vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
PETA filmar en barbarisk kosher-slakt i USA (Måste ses)
Regeringens beslut visar återigen prov på den makt judiska lobbyorganisationer i landet besitter

http://www.petatv.com/downloads/agri_short.zip

Lång version
http://www.petatv.com/downloads/agri_long.zip

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: PETA filmar en barbarisk kosher-slakt i USA (Måste ses)

See User information
Quote:

maggot wrote:
Regeringens beslut visar återigen prov på den makt judiska lobbyorganisationer i landet besitter

http://www.petatv.com/downloads/agri_short.zip

Lång version
http://www.petatv.com/downloads/agri_long.zip

Jag tänker inte se den.
Slaktar judar svenska djur i Sverige med att skära halsen av dem? Isåfall får man agera... eller vad säger du Joshua.

Posted on: 2007/6/27 21:49
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Då jag i min ungdom jobbade i slakteribranschen så kom det in en stor djävla tjur en gång så stor så att slaktmasken inte gick på....då åkte 357:an fram, men när tjuren trots 4 skott i panna reste sig så slogs den ihjäl med en yxa...en masaker som förstörde hela skallen på tjuren...så att den slutligen dog ihjäl....hela den där branschen är snuskig, så en som jobbat i den lyfter inte ens på ögonbrynet åt dom här filmerna..... personligen sätter jag inte min fot på ett slakteri någon gång mer....(15 år med kniven får räcka)

Posted on: 2007/6/27 21:58
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Jag har varit inne på ett svenskt slakteri det va bland det värsta jag sett.

Man borde göra något åt hela köttindustrin.
Den industriella slakten är hemsk
Se hur svenska oxar får stå i bås livet ut. Eller små grisar som kastreras utan bedövning

Är ni så pantade så att ni anklagar judar för att vara djurplågare och inte ser vad ni gör med era egna djur.

Jag skulle hellre va ett boskapsdjur i israel än i sverige:)

Posted on: 2007/6/29 11:27

Anonym
Quote:

Joshua wrote:
Jag har varit inne på ett svenskt slakteri det va bland det värsta jag sett.

Man borde göra något åt hela köttindustrin.
Den industriella slakten är hemsk
Se hur svenska oxar får stå i bås livet ut. Eller små grisar som kastreras utan bedövning

Är ni så pantade så att ni anklagar judar för att vara djurplågare och inte ser vad ni gör med era egna djur.

Har du varit på slakteriet i israel då ?
Jag håller med om att hela köttindustrin är hemsk men jag är ju typ vegetarian och äter kanske kött en gång i kvartalet

See User information
Quote:

Joshua wrote:

Så du skulle hellre låta slaktaren skära halsen av dig och låta dig förblöda och vrida dig i plågor, istället för att först bedövas och få ett skott i pannan och dö direkt!??

Du är inte bara totalt hjärntvättad i satanistiska sionistlögner. Du är tydligen självplågare också!

Posted on: 2007/6/29 12:08

Anonym
Ja, judar brukar stå runt och dansa och sjunga när de slaktar sin nötboskap. Fast araber är knappt ett piss bättre.

http://kosherquest.org/bookhtml/SHECHITA_THROUGH_BUTCHER.htm

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Ja, judar brukar stå runt och dansa och sjunga när de slaktar sin nötboskap. Fast araber är knappt ett piss bättre.

http://kosherquest.org/bookhtml/SHECHITA_THROUGH_BUTCHER.htm

Offerslakt

See User information
Jag är övertygad om att svenska djur som får vänta i en liten bur och känna stanken av de andra djuren som dödas och åkt i långa transporter dör en värre död än de som slaktas på traditionelltvis i inte så industrialiserade former. All form av mass slakt på djur är vidrig i mina ögon. På den punkten tror jag det var bättre förr.

Det hemska liv som djuren får leva i sveriges fabriker är det verkliga lidandet.

Posted on: 2007/6/29 15:02

Anonym
Det var det absolut värsta jag sett i mitt liv fy fan!

fråga, vad är kosher?

Och Joshua, hur funkar du?.. Du känns som mina brorsbarn som är i trotsåldern.. oavsett frågan så måste dom va emot?!

See User information

Posted on: 2007/6/29 16:02

Anonym
Quote:

Joshua wrote:
Jag är övertygad om att svenska djur som får vänta i en liten bur och känna stanken av de andra djuren som dödas och åkt i långa transporter dör en värre död än de som slaktas på traditionelltvis i inte så industrialiserade former. All form av mass slakt på djur är vidrig i mina ögon. På den punkten tror jag det var bättre förr.

Det hemska liv som djuren får leva i sveriges fabriker är det verkliga lidandet.

Bennybears fråga har du glömt besvara
Hur skulle du vilja bli "offrad" skott i pannan eller lite hacksår i halsen ?

See User information
Even non kosher or non halal killing is disgusting.

Go vegan.

Ban all killing of animals for food.

there, all done, much better... ; )

but I agree, its all a ruse, to confuse and either way the people who go along with such multicultural globalism and ANTI discrimination hype will lose, fucking halal or kosher or any canuck or swede hunting, or any meat murder = same shit.

Posted on: 2007/6/29 17:16

See User information
Arthax det är på sättet frågan tas upp jag är emot, det är typiskt svenskt att klaga på andra kulturers brist på moral, samtidigt som skiten är värre här hemma.

Posted on: 2007/6/29 17:49

See User information
Quote:

Joshua wrote:
Arthax det är på sättet frågan tas upp jag är emot, det är typiskt svenskt att klaga på andra kulturers brist på moral, samtidigt som skiten är värre här hemma.

Så du menar att blodig ritualslakt utan bedövning bygger på moral????????

Sådana som du borde få smaka på lite kosherslakt själv din blinde sionistsatanistlakej!

Posted on: 2007/6/30 6:27

See User information
BennyBear!

Vad skall Joshua svara på ett sådant förslag, att BennyBear skall få smaka på det svenska slakterialternativet med slaktmask och vidriga levnadsvillkor för att sedan transporteras som ett kadaver innan han dött? Hohohohoho...

Ärligt talat funderar jag på om inte Joshua har en poäng när han pekar på den industriella kötthanteringen, den har ju ingenting med naturens gilla gång att göra. Snarare gör den en rovdrift på både den som äter och den som äts.

Däremot tror jag varken Joshua eller någon här har nån insikt om hur israeliska slakterier skulle vara bättre eller sämre än svenska!

Så här borde det väl vara! Det man inte jagar, dödar, slaktar och tillreder själv har man ingen rätt att äta.

Fan vad smal jag skulle bli då!

Posted on: 2007/6/30 6:58

See User information
Det finns kravmärkr kött, där djuren inte ska behöva leva i sådana vidriga förhållande som du påstår humlan.

Det vore intressant och veta hur de Israeliska kossorna lever sina liv innan de får halsen avskurna och tvingas ligga och vrida sig i plågor flera minuter kippande efter andan i fullt medvetande innan den kvalfulla döden inträffat.

Posted on: 2007/6/30 7:19

Anonym
Quote:

Joshua wrote:

Detta är ett typisk svar när man målat in sig i ett hörn

Anonym
Quote:

bennybear wrote:
Det finns kravmärkr kött, där djuren inte ska behöva leva i sådana vidriga förhållande som du påstår humlan.

Vad innebär det för djuren om köttet är kravmärkt? Finns det nånstanns man kan få svar på vilka kriterier som måste uppfyllas för att det ska märkas?

isf så är det nått jag skulle anamma där. Köper nästan uteslutade kravmärkt mat.. inte ölen dock

Anonym
Quote:

Arthax wrote:
Quote:

bennybear wrote:

Vad innebär det för djuren om köttet är kravmärkt? Finns det nånstanns man kan få svar på vilka kriterier som måste uppfyllas för att det ska märkas?

isf så är det nått jag skulle anamma där. Köper nästan uteslutade kravmärkt mat.. inte ölen dock

Det finns faktiskt en kravmärkt öl nu :)

Anonym
För mig uppfyller alla öl mitt krav och lite till

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper