Vakencorner
|
Anonym
|
Är det rätt eller fel att säga?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
911 is or is not!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Är det rätt eller fel att säga?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
16,66 % av vaken.se tror att ingen konspiration råder bakom händelsen 911
5 mot 1 Procentsatsen blev till synes satanistisk :) Nån mer får klicka! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag fixade det =)
Posted on: 2008/10/13 11:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Phu :)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]() Är det fler än jag som tycker att det är för många idioter på det här forumet?
Posted on: 2008/10/14 17:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zpz2, araberna är ingen konspiration i din värld som jag uppfattar det. Det är ju sant att dom finns och att det hände enligt main stream.
Du skall nog svara med alternativ 2 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad zpz2 menar är ju om man ska räkna sammansvärjningen av 19 kapare och arbetet bakom aktionen som en konspiration. Ifall det är en konspiration har vi inget alternativ att välja av dessa två.
Posted on: 2008/10/17 13:50
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du behöver inte SVARA du kan, då vara skapande och fixa EGET poll.
Posted on: 2008/10/17 13:58
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då blir ju dock denna pollen värdelös eftersom den inte låter folk svara fritt. Det andra alternativet måste definieras för att ens betyda något.
Posted on: 2008/10/17 14:00
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ah ha.. är ni samma persson eller? Är du oxå tänke läsare? Eller, med din ANDRA inlägg efter 2 veckors banning troller du och letar efter starta argument eller nej säg? ; ) Vi har koll på dig.
Posted on: 2008/10/17 14:00
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej vi är inte samma person. Seriöst Lorax, jag har inte gjort något negativt sen jag blivit unbannad. Det enda jag gör är att säger "sanningen" och "ställer frågor", alltså precis det ni gör 90% av er tid.
Posted on: 2008/10/17 14:03
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns nog ingen som säger sanningen, eftersom sanningen finns endast inom dig och är endast din egen. Det man kan få utifrån är andras sanningar och har man inte fixat ihop sin egna sanning så blir man till en slav under någon annans sanning.
Detta sökande sker hela livet och har man en gång hamnat fel så gör det ont att försöka ihitta sin egen sanning och sen försöka införliva den. Rädslan att ifrågasätta sig själv är oftast starkare än att ifrågasätta något utanför en själv. En utifrånstyrd människa är en slav under de system som finns utanför individen. Att då börja tänka en enda självständig tanke innebär att man först måste ifrågasätta hela sin egen existens. Har inte sett det här och kommer nog aldrig att få se det. De är skapade som produkter i och av systemen och följer man en av deras tankar ända in till dess ursprung så är det inte de själva som står där, utan någon aktoritet som de förlitat sig till.
Posted on: 2008/10/18 18:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag känner att jag saknar alternativet "Jag vet att det ligger en konspiration bakom 911 och jag vet precis hur den ser ut."
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sanningen är universell, och inte "ens egen". Man bör inte tala som det nu helt bakvända perverterade programmeringssamhället..."du har din sanning"... "rådmannen och nämndemännen ska avgöra vems sanning som är den rätta..."... eller vad det nu stod i en kvällstidning igår kring rättegången mot Papa Dee - han/kvinnan och vittnenas uppgifter är motsatta. Det är faktiskt mycket bättre att vakna. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du ser, din sanning är inte min sanning. :)
Posted on: 2008/10/19 8:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lite offtopic men ja måste bara svara. Sebben, det beror ju helt på din ontologiska uppfattning. Vissa anser att det finns en objektiv sanning, vissa menar på att det finns flera subjektiva sanningar och ingen objektiv. Det finns inget rätt eller fel.
Posted on: 2008/10/19 9:48
|
|||
|
/
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login