vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Omedveten Vaken.se konspiration
Kortfattat

Nano silver är farligt - sök själva

Alex jones och hans följare jobbar för eliten genom att blanda halv sanning med halv lögn för att skapa oro och fruktan för att avleda er från sanningen

Youtuber Earthlastehope sitter inne pga CIA agenten AJ

Vaken.se sprider disinfo omedvetet

Må väl

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Omedveten Vaken.se konspiration

See User information
Lite mer att ta på tack

Posted on: 2009/11/23 19:10
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du verka full "på en måndag" och panikslagen, inget är ju direkt chockerande, men det där med silvret kan ju diskuteras ganska rejält vad är farlig och inte farligt, äta för många äpplen varje dag kan ju också vara farligt, det var en som åt massvis av apelsiner, när han dog slog man fast att han åt alldeles för mycket apelsiner "OTROLIGT"

Posted on: 2009/11/23 19:31

Anonym
Jag och mina närmsta dricker kolloidalt silver och det har verkligen hjälpt! Messmedia (eliten) är emot det, då måste det vara bra! Rekommenderar det.

See User information
Quote:

Truthprevail skrev:
Kortfattat

Alex jones och hans följare jobbar för eliten genom att blanda halv sanning med halv lögn för att skapa oro och fruktan för att avleda er från sanningen

Må väl

Någon gång då och då varje vecka kommer någon och slänger ut en tråd här på Vaken.se med temat "Jones är en agent för eliten". En sak jag lyckats identifiera som gemensam nämnare på dessa trådar är att de alla är helt innehållslösa vad beträffar bevis.

Vart sitter Earthlasthope "inne" någonstans; i källaren hemma hos morsan och sprider desinformation, eller på vilket fängelse? Om du kan nämna vilket fängelse, så är jag också mycket intresserad av att få förklarat för mig hur Jones påverkade hans dom att skickas till ett fängelse.

Luktar okunskap och inkompetens lång väg! Jag kan inte säga att jag "mår väl" när jag bevittnar personer som dig.

Posted on: 2009/11/23 20:29
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!

See User information
ingenstans han jobba på en ny lösning på att få ut sin info:

http://twitter.com/earthlasthope /tydligen gammal info så han kanske sitter ..

(Matthew Ringrose)

han har gjort bra film iallfall =)

http://www.youtube.com/watch?v=8ukktxogdic

Quote:

Philochatus skrev:
Quote:

Truthprevail skrev:
Kortfattat

Må väl

Någon gång då och då varje vecka kommer någon och slänger ut en tråd här på Vaken.se med temat "Jones är en agent för eliten". En sak jag lyckats identifiera som gemensam nämnare på dessa trådar är att de alla är helt innehållslösa vad beträffar bevis.

Vart sitter Earthlasthope inne någonstans?

Posted on: 2009/11/23 20:32

See User information
Quote:

BenDover skrev:
Messmedia (eliten) är emot det, då måste det vara bra!

Dagens jävla sanning! :)

Posted on: 2009/11/24 12:11
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Jag har testat k-silver och kom på att det var riktigt bra, köpte nu k-guld och testade, ännu bättre.

Min Mor sitter i rullstol med några få minuters närminne, alltid mår hon illa straxt innan maten serveras, hon har också alltid ont i huvudet, också speciallt innan maten.

Efter 2-3 dagars guldkur så har huvudvärken nästan försvunnit, hon äter utan att må illa, och minnet börjar även komma tillbaka. Jag har pysslat med naturmedicin länge, men har aldrig sett något liknande.

Jag tror på det jag ser och känner...

Må väl

Posted on: 2009/11/24 15:18
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
kul att höra det där med guld, läste förut att guld är bra för gamla leder, minne etc etc

Posted on: 2009/11/24 15:26

See User information
Silver ÄR farligt. Silver är en tungmetall. De flesta skulle inte inta någon form av tungmetaller. Men när någon ide känns tillräckligt radikal så blir det för vissa en "sak" att gå emot rådande hållning.
Först så skriks det över att man inte skall vaccinera sig pga att det finns några få my kvicksilver. Samtidigt som man förespråkar ät äta silver.
Ja ja. världen är ur led.

Posted on: 2009/11/24 15:35

See User information
Ja det är också rätt sagt pax.

Posted on: 2009/11/24 15:37

See User information
iwarrior
Du skriver att du tror å vad du ser och känner. Det där är inget bra förhållningsätt. Om du kliver på en spik, är det då spiken som gör ont?
Enligt din filosofi är det så, eller använder du den bara av ibland?

Posted on: 2009/11/24 15:40

See User information
Du har rätt men ändock inte, fundera på varför silver nu är tillåtet att dricka men inte kvicksilver. Även att silver räddar liv och plågor för många alla borde ha en flaska i första förbands lådan så skulle liv och miljarder med kronor sparas varje år....

Tydligen för mycket intelligens där uppe "dumhet" eftersom det inte finns annan utväg en att dricka 3-liter per dag, eller vem har sagt att man behöver dricka det....

För att någras tid är ur led innebär ju inte att andras är det...

"otroligt"

http://svtplay.se/v/1585608/rapport/barnbrannskada__silverplaster_

Quote:

Pax skrev:
Silver ÄR farligt. Silver är en tungmetall. De flesta skulle inte inta någon form av tungmetaller. Men när någon ide känns tillräckligt radikal så blir det för vissa en "sak" att gå emot rådande hållning.
Först så skriks det över att man inte skall vaccinera sig pga att det finns några få my kvicksilver. Samtidigt som man förespråkar ät äta silver.
Ja ja. världen är ur led.

Posted on: 2009/11/24 16:08

Anonym
Silver ger dig smurfinfluensan. Du blir blå och byter ut nyckelord mot ordet "smurf" eller "smurfa" osv

See User information
Jag hurrade inte med när det började skriva om kolloidialt silver på vaken. Men allt har flera aspekter. De som vill ha "effekter" kanske vill ta det, samtidigt är det bara just det... och ger ingen bot (ur verkligt sant perspektiv), men det kan sopa på ytan, kroppen.

Samma som vitlök, det vill man kanske inte äta då det verkar sätta hjärnan i osynkat tillstånd, det där var visst något med hjärn/blod-barriären... samtidigt har det effekt, så somliga som är ute efter att "mota bort" och det där så eviga pratet om att vilja "må bra" knaprar i sig det,dådet her en (kortsiktigt) boostrande effekt på immunförsvaret - kanske immunförsvaret blir alert och går till angrepp just på grund av vitlöken, det var den som var farlig...

Silver och guld får vi via maten som vi ska, dock så är det väl utarmat lite nu förtiden. Misstänkeratt det blir backlash med kolloidialt silver-drickande, det ärnåot som luktar illa med hela grejen, vet inte vad.

Posted on: 2009/11/24 16:19

See User information
har haft så stor nytta av silver så att det finns inte på världskartan....dricka det varje dag ska nog ses som nått man inte behöver, silver använder man som medicin....

att inte ha silver hemma ska nog ses som okunskap och till och med dumhet...

Men eftersom du predikar så kan ta fram en lösning för brännskada som i vissa fall inte finns ens en blåsa efter 1timma eller att brännskade smärtor försvinner ganska omgående...

Diabetes sår börjar läka inom 1timma..

Ta fram en lösning på matförgiftning som dödar massor med människor varje år...

Ta fram lite lösningar, i din värld skulle jag känna mig hjälplös..

"det går ju liksom inte tänka bort allt"

lösningar tack....

Quote:

shermjyl skrev:
Jag hurrade inte med när det började skriva om kolloidialt silver på vaken. Men allt har flera aspekter. De som vill ha "effekter" kanske vill ta det, samtidigt är det bara just det... och ger ingen bot (ur verkligt sant perspektiv), men det kan sopa på ytan, kroppen.

Samma som vitlök, det vill man kanske inte äta då det verkar sätta hjärnan i osynkat tillstånd, det där var visst något med hjärn/blod-barriären... samtidigt har det effekt, så somliga som är ute efter att "mota bort" och det där så eviga pratet om att vilja "må bra" knaprar i sig det,dådet her en (kortsiktigt) boostrande effekt på immunförsvaret - kanske immunförsvaret blir alert och går till angrepp just på grund av vitlöken, det var den som var farlig...

Silver och guld får vi via maten som vi ska, dock så är det väl utarmat lite nu förtiden. Misstänkeratt det blir backlash med kolloidialt silver-drickande, det ärnåot som luktar illa med hela grejen, vet inte vad.

Posted on: 2009/11/24 16:34

See User information
Allt är i sin ordning Greensparrow. Hittar Shermjyl något att negga så gör han det. Han skulle till och med negga sig själv om du skapade en tråd om honom.

Posted on: 2009/11/24 17:04

See User information
Pax, jag har varit med om när advokater gör allt för att smutskasta någon, då använder dom en mening eller en händelse ur personens liv, vänder den sen till sin egen fördel, påstår sedan att det är tillräckligt för att påvisa personens fullständiga personlighet.

Kallas, unconscious defence!

"Försvaret" börjar också ofta med, så du säger att, så du påstår att, enligt vad du säger så, osv.

Det nämns för övrigt på många ställen att överkonsumption är farligt. När man använde det förr så hade det bra effekt.

Klipp o klistra
"Nu varnar läkare för att en frikostig användning av silver kan ge antibiotikaresistenta bakterier"
http://www.miljo.skane.se/sv/d/pd101.htm

Att poengtera, KAN GE!

Arsenik är jettefarligt också, men energin av det i lagom form kan hjälpa till vid förgiftning som ett ex. Lagom är bäst!

Må väl!

Posted on: 2009/11/24 17:08
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Du pratar knas metaphor.

Peka på något som var fel istället.

Alla kanske inte vill vara i desperatokomaism (fd benämnt komaism).

Jag har sagt att det har just "effekter".

Till sist kommer det inte att finnas halmstrån att hitta - i det snabbt krympande utrymmet - som ger effekter mot "problem", då det som dyker upp som sjukdomar och annat är Symptom på något mycket djupare - kolloidialt och vad som helst trixar bara på ytan, har inte i sig gjort "någon nytta". Bara inre egen förändring/förbättring/kultivering kan hjälpa/rädda människor.

Posted on: 2009/11/24 17:32

See User information
Kortfattat:

Du är antingen

1) En SÄPO-agent

2) En person, ej avlönad, knuten till Skeptikerrörelsen i någon form. Du hyllar detta samhället, systemet och är stöpt i den hårdkokta akademiska fåran. Du har antagligen kommit hit på grund av Vakens medverkan i etermedia på sistone.

3) Skvatt kokos!

Posted on: 2009/11/24 17:39

See User information
Har man fått i sig lite för mycket silver så äter man bara lite mer färsk korriander, mest effektiv på att driva ut tungmetaller ur kroppen.

Posted on: 2009/11/24 17:41

See User information
hehe Network, du är en färsking, newbie, så man kan inte anklaga dig...

Tyvärr så kammade du noll där, gör mer basic hemläxa. Som alla som är aktiva här vet så är jag novax och med andra namn efter banningar av komatisk problematisk komaadmin. Så din punkt nummer tre kan "vi alla" le åt.

Inte heller ser man att du insett något, eller är det minsta medial.

Ge inte upp!

Edit:

Om man har så väldigt dålig koll på tillvaron som du nu visar på så kunde du låtit bli att skriva oim mig + att fösrtöra ditt eget rykte.

Dina punkter... hade du inte bättre fantasi - räckte bara till standardskrivning?

Vem har på forumet mer än jag skrivtt om det vanliga samhällets dåligheter, vof-feri, sciencereligion etc... vakna.

Detta forum håller på att bli urspårat genom blanka newbies och benhårda gamla komaisters försorg.

Posted on: 2009/11/24 17:47

See User information
Tur vi har dig då Shermjyl

Posted on: 2009/11/24 17:55

See User information
Quote:

shermjyl skrev:

Till sist kommer det inte att finnas halmstrån att hitta - i det snabbt krympande utrymmet - som ger effekter mot "problem", då det som dyker upp som sjukdomar och annat är Symptom på något mycket djupare - kolloidialt och vad som helst trixar bara på ytan, har inte i sig gjort "någon nytta". Bara inre egen förändring/förbättring/kultivering kan hjälpa/rädda människor.

Jo visst kan/och blir så om man inte systemet ändras till våran nivå MEN det är i en annan TID den tiden syns inte till än.

Tiden har redan passerats, vi måste snurra tillbaka för att hitta rätt, Storkrig,Natur katastrof, Polskifte, you name it, för att din tid ska vara i led. Tills det sker så måste vi agera såsom vi gör annars går vi under.

Och tycker man att budskap/tanken är den viktigaste på jorden, måste man ju möta dom mindre vetande på deras kapacitet/nivå =)

Posted on: 2009/11/24 18:01

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper