vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vem ska jag ringa? Vad vill du veta?

See User information
Om du har ett nummer, och en fråga och information som är väldigt aktuell så ge mig det så ska jag ringa och prata med vederbörande.

Jag är extremt trött på alla styrande som inte gör någonting och har börjat ringa runt ang. det ekonomiska systemet.

Nu undrar jag om du kanske har något bra tips på vart vi som vill ändra på saker kan vända oss, och vågar du inte ringa så gör jag det! Så länge jag är insatt i det jag ska prata om så är det inga problem.

Har funderat på att kontakta luftfartsverket rörande "chemtrails" också, för att fråga vad det är. Men är dåligt insatt i detta område, främst är jag insatt i ekonomin.

Posted on: 2008/11/12 14:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vem ska jag ringa? Vad vill du veta?
Quote:

seilon skrev:
Om du har ett nummer, och en fråga och information som är väldigt aktuell så ge mig det så ska jag ringa och prata med vederbörande.

Jag är extremt trött på alla styrande som inte gör någonting och har börjat ringa runt ang. det ekonomiska systemet.

Nu undrar jag om du kanske har något bra tips på vart vi som vill ändra på saker kan vända oss, och vågar du inte ringa så gör jag det! Så länge jag är insatt i det jag ska prata om så är det inga problem.

Har funderat på att kontakta luftfartsverket rörande "chemtrails" också, för att fråga vad det är. Men är dåligt insatt i detta område, främst är jag insatt i ekonomin.

Är du trött på andra... apropå att "ändra på saker."

Ett tips i all välmening.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du förstår sebben, jag skulle kunna följa din väg och separera mig ifrån "samsara" och gå emot sanningen. Men jag är redan tillräckligt upplyst för att lämna andra, jag vet om illusionerna och jag gör det jag är här för att göra, hjälpa andra att finna kärleken..

vad du gör här är för mig inte en gåta, frågan är om det är det för dig.

Posted on: 2008/11/12 16:27

Anonym
Quote:

seilon skrev:
Du förstår sebben, jag skulle kunna följa din väg och separera mig ifrån "samsara" och gå emot sanningen. Men jag är redan tillräckligt upplyst för att lämna andra, jag vet om illusionerna och jag gör det jag är här för att göra, hjälpa andra att finna kärleken..

vad du gör här är för mig inte en gåta, frågan är om det är det för dig.

hehe... Seilon, prata går ju - detta är humor!

Jag är lite orolig för dig...

See User information
Ring P1 finns ju alltid... Man når väl några hundra tusen medborgare där! 518518 tror jag är numret.

Posted on: 2008/11/12 19:19
Sanningen skall göra oss fria!

See User information
Förlåt! Ring P1 har 099-51010

Posted on: 2008/11/13 8:51
Sanningen skall göra oss fria!

See User information
Quote:

seilon skrev:

http://carnicom.com ger dig allt du behöver veta

Posted on: 2008/11/13 19:45
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper