vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vem vinner 3e världs kriget?

See User information
hejsvejs,, sitter o kollar lite om krig, ryssland-kina-indien mm mm vs usa eu mm mm ,, lite nyfiken på hur folk tror att allt kommer utspelas, vem vinner vem är starkast? nån liten tanke om det bara skulle va kul, kram

http://www.youtube.com/watch?v=sqgMX6i1Sjo

Posted on: 2009/9/17 14:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vem vinner 3e världs kriget?

See User information
Bankirerna..samma som förra gången..

Posted on: 2009/9/17 14:28
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
nwo eller folket kanske...

Posted on: 2009/9/17 14:30

See User information
Alla förlorar i krig...

Posted on: 2009/9/17 14:57

Anonym
Quote:

metaphor skrev:
Alla förlorar i krig...
Vilken klyscha... Alla utom eliten förlorar i krig.
Ta inte illa upp.

See User information
Folket och Ryssland kommer bli för mycket motstånd för dom, USAs stater kommer delas upp och många kommer att göra Mulisha tjänst. Många av deras egna militärer kommer vakna och gå över till folket. Ron paul fick mer stöd från militären än vad alla dom andra fick tillsammans.

Många stater har redan passerat lagar så att ingen kan ta deras vapen ifrån dom och förklarat att dom inte vill ha med store bror att göra. så det är en hel del som har 1776 mentalitet och förstår skillnaden på rätt och fel fortfarande.

Posted on: 2009/9/17 15:36

See User information
Jag tänkte samma sak när jag skrev det...
Så klyshigt så kommentarer är överflödiga. Typ make love not war.

Men även eliten förlorar, men dom förstår inte vad det är dom förlorar (=sin själ)...

Posted on: 2009/9/17 15:37

See User information
nice bra svar på min känsla och studier http://www.youtube.com/watch?v=G3ETuqCJpyE

Posted on: 2009/9/17 15:42

Anonym
Quote:

metaphor skrev:
Men även eliten förlorar, men dom förstår inte vad det är dom förlorar (=sin själ)...
Eliten har redan sålt sina själar för länge sedan. De hamnar på en alldeles speciell plats när de dör

See User information
ja dom lär ju ha nått trevligt avtal med någon lr något, skumt vore det om dom bara krigar för makt tycker ja trallalla

Posted on: 2009/9/17 16:02

Anonym
Finns ingen vinnare.

Någon armageddon blir inte av för att det finns folk som känner folk som känner folk.

Och det finns folk som på ett ögonblick kan radera ut folk som sitter på platser som folk inte känner till.

Därför.

Vad som kommer komma dock är ett nytt uppvaknanden.

Legions har helt klart en speciell liten plats för dem , självlurade och vilsna kapacitetslösa självdestruktiva barn, fast barn e nice.

Han kommer ha kul med dem lol dom har ingen anning om vad dom sysslar med.

Riktiga utvecklade trauman.

En drakpil i hjärtat var och en av dem får.

Och deras anus bränna hårt.

Andlig eld kan vara hemsk, illusioner kan vara hemskare.

Lev i frid.

See User information
Alla vi som nött Counter-Strike i 10 år och har galen aim...

Om vi ändå kunde enas under en flagga =(

Posted on: 2009/9/18 2:01
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

See User information
hehe aa lätt vi samlar i hop lite pengar till några avp och röstar här på forumet vilka som ska få smaka,, ja röstar in den här killen på listan http://www.youtube.com/watch?v=6HWKzobeya4&feature=fvw

Posted on: 2009/9/18 2:15

See User information
lr skulle va skönare att kasta in en flash springa fram o kniva, och sen hoppa på han och skrika looooooooooooool noob;)

Posted on: 2009/9/18 2:21

Anonym
Jag paxar mp5: an med ljudämpare, byter ut kulorna till halvmantlade hålspetskulor med iborrat kvicksilver och rödpunkts sikte.

Avp killarna kan verka Backup och scout ge oss skydd.

Ser du demonen plocka den bara annars.

En käftsmäll skulle inte heller vara helt fel.

Speciellt inte en såndär med 120 x 5 kilo tryck bakom...

Men fan vaddå stryk dom slaktar halva jorden och man ska ge dom stryk?

Nackskott vore för snällt och skulle inte göra en själv bättre.

Dumpa dem på en ö vore helt klart fett rätt.

Men visst ,går dom för långt så viner det i örona när kulan passerar.

Finns även murare som tröttnat på teatern.

För det finns såna icke bögmurare som förstår dom sanna idealen och har insett att organisationen inte gör annat än missbrukar sanningen mot dem när dom vaknat och mot sovande boskap.

Ska beväpna mig iallafall just in case.

Var svensk bör beväpna sig.

Makten ska ligga hos folket inte hos satansdyrkande pedofiler och bögar.

Lev i frid.

See User information
Alla som inte får äta sig mätta (vegetariskt), dricka rent vatten och leva i harmoni är förlorarna - om det så är under ett pågående krig, efter eller före är oväsentligt.

Den som exempelvis tror på industriellt framställd likmat är en förlorare. Vad har man att försvara om man inte förstår den dagliga rutin av förtappelse?

I mina ögon är industriella hanteringen av andra livsformer ett kvitto på hur illa det är ställt med oss som samhällsmedborgare. Väljer jag en fråga för att vinkla in mot helheten så är det frågan mest talande. Frågan möter dock motstånd. Det är jag van vid.

I ett "andligare" perspektiv handlar det om att hålla kvar i någon form av rutin eller begär. Man gör sig inte fri utan vandrar i samma fotspår. Att inte delta i den industriella köttindustrin är snart nog en befrielse när man börjat vandra den vägen och man känner att man vinner något. Efter 17 år på denna väg står det klart att det handlar om ett beteende man inpräntats med och all info som talar emot denna inpräntning gör att man gör motstånd. Men motstånd på vems begäran? Din egen? Detta är indoktrinering. Bryt den! Bryt den som många andra lager av indoktrinering.

Jag känner att detta landade inom tråden även om få kanske ser det som så. Ja, vad har vi att förlora som vi inte redan förlorat?

Posted on: 2009/9/18 6:19

Anonym
Helt rätt broder.

Tänk dig även kläderna inehåller gifter , såg det på Plus igår.

Man ska köra naturlig eller kläder o skor i Hampa utan onaturliga tillsatser.
Lev i Frid.

See User information
Skämtar ni?
Det är ju så man skäms för att stå på er sida!

:Hej

PS: Fang, Jag håller med om att vi behöver beväpna oss, allt annat hittills förkastar jag!

: Hej

Posted on: 2009/9/21 1:07

Anonym
Nästan allt har en gräns.

Allt har sin tid.

Andas Djuupt.

See User information
Jag kan någonstans hålla med om att ett glorifierande av vapen och diverse eldstrategier kan kännas otroligt avkopplande och meningfullt.

Men för att vara helt ärlig, är det inge kul att vara i strid, kallt, hungrigt och långt mellan smattret.

Hellre står jag sida vid sida med mina medmänniskor av alla åldrar när tålamodet tagit slut, det är en ärofylld död.

Att smattra sönder några vilsna själar som sedan säkert får folks ärliga ilska riktad mot nånting värdelöst, kommer snarare visa sig vara en vågbrytare. Vad vi behöver är erosion

Men visst har ett liv av actionfilm och vapenlek skapat ett formidabelt vapenskåp i bakhuvudet, jo jo

Posted on: 2009/9/21 9:23
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

See User information
Quote:

hej skrev:
Skämtar ni?
Det är ju så man skäms för att stå på er sida!

Nej, det var allvarligt menat.

Lever människor med huvudet i sanden och vägrar leva efter en högre kod, vad finns det då att försvara? Industriell likhanteringen är ett KVITTO på denna låga nivå. Jag väljer detta exempel för att det i mina ögon är ett KVITTO. Jag vet att det är få som ser det så - det gör dock inte sanningen mindre sann.

För detta är sanningen. En av de få punkter kan skriva under på. Om det så pekat ut andra människor som syndarna så må det vara hänt.

Men det är inte lätt och jag respekterar kulturella och sociala svårigheter. Jag får i mig mjölk pga. sociala aspekter och det stör mig, varje dag, hela tiden. Men livet är en enda stor kompromiss. Att sno mjölk från en livsform och sedan förtära det är oerhört förkastligt. Det är ett ruskigt övergrepp. Ingen levande person idag kan argumentera för denna industri.

Resultatet av detta är att jag är en fundamentalist i just denna fråga. All questions answered, weird as it is.

Nu åter till 3:e världskriget. En kompis till mig säger att det pågår för fullt. Har USA 700 baser jorden över? Ok, då låter det som att kriget rullar på. Big Bang kanske närmar sig men under tiden småputtras det med krig här och där, aldrig har det varit fler krig än nu - är det inte då ett världskrig?

Posted on: 2009/9/22 5:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper