vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
computerror
Jag är 38 år gammal och har funnits här även under namnet Wowbagger, men även som computerror tidigare och c0mputerr0r, men de kontona har jag raderat. z30 är också ett nick jag använt mig av, men det kontot är låst.

Jag hade en strulig uppväxt och levde ett liv med kriminalitet och droger, men la av med droger för 12 år sedan och kriminaliteten några år innan dess. Jag insåg att man inte finner sitt liv i psykoaktiva droger och genom att stjäla materia. Jag har alltid haft ett öga för det konspiratoriska, men hela tiden förnekat dessa vibbar och info. Ända tills februari 2007, då allting rasade samman och jag förstod. Jag förstod verkligen allt. Jag drabbades då tyvärr samtidigt av en paranoid psykos och tog kontakt med en psykolog så jag fick Zyprexa.

Jag sökte mig då till vakens forum för att ta reda på lite mer angående denna medicin och det antidepressiva jag också fick men inte kommer ihåg namnet på nu, men möttes av somliga som ett psykfall. Det retade tydligen somliga att jag blottade strupen genom att prata om mig själv utelämnande. Ska försöka dra ned på det med detta konto.

Min utopi är en värld i samförstånd. Total harmoni och utan gränser, men då menar jag inte som dagens globalister ser den. Vi måste sluta att vara rädda för det som är främmande och börja se på varandra med öppna ögon.
Vi måste sluta att se ned på "fåren", för det är de som ska utbildas och lära sig att förstå och inse hur världen ser ut idag innan vi tillsammans kan få en bättre värld.
Jag pratar inte om ett maktövertagande med våld och miliser, utan ett maktövertagande med samförstånd. Ett övertagande där man slutar att mata vargarna.

Jag kanske skriver mer senare. Men tills dess tänk på att även vargar kan ha rätt om vissa saker. Exempelvis "This too shall pass"...
Men man ger ju inte en hund, som är en nära släkting till vargen, godis när den gör fel.

Edited by computerror on 2009/6/30 21:40:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: computerror

See User information
Velkomus dominus spräcktus

edit: Tack för att du samla all infon om dig, nu slipper vi leta ;)

Posted on: 2009/7/1 17:08
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Välkommen tillbaka!

Posted on: 2009/7/1 17:49

See User information
Hej igen

Posted on: 2009/7/1 22:34

See User information
Hej på dig, vill att du kollar in min vision om det slutgiltiga samhället (jag älskar psykoaktiva substanser f.ö.):
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=124088#forumpost124088

Att få höra av en psykolog att man är sjuk innebär en enda sak:

DU ÄR SJUK SOM GÅR TILL PSYKOLOG FÖR ATT HÖRA DET UPPENBART SYNKRONA MED HELA UNIVERSUM OCH DIN KONTAKT MED DET.

Posted on: 2009/7/3 15:50
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Quote:

computerror skrev:
Jag är 38 år gammal och har funnits här även under namnet Wowbagger, men även som computerror tidigare och c0mputerr0r, men de kontona har jag raderat. z30 är också ett nick jag använt mig av, men det kontot är låst.

Jag hade en strulig uppväxt och levde ett liv med kriminalitet och droger, men la av med droger för 12 år sedan och kriminaliteten några år innan dess. Jag insåg att man inte finner sitt liv i psykoaktiva droger och genom att stjäla materia. Jag har alltid haft ett öga för det konspiratoriska, men hela tiden förnekat dessa vibbar och info. Ända tills februari 2007, då allting rasade samman och jag förstod. Jag förstod verkligen allt. Jag drabbades då tyvärr samtidigt av en paranoid psykos och tog kontakt med en psykolog så jag fick Zyprexa.

Jag sökte mig då till vakens forum för att ta reda på lite mer angående denna medicin och det antidepressiva jag också fick men inte kommer ihåg namnet på nu, men möttes av somliga som ett psykfall. Det retade tydligen somliga att jag blottade strupen genom att prata om mig själv utelämnande. Ska försöka dra ned på det med detta konto.

Min utopi är en värld i samförstånd. Total harmoni och utan gränser, men då menar jag inte som dagens globalister ser den. Vi måste sluta att vara rädda för det som är främmande och börja se på varandra med öppna ögon.
Vi måste sluta att se ned på "fåren", för det är de som ska utbildas och lära sig att förstå och inse hur världen ser ut idag innan vi tillsammans kan få en bättre värld.
Jag pratar inte om ett maktövertagande med våld och miliser, utan ett maktövertagande med samförstånd. Ett övertagande där man slutar att mata vargarna.

Jag kanske skriver mer senare. Men tills dess tänk på att även vargar kan ha rätt om vissa saker. Exempelvis "This too shall pass"...
Men man ger ju inte en hund, som är en nära släkting till vargen, godis när den gör fel.

Ja detta är ett vargnäste... du är fin nog att inte tala om komaadmins banningar av dig...

Tala bara inte om "utan gränser" - det är bara en programmering som matas in i oss.

Varför skulle de som surfar här se ned på fåren... detta är süperfår som är här, också.
Vad har de fattat?
Se bara i logga... "kunskap är frihet" - så baklänges gås det...

Så välkommen...!

Novax/Patrix/laxen mfl, ständigt bannade.
Ja kan nog bara posta ett par gånger i veckan, är ip-bannad.

Posted on: 2009/7/3 16:56

See User information
Novax har inte fått sluta på sitt jobb som fårinformatör än, han är bara sur.

Posted on: 2009/7/3 20:26
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
hehe varför skulle nån vara sur på vaken?
rörelsen full av blommor och rosa solsken.

Posted on: 2009/9/25 12:17
- din förnekelse är så jävla ointressant.

See User information
Hej Computerror

Bra presentation. När ska vi sluta förakta oss själva och varandra...

finger: Gränslöshet är ingen programmering, begränsning är det.

Posted on: 2009/9/28 21:29
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.

See User information
härligt att folk kan vara så öppna... så det är lika bra att jag är är ärlig .. jag har en keylogger på datorn och nåste skriva något - sånånstan för att se hur det ser ut..

Posted on: 2009/9/29 17:04

See User information
Hej computeterror du är en fin människa.

Posted on: 2009/10/9 1:45
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

Anonym
Tack för era fina ord. Det värmer. Jag ska skriva lite mer någongång när fingrarna orkar dansa över tangentbordet

Anonym
När jag var liten var jag en riktig NWO-hora egentligen. Jag visste det inte då, men gick ofta och grubblade på vardagliga problem.
Exempelvis ansåg jag att man kunde ha pengar dolt på ett kort. Hålkort tänkte jag då, vilket inte skulle funkat iofs, men i grunden grubblade jag på ett cashless society.
Jag tyckte också att alla gränser borde rivas och vi kunde ha en världsregering. Detta tycker jag iofs fortfarande, men denna skulle ha en viss struktur vilken jag inte orkar gå in på nu. Jag är inte för den världsregering som nu håller på att formas iallafall.
Jag var också för oneness och såvidare, men jag tror idag att vi alla är en del av Gud. Allting tillsammans blir Gud.

Det är egentligen lite läskigt, för många av de funderingar jag hade som barn börjar nu gå i uppfyllelse.
Jag "uppfann" exempelvis en grenkontakt med en on/off switch, för det fans inte då och jag tyckte att ibland måste man stänga av fler än en elektronisk apparat. I dag har alla grenkontakter en on/off switch. Ibland känns det nästan som någon tagit tillvara på mina idéer jag hade som barn, men om så var fallet är jag snuvad på en massa royalties.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper