vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

David Duke skäller ut Sverige

Registrerade sig:
2009-05-08 10:16
Den forne konservative Minnesota guvernören David Duke, som även tippats bli Ron Pauls vicepresident 2012, går till hårt angrepp mot Sverige i sin senaste video:

http://www.youtube.com/watch?v=iTLB3wFM9nU

Duke nämner Sverige som ett perfekt exempel hur en misslyckad integrationspolitik kan sluta i värsta fall och förundrar sig hur svenskar kan vara så idiotiska dom inte ser hur deras egna kulturella identitet förstörs dagligen i mycket rask takt och är så naiva och blåögda dom låter invandrarna stjäla, våldta och mörda utan att ge dom ordentliga straff i rädslan att vara politiskt inkorrekta.

Skulle dessa ord ha kommit från Jimmie Åkesson så skulle han väl blivit dömd för hets mot folkgrupp i 10 års fängelse eftersom sverige inte längre är att land där yttrandefrihet råder...

Postat den: 2010-11-29 19:30

Re: David Duke skäller ut Sverige

Registrerade sig:
2005-06-30 20:54
Citat:

MegaKungen skrev:
...guvernören David Duke, som även tippats bli Ron Pauls vicepresident 2012

En f.d KKK-ledare som vicepresidentkandidat för Ron Paul? Aldrig i livet. Det där är skitsnack på ren svenska.

Postat den: 2010-11-29 19:43

Registrerade sig:
2009-05-08 10:16
Du är lika ignorant som mainstream media. Duke har alltid tagit avstånd till våld och var bara varit en medlem i några år före han avgick och nu ångrar han överhuvudtaget gick med.

Nedan är David Dukes kampanjlöften:

http://www.youtube.com/watch?v=88AsArwYsTc

Han vill ut ur FN, Nato, upplösa NAU, nationalisera centralbanken, ta bort alla amerikanska trupper utomlands och lägga dom vid mexikanska gränsen, avsluta kriget mot droger, ta bort onödiga federala instanser, avskaffa irs och införa en platt skatt m.m. Dukes och Pauls politiska mål är identiska och därmed skulle han vara en trovärdig kandidat åt Paul, speciellt med tanke på att han definitivt har politiska meriter att bli president, till motsats från t.ex Chuck Baldwin som nu aldrig haft erfarenhet av riktig politisk makt. Andra alternativ vore Jesse Ventura eller Gary Johnson.

Postat den: 2010-11-29 20:30

Registrerade sig:
2010-10-10 02:09
Är inte Jesse Ventura slovak egentligen och är född i Slovakien? Namnet Jesse Ventura är iallafall taget.

David Duke är iallafall en för smutsig kandidat. Hur kan man ens lobba för en fd KKK-ledare? Känns inte något vidare vaket med den historia KKK har.
Då menar jag både att lobba för dem och att ens bli ledare för dom med sunda avsikter. Det går inte ihop.

Edit: Med Jesse Ventura som Slovak menar jag på att han knappast kan bli president eller vicepresident. Därför jag tog upp det.

Postat den: 2010-11-29 20:38

Redigerat av Freddan den 2010-11-29 21:03:43

Registrerade sig:
2005-06-30 20:54
Du förstår väl (hoppas jag) att det vore politiskt självmord att alliera sig med någon som David Duke, hur nära deras båda åsikter till ytan må likna varandra. Ron Paul är en mycket smart och erfaren man som absolut aldrig skulle dra ett sånt drag.

Jag vet inte vem som skulle "passa" som V.P-kandidat men i mitt tycker är Ventura vara ett OK val. Han är lite mer liberal än Ron Paul och skulle balansera ut hans konservativa och lite stiffa framtoning. Men även han är osannolik anser jag..

Postat den: 2010-11-29 20:59

Registrerade sig:
2010-11-21 19:43
Citat:

Freddan skrev:
Är inte Jesse Ventura slovak egentligen och är född i Slovakien? Namnet Jesse Ventura är iallafall taget.

David Duke är iallafall en för smutsig kandidat. Hur kan man ens lobba för en fd KKK-ledare? Känns inte något vidare vaket med den historia KKK har.
Då menar jag både att lobba för dem och att ens bli ledare för dom med sunda avsikter. Det går inte ihop.

Edit: Med Jesse Ventura som Slovak menar jag på att han knappast kan bli president eller vicepresident. Därför jag tog upp det.

"smutsig kandidat..."

Varför det?

Postat den: 2010-11-29 21:15

Registrerade sig:
2010-07-30 17:45
Från Idag Jorden, Universum imorgon.

Något har gatlopp sant på, det är mer på tapeten än vad som sägs...

Postat den: 2010-11-30 01:23

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

Registrerade sig:
2010-10-10 02:09
Citat:

JustinCase skrev:
"smutsig kandidat..."

Varför det?

Vilken dum fråga.

KKK så klart! Känner du till deras historia? Knappast vill en seriös politiker ha med någon av dom att göra.

Postat den: 2010-11-30 14:52

Registrerade sig:
2009-11-05 15:16
Från född under en resa
Var det inte nåt med att han brukade låna startkablar av en svart kvinna (den ende grannen) när bilen inte startade när det var smällkallt. Han förklarade det med "att hans åsikter om det kommande raskriget inte var menat personligt mot någon utan var en principiell inställning".

Han kanske helt enkelt har tröttnat på de extrema ideer han tidigare förfäktat. För många år sedan gick det en pjäs på Göteborgs Stadsteater om tortyr. Tortyren bestod i att en man fick sitta fastspänd på en stol utan möjlighet att hålla sig för öronen och lyssna på bandinspelningar av sig själv när han var ung, dum och tvärsäker!

Postat den: 2010-11-30 17:46

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper