vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Mailbomba våra mediahoror!

See User information
Som Ron Paul, Larouche och Alex Jone´s medarbetare visar så GÅR det att påverka politiker och medier OM man aktiverar sig och KONFRONTERAR journalister och makthavare.

Det jag sagt hela tiden är att det knappast gör nåt vettigt att sitta här och babbla om saker VI redan är överens om!

Lär av Alex Jones och Larouche & Co. och gå ut och konfrontera medier och politiker istället!

Tiden är knapp och om inget positivt görs kommer minst 100 miljoner människor kastas in i en mörk tidsålder av misär och krig!

Precis som Shakespeare´s verk åskådliggör så leder passivitet och uppgivenhet till att man låter de mörka krafternas destruktiva krafter släppas lös på mänskligheten SPECIELLT vid kritiska historiska skeden som den vid står inför NU!

Vad var det Benjamin Franklin sa:

"You can have a Republic IF tou can keep it"

Posted on: 2008/10/3 0:13

Edited by bennybear on 2008/10/3 1:13:50
Edited by bennybear on 2008/10/3 1:14:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bra tråd! Keep up the good work...

Posted on: 2008/10/3 14:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
När kommer den stora krisen komma till svergie då? Och hur länge tror ni den kommer vara? Jag brukar dela ut så mycket information jag kan. Men får inge svar på mail och sånt.

Posted on: 2008/10/3 20:46

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
CruschNWO!

Ursäkta om jag inte har några "länkar", MEN jag har ingen dator själv så det är sällan jag kan sitta här och surfa.

Men Jag tillhör den generationen som är uppväxd med att läsa pappersböcker och tidningar.

Ett tips är att söka på Larouche.se, ringa dem och/eller lyssna på A.Watt´s blurbs och Dr. John Coleman´s böcker och skrifter.

Tack för tipsen. Jag har aldrig hört A.Watt prata om hip hop men får väl höra i genom fler av hans blurbs han har ju gjort en del. Var det i Dr. John Coleman´ Conspirators Hierarchy: The Story of the Committee of 300 han skrev om hip hop?
Jag föredrar faktist också att läsa direkt från böcker/tidningar skulle aldrig orka läsa en hel bok framför en monitor.

Anonym
Quote:

bennybear skrev:

Ett tips är att söka på Larouche.se

Kikade lite på Larouche.se men fick inget grepp om sidan och deras ståndpunkt. Har du lust att enkelt beskriva deras rörelse?

See User information
Det har mer info. på sina internationella siter, som t.ex EIR:

http://www.larouchepub.com/

eller ring deras kontor i Sverige de kan säkert svara på en massa.

Kontakta LaRoucherörelsen i Sverige - EAP

Skriv till oss:
Box 6057
129 06 Hägersten

Ring oss:
08-98 30 10

Jag har läst en massa intressant info. under åren de har om bl.a Tavistock institute och hur de skapat den moderna s.k. kulturen.

Posted on: 2008/10/6 18:16

See User information
Om man mailar politiker - räknas inte det som offentliga handlingar?

Och sedan det där med att det är en osann bild ekonomerna i nyheterna (många ägda av bonnier: även TV4) målar upp.
Kan det inte vara så att det är ett försök att lugna ekonomin?
Börsen bygger ju på rykten - och om folk får större tilltro till systemet så fortsätter ju pengarna att flöda.
Att SVT skulle vara oberoende är ju ett skämt!
Så genom att styra befolkningens uppfattning så anpassar sig börsen trots insikt om det egentliga läget till det rykte media sprider.?

(hänger ni med? - typ en dubbeltwist)

Posted on: 2008/10/15 16:49
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

See User information
Quote:

HuMaHuMHuM skrev:
Om man mailar politiker - räknas inte det som offentliga handlingar?

Jo, i vissa fall(regeringen.se?)får man t o m ett bekräftelsemejl...
Quote:

HuMaHuMHuM skrev:
Och sedan det där med att det är en osann bild ekonomerna i nyheterna
Kan det inte vara så att det är ett försök att lugna ekonomin?

Jag tycker det är tvärtom. En jävla hysteri över vad som inte fått några märkbara konsekvenser i Sverige. För vanligt folk alltså...

Arthax: Angående LaRoucherrelsen/EAP. Hör absolut av dig till dem om info. Det finns ingen grupp någonsin som producerat så många texter, sett till antalet anhängare. Internationellt skulle jag tippa att den sammanlagda utgåvan väger mer än anhängarna. Det måste finnas massa intressant.

Posted on: 2008/10/18 0:01

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper