vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



5e dimensionen 2012
#1


See User information
Fruktansvärt intressant videoklipp som jag snubblade över..

http://www.youtube.com/watch?v=xA2cMWvhrSE&feature=related

David Wilcock



Jag själv känner att det är omöjligt att ljuga tex. Inte för att jag försökt en jag har märkt att folk som försöker men misslyckas totalt. Jag har kännt att det finns en möjlighet att kanske 5e dimensionen är telepatin som kommer göra så vi aldrig kan ljjuga för varandra utan att vi ser meningen bakom orden istället för att se orden.

Det skulle göra politiker ganska gammalmodiga om dom försöker ljuga om nånting för att kunna använda skattepengar till nått krig eller ännu ett sätt att dela upp folk i olika kategorier.

Och det skulle defenetivt förklara varför det händer så mycket politiskt nu fför man skulle ju så att säga "skynda på och ljuga innan det är för sent"

Vad tror ni?

MVH

Posted on: 2012/9/23 0:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#2


See User information
Ser dessa new-age-stickspår som en kopia av det dom religiösa brukar kalla för "the ascension" samt att Jesus återkommer.

Precis som muslimerna inväntar sin profet Mahdi..

Detta gör att människor blir passiva och känner att dom inte behöver göra nånting dom kommer ju ändå bli räddade av sin gud..

Posted on: 2012/9/23 19:54
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#3


See User information
Men det har väl inget med religion att göra utan istället med evolution att göra..

visst folk kanske blir passiva men jag tror inte dt är på grund av sånahär fimklipp och tankar. Det må finnas en underliggande faktor om man nvänder sånna här idée som en ursäkt fö att inte behöva försöka påverka världen..

Se bara på brevprojekt-idén som jag lagt fram.. Det ger alla makten att påverka hela Sverige genom sanning, men folk har nog ursäkter för att inte behöva försöka påverka andra svenkars hälsa och välmående genom brev ganska simpelt orgaganiserat.. Så det är underliggande egot som tänker på sig själv så pass mycket så man inte förstår att det inte håller i längden när flygplanen målar vita rutor på himmlen med chemtrails..

Den naturliga utgång på våran situation är väl att vi börjar bry oss om varandra och medmänniskor i Sverige först och främst här och nu. Brevprojekt möjliggör massiv "sanning-spridning".

Eller så sitter vi passiva och väntar på att media och politikerna spelar ut sitt skådespel så dom får sin världregeringen medans vår telefoner avlyssnas och människorna som vågade säga nått fördes bort i det tysta för att aldrig mer höras av..

Motvilligt blev jag tvungen att välja den sistnämnda alternativet men jag hoppas fortfarande nån lyssnat på brevprojektidén. För den ger möjligheten till en människa med rätt pengar som kan informera hela befolkningen i Sverige, även en grupp människor kan organiseras ganska simpelt..

Så håll i hatten och håll i tummarna!

Kram

Posted on: 2012/9/24 15:48
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#4


See User information
Jag tycker alltid det är intressant att lyssna på personer som David Wilcock. Men det ringer en liten varningsklocka när informationen som han förmedlar kommer ifrån någon "ande" eller "entitet från en annan dimension". Det värkar vara en röd tråd bland många "kända" sanningssökare som tex David Icke.

Den största frågan är vilka som sitter och informerar personer som David Wilcock och vad dessa "entiteter" har på agendan. Tuvär är det oftast bara dom kristna som ställer dessa frågor.

Ett annat alternativ är att dessa "kända" sanningssökare har psykiska problem och att allt kommer från dom själva, vilket jag inte tror är så sannolikt.

Posted on: 2012/9/25 0:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#5


See User information
Det är riktigt kul och givande att ta del av bla denna tråd i dessa snurriga men potentiellt lärorika tider.

TeBe, Anvendernamn;FreedomX, inser ni vilka pusselbitar ni för fram, det är toppen att delta i resan tillsammans med likasinnade.

Visst LåtsasJesus fixar biffen för vissa, staten för andra, dö hellre än att sluta leta ursäkter verkar vara ett mantra för många, som förvisso inte är respektives egna genuina tankar utan verkar vara ett resultat av långvarig programmering av krafter som sen länge klurat ur hur korkade 2beningar fungerar och har till sin egen förmån sen typ Hedenhös utnyttjat dessa insikter och så även i dag.

Det verkar högst sannolikt att det INTE finns en yttre källa som fixar biffen, utan det är upp till var och en av oss att överväga att snubbla utanför boxen/komfortzonen och bidra till en lösning/nytt game som vi påstår oss vilja uppleva annars hade vi redan erfarit det vi drömmer om eller ?

Brevprojekt är mycket bra men kräver låtsaspengar som snart inte funkar om den påstådda agendan stämmer, vi får väl se, har själv alltid varit vän av plan B, C och kalla mig paranoid även D, E och kanske F ( jobbar på att släppa taget lite HeHe)

Vad sägs om en hybrid, högst en A4 med lämplig "wake up" text med några väl valda hänvisningar och möjlighet till fri support, leta upp frivilliga inom varje befintlig kommun som har viljan och modet att ex antal timmar i veckan/månaden knacka dörr med en enkel mall som assistans och "live" tala med EN medmänniska i taget om dagens mänskliga ekvation som i de flestas innersta tankar verkar suga så till den milda grad att hälften vore mer än nog.

Om vi mot förmodan under denna resas gång snubblar på en bemedlad individ som besitter en hög fiatstålar och empatiska/moraliska värderingar så kan vi betrakta det som en mysig bonus och ev. kan snabba på ett Game over och trycka på med "summarisk reklam " HeHe

Just nu känner jag för att dela ut "summariska fläskläppar" till vissa på sk. förtroendeposter som gravt missbrukat detta förtroende.

Tips till dessa: Googla på innebörden av ordet FÖRTROENDE och börja gärna svettas innan ni Googlar på Tjära och Fjäder, för nu har vissa skitit i det blå skåpet en gång för mycket och det börjar dofta mindre bra.

Men deppa inte ni som sålt er själ till Djävulen/Kommersen/Systemet, allt är kommers och det går alldeles utmärkt att bryta ett kontrakt även om det är förknippat med en del obehag och uppoffringar, om vissa av oss kan förlåta er oavsett graden av förtroendemissbruk så borde vissa av er kunna förlåta er själva och sluta bidra till att sprida död och elände och bli med i den nya matchen som vi tillsammans uppfinner till allas välbefinnande.

Det var kul att testa myriader av dårskap men det var inte så kul som reklamen påstod utan nu kan det va kul att testa nåt annat som inte kvaddar allt liv som kommer i vägen för dagens västerländska sk. civilisation vilken mer och mer framstår som det mest korkade nån kommit på sen allting startade.

Är det dags att börja leva fullt ut och inte endast existera med den patetiska ursäkten att man måste ju ha ett jobb, man måste ju ha pengar och jag gör bara mitt jobb. mm.

Vad vill jag egentligen, och alla dessa måsten är det mina egna tankar eller kan det vara så jävligt att även stora jag blivit utsatt för social programmering som givetvis endast är foliehattspropaganda hos politiskt icke korrekta , anarkistiska , antisemitiska , antifeministiska rättshaverister.

ps det enda "anti" jag kan tänka mig att bära på en T-shirt gjord av Cannabis Sativa/Indica eller den Sibiriska sorten är " ANTI IDIOT " så den som har problem med det " So Sue Me" if you feel lucky Punk ds



Posted on: 2012/9/25 7:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#6


See User information
För denna entitet eller ande som bland annat Wilcock hänvisar till kan lika gärna vara satan/djävulen själv, vad vet vi?

Om vi har ett krig mellan goda och onda så måste man ju välja den goda sidan, då blir det lite rörigt när man blandar in entiteter och andar, inte speciellt veteskapligt heller för den delen. För det andra så kommunicerar makteliten, Hitler inräknad, med andar/gudar/entiteter och dom är inte goda, för då skulle vi inte behöva ha alla dessa krig och lidanden för mänskligheten!!


Ren och skär offring av människor är vad vi ser och vilken av gudarna gillar sånt, inte den goda iaf?

Posted on: 2012/9/25 19:37
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 5e dimensionen 2012
#7


See User information
Fin video, läste nånstans att 4:e dimensionen påverkar och lever på oss och vår negativitet medan den 5:e dimensionen påverkar oss i rätt riktning, spirituellt.
Hej då Fiskens tidsålder och Tjabah Vattumannens tidsålder. En tid av spirituellt uppvaknande behövs innan det är för sent. Apropå vilka som står bakom dessa meddelanden till mediala personer så kan de väl ändå inte vara värre än dagens politiker och andra maktmissbrukare, däribland en del religiösa. Hoppas att gud är god och att han inte har något favoritfolk som vissa skrifter säger. Men ni som säger att allt ockult är av satan ni borde läsa en bok vid namn "Satan är dagens man" och verkligen fundera vem som styr här på jorden. Nu blir vissa rädda och undrar, speciellt Jehovas Vittnen förmodar jag då de ej vill läsa något annat än Bibeln. Men våga läs den, den är inte farlig utan den klargör saker och ting. Själv tror jag inte på skrämselpropaganda utan är övertygad om att satan, begragaren är ett påhitt av någon som vill ha total kontroll över fängelset vi kallar jorden. "Vad är väl en bal på slottet"? -Det skulle kunna vara alldeles underbart!!! Jesus, Buddha eller Oden, vem var trevligast? Knappast något att bråka om, oss dödliga emellan.
OBS! Lite tankar bara, inget som jag är säker på...

Posted on: 2012/9/25 22:06
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
46 user(s) are online (46 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 46

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS