vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Den största konspirationen!

See User information
Den största konspirationen någonsin är den utförd av det militärindustriella komplexet mot de sällskap som vill upplysa mänskligheten om deras medfödda, gudagivna rättigheter.

Det militärindustriella komplexet agerar genom förtrogna inom olika hemliga sällskap.
Det Sanningsrörelsen vet är vad de blivit tillsagda genom diverse "profeter" och whistleblowers som egentligen agerat som smutskastare i en syndabocksagenda riktad mot sällskap vars medlemmar i flertal har viljan att rena den kollektiva själen i mänskligheten så att vi kan uppnå den eviga och orubbliga freden.

Det militärindustriella komplexets agenter inom dessa sällskap har i allmänna utrop, tal, artiklar, skrivelse, böcker och annan opinionsbildning brukat vad de lärt inom dessa sällskap för att motverka majoritetens vilja inom sällskapen.
Komplexets "mission" är att uppfylla en profit baserad på att sälja vapen vilket inte skulle vara möjligt utan att majoriteten av världens människor tror att global fred skulle vara ont av religiösa skäl.
Det militärindustriella komplexet vill därmed tjäna pengar på att paranoida människor skaffar vapen därför att de tror att "Illuminati" ska ta över dem och införskaffa ett tusenårsrike av fred.

De kommer även tjäna gigantiska summor på att vissa nationer investerar nukleärt när de inte vill sälla sig till den globala gemenskapen.
Deras demoniska inflytande kommer även smutsa ner den globala framtiden med att framförskaffa vapen åt den sidan som är monetärt starkast.

Riket av fred är sanningen, men att konspirationsteorier av religiös sort predikas främst i den amerikanska extremhögerns är mer av profitabel orsak än att man vill "upplysa".
Den sidan av den geopolitiska och religiösa polemiken som vill framhålla "kamp" som något "heligt" är de största lögnarna, de diaboliska krafternas främsta instrument!

Posted on: 2009/10/24 21:12
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Den största konspirationen!

See User information
Men alla har exakt de "rättigheter" som de ska ha, det sker inget som inte är som "det ska" och det bästa.

Posted on: 2009/10/24 21:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Bullshit!!Upplysa om vad om man får fråga? Det enda de här sällskapen har lyckats med de senaste 100 åren är död förintelse och själslig förfall.

Posted on: 2009/10/24 22:28

See User information
"Men alla har exakt de "rättigheter" som de ska ha, det sker inget som inte är som "det ska" och det bästa."

Allting sker som det ska baserat på vad som skett tidigare.
Tycker du att det är bäst att världens ledare trycker på knappar för att utlösa alla världens kärnvapen eller att de försöker arbeta för global fred?

"Bullshit!!Upplysa om vad om man får fråga?"

Det kan vara bra att läsa vad jag skriver längst upp i tråden innan fördomarna träder in.

"Den största konspirationen någonsin är den utförd av det militärindustriella komplexet mot de sällskap som vill upplysa mänskligheten om deras medfödda, gudagivna rättigheter."

Posted on: 2009/10/24 23:25
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Om sällskapen vill göra gott så är det inget som hindrar dem från att göra så. I sitt hemlighetsmakeri så försvinner alla goda intentioner. När ordernsällskapen är redo att göra gott, vilket de säkerligen har potentioal till, så är det bara att kliva fram ur garderoben. Jag har då rakt inga problem att samarbeta med dem om de visar viljan.

Posted on: 2009/10/25 11:34
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Är svenska politiska partier som är en OÄKTA någonting i tid och rum!

Varför betalar det allmänna partistöd eller bidrag på mer än 1.000.000.000.- svenska kronor per år från svenska skattebetalare till NÅGONTING som inte vill, vågar eller kan redovisa organisationsnummer och säte?

Är det LAGLIGT någonstans på den inre gemensamma marknaden i EES/EU?

Är det konspiration, korruption eller brist på sunt förnuft någonstans i tid och rum?

Posted on: 2009/10/25 11:52

See User information
Det här är nog av det mest naiva jag någonsin läst här på vaken.se. Jag undrar hur har du fått för dig att dom skulle vilja göra gott? for gods sakes läs Albert Pike Morals And Dogma.

Posted on: 2009/10/26 19:02

See User information
Så jag är naiv för att jag har haft men inte längre ådrar mig paranoida åsikter som uttolkas av er från den där boken av Pike? lägg ner din Delfitekniska guilt-by-association, så där höll Hitler på

På det att en tusenårig fred skulle kunna skapas i en global världsordning, förvisso med kontrollsamhälle och "terrorism" som ursäkt, kommer det militärindustriella komplexet ändå förlora på att det inte längre finns mer än en nation, det blir inga krig mellan reguljära arméer längre.

Inte ens ni som är heretiskt stämplade av samhällets sanningscensur tål avvikande åsikter tydligen, tolerant på min ära må jag säga.

Posted on: 2009/11/4 11:14
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Här står det vad dom kan ersätta krig med
http://www.dvc.org.uk/cygnet/ironmountain.html

Nu påstås det givetvis att rapporten är en fejk men att allting i den tillämpas ska man då visst bortse ifrån enligt tillfällghetsteoretiker

Posted on: 2009/11/4 12:40

See User information
De skulle kunna sälja vapen till pingviner att skydda sig mot späckhuggare med om de gjorde pingvinerna intelligenta nog.
Vad jag menar är bara att valet står nu mellan att vi går igenom en total kärnvapenkatastrof och tvingas gå under jord á la Boyes Kallocain och Fallout/Mad Max eller så införs Imperiets tusenårsfred som en global utopi/dystopi beroende på betraktarens självständighet.

Vakens vision(er) kommer inte kunna realiseras pacifistiskt förrän Imperiet haft sin tid och bevisat för människor vad hejdlös despotism och vapenmonopol kan göra med människors hopp.
Eller så förbättras Imperiet reformistiskt.

Just nu är det bara så att om Vaken skulle bli del av en revolutionär folkstorm så skulle stor blodsutgjutelse äga rum, syndabockar skulle letas upp, huvuden skulle rulla och Imperiet skulle ändå resa sig ur askan på orwellianskt manér.

Posted on: 2009/11/4 14:11
Säll är den,
som för sig äger
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

See User information
Ingen revolution har någonsin varit spontan, de har alltid styrts av folk bakom kulisserna. Man kan dessutom vara väldigt säker på att man går ur askan och in i elden.

Jag skulle definitivt se upp när de läcker ut att 9/11 var en inside job, självklart så har de "lösningen" redan färdig.

"You don't have a dictatorship to protect a revolution, you have a revolution to protect a dictatorship" - George Orwell

Posted on: 2009/11/4 14:39

See User information
En konspiration behöver inte bestå av en organisation, man kan lägga ut fällor och samarbeta utan en central ledning. Det är helt enkelt möjligt att utnyttja förhållanden som man får nys om för egen vinning utan att riskera att bli uppdagad. Jag skall ta ett exempel: Det fanns helt klart förkunskap bland vissa grupper i Göteborg om att något skulle hända den 11 september. Två dagar innan attacken fann polisen i Göteborg ett lager med sprängmedel hos en person som bodde granne med min dåvarande sambo. Han var en något atypisk representant för sin grupp (han bodde ensam) och jag kan föreställa mig att han kanske var utsedd att utföra nåt här i stan, men det inställdes. Kanske för att man kände till den förestående attacken mot WCT i hans kretsar.
När så den 11 september randades satt jag på vagnen på väg mot stan alldeles innan det small till i New York. Jag lade märke till att ett antal kvinnor från samma grupp för ovanlighetens skull var på väg ut, tydligen på nån sorts picknick eftersom dom hade matpaket med sig. Annars ser man sällan företrädare för den gruppen utomhus före elva på dan när dom går och handlar. Men nu var dom uppspelta, kanske skulle dom hem och se nåt skojigt på TV och ville se det ihop??
Dom fick nog sitt lystmäte lite senare!
Om jag har rätt så är det rätt självklart att amerikanerna också måste ha haft förkunskap men velat utnyttja situationen.
Detta är knappast första gången i världshistorien...

Posted on: 2009/11/5 16:37
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Det pakistanska brödraskapet "Knarket skall erövra världen" bildades 1964 och vid det konstituerande mötet drog man upp de riktlinjer som man sedan följt. Riktlinjer för övertagande av det man kallar det militärindustriella komplexet, köp av lojalitet hos regeringar och militära befattningshavare och så vidare. Symbolen för brödraskapet som alltså är de som gör byteshandeln Vapen mot Knark möjlig är en örn som sätter klorna i ett jordklot. Den finns för övrigt som logotype på dörrarna på den lilla snabba långtradaren som passerar alla tullstationer på väg genom Europa med sin viktiga last.

Posted on: 2009/11/5 16:54

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper