vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Reklam för kalla faktas sanningsprogram

See User information
Jag har hört att det ska gå en trailer för programmet om 9/11 truth på tv. Jag är själv med i programmet och väntar nyfiket på hur det blir.

Rapportera in här om du har sett trailern.

Posted on: 2009/10/25 19:09
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Reklam för kalla faktas sanningsprogram
Säkerligen något i denhär stilen.

Förneka.
Misskreditera.
Förlöjliga.

Förnekandet har vi ju redan sett.

Kommer säkert försöka få sanningsrörelsen och framstå som en sekt likt orwelliska regler sanning = Lögn

Sedan börjar en period med standup skämt om rörelsen.

Blir intressant.

Frid

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Gött mos. Kul att de är på G.

Vi ska nog klippa ihop vårt material också... :)

Anonym
Verkar vara nästa söndag det ska sändas.

1 november.

Dags att börja klippa vårt material då.

See User information
Kul som fan.. även om jag tror att allt som inte följer medias utgivna version kommer framstå som ren konspiration och få en sekt-stämpel på sig så är det ändå ett framsteg när ett så "trovärdigt" program som Kalla Fakta ens tar upp detta.

Det betyder förmodligen att det börjar bli ganska så stort..

All reklam är bra reklam som de brukar säga...

Nu gäller det att backa upp allt detta med bra information osv, då jag antar att många människor kommer att surfa in på vaken.se just efter att de sett programmet och se vad det är för "tomtar" som håller hus där..

Bra jobbat iaf..

Posted on: 2009/10/25 20:07

See User information
Tyckte det blev bra. Jag sa i alla fall inget helt galet i trailern.

Posted on: 2009/10/25 20:14
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Hm, jag ropar inte hej än i alla fall.
Får onda aningar om att de kommer framställa vaken.se som paranoida nördar med för mycket fritid

Posted on: 2009/10/25 22:01
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
http://tv4play.se/aktualitet/kalla_fa ... nderingdepartment=2.34728

Trailern kommer i slutet runt 29 minuter. Bilda er en egen uppfattning.
Ha inte för höga förhoppningar på det här, jag lutar åt Fang Shens håll. Men som sagt all reklam är bra reklam. Man får nog bereda sig på än mer spott och spe från oförstående vänner haha

Posted on: 2009/10/25 22:28

See User information

Posted on: 2009/10/25 22:29

See User information
FYI

Redaktör för programmet är Kajsa Lindohf som också jobbar för Expo. Där synas de som typ står i tur för granskning av SÄPO.

Räkna med många besökare på Vaken. Bara trailern har dragit på besökarantalet på min och min frus krönikesamling "Klar Sikt", som Vaken länkar till.

Mats
på Klar Sikt

Posted on: 2009/10/25 23:12

See User information
... via sökning på ordet sanningsrörelse på Google, är det bäst att lägga till.

Mats

Posted on: 2009/10/25 23:14

See User information
"Konspirations-TEORI" - "911 var en bluff" - "är sanningsrörelsen verkligen på jakt efter sanningen eller är den ett hot mot vår demokrati?" - "experten" säger: de har stora likheter med trosbaserade rörelser, en religion - eller en sekt"

Allt detta i en trailer.
Öhh, behöver jag använda remote viewing för att se varthän det här är påväg?

Posted on: 2009/10/25 23:17
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

Anonym
Hjälp .. det här tror jag inte är bra

See User information
Hej på er

Mycket handlar om hur ni här på Vaken "tar emot" TV4-tittarna Söndag kväll. Om ni är rätt förberedda och kan få tv4-tittare att "landa" så snabbt som möjligt så är programmet trots allt ett stort plus.

Många kommer att surfa in på Vaken för att få se på "idioterna" och ifall de möts av något vettigt direkt så försvinner säkert hånflinen rätt snabbt!

Spänningen och trycket på media om "konspirationsteorier" stiger för varje dag. Det är dom som hela tiden måste vrida och vända på det. Det funkar inte i längden. Det går inte deras väg just nu, därför tvingas de göra reportaget överhuvudtaget.

Mats
på Klar Sikt

Posted on: 2009/10/26 0:40

Anonym
Nog att Kalla fakta har avslöjat mycket.

Men mycket är ochså inte avslöjat.

Är inte Tv 4 en Jan stenbäck Kanal ??

Owned by Whom?

Lol dum fråga.

Knappast hemlöse peters kanal iallafall hahaha eller hur hahaha.

På tiden på tiden .

See User information
TV4 Fakta har ju visat 911 Mysteries och Loose Change 2nd Edition... Lite lustigt.

Posted on: 2009/10/26 8:11

Anonym
Eller hur ,, riktigt lustigt.

Nästan som att ledningen skulle haft beslutsångest.
Hahaha Jo mycket sjukt finns det.

Håll tummarna bara att det finns någon där med ett hjärta.

; )

O andra sidan håller mediamonopolet på förlorar trogna tittare.

Någon måste ju binda nytt kontrakt med dom som tittar .

Annars slutar det upp med att folk slutar helt se på tv och tappar allt förtroende för journalistik och media.

Blir så att man brister ut i gappskratt när man ser en journalist nästa gång eller förbannar denne.

Visst att folk är korkade och blinda, men dom är inte döva.

Frid.

See User information
BRA: Varför inte ta över programmet demokratiskt! Mot slutet så frågar du även om du vet:

Vart är kameran?

Där säger en, där det lyser!

Då skapas Psykologiskt en tidsbubbla som kan användas för vår information!

Du vänder du dig nu mot kameran och säger hej där ute i stugorna jag heter namn, Micro och kan hittas ute på vaken.se!

Jag vill kort berätta för dig att Eliten har bestämt sig för Slutspel och USA är just NU på väg mot en katastrof med skatterevolution och sen drar du upp de fyra ESSEN!

Du håller nu upp fyra tunna bilder av Super DVD:na Terrorstorm, Obama Deception, End Game, och Fall of the Rebublic se dessa videos och ni får ert uppvaknande, tiden är nu knapp, tro inte på vad jag säger, utan bilda er en egen uppfattning om verkligheten!
Tack så mycket....

Puss och Kram

Posted on: 2009/10/26 9:05

See User information
glöm inte säga nåt i stil med om vi har fel så har ju du inget och oroa dig över, Är det inte så demokrati funkar?

Posted on: 2009/10/26 9:27

See User information
BRA: Varför inte ta över programmet demokratiskt! Mot slutet så frågar du även om du vet:

Vart är kameran?

Där säger en, där det lyser!

Då skapas Psykologiskt en tidsbubbla som kan användas för vår information!

Du vänder du dig nu mot kameran och säger hej där ute i stugorna jag heter namn, Micro och kan hittas ute på vaken.se!

Jag vill kort berätta för dig att Eliten har bestämt sig för Slutspel och USA är just NU på väg mot en katastrof med skatterevolution och sen drar du upp de fyra ESSEN!

Du håller nu upp fyra tunna bilder av Super DVD:na Terrorstorm, Obama Deception, End Game, och Fall of the Rebublic se dessa videos och ni får ert uppvaknande, tiden är nu knapp, tro inte på vad jag säger, utan bilda er en egen uppfattning om verkligheten!
Tack så mycket....

Puss och Kram

Posted on: 2009/10/26 9:57

See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
"Konspirations-TEORI" - "911 var en bluff" - "är sanningsrörelsen verkligen på jakt efter sanningen eller är den ett hot mot vår demokrati?" - "experten" säger: de har stora likheter med trosbaserade rörelser, en religion - eller en sekt"

Allt detta i en trailer.
Öhh, behöver jag använda remote viewing för att se varthän det här är påväg?

Jag tror dom skjuter sig lite i foten här Gordon...det kan inte hänföras till någon religion eller sekt om sakliga fakta gällande stålet eller andra fysiska data som framkommit under färden......här gör dom ett misstag tror jag...ingen har gjort gällande att det skulle vara nå utomjordiskt mystiskt inflytande....

Posted on: 2009/10/26 10:11
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston skrev:
Jag tror dom skjuter sig lite i foten här Gordon...det kan inte hänföras till någon religion eller sekt om sakliga fakta gällande stålet eller andra fysiska data som framkommit under färden......här gör dom ett misstag tror jag...ingen har gjort gällande att det skulle vara nå utomjordiskt mystiskt inflytande....
Förhoppningsvis har du rätt. Kanske den kategori som ändå är oemotaglig för NWO-info köper deras vinkling men de som är öppna och inte har bildat sig en uppfattning blir nyfikna och och börjar informera sig

Posted on: 2009/10/26 11:03

Anonym
Jag tror detta kan bli bra om Micro är nöjd med trailern. Är trailen riktad positivt brukar programmet också vara det.

See User information
Jag var med när TV4 intervjuade Niels Harrit och andra i Malmö. De ställde vissa frågor som skulle kunna passa bra i ett smutskastningsprogram, beror hur de klipper ihop det hela.

Posted on: 2009/10/26 11:52

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper