vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

son av tid

See User information
ey fick ett privat meddelande, såg ut så här: "Du kanske kunde ta lite tid att fylla i en riktig presentation, istället för att bara posta blaj?".. så då gick ja tillbaka för att fylla i min presentation mer men allt var d borta...?

Anyway: http://www.youtube.com/watch?v=qItugh-fFgg

Posted on: 2009/9/24 17:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: son av tid
Varför passade du inte på att skriva en presentation då? Istället för att bara posta "All your base are belong to us" ännu en gång?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
välkommen adept!

Sorry mate, I sold all my bases and moved out into the woods, sharpening knives fer a living.

Lång näsa! ho ho hoooo

Än en gång, välkommen adeptz0r
/Rocket

Posted on: 2009/9/25 2:17
"Mig skrämmer ni inte alls, ni eländets herremän...
Beröva oss hoppets stjärna, den skall nog bli vår igen"
-Cornelis Vreeswijk

See User information
hehe computerterror va spelar det för roll för dig!? jag postar väl va fan ja vill i tråden som ska presentera mig själv... inte så inveckat? dessutom postade jag bara all your base en gång så vad snackar du om? logga ut för fan om du ska hålla på me sånt lågt.

PrOgReSs WiThOuT pRoGrEsS - www.youtube.com/watch?v=qgtDyc4cuqI

Posted on: 2009/9/25 6:58

See User information
PwP, grymt presentation, lätt i klass med baserna, fast djupare.
PwP inkluderar ju i stort sätt alla former av utbildningar och kurser som folk trycker på varann.

Posted on: 2009/9/25 9:04
kritik är den renaste form av positivitet som existerar.

kan du inte relatera? släpp det polära tänkandet.

See User information
Quote:
Låten påminner om den tiden då man satt med fasttracker och digitaltracker. Att skapa musik kan vara riktigt skoj ibland. Nu för tiden är det dock fruityloops som gäller. Blev kanske lite offtopic, men jag vet inte riktigt vad tråden handlar om så det är nog ok. ;)

Posted on: 2009/9/25 9:17

See User information
hehe blir jobbit för computer-terror när vettit
folk inte skriver som han tycker inlägg borde
se ut.. för mkt att hantera kan man ju anta.
bra presentation btw gillar sån dër rëwtroh.

Posted on: 2009/9/25 11:28
- din förnekelse är så jävla ointressant.

See User information
haha computeerror.. ser i "borttagna inlägg" att
adept första gången bara skrev "all your base.."
o de va inte förrän vid starten av detta inlägg
som han postade till filmen.. dvs två helt olika
inlägg.. som du utan anledning flippar över..
förresten har du själv skrivit nån presentation?
skulle vara kul att veta lite mer om dig.

Edit: Hittade computererrors presentation..
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=129015#forumpost129015

Posted on: 2009/9/25 12:13

See User information
Välkommen adept! Vi delar förhoppningsvis våra tankar mer än vi delar musiksmak.

Posted on: 2009/9/25 12:21

Anonym

See User information
hehe du inser väl att det inte rättfärdigar din radering av andras trådar innehållandes samma fras? Kan du inte berätta historien om hur du blev admin istället eftersom du uppenbarligen var så illa omtyckt tidigare...

Verkar som micke körde det klassiska maktutövningsknepet på dig.. Dvs om man inte kan kontrollera någon, ge han lite ansvar, så kommer han istället kontrollera sig själv... Funkade tydligen hur bra som helst eftersom du driver runt på forumet och leker gestapo som om du aldrig gjort något annat i hela ditt liv..

Posted on: 2009/9/26 12:54

Anonym
Det som du säger jag raderat är http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=128807#forumpost128807 och två poster ned.
Kallar du detta för innehåll? Varför tar du för givet att det är jag som gjort det och att jag är admin? Det skulle vara en intressant historia att höra.

Jag gnällde som satan på censuren förr på vaken, men nu tycker jag kvalitén på posterna avviker något från att vara en kunskapskälla till ren skit.

Du gör ju ingenting annat än att gnälla aspektos och jag har redan varit där, men du kallar det för gestapofasoner nnär jag försöker inspirera folk att skriva någonting med mer innehåll i.

Får jag fråga dig hur du vill att detta forum ska vara?

Anonym
Det som du säger jag raderat är http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=128807#forumpost128807 och två poster ned.
Kallar du detta för innehåll? Varför tar du för givet att det är jag som gjort det och att jag är admin? Det skulle vara en intressant historia att höra.

Jag gnällde som satan på censuren förr på vaken, men nu tycker jag kvalitén på posterna avviker något från att vara en kunskapskälla till ren skit.

Du gör ju ingenting annat än att gnälla aspektos och jag har redan varit där, men du kallar det för gestapofasoner när jag försöker inspirera folk att skriva någonting med mer innehåll i.

Får jag fråga dig hur du vill att detta forum ska vara?

Att jag visade mina tre exempel då jag också skrivit frasen "All your base are belong to us" var för att visa Adept att det knappast var någonting originellt han skrev.

Den här tråden bör ju vara full av kommentarer på adepts utförliga presentation, men du använder denna tråd som så många andra till att bara klaga.

Fast du har rätt... Detta är en skräp tråd tack vare Adepts totala avsaknad av presentation

See User information
haha computerrrrrrrrr... du är en nolla... mestadels i retorisk bemärkelse.. men även som person... absolut ingen ryggrad.. bara vrider o vänder på ord.. o du vågar heller inte stå för saker som de uppenbarligen är... stackars stackars stackars... jag skulle vilja påstå att detta är en av de bästa presentationstrådarna på vaken.. eftersom den inte bara frambringar adepts kreativitet, men även dina svagheter som admin. dvs två flugor i en smäll.

Posted on: 2009/9/26 13:11

Anonym
I dagens binära tid är vi alla ettor och nollor. Du tillför iallafall ingenting till detta forum, så i min värld är du nollan.
Jag är dessutom fortfarande inte admin och kan inte radera konton.

Du är bara en äggplanta som förstör tråd efter tråd med ditt meningslösa dravel som ingen blir glad av. Bara för att man inte håller med dig tror du man är admin. Patetiskt.

See User information
OKEY Computerror tack för dina ord.. Men du behöver inte skriva mer i min tråd.. Ville att det skulle bli bra men det första som händer är att ja fick det där sura meddelandet av dig och det innebär väl även att det var du som raderade mitt första inlägg så ja fattar inte varför du försöker låtsas som nåt annat?

Hehe liksom om du inte e admin varför skriver du uppmanande privata meddelanden till mig? Hahahaha fan va rolig du är i så fall.. Inte minst jävligt konstig.. Och om det inte var du som raderade min tråd vem fan var det som gjorde det i så fall?

Posted on: 2009/9/26 13:41

Anonym
Jag skrev till dig för jag tyckte att "All your base" som ämne och "are belong to us" som post inte var en riktig presentation och bara blaj. Andra användare försöker ge en bild av sig själva och du bara postar trams. Att din tråd raderades var förmodligen för att den inte var seriös från början och hade jag varit admin hade jag raderat denna tråd också.
Var i meddelandet skrev jag att jag var sur? Innehöll det för lite smileys för dig?

Kanske skulle skrivit "Skriv gärna en längre presentation "

Det var ju precis ingen större förlust att återskapa din gamla presentation.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=128807#forumpost128807

adept
Subject: all your base.

FreedomX:
Subject: Re: all your base.

adept
Subject: Re: all your base.

See User information
Hahaha visst computer men detta innebär ju att du är en sällan skådad tönt. Hahaa men bra då förstår jag att du bara gillar skicka admin-meddelanden som fritidssysselsättning och det är alltså absolut inget som man bör ta på allvar.. Man kan ju undra varför du varit bannad förut xD Kan ju dessutom undra va du har för syfte över huvud taget... Ville du kanske tillföra något till min presentation eller kan första bästa admin radera alla dina inlägg i den här tråden? Alltså jag förstår ju vad du menar men du får ju ingenting sagt... Är du vakens lilla åsiktsmaskin? Typ som en maskot?

Posted on: 2009/9/26 13:53

Anonym
Vad jag bad dig om var en riktig presentation... Precis som FreedomX bad dig om också, enda skillnaden var att jag skickade ett PM om det.
Kalla mig för tönt hur mycket du vill, men din presentation är jävligt töntig tycker jag. Men du tycks ju ha funnit dig till rätta med aspektos lilla missnöjesgrupp som inte gör annat än att gnälla. Jag har redan varit där och det fick mig bara bannad som du också lär bli... Fattar inte varför aspektos låtits hålla på så länge som han har

See User information
Hehe ok fint.. Vad jag nu vill du ska inse är att jag totalt skiter i vad du anser vara en bra presentation.. Ditt lilla internet-troll... Hehe du verkar ju ha en HEL DEL problem me dina belöningscentrum i hjärnan.. Något felkopplade om man säger så..

Posted on: 2009/9/26 13:56

Anonym
Och du verkar ha problem med att vara seriös och borde raderas... om man säger så..

See User information
du kan vara lugnt adept, det här e inte första tråden som han sabbar.

Posted on: 2009/9/26 13:58

See User information
Spelar ingen roll det här är ändå min presentationstråd o han borde bara lägga ner vad det nu än är han sysslar med.. Nån som vet? Hehe... Ring 112 åt killen fö fan..

Posted on: 2009/9/26 13:59

Anonym
Säger den enformiga aspektos som bara babblar om samma sak hela tiden.
Den här tråden saknar ändå enligt mig relevans eftersom den inte innehåller någon presentation och skulle jag vara admin skulle jag flyttat den till fight club för länge sedan, eller raderat den så adept fick ett nytt försök på sig att skriva en presentation som faktist är en presentation... Dvs vad presentationer är avsedda att handla om.
Och det faktum du kallar mig troll fast du själv inte bidragit med ett skit på detta forum är löjeveckande. Du är säkert bara här för att aspektos bett dig komma hit med ditt blaj

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper