vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Vad är det som pågår????
#1
Hej är ny här på vaken.se .Jag är glad att det finns en sådan site som kan informera folk om vad som verkligen pågår i denna värld.Jag har gått igenom ganska många inlägg och min slutsats till vad som kommer att hända i framtiden är att dom vill ha fulständig kontroll över mäniskor(ursäkta stavningen)om allt bank transaktioner,vad dom befinner sig etc.Jag läste ett inlägg om chippning och att kontanter kommer att försvinna helt.Det ÄR FÖR JÄVLIGT OM FOLK TILLÅTER DETTA!!!!!Vi ska ha all data i detta chippet alla bank ärenden och handel kommer att ske via den dom kommer kunna hålla koll på vart vi någonstans vilket land ,position ,vad vi har köpt och det värsta av allt alla kommer tvingas att implantera detta chipet annars kommer man inte ha någon möjlighet att kunna och exempel till ica och handla...chippet kommer att placeras i högra handen medans senare kommer dom att placera den i pannan på folk för olika anledingar ...man ka ju fortfarande som bov kapa av handen av en person men inte huvudet.Chippet har några siffror is ig som den börjar på 666!!!precis som sträckkoden ,sträcket längst till vänster 6 mittersta sträcket 6 sträcket längst till höger 6 =666.
Jag vill inte vara jobbig med religion och så men allt dettta finns i bibeln ....Vakna upp folk tuffa tider väntas....Men dom där fiffiga illuminati kommer komma upp med en häftig grej till!!dom kommer att ta fram en person som kommer påstås vara messiahs men i själva verket ÄR DET DJÄVULEN!!!!!!!!!Monstret kommer göra många bra grejer på jorden för att få folket med sig men allt detta är planerat...för att alla ska gå med honom...

Om ni ens orkat läsa detta inlägg så tror ni att jag är nån galen kristen..kristen är jag men inte galen..jag är vaken jag ser vad som händer runt omkring mig bara.....
Men var icke rädda för GUD WILL KICK THEIR ASSES när tiden kommer!!!!!!Bara dom jävla sionister ,masoner och hela bunten visste vad som väntar dom!!!!

Jag vill bara säga keep up the good work grabbar kör stenhårt folk måste veta vad som är igång!!

Tack

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????
#2


See User information
Det är väl inte så konstigt att folk tillåter att detta händer då dom ändå vet att GUD WILL KICK THEIR ASSES! Ingen anledning till oro med andra ord.

Posted on: 2007/1/29 22:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????
#3
dom vet ju inte det meningen är att det inte ska komma tilldet stadiet,det är som om du skulle se en kvinna som håller på att bli våldtagen 1.du skiter i att hjälpa henne å tänker a fan polisen kommer ändå att ta fast han för eller senare varför lägga mig i eller2.du agerrar å räddar henne.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????
#4
Välkommen till vaken

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????
#5


See User information
ja varmt välkommen, vilken energi

Posted on: 2007/1/29 23:26
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????
#6


See User information
Lilios du är het välkommen

Posted on: 2007/1/29 23:30
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????
#7
Tolkningen att bok 66 (uppenbarelseboken) skulle komma att ske snarare än att det redan har skett, dvs. Nero var besten är väldigt ny, man började sprida det påståendet, eller rättare sagt, en massa höga frimurare började sprida det påståendet i slutet på 19 hundratalet. Dessutom ger apokalypiska sekter helt oanade möjligheter till tankekontroll.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#8


See User information
HEJ:=))))))))))


Jag började nästan gråta av din beskrivning, för den känns verklig redan nu. Man kan fundera på om man kommer ha Ip-nummer i toaletten snart. Har ni sett att när man hyr film på Ica( vilka f.ö bara är skräp, ytterligare media i långformat) kräver de att man har sitt visa-kort som man drar, då hamnar en bokning på ens kort och sen går man fram till kassan. En kassör tar kortet och får fram ens beställning sedan kan man Tack och Lov välja att betala med kontanter, (efter att de präntat ut från kortet vilken film man valt)
Om man inte lämnar tillbaka filmen innan kl. 6 påföljande dag drar de 20 kr om man glömmer det upp till två veckor Drar de AUTOMATISKT 400 kr från ens kort!

Förutom den rent självklara logiska synvinkeln på varför man bör minska sin kortanvändning, skulle jag även vilja poängtera en annan äcklig grej. Om man handlar på kort regelbundet, (som jag gjorde fram till ett tag sedan) kan kortet dras över, ifall någon institution glömmer att "fakturera i tid". Jag råkade ut för närmre 700 kr skuld, precis som min kompis. Kan tyckas självklart att inte uppträda så naivt som jag men antagligen har detta köpbeteendet fötts ur reduceringen av "kortavgift". De så kallade Kortavgifterna ser man inte ofta längre och vips blev det ganska lätt en självklarhet att handla med kort om man inte tänker sig för. Det är HÄR VI HAR KÄRNAN i problemet med att komma till rätta med kortbeteendet. Anledningen som ger sig till känna, brukar ofta vara SMIDIGHET. Varenda människa tycker att det är SMIDIGT att använda kortet. Kortavgifterna kanske inte var så dåliga för oOSS MÄNNISKOR, trots allt. Det ligger väl i sakens natur att vara nyttomaximerande och är väl en Symbolisk Generalisering att räkna med?

Har ni tänkt på hur äckligt utstuderad man blir om man någon gång handlar med just kontanter och det stannas i kön och det stoppas upp, för KONTANTER går helt plötsligt knappt att bruka. De fastnar i alla möjliga konstiga porriga vinklar i någon ynklig maskin som ligger där vid kassan.

Och så Vidare Och så vidare...Allt för att det ska vara SMIDIGARE och SMIDIGARE....och det är väl så vi vill ha det? Nej, det är det ju inte men vad ska man göra?


PANIC ON THE STREETS OF LONDON




WE ARE THE ROBOTS (....?) Quote:
Lilios" min slutsats till vad som kommer att hända i framtiden är att dom vill ha fulständig kontroll över mäniskor(ursäkta stavningen)om allt bank transaktioner,vad dom befinner sig etc.Jag läste ett inlägg om chippning och att kontanter kommer att försvinna helt.Det ÄR FÖR JÄVLIGT OM FOLK TILLÅTER DETTA!!!!!Vi ska ha all data i detta chippet alla bank ärenden och handel kommer att ske via den dom kommer kunna hålla koll på vart vi någonstans vilket land ,position ,vad vi har köpt och det värsta av allt alla kommer tvingas att implantera detta chipet annars kommer man inte ha någon möjlighet att kunna och exempel till ica och handla...chippet kommer att placeras i högra handen medans senare kommer dom att placera den i pannan på folk för olika anledingar ...man ka ju fortfarande som bov kapa av handen av en person men inte huvudet.Chippet har några siffror is ig som den börjar på 666!!!precis som sträckkoden ,sträcket längst till vänster 6 mittersta sträcket 6 sträcket längst till höger 6 =666."

Posted on: 2007/1/30 2:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#9
Låt oss slå ut deras elektronik kanske?

Vet hur vi kan göra men klarar inte det själv vill inte tala om det sådär här heller för att sekternas vidriga öron ochs pekare sätter käppar i hjulet på allt..

finns säkert fler av er därute som sitter med samma plan som jag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#10


See User information
Här "bubblar" det må jag säga hehe...

Posted on: 2007/1/30 11:01
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#11


See User information
Quote:

TheAssasin wrote:
Låt oss slå ut deras elektronik kanske?

Vet hur vi kan göra men klarar inte det själv vill inte tala om det sådär här heller för att sekternas vidriga öron ochs pekare sätter käppar i hjulet på allt..

finns säkert fler av er därute som sitter med samma plan som jag.


Problemet är väl satelliterna?

Posted on: 2007/1/30 11:47
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#12
mmmm för att slå ut dem krävs sattetliternas position mm.

Blir en ganska komplex äffär av detta men jag rekommenderar er att studera hur man bygger ihop ett .Emp gevär.
(Elektro Magnetisk Pulse)
Satteliterna är ingen omöjlighet heller och sänka bara man vet deras bana men det kräver mycket arbete.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#13


See User information
Quote:

TheAssasin wrote:
mmmm för att slå ut dem krävs sattetliternas position mm.

Blir en ganska komplex äffär av detta men jag rekommenderar er att studera hur man bygger ihop ett .Emp gevär.
(Elektro Magnetisk Pulse)
Satteliterna är ingen omöjlighet heller och sänka bara man vet deras bana men det kräver mycket arbete.


Har du några enkla konstruktioner till emp?

Posted on: 2007/1/30 18:06
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#14
Ja men vågar inte ta dem här det är ganska kraftiga vapen dom kan göra mera skada än vad man tror.
Lite riskabelt och ta det här.

HWO jag mailade dig uppgifterna. ; )

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#15
Det ända vapnet vi har emot dom är att försöka ge ut information till folk om vad som är på gång för många sover ingen bryr sig ...vi kan inte ta dom så att säga med vapen eller våld det går inte ända sättet är att få folket inte bara i Sverige utan hela världen att förstå att det ligger något djävulskt bakom det hela..
Ja vissst en grej till vad hände med yttrande friheten i detta landet????!!!får man inte tycka å tro vad man vill??(självklart utan att kränka personligheter osv.)det jag vill komma fram till är att för ett bra tag sen så hörde jag på radio att en lärare i nåt unversitet eller gymnasium ej säker sa i klassen att det inte dog 6 miljoner judar i andra världs kriget utan det är en mycket mindre siffra.så fort detta kom fram fick han sparken direkt!!!varför jag trodde vi levde i ett demokratiskt lan d men det gör vi självklart inte det är bara en "finare"form av diktatori.Jag tror inte heller på att dog så många som det påstås och det för att när tyskarna utförde avrättningar på judar så dokumenterade dom varje indvid ,alltså dom hade en fil om han,hon.Alla dom papprerna finns just nu hemligt för allmänheten i new york i en judisk lobby,jag undrar varför har dom allt detta hemligt????BORDE INTE ALMÄNHETEN VETA SANNINGEN!!!!!nej klart inte!!dom kommer aldrig ta fram dom heller för då kommer ni bli chokade av att allt vi lärt oss i skolan om massmorden på judarna är en lögn!!!!!
Jag är ingen nazist ALDRIG tro inte det om mig men jag säger heller inte att alla judar e onda nej herrgud nej.

TUFFA TIDER VÄNTAR GRABBAR!!!!!!!!!!!!!DOM BÖRJAR VISA SIG I ALMÄNHETEN MER OCH MER NU DOM ÄR INTE RÄDDA LÄNGRE !!!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#16


See User information
Nej vi har många vapen och vi är många vapen.

Posted on: 2007/1/30 21:18
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#17


See User information
Den allmäna uppfattningen hos folk verkar vara att de inte har något emot alls att bli avlyssnade, få sina mail lästa, bli filmade etc.

Men när jag diskuterar övervakning med folk som är positiva till det så brukar jag efter en stund fråga varför de låser dörren när de går på toaletten, och då svarar de självklart för att de vill vara ifred, och då är diskussionen över.

Posted on: 2007/1/30 21:26


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#18


See User information
Sanningen ska göra oss fria!

Rudolf Steiner skriver att det är upp till människorna om vi ska kunna förbli fria individer. Det finns krafter osm vill göra oss till robotar som handlar utan att behöva tänka själva. Övervakningen är ett steg i detta tror jag. Med en kamera i ryggen vågar allt färre att göra något som avviker från massan.

Posted on: 2007/1/30 21:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad är det som pågår????LILIOS
#19


See User information
Apropå vapen - ser de inte ut så här alltid, egentligen?
Resized Image

Posted on: 2007/1/30 21:38
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS