vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#1


See User information
Hej på er, jag befinner mig i fullständigt chocktillstånd för tillfället. Jag fick precis reda på att min fyraårige son, som jag har gemensam vårdnad om tillsammans med hans mamma, har blivit vaccinerad idag. Jag har uttryckligen sagt till henne att jag inte vill och gett henne informationen som jag grundar mitt beslut på. Hennes respons har ständigt varit densamma, min information är inte trovärdig. Hon är ett får med andra ord.
Jag har faktiskt inte en aning om hur jag ska reagera, har hon överhuvudtaget laglig rätt att göra det mot min vilja. Hur farligt är vaccinet egentligen. Tacksam för respons.

Posted on: 2009/11/21 12:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#2
Det låter som en familjejuridisk fråga. Kontakta en advokat. Ytterst så är det någon form av vårdnastvist.

När det gäller farligheten är det nog för tidigt att säga, hade jag haft en kvinna som va gravid hade jag avbett henne vaccination för att skydda fostret. Sen så finns det ju uppgifter att en del dött av vaccinet. Utöver det så är det ju svårt och avgöra huruvida det utvecklar sig på sikt och genom generationer osv. Det är sånt som tiden får visa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#3


See User information
Jag känner med dig.
Jag försökte hitta ett dokument jag trodde jag hade sparat, som innehöll rekommendationer för vad man ska göra om man ändå fått vaccinet.
Tyvärr kan jag inte hitta det. Jag TROR att det kom från infowars.com men jag är osäker. Jag tittade igenom infowars utan att hitta det.
Är det nån annan som känner igen vad jag pratar om? Det var ett antal punkter. Jag har för mig att den första var att man skulle hålla is på injektionsstället.

Posted on: 2009/11/21 13:11
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#4


See User information
Både Känns och är nog så, båda föräldrarna måste ge sitt samtycke om man har gemensam vårdnad om barnet. Båda föräldrarna måste skriva under papper för vaccination.

Nästan helt säker på det...


Vaccinet som vi har för svininfluensan får nog ses som det farligaste vi har haft i det här landet, det är många som kallar det för:

"SOFTKILL"

Är barnet friskt så ska det inte påverkas så mycket det är värre om barnet befinner sig i nån riskgrupp....

Själv räknar jag på att ett barn per 1-200.000 barn kommer att avlida, svåra biverkningar såsom livslång sjukdom kanske 5-10.000st barn...

Barnet befinner sig i akut situation under dom här första 3 veckorna senare utvecklar kroniska problem under dom 3 kommande åren...

Tänk på att för dom flesta är det inga problem...

Får barnet hög feber typ 40grader av vaccinet åk direkt till sjukhuset....

Prata aldrig om det här när barnet lyssnar kan framkalla sjukdomar längre fram av oron...

http://www.greensparrow.se/wp/gary-nu ... h-om-bristfallig-studier/

Posted on: 2009/11/21 13:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#5


See User information

Posted on: 2009/11/21 13:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#6


See User information
Tack för er omtanke. Jag har tagit kontakt med familjerättsjurist för att höra mig för om vad jag kan göra inför framtiden. Det känns riktigt jobbigt nu faktiskt=(
Det som känns värst av allt är att jag har pratat med henne om alternativa metoder som vitamin D3 och silvervatten, men eftersom hon tog de rön som finns om biverknigar gällande dessa preparat så allvarligt har jag inte gett honom dem. Sen går hon bakom ryggen på mig med vaccinet, hopplöst!

Posted on: 2009/11/21 14:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#7


See User information
Tänk på att föräldrar gör det dom tror är bäst för sina barn, en del tar inte vaccin men tvingar sina barn att ta.

Hon har hamnat i paniktillstånd så egentligen kan hon inte belastas alltför hårt. Men man bör se till att liknande situation inte uppstår.




Quote:

Pettan skrev:
Tack för er omtanke. Jag har tagit kontakt med familjerättsjurist för att höra mig för om vad jag kan göra inför framtiden. Det känns riktigt jobbigt nu faktiskt=(
Det som känns värst av allt är att jag har pratat med henne om alternativa metoder som vitamin D3 och silvervatten, men eftersom hon tog de rön som finns om biverknigar gällande dessa preparat så allvarligt har jag inte gett honom dem. Sen går hon bakom ryggen på mig med vaccinet, hopplöst!

Posted on: 2009/11/21 14:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#8


See User information
Greensparrow skrev "Tänk på att föräldrar gör det dom tror är bäst för sina barn, en del tar inte vaccin men tvingar sina barn att ta.

Hon har hamnat i paniktillstånd så egentligen kan hon inte belastas alltför hårt. Men man bör se till att liknande situation inte uppstår."

Jag håller fullständigt med dig. Jag vet att hon tog detta beslut utifrån omsorg för vår son, min tanke är dock att jag ska försöka förhindra att det upprepas i framtiden eftersom jag anser att det bästa för vår son är att inte vaccinera. Hon är livrädd. Hon är rädd för viruset, vaccinet och min reaktion. På ett plan tycker jag otroligt synd om henne men jag måste agera utifrån vad jag tror är det bästa för min son och alla som känner mig vet att jag inte ger mig i första taget.

Posted on: 2009/11/21 15:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#9


See User information
Jag har influensatyp A: H1N1 viruset och jag känner nog egentligen som modern till ditt barn, jag har blivit ett offer av samhällets syn på Svininfluensan.

Jag får inte jobba när jag har viruset trots att jag inte känner mig sjuk. På det viset så drabbas jag av rädsla för mig själv i form av att jag känner mig som en levande sjukdom som KANSKE kan smitta fel person som är i en riskgrupp. Det är ett jobbigt ansvar då det inte finns någon som vet vad jag ska göra. Doktorn gav ingen diagnos på mig då jag var på sjukhuset, först en vecka senare fick jag svar om att jag hade svininfluensan.

Själva insjukningen var inte värre än en vanlig förkylning trots att jag är 20 år och det ska tydligen vara en riskgrupp. 40 graders feber första dagen (Det är hög feber men inget ovanligt), ont i kroppen och slö så jag sov mest första 24 timmarna. Det som var och är lurigt är att febern kommer och går och att man får torrhosta så man hostar konstant utan att man får upp något slem. Min mor är vettskrämd nu när viruset börjat mutera sig hos vissa i Sverige. Själv är jag inte orolig alls och dör hellre i influensan än att jag tar vaccinet. Ska jag ta vaccinet för Svininfluensan kan jag lika gärna vaccinera mig för säsongsinfluensa och alla andra "lite mer riskfyllda sjukdomar som man KANSKE kan bli smittad av" men det gör folk mer än sällan vilket är svaret på dilemmat.

Det är synd om modern som tänker på barnets bästa, hon är ett offer av massmedias masshysteri. Hon föll för illusionen av att "den som får svininfluensan dör per automation" och ingen kan klandra henne. Däremot kan man klandra media och personerna bakom vaccinet om det i framtiden skulle visa sig att vaccinet har ställt till med skit. Går att koppla till större och mer hemliga sällskap som t.ex. Council of Foreign Relations där forskare och media diskuterat vaccinet och hur man ska få befolkningen att ta det.

Hoppas det löser sig.

Posted on: 2009/11/21 15:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#10


See User information
Hej Pettan,
Jag lider med dig. Jag förstår precis din oro, men nu är det gjort och du bör koncentrera all energi på att hjälpa din son. Rättsliga repressalier kommer inte att hjälpa då:
1. samhället i stort och staten stödjer vaccineringen och det är DU som är onormal i deras ögon.
2. Jag kollade upp det där med samtycket för ett tag sedan, och det räcker med att en förälder är för vaccineringen. Sjukt eller hur? Dessutom är ju hon mor till barnet vilket brukar väga tyngre. Sjukt det med eller hur? Lagen är konstruerad som så att den stödjer pro-vaccin falangen i detta fall. Trippelsjukt?

Här finns tips om det gått så långt att vaccinet är i kroppen.

http://www.rense.com/general87/vaccin.htm

Jag väntar också på ett kompendium med utrensnings-metoder från en forum-medlem på projectavalon. Lägger upp det på min tråd här så fort han får arslet ur vagnen och mailar mig det.

Posted on: 2009/11/21 16:43

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#11


See User information
Metaphor, jag gör vad jag kan men det behöver inte utesluta att jag försöker förhindra mamman från att göra det igen nästa gång. Det är enligt min bedömning inte en fråga om antingen eller. Jag håller dock med dig i övrigt. Jag har energi nog för både och.

Posted on: 2009/11/21 17:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#12


See User information
Helt rätt. Kämpa på,
ta mitt förra inlägg som en bedömning av de legala förutsättningarna, de moraliska verkar du ju ha alla rätt på

Posted on: 2009/11/21 18:06

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#13


See User information
Främst är ett barn "mammas barn", barnet har kommit den vägen, mammas mage..., banden till pappa är så sekundärt, även om pappa/yang är lika viktig för ett barn ska få"helheten" och bli sig själv.

Posted on: 2009/11/21 18:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#14


See User information
Alarik skrev

Jag får inte jobba när jag har viruset trots att jag inte känner mig sjuk. På det viset så drabbas jag av rädsla för mig själv i form av att jag känner mig som en levande sjukdom som KANSKE kan smitta fel person som är i en riskgrupp



Jag skriver:

Jag hade influensa i veckan och ringde vårdcentralen. De sa till mig att jag kunde gå tillbaka till arbetet när jag kände mig bättre. Underligt att de lämnar olika uppgifter.

Jag frågade om jag är immun mot smittan om jag haft svininfluensan och fick till svar att det är man för mycket lång tid. Då sa jag att jag vill ta prov på om det är svininfluensan jag har. Men det fick jag inte och du kan ta sprutan ändå. Då sa jag att jag tycker det är viktigt att veta om jag har haft det eller inte så att jag inte behöver ta sprutan varje år. Jag sa också att min man kan hämta prov så att jag kan ta det hemma för att inte smitta ner någon på vårdcentralen.

Jag fick inte ta prov om kunde börja arbeta när jag kände mig bättre.



Känner verkligen med dig som har fått sonen vaccinerad mot din vilja. Jag tror inte att du kommer vinna i att processa om detta eftersom det är vi som inte vill ta sprutan som klassas som "onormala". Det kanske t o m kan ställa till bekymmer för dig i framtiden. Däremot så kanske du kan hitta något sätt att försöka rensa ut din son mot en del av skiten han fått i sig.

Tänk också på att tanken styr otroligt mycket. Om din son känner att det är bra att han har fått sprutan så mår han kanske bättre nu när han har fått den, än om han får höra hur farlig sprutan är.

Jag vill hoppas och tro att människan är starkare än vad vi tror.

Posted on: 2009/11/21 19:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#15


See User information
Bra det där ekan om "tanken".
Halva problemet med allt som är "farligt" är all spridning av info -hur "farligt" det är... tror inte något är mer skadligt än den samlade inforspridningrörelsen, det är främst den som tillfogar skada.

Posted on: 2009/11/21 19:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#16
Pettan: Jag känner verkligen med dig och kan också relatera till din berättelse. Själv har jag två barn som hittills fått ta alla vaccineringar i det allmäna vacinationsprogrammet, men jag har lyckats avstyra svininfluensevaccinet som tur är.
Tyvärr tror jag inte du skulle ha mycket att hemta med familjerätten, då soc är hjärntvättade marionetter som är inställda på att driva igenom opinionens sätt och är samhället personifierade.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#17


See User information
Jag är mamma, och mitt ex har vaccinerat min 8 åriga dotter, trots att jag sade nej, och gav honom information..

Jag har försökt ta reda på om det behövs underskrift, i så fall måste det vara från båda... och har han förfalskat min?


Känns hopplöst

Posted on: 2009/11/24 14:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#18


See User information
Om en förälder gör detta tyder det ju på att förhållandet och kommunikationen inte är något vidare. Med det vill jag ha sagt att det då kanske inte finns så mycket i form av ett förhållande mellan föräldrarna att vara rädd om inför nästa steg jag skulle ha tagit: polisanmälan för egenmäktigt förfarande med barn.

Det finns inte på kartan att jag inte hade vidtagit de skarpaste möjliga åtgärderna om mitt ex på ett sådant flagrant sätt hade motsatt sig min vilja angående vårat gemensamma barn.

För övrigt är det intressant att se att ett barnlöst troll som Novax fortfarande får sprida sin skit. Varför är han inte bannad?

Posted on: 2009/11/24 15:22
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#19


See User information
Han är ju ett ex av en anledning

Posted on: 2009/11/24 15:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#20


See User information
Du Desperato verkar hårt vaccinerad.

Posted on: 2009/11/24 15:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#21


See User information
Quote:

lenavild skrev:
Han är ju ett ex av en anledning

Det är mitt ex också men vi har ett mycket bra förhållande och utmärkt kommunikation. Jag kan inte ens föreställa mig att jrs mamma skulle begå ett dylikt övertramp...

Quote:

shermjyl skrev:
Du Desperato verkar hårt vaccinerad.

Hade funnits en spruta mot Novaxitis hade jag stått först i kön.

Posted on: 2009/11/24 15:30
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#22


See User information
Det jag undrar är om det behövs två underskrifter? Om det behövs kan jag sätta dit han för att ha förfalskat min, men skadan är redan skedd

Posted on: 2009/11/24 15:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#23


See User information
lenavild och andra...

Behövs det tvåunderskrifter såkan du ju kanske slippa sprutor framöver. Jag undrar om det är så, dock.

Desperato har svårt att "föreställa" sig vissa saker. Men han är inte andra personer, eller står i deras skor.

Se upp med dem som vill man ska stånga huvud mot myndigheter, gå en sådan kamp också.

De vakna vet redan att samhället nu fungerar så att det naturligtvis är på kurs med dem som vill "ta hand om och vårda sina barn" - att säkra deras hälsa genom tex dessa vaccinationer.

Var inte naiv och tro att detta samhälle anser det vara "egenmäktigt förfarande med barn" att föräldrar just går och tar samhällets hårt promotade och dyrt inköpta program för skydd mot sjukdom.... - istället är det de som undanhåller barn från spruta som det kan se som de egenmäktiga, ur evil samhälles perspektiv.

Vissa här är helt inom kamp mot det därute/andra.

Skippa dom.

Man kan inte alltid råda över allting som sker, och andra har också sina egna öden, såsom barnen.

Idag måste man vara extremt noggran med att bevaka sin minsta lilla tanke... för det går så fort - så jag säger igen, tankar i vissa banor är det som kan vara minst lika skadligt som vaccinet i sig. Det fungerar så.

Man får göra det bästa utifrån sina förutsättningar och situation.

Lugnt sinne är bra, att se på den andra föräldern utifrån att den ändå gör sitt bästa.

Ta dom råd som ges på olika hållom att stärka barnen, D-vitamin/sol, kollodialt silver.

Jag skulle om jag vore i sådan här situation ge mitt barn de fysiska byggstenar kroppen/cellerna behöver, får kroppen det så kan den nollifiera skada.

Detta: Brännässlepulver, helnyponmjöl, fettsyror tex linföolja eller rapsolja (stora mängder) + minska på sådant som skadar/stressar barnet och dess immunförsvar, celler och hjärna, datorer,tv, godis, elektromagnetisk strålning, + det som stressar känslomässigt osv (tex av dåliga föräldrar överförda rädslor och farhågor om tex vaccinet, kampmentalitet o dyl.

Ta det lugnt!

Posted on: 2009/11/24 15:50

Edited by shermjyl on 2009/11/24 16:06:05
Edited by shermjyl on 2009/11/24 16:07:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hjälp, min son har blivit vaccinerad mot min vilja!
#24


See User information
Vi kommer få massiva problem, förut så var det svårt att få en överblick hur vaccinet slår, nu när alla vaccineras kommer effekterna samtidigt, det kommer att skapa 10tio tusentals kroniskt sjuka samtidigt.

Barna kommer att fara mest illa av det här, deras siffror kommer nog att ligga på 90-95% vaccinerade mot den vuxna befolkningen på 70-80%...

Det är SJUKT!!!!

+ att ta hand om dom sjuka kommer att kosta miljarders miljarder varje år...


Posted on: 2009/11/24 15:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS