.

Nu har dom lärt sig, och dom kommer att utnyttja det.

Posted on: 2010/2/26 16:46

See User information
Härligt med sån snabb respons! respekt!

Jovisst ! vi gör den 7:e juni till vår dag.dagen efter sveriges dag..
.vi söker tillstånd och allt sånt via hjälp från folk här på vaken som kan.

det är nu vi måste se över våra olikheter och se till våra likheter.

jag vet flera tunga artister/ band som gärna kör gratis för detta !!

Blir vi motarbetade så är det oxå bra då makten visar att dem måste stoppa detta . ni vet!

kärlek till er alla som visar medkänsla!

nu tar vi dom!

Från sverige!

Posted on: 2010/2/26 17:06

See User information
Till /sommaren blir det högtryck, det är även ett ypperligt tillfälle att vissa sitt missnöje/förändring av den politiska agendan.

Sveriges media kommer att vara på hugget, ett visst skydd kommer automatiskt till valet där man kan säga mer än i normala fall.

För att klara sig mot inflytande från USA måste hela den politiska agendan byggas om.

Ett flerpartisystem utan partiledare skulle splittra USA maffian då dom har inga direkta personer att attackera.

Posted on: 2010/2/26 17:32

See User information
Skapa en Human Rights Demand Group! HRDG
Borde inte vara så svårt att få ihop medlemmar till en sån... Skrik sen högt och tydligt, begär alla i systemet att läsa på och respektera, det är inte dom och vi, det finns bara en grupp!

Posted on: 2010/2/26 17:32

See User information
Sluta strida och bekämpa det oundvikliga där ute, fokusera på ert inre och er själva. Revolution? du menar att vi plötsligt ska överumpla makten ofta följt av väpnad kamp?.

revolution

1. plötslig och stor omvälvning av de bestående förhållandena
2. plötslig ändring av styrelse eller statsskick meddels olagliga metoder

Det har ju fungerat så bra i historien, vilsna själar som skriker och krigar för något som visar sig vara precis de styrandes agenda.

Jag hade den synen / åsikten / strävan förr också men jag vaknade, kampen är inuti inte utanför..

Insider:
"Do not pay attention to the "world events", they are all orchestrated to make you pay attention to them. The struggle you should pay attention to is on a personal level"

"There is a time when everyone will be released, but that is not a massevent rather 1 by 1... work on yourself".

Posted on: 2010/2/26 19:47
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Word, av BiReal där.

Trodde KGB-ryssen i viden där uppe i Greensparrows inlägg stavade ut det för er revolutionärer: "De" vill att ni gör uppror, bryter ned traditioner, förgör er egen nations regering, sprider info om NWO och promotar "progression" och allmänt hippietrams etc.
För "de" kommer svepa in sen med en militärkupp när kaoset är totalt.
De kanske inte kommer kalla det kommunism men det kommer vara väldigt likt det man sett i Sovjet och Kina, mm.

Posted on: 2010/2/26 20:02
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Jo vi balanserar hårfint så det gäller att se upp.

Men idag är folk för bekväma att göra revolution och att den nya revolutionen kommer att vara tanken, därför är eliten så förbannade för att vi kan göre en tankerevolution, idag är vi ett enda stort medvetande som växer för varje dag.

När tillräckligt många vaknar räcker det med att säga NEJ TACK!!

Eliten har världens skarpaste hjärnor, eliten har räknat ut att nuvarande ekonomiska situation är ohållbar, en plan har stakats ut för en fortsätt kontroll av oss medborgare när den nya världsordningen kommer igång. Tråkigt nog infattar den planen inte alla medborgare på planet. Allt är transparent. I framtiden kommer vi att se kapitalismen som vi ser på kommunismen idag, ett farligt system, där man inte kommer tillåta för mycket makt till företagen...

Posted on: 2010/2/26 20:30

Anonym
Eliten VILL vi ska köra en väpnad revolution. Det kan dom använda som skäl att komma närmre NWO

See User information
Quote:

computerror skrev:
Eliten VILL vi ska köra en väpnad revolution. Det kan dom använda som skäl att komma närmre NWO

Jo det är nog så, men tror vi att det kommer ske så??

Moderna människor är inte så intresserade av väpnad revolution...

Självklart är ju det nya tankerevolution/medvetandet på internet och man skulle kunna se det som väpnat motstånd...

Men man får inte glömma att varje inskränkning dom gör drabbar nya grupper, dom balanserar hårfint dom med. Det är därför information är så viktig, när inskränkningarna drabbar olika grupper, kommer dom ihåg den filmen eller annat som dom såg/hörde och en reaktion sker NEJ TACK!

Jag tror oxå att dom vill snabba på, många av gubbarna håller på att dö, dom vill nog se en ändring innan dom dör..

Det är en riktig kamp som pågår det är unikt!!

Och vi sitter på första parkett =)

Posted on: 2010/2/26 20:53

Anonym
Quote:

greensparrow skrev:
De som sitter i publiken tar ingen plats i föreställningens handling.

See User information
"All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing" - Edmund Burke

Det betyder dock INTE att man ska gå ut och "tvinga" på folk sitt sätt att se på saken eller försöka göra revolution för att "stoppa NWO."

Posted on: 2010/2/26 21:08
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Ingen kan tvinga nån till information, alla ser i sin verklighet hur det ser ut. MEN om man inte har val så kan man inte välja, den nya ordningen kommer varken vi vill eller inte frågan är i vilken form?

Posted on: 2010/2/26 21:19

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

greensparrow skrev:
De som sitter i publiken tar ingen plats i föreställningens handling.

he he jo så skulle man kunna säga, medborgaren är så liten så det blir lite som att sitta och kolla på liksom =)

Posted on: 2010/2/26 21:20

See User information
Håller med Bireal och Xtas.

Uppror är vad "de gamla krafterna" vill ha. Det är väl just uppror som gör att komavakna inte tycker livets omständigheter är bra och "rättvisa".

Uppror mot sin och kosmos natur, the law, gud. Då tornar det upp sig därute som ju är en scen, det vet alla vakna. Som man bäddar får man ligga. Komaister fortsätter att skylla på det därute, istället för att vända fokus 180 grader.

Posted on: 2010/2/26 21:42

See User information
Revolution är kanske fel ord. Jag brukar tala om en kärleksrevolution . alltså en fredfull sådan. bra inflikat att revolutioner i traditionell mening inte är något att sträva efter. Mer åt Ghandi hållet i såna fall.

Men någon slags manifestation tycker jag vi borde ha. tror intresset skulle vara stort.

Om vi inte gör något kommer ingenting att hända.

one love!

Posted on: 2010/2/27 10:04

See User information
Min uppfattning är att en flower power pryl inte fungerar, inte heller fungerar våld, istället, sätta gränser för rättigheterna. Tar man dom, får dom, får ta del av dom, så kan man utvecklas och leva i frid.

Viktigt, rättigheterna man begär skall man också dela ut till alla andra, annars tycker jag att man kan hålla snattran. Gyllene regeln, skadar man inte någon eller något annat levande så går man fri tycker jag. Större acceptans för våra olikheter, mycle större skulle jag vilja påstå!

Peace!

Posted on: 2010/2/27 11:08

See User information
Håller med iwarrior, den där iden om att se till sig själv ( sitt inre) håller inte, vad händer om alla skulle göra det? Politiken, övervakningen och samhällsutvecklingen stannar inte för det, det finns ingen som kan motsätta sig NWO om alla skulle sitta hemma och ta itu med sitt inre..

Posted on: 2010/2/27 11:13
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det inre och det yttre kan balanseras.

Posted on: 2010/2/27 13:16
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Då tar vi och spikar ett datum.

Jag vill ha fler talare. Vic Molina och Carlberg är båda intressanta.

Posted on: 2010/2/27 13:20
Administratör och grundare av vaken.se

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper