vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Glas i maten och frimurarna ligger bakom

See User information
http://www.hbl.fi/text/inrikes/2009/4/4/w25692.php

http://www.hbl.fi/text/inrikes/2009/4/6/w25772.php

http://www.ot.fi/story.aspx?storyID=39165

http://www.ot.fi/story.aspx?storyID=39192

Glasbitar har hittats i både finsk och svensk mat. Jag tror att det är frimurarna som ligger bakom eftersom dom har en avfolknings agenda som jag har nämnt här tidigare. Tänk efter vem annars skulle kunna genomföra något sånt här?Glasbitar har bland annat hittats i Pirkka Valio Findus och bröd skol mat listan kan göras hur lång som helst. Findus ägs dessutom av frimurare vet inte hur det är med Pirkka och Valio men jag antar att dom ochså ägs av frimurare.

Posted on: 2009/4/6 22:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Glas i maten och frimurarna ligger bakom

See User information
Istället för öppen tvångssterilisering som snart är på tapeten, eller dold sterilisering via allmän förgiftning känns ju glas i maten som ett väldigt smidigt sätt att döda folk på, ett sätt som inte alls kommer väcka misstankar...

Posted on: 2009/4/6 22:55
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Just precis vad jag ochså tror. Såg en Lucio Fulcio film en gång där dom mördade en man genom att lägga krossat glas i hans drink. I filmen hade rättsläkaren väldigt svårt att komma fram till dödsorsaken så är det väl även i verkligheten tror jag.

Posted on: 2009/4/6 23:59

See User information
Snarare djurrättsaktivister och sen "copycats", som genom media fått inspiration och då gjort likadant.

Posted on: 2009/4/7 6:24

Edited by anti on 2009/4/7 7:43:42

See User information
Altså, jag tror verkligen inte det är murare som lagt i maten, känns inte som deras arbetssätt.
Dessutom så vill ju inte murare störa deras älskade slakt-industri.

Den infon jag tagit del av har inte aktiverat några av mina murar varnigsklockor.

Posted on: 2009/4/7 7:04
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:
Jag tror att det är frimurarna som ligger bakom eftersom dom har en avfolknings agenda som jag har nämnt här tidigare.

Hej. Konstigtyp. Kul skrivet. Riktigt kul. Är du komiker?

PS - Vart har du läst om just frimurarnas avbefolkningsagenda?

See User information
Antar att det är georgia guidestones han syftar på.
Eller?
Det är väldns lätt att skylla världnes problem på en grupp individer.

Tex frimurarna är skyldiga för allt som en enskild individ tycker, bara för att en person som är frimurare tycker det.

Posted on: 2009/4/7 7:52

Anonym
Jag vill veta vad han syftar på. Det finns inget bevis för att frimurarna reste Georgia Guidestones så vitt jag vet.

Den enda källan som finns är "R.C. CHRISTIAN" som utges för att vara författare av texten. Det kan syfta på Rosicrucianism, men det är ju bara spekulation.

Att just frimurarna har en avbefolkningsagenda är jag fundersam över om man kan hitta som källa i text eller citat? Tack.

See User information
Nej, precis, det var ju bara ett "nick" på guidestones, som jag har förmig någon forksare fått till något frimurerligt, dock var det alltför länge sedan jag läste om det.

Hursomhelst är det väldigt vanligt att folk ger all cred/skit till tex murarna eller "illuminati" utan att ha någon koll.

Man har ju sett en massa skit murarna gjort, och luska i deras verkliga agendor, men hurvidare dom, "illuminati" eller andra slutna initiationssälskap vill döda si och så många procent är jag lite mer skeptisk till.

Posted on: 2009/4/7 10:55

See User information
Skall man koppla på logiktänket så fungerar frimurarväsendet inte alls som en likriktad enhet. Pyramiden får man ha i åtanke - är det i sin tur infiltrerande karaktärer som styr uppifrån/utifrån, då faller den präglade mentaliteten av medvetenhet. Nej, det låter konstigt. Frimurare högre upp åsyftar väsentligt effektivare metoder så som samarbetet mellan Hitler och Stalin (etnisk rensning mellan Tyskland och Moskva).

Frimurare generellt väljer sig själva framför andra. Det är den kollektiva mentaliten och förpliktelsen. Det betyder inte kategoriskt att de är motståndare till alla andra. Ett yttre hot mot murarna skulle skapa ett gemensamt försvar men utåtriktat är det svårare att motivera ett angrepp mot "de övriga". Frimurarna i lägre rang är inte ondskefulla, bara okunniga eller lättmanipulerade. Eller så tycker de om att tillhöra en lite annorlunda klubb (jävla nickedockeidioter!). Frimurare kanske bara är en bastuklubb här i Sverige?

Att minska befolkningen är helt klart globala elitens ambition och inte frimurarnas (som separat företeelse). Glasbitar? Nja, hellre långsamt förgiftande "mat", vaccinationer och listor på bråkmakare (fritänkare) och därtill infrastruktur och organisation att effektivt kväsa allt motstånd mot ett totalitärt NWO.

Vi skall alla vara oroliga av Georgia-monumentets betydelse. Om avbefolkningen är en hastig 'event' återstår att se. Det blir enligt min gissning ett försvagande av 'oss' till en viss grad, sen när NWO's grepp över informationen och kunskaper närmar sig sin kritiska massa, då sveps samtliga rättigheter bort. Mest lyckat är i dagsläget Kina (lyckat?) där många hyllar centraliseringen. I svensk radio idag (tisdag 7/4) pratade en journalist om att bönderna ute på landsbygden tyckte illa om de lokala myndigheterna (som utför order från partiet) men sällan ser bönderna makten som styr de lokala myndigheterna - därför går det centrala partiet förbi utan kritik från dem som inte tänker särskilt längre än näsan räcker. Men det räcker för pariet, med råge. Don't shoot the messenger.

Don't shoot at the masons, not like that.

Jag önskar jag skulle se sambanden tydligare än jag gör, men jag gör det inte. Vore roligt att sätta sig ner med landshövdingen i Uppsala (Anders Björck) och fråga honom om dittan och dattan. Han är nog hög frimurare. Jag borde kanske också prata med trafikpolischefen som är murare. Men, jag är helt säker att dessa "höjdare" inte vet särskilt mycket.

Jaja...

Posted on: 2009/4/7 11:06

See User information
Problemet med murare är ju att dom bara är verktyg, det är ju hela ideen, som jag ser det iaf, att ha sånna där "initiations" är du med i 1år får du denna faktan, 2år denna osv, detta gör ju att marioteten av murarna inte vet målet deras organisation jobbar för utan tror på alvar att g:et står för gud osv.

Och om jag skall vara ärlig så tror jag inte eliten vill decimera oss så mycket, inte genom att dödas oss utan snarare en form av mental decimering, som vi kunde läsa om i huxlies böcker eller som vi märker av idag med mastar, gifter och "medicin" sammt konstant hypnos från tv radio mm.

För om inte massan finns, och konstant ger dom makt, så kommer dom ju inte ha makt..

Posted on: 2009/4/7 11:14

See User information
Bra att någon förstår det faktum att frimurare i exempelvis Europa inte ofta gör gemensam sak med logerna i USA, förutom just vid fallet av yttre hot. G:et i deras logo står för Great skulle jag tro, The Great Work d.v.s.

Mitt första inlägg i den här tråden var ganska ironiskt menat KonstigTyp så du vet. Som om internationella konspiratörer som försökt ligga lågt de senaste hundra åren bara helt sonika skulle göra nåt sånt som att beordra nån knegare att lägga glas i maten, eller har de gjort det personligen kanske?

Nej, skulle de verkligen vilja avfolka jorden har de mycket effektivare redskap till hands, att bestämma vilka ingredienser som ska finnas i livsmedlen exempelvis.

Fundera över en annan sak: Varför matas vi av konspirationsteoretiker med infon att det alltid är Frimureriet som ligger bakom mångt och mycket? Känns som om det kan vara så att de faktiska ansvariga bara desinformerar sanningssökare och leder dem in i en vild häxjakt på fel personer, inte helt olikt kommunisthets eller avlyssning av "terrorister".

Posted on: 2009/4/7 13:05
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Grejen med g:et, är ju att det betyder olika saker av alla olika källor.

God, geometry, genetics, gemeinschaft, venus, mm mm
och detta kommer ju från "säkra källor" somm ali g Zagami eller Edward Waite.

Jag tror detta är så luddigt för att folk inte riktigt vet när dom kommer upp i vilken rang och ingen vet vem som leder vem osv, draken som jagar svansen, ett hjul. sätter folk i syssling för att gynna deras agenda genom att göra dom passiva och hjärntvättade.
möjligen. :)

Posted on: 2009/4/7 13:26

See User information
Food safety.
Water safety.

Problem, reaktion, lösning..?

Lagstiftning följer.

Posted on: 2009/4/7 22:31

See User information
Hej Void om du har läst igenom de artiklar jag gav?Vem tror du att är så pass organiserade att dom kan lägga glas i maten vid flera företag? Det handlar ju trots allt om ganska många företag. Tror knappast att några skäggiga talibaner skulle kunna lyckas med nått liknande. Och hur var det med attentatförsöket mot sears tower som dom trodde var några muslimska terrorister men som senare visade sig vara frimurare . Ne j void jag har sett för många insidenter där oskyldigt folk har blivit anklagade för något som frimurarna har gjort.

Posted on: 2009/4/7 22:57

See User information
På Kronfågel testas just nu om de kan använda röntgenutrustning för att kunna kontrollera de färdiga kycklingförpackningarna.
Mitt antagande är att de senare ska kunna införa än värre strålningskällor och få legitimitet för att tillsätta gift i maten.
Problem-Reaction-Solution

Posted on: 2009/4/8 15:04

See User information
Quote:

frihetskrigare skrev:
På Kronfågel testas just nu om de kan använda röntgenutrustning för att kunna kontrollera de färdiga kycklingförpackningarna.
Mitt antagande är att de senare ska kunna införa än värre strålningskällor och få legitimitet för att tillsätta gift i maten.
Problem-Reaction-Solution

Kissinger's 1974 Plan for
Food Control Genocide

http://www.larouchepub.com/other/1995/2249_kissinger_food.html

Vad kommer att följa i spåren efter denna händelse ( Glas i .....)

Ny lagstiftning ?

Och vilka kommer det gynna ?

Kommer det att kunna existera småskalighet och självförsörjning när det gäller djurskötsel och övrigt ?

Kommer det att bli olagligt ?

Och Sverige , som vanligt ett socialt expriment-land där ett avtrubbat folk inte märker och fattar något ? ?

"Control oil and you control nations; control food and you control the people."

http://www.democraticunderground.com/ ... w_all&address=389x2578928

Posted on: 2009/4/8 15:20

Edited by Spartacus88 on 2009/4/8 15:42:10

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper