vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Årets Förvillare 2013

See User information
Nu är det dags att rösta på Årets Förvillare 2013 och som vanligt är det folket som både nominerar och röstar fram vinnaren och det blir nästan alltid etablissemanget som får priset när folket demokratiskt får bestämma.

Rösta här: Årets Förvillare 2013

Posted on: 2013/11/27 13:22
Min ezine, Linkedin, firma samt blogg om rykteshantering.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Årets Förvillare 2013

See User information
Synd att det inte går att lägga sin röst på norska Nobelkommittén. Nobels fredspris är ett skämt.

Posted on: 2013/11/27 15:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Lade min röst på:
"Strålsäkerhetsmyndigheten, Hélène Asp, enhetschef"
som ett tack för att dom gör allt för att skydda strålningen istället för oss.

Posted on: 2013/11/27 23:48
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Synd att inte David Icke var nominerad, han hade nog vunnit:

When Lizards Lie
by Former White Hat

Curious as always to hear the mixture of truth and lies the shape-shifter reptoid David Icke puts out there. Now while is info on reptilian is correct, he s talking about his kind, he is a spokesperson for his people, but he also makes his fellow lizards seem more powerful than they really are, and his agenda is to create fear. His disinfo is make the masses who listen not believe that his lizard boys are losing the galactic and earth-bound battle.

Oh, David m’lad, we have been onto you for a long long time, you and your fellow shifter Stewie Swerdlow, you scaly little perverts…we have your number, laddies…and we have you by your nubby tails…

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/0RSJgdEP90g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://formerwhitehat.wordpress.com/2012/04/15/when-lizards-lie/

http://www.youtube.com/watch?v=0RSJgdEP90g

Posted on: 2013/11/28 1:28

Edited by lenartand on 2013/11/28 1:45:52

See User information
Jag uppfattar inte David Ickes budskap som rädsloskapande. Ett visst mått negativ info är ju ofrånkompligt men jag uppfattar han på det hela som en person som hjälper till att "befria" sinnet på den som lyssnar

Posted on: 2013/11/28 12:22
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
David icke är skojig att lyssna på men det är nog som stewart swerdlow säger att det finns 2 sorters vilseledande information, sådan information som är uppenbar lögn och sån information som är blandad lögn och sanning (som stewart swerdlow själv ägnar sig åt med sin hyperspaceteknik).

Stewart Swerdlow: The Devil in Disguise
by Former White Hat
Resized Image

Stewart Swerdlow is one of the major deceivers of the Cabal and the infiltrated “New Age” community.

Much of what he says about his past his true: his great-uncle was the first President of the Soviet Union, as backed by the Rothschilds Family. His father was in the CIA, who had put his son into Project Monarch and used at Montauk because of his strong psychic power (along with Andrew Basiago). However, what Swerdlow does not talk about is that his true mother is a Draco female, and he was gestated out of a Satanic sex ritual.

Swerdlow offers seminars for deprogramming but they are really clandestine programming methods — that is, he creates deeply burrowed programming so that people who attend his seminars will be activated in the future for Cabal use.

There is rumor that he is actually a double agent, working against the Cabal within. But of course he could be a triple agent as well, this is the nature of the convoluted deception of these types.

Janet Swerdlow, his wife, is really a member of the Gizeh Intelligence.

http://formerwhitehat.wordpress.com/2 ... ow-the-devil-in-disguise/

Posted on: 2013/11/28 14:08
Computer Clear EL9

See User information
Att nominera David Icke som årets förvillare måste vara det dummaste jag har hört på länge. Jag menar inte att allt han säger är korrekt. Mycket av det han säger är också väldigt svårt att bevisa men många gånger också svårt att motbevisa.

Men han personligen har säkert fått fler att vakna upp och intressera sig för sannings sökande "internationelt" en alla vi i Sverige tillsammans har lyckats med.
Så kan man inte se den helheten så är man väldigt förblindad.

Ska vi sjunka så lågt att vi jämför han med personer som få stulna pengar "skattepengar" för att skydda våran folkhälsa, men i själva värket gör det motsatta. Jag tycker inte det.

David icke har förövrigt nyligen startat en internet tv kanal med hjälp av donerade pengar, vilket jag tror kommer bli en underbar platform för dom som inte har eller kommer få sin röst hörd i mainstream på grund av att dom inte följer elitens agenda.
http://www.thepeoplesvoice.tv/watchnow

Min röst gick till Strålsäkerhetsmyndigheten.

Posted on: 2013/12/1 17:09

See User information
Jag hittade den här filmen på youtube av Gorilla199:

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/A8SS5D3-LKI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://www.youtube.com/watch?v=A8SS5D3-LKI

David Icke is Finished !
Please note the exclamation mark! - This video is 100% serious, this is the end of David Icke! You can view the article on my website www.planetxtube.com
Direct link: http://www.planetxtube.com/index.php?...
Chris Constantine
www.planetxtube.com
& Youtube Gorilla199

http://www.planetxtube.com/index.php? ... aked-&catid=1:latest-news

Posted on: 2013/12/1 19:17

See User information
Quote:

Jag hittade den här filmen på youtube av Gorilla199:

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/A8SS5D3-LKI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://www.youtube.com/watch?v=A8SS5D3-LKI

David Icke is Finished !
Please note the exclamation mark! - This video is 100% serious, this is the end of David Icke! You can view the article on my website www.planetxtube.com
Direct link: http://www.planetxtube.com/index.php?...
Chris Constantine
www.planetxtube.com
& Youtube Gorilla199

http://www.planetxtube.com/index.php? ... -&catid=1:latest-news

Jag tittade igenom vad Gorilla199 hade att komma med i sin kritik mot David Icke och det var en hel del information att gå igenom men det mesta han påstår kan ha tagits ifrån kontexten eller ha helt andra orsaker.
Nu säger inte jag att Gorilla199 har fel, men det är lätt för en kospirationsteoretiker att hitta den information som passar den konspirationstro som han/hon vill styrka.

Det finns säkert även en hel del som David Icke säger som inte stämmer, men det kan bero på att han är fel informerad eller har dragit fel slutsatser som dom flesta andra kända personer inom "sanningsrörelsen" oftast gör.

Vad han nu en är så har han trots allt "väckt upp" många människor.

Posted on: 2013/12/2 11:52

See User information
Jag tycker debatten mellan david icke och gorilla199 är intressant och underhållande, här kallar sig david icke: prat.

http://www.planetxtube.com//index.php ... ayer&id=156#HDVideoshare1

Posted on: 2013/12/2 13:46

See User information
Vi kan göra en nyhet om det.

Posted on: 2013/12/6 8:47
Administratör, VAKEN.SE

See User information
Det vore intressant och underhållande.

Posted on: 2013/12/6 12:20

See User information
Svenska Wikipedia! Toppstyrt av Vof som alla vet.

Posted on: 2013/12/6 15:26

See User information
Den kommer ut i nyhetsflödet imorgon, men jag lägger är förhandstitt till er.

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=2503

Nu är det dags att rösta på Årets Förvillare 2013 och som vanligt är det folket som både nominerar och röstar fram vinnaren och det blir nästan alltid etablissemanget som får priset när folket demokratiskt får bestämma. Gå till aretsforvillare.nu för att både rösta och nominera. Du kan även läsa resultat från tidigare år. Detta är den demokratiska varianten som med tiden kommer ersätta den utmärkelse som Vetenskap och Folkbildning gett sedan 1987 vilken tyvärr inte inte bygger på demokratiska principer och som förlorat sin trovärdighet de senaste åren p.g.a. flertalet skandaler.

Posted on: 2013/12/6 18:34

See User information
Jsvensson med ett bakvänt vaken..

Beyder det att du sover?

Posted on: 2013/12/6 18:37

See User information
renosann: ?

En uppsättning av en 5 m lång banner längs en motorväg. Gå in på facebook för att se hela bilden.
Vad menar du?

Posted on: 2013/12/6 20:21
Administratör, VAKEN.SE

See User information
hahahaa jag menar att vaken står bakvänt på din avatar och kanske det är symboliskt för att du inte är vaken utan sovande..

Jag vet inte men visst finns det symbolik i allt runt om oss och även här möjligtvis i sovarnas avatarer också.

Posted on: 2013/12/6 21:41

See User information
smutsigolögnaktig?

Posted on: 2013/12/7 12:51
Government and politics is the Entertainment division of the military-industrial complex. - Frank Zappa

See User information
Rent osann, helt enkelt ;)

Posted on: 2013/12/7 23:59

See User information

Posted on: 2013/12/8 1:30

See User information

Läs om Strålsäkerhetsmyndighetens svar på strålskyddsstiftelsens folder "Uppkopplade barn" som sänts ut till alla skolor.

http://www.stralsakerhetsmyndigheten. ... ende-tradlosa-natverk.pdf

(även rektorn här kom och körde upp den under näsan på mej, och påpekade att mina farhågor om att wifi och trådlösa telefoner kunde vara skadligt var helt obefogade)

Posted on: 2013/12/9 9:23
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Det finns ett otal tekniker att använda för att förvilla.

Man undrar var förvillarna rekryteras, mest troligt är det under journalistutbildningen där man förstås får undervisning i hur man kan dölja och missleda av särskilt insatta personer.

Vältalighet var förr ett ämne som ansågs nödvändigt för att man skulle kunna bli en bra politiker. I dag hör man inte så mycket talas om den sidan av saken men det finnns ju seminarier i allt möjligt. Några av dom bedrivs av fd nyckelpersoner som även turnerat i Sverige, som exempelvis fd försvarsministrar och presidentrådgivare som Henry Kissinger.

Kanske också doktorsgrader finns i ämnet...

Posted on: 2013/12/9 11:13
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper