vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vaccinerna kommer att utlösa Pandemin!

See User information
Skrivet av StaffanM. De sk. "vaccinerna" är i själva verket Dödsinfluensan !!! (Kommentar från MrSmith: Jag tror= spekulerar som Steve Quayle, att http://www.stevequayle.com/ att sjukdomen är en så kallad Bioneras, halva Sjukdomen ges i första sprutan, och någon månad senare när sista sprutan ges brakar Helvetet lös, och ingen därute fattar ett skit...

Eller scenario 2, vaccinerna är mångfaldiga biovapen som på sikt orsakar, anpassning= nycklarna in i DNAt för nästa våg av Pandemier, och givetvis laddade med nya Nanopartiklarna, nya sthealt Virus, nya Myckoplasma Kristaller. Till Prioner = Galna Ko Sjukan. Skvalen som saboterar immunförsvaret och orsakar Antigenic Komplex Formation, kroppen får en Obotlig autoimmun sjukdom som leder till döden! Ja Eliten får sitt skapade Kaos och kan införa Globalt Undantagstillstånd!

Ekonomierna går eftersom sönder och människor ser sina livsverk, företag försvinna! Upploppen eskalerar Regeringar i land efter land där man har vaccinerat inför Krigslagar med patrullerade militärer på gatorna!)

---------------------------------------------------------------------------

ÄN IDAG VET INTE LÄKARVETENSKAPEN VAD SOM ORSAKAR ALLA autoimmun sjukdomar: Svaret är mycket enkelt, sätt ner Foten och säg efter mig, det är Vaccinerna som är den mest troliga orsaken till de nu allt fler olika autoimmun sjukdomarna!

-------------------------------------------------------------------------

DU SOM HAR ELLER KÄNNER NÅGON MED AUTOIMUN SJUKDOM, KOPIERA DETT OCH BERÄTTA FÖR DIN LÄKARE, DINA VÄNNER ANHÖRIGA, EN AV VÄRLDENS FRÄMSTA FORSKARE OM BIOVAPEN OCH TILLKOMSTEN AV AIDS OCH EBOLA, DR LEONARD HOROWITZ BERÄTTAR I SIN BOK AIDS AND EBOLA HUR VACCINERNA SKAPAR ANTIGENIC COMPLEX FORMATION!

DR LEONARD HOROWITZ BERÄTTAR ATT DE FLESTA LÄKARE KÄNNER INTE ENS TILL ATT VACCINER KAN SKAPA ANTIGENIC COMPLEX FORMATION!

DET VILL SÄGA ATT VÅRA VACCINER ÄR DE FRÄMSTA ORSAKEN TILL DE NU ALLT FLER OLIKA OBOTLIGA AUTOIMUN SJUKDOMARNA VÄRLDEN RUNT! KOM DU IHÅG VAD MYNDIGHETERNA SA OM VACCINERNA? VACCINER ÄR SÄKRA OCH EFFEKTIVA I 200 ÅR HAR PROPAGANDAN MALT PÅ ATT VACCINER SKA HA HJÄLPT MÄNSKLIGHETEN.

Dr Leonard Horowitz fortsätter, när det främmande RNA/DNA:t, enzymer, eller proteinerna, Skvalent kommer i kroppens blodström från vaccineringen så skapas i värsta scenariot ett antigenisk komplex formation, ett fiende protein förenas tillsammans med din kropps egna värd cellers protein, då sitter fienden inne i dina egna celler. Då formas de till något som kallas, antigenisk och börjar producera antikroppar."Antigenic complex"

Du har nu en kameleont i kroppen, en kombination av din kropps egna värd cellers protein med en främmande bakteriellt protein från vaccinet i blodet.

Kroppen känner igen detta omedelbart som en antigen komplex vilket är en främmande fiende för kroppen. Kroppen startar nu omedelbart sitt immunförsvar mot detta antigeniska komplex.

Vilket innebär att immunförsvaret nu även kommer att attackera sina egen värd cells protein = kroppens egna celler börjar att brytas ner.

Och nu har vi plötsligt fått en autoimunitets sjukdom där resultatet blir allt från typ 1-diabetes, lupus = hudsjukdom, chronic fatigue = ett kroniskt trötthetssyndrom, multiple sclerosis = MS = multipel skleros en organisk nerv sjukdom som från början ger förlamningar, yrsel, syn störningar, migrän och övergår sedan till en nedbrytning av kroppen med slutlig systemkollaps i nervsystemen där nerv vävnaden förstörs =demyelinisering av myelinskidorna runt nerverna i hjärna och ryggmärg.

Och rheumatoid arthritis = ledgångsreumatism i kroppens leder som enligt Dr Leonard Horowitz orsakas av att kroppens eget immunförsvar anfaller sina egna värd celler efter som de är smittade av det främmande proteinet från vaccineringen.

Källa:
http://www.consumerhealth.org/article ... lay.cfm?ID=19990303202939

När allt fler pusselbitar blir synliga börjar man skönja ett mönster. Det som nu börjar framträda är något jag önskar jag slapp skriva. Det kom som en insikt från djupet och jag kan inte negligéra det.
Jag insér också att många inte kommer att tro på detta...men studera dessa pusselbitar och dra era egna slutsatser.

[b]1) Makteliten vill inte att befolkningen ska överstiga 500 miljoner enl. deras eget stenmonument "Georgia Guide Stones"

2) Spanska sjukan som dödade tiotals miljoner kom från Amerikanska soldater i slutet av första världskriget efter att de blivit vaccinerade.

3) Varför denna hysteri i media om en influensa som är betydligt mildare än en vanlig influensa? Har aldrig varit med om att man plötsligt ska vaccinera 4 miljarder människor till oerhörda kostnader .

4)Varför tog Baxter patent på svininfluensavaccin för ett år sedan....hur kunde de veta?

5) Hur kunde Baxter"råka" blanda h5n1-virus i vanliga influensavacciner och skeppa iväg 72 Kg av det till Europa trots att säkerhetsprotokollen omöjliggör korskontaminering. Fågelinfluensan hade förmodligen blivit luftburen och dödat miljontals människor.

Men det avslöjades då ett Tjeckiskt bolag som beslöt att kontrollera vaccinet på vesslor, som då dog. Baxter är nu polisanmälda för försök till massmord av Jane Burgermeister.

Baxter är tillverkare tillsammans med andra bolag som på licens från Baxter, av det som 4 miljarder människor ska spruta i sig!!!

6) Vaccintillverkarna har begärt och fått immunitet om det skulle inträffa en ev. massdöd av deras vacciner.

7) Afrika har omfattande vaccinationsprogram under FN:s regi, och där är nu andelen Aidssjuka nästan 50 % av befolkningen ......ingen som tycker att det är konstigt?

Jaa, det som händer nu är som hämtat ur en skräckfilm, och man önskar att det var bara en film.
Såg just en video med Jay Rockefeller där han ger uttryck för uppfattningen att vi borde stänga internet.

Internet har blivit det verktyg som avslöjat makteliten och vad der håller på med. Tänk så mycket som kommer fram på internet som reguljära media aldrig avslöjar. T.ex. Bilderberg konferanserna som sker varje år....media tiger som muren om dem.

Det är nu dags för Dödsinfluensan....men vi behöver inte gå på det.....vaccinerna kommer med stor sannolikhet att skapa en smittsam och dödlig influensa, men vi kan skydda oss med kollodialt silvervatten.
---------------------------------------------------------------------------

Jag kopierade allt, denna individ, StaffanM har verkligen hittat sig själv och berättar vad han känner, och allt känns klockrent, han har till och med fått med Jay Rockefeller som vill stänga ner Internet! Ja StaffanM vi lever mer och mer i ett MATRIX

Vaccinerna kommer att utlösa Pandemin av StaffanM

http://illuminati.ifokus.se/Forum/Rea ... ommunity.Board.ForumGroup

Här StaffanM har du massor av vaccineringar och vad eliten är på väg att sätta igång!

HUR MILITÄR INDUSTRIELLA MEDICINSKA KOMPLEXET SKAPADE AIDS

http://blog.lege.net/globalworldnews. ... nhof.se/wb832701/aids.htm

ETT MÅSTE, ENASTÅENDE INFORMATION PÅ SVENSKA OM NEW WORLD ORDER
http://blog.lege.net/globalworldnews.st/

UN To Censor Dr. Len Horowitz
Manmade AIDS Research?

http://www.rense.com/general81/aidsre.htm

Citat: Antony Sutton "Jag ser ett kaos och förvirring och slutligen en strid mellan Individen och Staten. Där individen är den starkaste och kommer därför att vinna. Staten är en fiction en skapelse deklarerad av Hegel och hans anhängare. Skapad som ett verktyg för att kontrollera individen.

Förr eller senare kommer folket att vakna upp! Men först så måste folket ta sig ur snaran av detta som vi kallar vänster och höger, denna fångst-ögla som skapades av Hegel för att skilja och kontrollera massan av folk.

Kampen är inte alls mellan Höger eller Vänstern, utan kampen är mellan oss och de som finns högst uppe i toppen av pyramiden." “…vad kan jag själv göra? Hitta dig själv och gå sedan till handling. Berätta för dina vänner, sprid ut budskapet. Svaren finns bara inom dig själv."

Posted on: 2009/10/11 22:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vaccinerna kommer att utlösa Pandemin!

See User information
Det är jäkla skit det där, vad kommer att hända det här är inte slut det kommer så mycket skit att människor kommer säkert att dö bara av skräck

Att sprutan är preparerad med Del-2 är nått som skulle kunna vara en sanning, chipen ligger på vänt och helt klart en samband med det pågående influensan, chipen är gjorda att känna igen virus i din kropp, när ett farligt virus kommer i omlopp så varnar chipet ifall man har det. För att få folk att använda chipen så måste tvång till. Dom som kan få det att hända är WHO ingen kan säga emot WHO alla länder har skrivit på papper, dom länderna som inte lyder kommer automatiskt att hamna i karantän och det är lika med bankrutt, ett tvång i alla länder är ett måste, det är inga stjärngossar vi har att göra med, dom har djävulsk plan...

SÖK ,UTBILDA ,VARNA , PREPARERA ER, VEGAN ÄR DET SOM GÄLLER....

Posted on: 2009/10/11 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
MrSmith:

Jag gillar dig, det kan ingen ha undgått vid det här laget!

Men i ärlighetens namn, för att ingen som för uppgifterna vidare skall få sin grund raserad: Dr Leonard Horowitz erhöll sin doktorstitel i tandkirurgi, därmed inte sagt att han inte vet vad han talar om, men hans status som "Doktor" är knappast något man skall svänga sig med i de här sammanhangen!

Herr Leonard Horowitz har en bestämd uppfattning, vilken skall tas på allvar! Men hans doktorsgrad är inte relevant och bör lämnas utanför, gör vi inte det, då kommer vi alla att göras till åtlöje i slutänden och våra inlägg kommer väga "fjäder"!

:Hej

Posted on: 2009/10/12 0:09

Anonym
Grejen är att jag inte kan låta bli att tro det hela är en fint... Att de som vaccineras kommer att överleva och de som inte vaccineras blir offer för nästa pandemi.
Eliten gillar att vara övertydliga med sin information och nu säger de att vi ska vaccinera oss...
Baxter håller ryggen fri och de som inte vaccineras kommer de bara att säga "I told you so..." innan de dör

See User information
Ja, det kan vara en fint. Nånstans så spelar det dock ingen roll. Vi gör det vi tror vara rätt, vi kan nte förneka våra känslor längre.
Jag dör hellre som en fri människa, än lever deras lögn en dag till.

Posted on: 2009/10/12 18:30

See User information
Quote:

computerror skrev:
Grejen är att jag inte kan låta bli att tro det hela är en fint... Att de som vaccineras kommer att överleva och de som inte vaccineras blir offer för nästa pandemi.
Eliten gillar att vara övertydliga med sin information och nu säger de att vi ska vaccinera oss...
Baxter håller ryggen fri och de som inte vaccineras kommer de bara att säga "I told you so..." innan de dör

Jo det är en simpel plan som jag helt klart skulle använda mig av dom är ruskigt smarta med alla möjliga hjärnor och hjälpmedel...

Kolla här forskare som dör i massor till och med WHO ordförande 2006 var det för att han inte ville mutas?!?!? Vi kan iallfall vara överens att WHO ingår som deras nickedocka och är en viktig pusselbit...

kolla nr:80

http://www.stevequayle.com/dead_scien ... pdatedDeadScientists.html

Posted on: 2009/10/12 18:36

See User information
Vill bara inflika att jag tror det är något stort i görningen. Fast på ett subtilt plan. Mycket konstigt händer nu. Alla kort spelas ut.
Många energier i konflikt.

Posted on: 2009/10/12 18:40

Anonym
Vilka tror ni eliten vill jobba vidare med? De som snällt tar sitt vaccin eller de som nobbar det som storebror bjuder på. Möjligt att vaccinet innehåller något dödligt för vissa grupper av DNA, men knappast alla. Dessutom om de släpper ut ett virus som är dödligt efteråt för de som inte tagit vaccinet, hur många blir det kvar då tror ni?
Titta på siffrorna för de som inte vill ha vaccinet och tänk att det är 100% dödlighet på dem och sedan tittar ni på om det är en viss procents dödlighet på de som tar vaccinet.
Jag tror man har större chanser att överleva som slav åt eliten om man tar vaccinet. Man ska inte låtas luras av det faktum att fängelseinterner får vaccinet, för dom gör viktigt arbete bakom galler... Snickerier osv till IKEA och andra ställen.

Läs det här inlägget av vend1a
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=129947#forumpost129947

Som jag sa till h*n via PM... Den nya formen av nazism inriktar sig inte på raser utan DNA och vi har ingen aning om hur långt forskningen kommit framåt vad gäller DNA. De kanske vet på pricken hur man gör målsökande preparat som bara angriper ett visst DNA. Kanske tjuvars, arbetsovilliga, våldsamma, handikappade, psykiskt sjuka, svaga på andra sätt och andra egenskaper de kan spåra i ens DNA.

Jag är självklart inte för detta med vaccin, men jag tror att Sveriges folk erbjöds detta vaccin för att vi är så få och de flesta svenskar är får som följer elitens kommando.

Jag tror de främst vill döda folk i tredje världen, arabländerna och till viss del asiaterna

See User information
Afrikanerna skall omintesgöras medels AIDS, svält och diverse sjukdomar.

Européerna med allehanda steriliseringsmetoder genom tillsatser i mat och vatten, vaccinationer, parat med aktiv splittring av kärnfamiljen i moderna termer kallat, Feminism och allehanda Jämställdhetspolitik.

Detta sammataget med en aktiv fri inströmining av högfertila folkgrupper som, Araber och Afrikaner gör att de vita européerna antagligen är de första som kommer gå under framförallt pga av total oförmåga att inse sin egna utsatta situation som främst bottnar i den genom decennier förda "skuldbeläggande" och självhatande propagandan som vi matats med i den marxist-sionistiskt styrda skol- och massmedierna sedan barnsben.

Detta är inga hemigheter för den som studerat Elitens propagandisters alster som t.ex Bertrad Russel, HG Wells och nu senast Obamas vetenskplige rådgivare, John Holdren. Där dessa öppet skriver om HUR de skall "reducera" de olika folkgruppernas antal.

Posted on: 2009/10/12 21:38

Anonym
Om jag säger dig bennybear, att den planen är skrotad, eller kraftigt omarbetat för att den gick för långsamt. Vad säger du då?

See User information
Quote:

computerror skrev:
Om jag säger dig bennybear, att den planen är skrotad, eller kraftigt omarbetat för att den gick för långsamt. Vad säger du då?

Säg inte bara utan Visa mig istället var du har den nya planen.

Posted on: 2009/10/12 22:03

Anonym
Jag menar rent hypotetiskt med tanke på dom kort som ligger på bordet idag

See User information
Vad menar du med att den "gamla" planen är "skrotad" när alla möjliga fakta visar att den lever i all sin välmåga och pågår för fullt runt omkring oss?

Posted on: 2009/10/12 22:24

Anonym
Vad jag menar är att hypotetiskt sätt kan du ha missat någonting. Själva gnistan.

Anonym

See User information
Quote:
MrSmith skrev:
ÄN IDAG VET INTE LÄKARVETENSKAPEN VAD SOM ORSAKAR ALLA autoimmun sjukdomar: Svaret är mycket enkelt, sätt ner Foten och säg efter mig, det är Vaccinerna som är den mest troliga orsaken till de nu allt fler olika autoimmun sjukdomarna!

Du har så rätt.

De talar rätt tyst om immunkomplexmedierad autoimmunitet på forskarnivå, och vill ogärna sätta det i sitt riktiga sammanhang. ..och fortsätter att åtminstone till synes klia sig i huvudet.

Men hur komplicerat kan det vara?? För många immunkomplex får man inte utan den sortens vildsinta injicering av flertalet antigen tvärs genom kroppens försvarsbarriärer som pågått sen decennier.

(samma sak med cancerforskningen som man förväntas ge pengar till för att de ska fortsätta att klia sig i huvudet och vägra dra likhetstecknen till de verkliga orsakerna så som strålning, miljögifter m.m.)

*morrar*

Posted on: 2009/11/6 16:52

See User information
De forskare som inte får pengar ifrån läkemedelsindustrin säger att orsaken är vacciner.

De forskare som får pengar ifrån läkemedelsindustrin säger att det är en tillfällighet och en konspirationsteori.

De forskare som inte får pengar ifrån vissa ljusskygga stiftelser säger att Co2 inte orsakar klimatförändringar.

De forskare som får pengar i från vissa ljusskygga stiftelser säger att Co2 orsakar klimatförändringar och att konspirationsteoretiker säger att det inte gör det.

Jag tycker de är ganska billiga, kunde de klämma in "anti-semit" i det så skulle dom göra det.

Posted on: 2009/11/6 16:58

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper