vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



wtc 6
#1


See User information
http://www.thepowerhour.com/911_analysis/wtc6-explosion.htm

Detta har jag inte hört mycket om... någon som vet någon?

Posted on: 2006/9/1 14:18
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: wtc 6
#2


See User information
har inte hört nått om det jag heller.

men på nån film jag hadde för ett tagsen där en kille hadde filmat hella händelsen från lite efter första planet körde in i tornet tills WTC7 rasar (dock fick han stänga av kameran en stund på man ser inte hela WTC7 raset)

men men, på den filmen ser man rök komma från botten av ena tornet, han som komenterar filmen säger att det är från kjellar våningen i tornet, men kanske kan va från 6an igentligen?

Hella WTC komplexet skulle ju förstöras och blev ju det så de finns säkert nån liten tråd som ingen har hittat enu som säger varför allt rasade i den ordning det jorde..

Posted on: 2006/9/5 20:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: wtc 6
#3


See User information
Skulle också vilja ha mer info om den händelsen!

På slutet av Professor Steven E Jones föreläsning från februari i år, så hålls en kort frågestund. En åskådare nämner då Building 6. Han säger bl a: "Building 6 was blown up within a minute after the second tower was beeing hit. Infact, CNN got this on their camera"

Det sägs mer intressant av just den frågeställaren och Jones. Kolla själva!

MEN... finns CNNs filmsekvens utlagd på nätet?

Building 6 påstås ha kvaddats av nedfallande material från Tornen, men ögonvittnen pratar om en "krater" där WTC 6 stod. Finns bilder på detta?

Posted on: 2006/9/7 12:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: wtc 6
#4


See User information
javisst finns det bilder. Tydliga är de oxå. jag tror de finns i en tråd här på vaken. Men var? hmm. Jag tror tråden hette något med. "WTC7 enda bevis som behövs" det kommer nog fram om du letar. Eller någon annan kanske vet och kan lägga upp det igen?

Posted on: 2006/9/7 13:08
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: wtc 6
#5


See User information
här är ett satelit fotto över platsen.

vet inte riktigt var WTC6 låg men nån som vet kan ju kopijera bilden å rita in det.

http://www.putfile.com/pic.php?img=3341730

Posted on: 2006/9/7 23:46
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: wtc 6
#6


Edited by A73 on 2006/9/8 0:28:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS