vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vilka jävla puckon lol

See User information
http://www.break.com/index/china_demo ... ildings_at_same_time.html

Shit, vissa människor har tydligen inte lärt sig något av 9/11. De som genomför denna demolering använder fortfarande sprängmedel. De hade ju bara behövt slagit ut ett hörn på alla byggnaderna och dragit igång några feta bränder och väntat några timmar så hade det ordnat sig, mycket billigare, och antagligen mycket snyggare, kolla bara på WTC 7's kollaps.

Posted on: 2006/7/11 17:51

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vilka jävla puckon lol

See User information
Här ser vi alltså 16 byggnader som man spränger bort bottenvåningarna på. Men vi ser ingen tillstymmelse till pankaksteoretiskt beteende. Utan de tippar. Precis som wtc's överdel innan den sprängdes i luften.
Edit: troll undanbedes.

Posted on: 2006/7/11 18:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ok, jag frågar väl igen då....

Har dessa hus samma konstruktion som WTC-torn eller sjuan?

Samma höjd och basyta?

Har de åsammkats exakt samma skador på exakt samma ställen?

Har de fått stora passagerarflygplan i sig i 800 kmh?

Sen kan vi väl samtidigt ställa frågan varför dessa hus inte rasade i närheten lika elegant som brukligt när t ex. CDI tar ner liknande hustyper?

Alltså, varför rasar inte dessa exakt lika fint ner i en begränsad hög med bråte?

Varför tippar de flesta istället?

Kan ni lista ev. skillnader som kan ha påverkat detta?

Nej, jag är inget troll, däremot har jag byggt Troll....

Anonym
OSPA och TITTUT som är samma person måste förklara sig varför du loggar in med olika användarnamn och försöker låtsats som att du har flera personer som stödjer dina hopplöst förvirrande och meningslösa inlägg.

Du beteer dig som ett forum-troll precis som du gjorde med din använder MOHAMMED för ett par månader sedan och blev bannad.

Varför tar du själv inte reda på informationen som du frågar efter, den finns att hitta!

Varför presenterar du inte DIN bevsining och låter oss svara på den?

Varför fortsätter du ställa dessa meningslösa påståenden och frågor som ytterligare visar att du VARKEN LÄST den officiella historien eller de icke officiella förklaringarna och debunkningarna av de officiella lögnerna?

Kan du inte presentera något konkret material som vi får ställa oss till, istället för att du ska dra upp en massa meningslösa frågor som du vill att vi ska börja jiddra med dig om, så att du får en utragen och meningslösdebatt som inte leder till någon klarhet övht?

Skärp dig NU.

Anonym
Quote:

void skrev:
OSPA och TITTUT som är samma person måste förklara sig varför du loggar in med olika användarnamn och försöker låtsats som att du har flera personer som stödjer dina hopplöst förvirrande och meningslösa inlägg.

Du beteer dig som ett forum-troll precis som du gjorde med din använder MOHAMMED för ett par månader sedan och blev bannad.

Tyvärr så ta du helt fel.

Jag är inte vare sig OSPA eller mohammed, det kan jag lova dig på guds altare om du så behagar.

Anonym
Well. Dina ip:en på de två användarna går att spåra till samma stad. Dessutom så formuerlar du dig, och tänker exakt som Mohammed gjorde. Glöm inte att du och jag har debatterat tidigare och jag känner igen exakt hur du skriver och din stil. Försök inte slingra dig.

Är det ingen annan som ser hur TITTUTS inlägg exakt påminner om OSPA:s i både stil och upplägg?

Jag kan tom ta och undersöka detta närmare. Din proxy som du gömmer dig bakom kommer inte rädda dig i slutändan.

Anonym
Quote:

void skrev:

Varför tar du själv inte reda på informationen som du frågar efter, den finns att hitta!

Varför presenterar du inte DIN bevsining och låter oss svara på den?

Varför fortsätter du ställa dessa meningslösa påståenden och frågor som ytterligare visar att du VARKEN LÄST den officiella historien eller de icke officiella förklaringarna och debunkningarna av de officiella lögnerna?

Kan du inte presentera något konkret material som vi får ställa oss till, istället för att du ska dra upp en massa meningslösa frågor som du vill att vi ska börja jiddra med dig om, så att du får en utragen och meningslösdebatt som inte leder till någon klarhet övht?

Skärp dig NU.

Varför tar inte du själv fram den information du frågar oss om då, om man får fråga?

Jag ställer dessa frågor för att de är just relevanta av högsta grad, och för att se om ni har intresse av att få fram den verkliga sanningen genom att se till de fakta som finns, de fysikens lagar som finns.

Alltså, om det finns skillnader i husens konstruktion, basyta, storlek och höjd, material m.m. m.m. Så kan det mycket väl påverka hur husen rasar, det måste du väl förstå?

Eller menar du att alla hus rasa likadant oavsett hur de ser ut och hur de är konstruerade, och vilka skador de fått?

See User information
Så OSPA och Sanningen svider var alltså samma person lol!

Posted on: 2006/7/11 18:46

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Quote:

void skrev:
Well. Dina ip:en på de två användarna går att spåra till samma stad. Dessutom så formuerlar du dig, och tänker exakt som Mohammed gjorde. Glöm inte att du och jag har debatterat tidigare och jag känner igen exakt hur du skriver och din stil. Försök inte slingra dig.

Är det ingen annan som ser hur TITTUTS inlägg exakt påminner om OSPA:s i både stil och upplägg?

Jag kan tom ta och undersöka detta närmare. Din proxy som du gömmer dig bakom kommer inte rädda dig i slutändan.

Det är möjligt att vi kan ha vissa likheter i hur vi skriver, men helt lika skriver vi inte. Jag har t ex. inte lika mycket missar i särskrivning som de du vill mena att jag är.

Ja du får undersöka hur mycket du vill, men hade du varit en trevlig kille mot mig tidigare och frågat snällt så hade du kunnat få adress och hela rasket av mig direkt, ja om du vågade ge mig din alltså.

Det bor ett gäng tusen innevånare i denna stad så att det kan finnas fler som besöker detta faschionabla och ärevördiga Vaken är väl inte helt omöjligt?

Förresten, vad ska du göra om du undersöker det mer noga och skulle hitta min adress och rubbet då?

Skicka brevbomber eller komma och ringa på och diskutera 9/11 över en java? Eller föja med ut i skogen och se på min indiantipi som jag har vid en fiskesjö sedan många år, och dra några öringar som vi brassar på över elden och skålar i skogsstjärnan?

Posted on: 2006/7/11 18:54

See User information
Quote:

seraphim skrev:
Så OSPA och Sanningen svider var alltså samma person lol!

Nej har jag ju sagt.

Posted on: 2006/7/11 18:54

See User information
Sen ska ni inte hålla på och påstå att folk är troll när ni själva stänger av folk hit och dit för att ni inte vågar eller kan diskutera på ett vuxet och ärligt sätt och bemöta de frågor ni får. Utan istället bannar och stänger av folk för att slippa svara på svåra frågor.

Då måste man ju återkomma under nya namn för att få vara med och diskutera vidare.

Posted on: 2006/7/11 18:57

See User information
Quote:
Sen ska ni inte hålla på och påstå att folk är troll när ni själva stänger av folk hit och dit för att ni inte vågar eller kan diskutera på ett vuxet och ärligt sätt och bemöta de frågor ni får.

Ärligt sätt? Du menar alltså att vi skulle vara rädda för att diskutera med muppar som dig? Jag vet då iallafall att du står på fel sida och har fel vad gäller tornens kollaps och grejer, så det känns rätt bra.

Posted on: 2006/7/11 19:03

See User information
Quote:

seraphim skrev:
Quote:
Sen ska ni inte hålla på och påstå att folk är troll när ni själva stänger av folk hit och dit för att ni inte vågar eller kan diskutera på ett vuxet och ärligt sätt och bemöta de frågor ni får.

Ärligt sätt? Du menar alltså att vi skulle vara rädda för att diskutera med muppar som dig? Jag vet då iallafall att du står på fel sida och har fel vad gäller tornens kollaps och grejer, så det känns rätt bra.

Bra. då kan du väl se till att jag får vara kvar och diskutera?

Vad du vet är vad du tror, inget annat förens du kan presentera oemotsägliga bevis som accepteras av valfri domstol i civilserade länder.

Posted on: 2006/7/11 19:18

See User information
Quote:
Bra. då kan du väl se till att jag får vara kvar och diskutera?

Jag skiter i om du får vara kvar eller inte bushsuger, tittut, anonym, sanningen svider.

Posted on: 2006/7/11 19:42

See User information
http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... e=flat&order=ASC&start=70

Re: 9/11-snack på jobbet
Sanning_svider

du skriver upprepat saker som...

" Men det är oerhört sorgligt att du tror på saker som det inte finns ett enda hållbart bevis för att det skulle ha gått till på det påstådda sättet. För det ni konspirationstroende har lagt fram eller hänger er att tro på, har ju ännu inte bevisats på något sätt mer än med era egna spännande fantasier, eller hur?! "

" Du är alltså inte det minsta intresserad av den egentliga sanningen, bara av er egen "sanning" som ni inte har lyckats få fram ett enda bevis för. "

" För mig är det viktigaste att kunna förankra eller konkret bevisa sina påstående med fysikens lagar elle annan kunskap. Alltså, påstår man då att WTC fälldes med kontrollrad demolering med sprängladdningar, så måste man kunna styrka detta trovärdigt. Annars är det ju bara tomt skitsnack. "

Problemet är ju att du kan aldrig acceptera en "Sanning" som inte är dokumenterad av regeringen eller mainstream media styrda instutitioner som inte har för avseende att komma fram med det riktiga sanningen(faktan). Dom vägrar ju att titta på dom bevis som vi och likasinnade vill få fram i dagsljuset, och för blåögda fakta missionärer som litar på deras version (för den finns dokumenterad av experter och kablas ut till folket) finns ju då absolut inget hopp om att du/ni kommer att ändra eran uppfattning om vad som egentligen hänt, och inte kunna accepteras förens hela skiten är avslöjad och förövarna dömda av domstol och därmed "Dokumenterad" av en regering med experter och våra små konspirationsteorier därigenom blivit fakta som du/ni kan ta in. tråkigt men sant ... så ser jag på det hela iaf

du skrev själv ...

" Men, den dag ni verkligen kan styrka något av era påståenden på ett hållbart sätt, så kommer jag att vara den första till att gratulera och acceptera detta nya och bekräftade avslöjande. "

Jag väntar och jobbar på att den dagen kommer så fort som möjligt och ser fram emot att kunna ge dig och dina likasinnade vänner statliga dokument!

sedan

av bushsuger den 06-07-11 21:18:20

" Vad du vet är vad du tror, inget annat förens du kan presentera oemotsägliga bevis som accepteras av valfri domstol i civilserade länder. "

å d visar sig vara ...

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... rum=3&post_id=18488#18488

Information från Admin.
Det har visat sig att en användare vid forumet har registrerat flera inloggningsnamn och ägnar sig åt sabotage av vaken.se

81.224.xxx.xxx Sanning_svider
81.224.xxx.xxx Tittut
81.224.xxx.xxx bushsuger
81.224.xxx.xxx anonym (enbart vissa inlägg av anonym, inte alla)

Denna användare är nu avstängd och tyvärr är även andra inloggningsnamn nu under noggrann utredning. Mer information kommer.

/admin

otippat Skål på morronkulan

Posted on: 2006/7/12 3:56
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper