vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

BERÄTTA HÄR OM DINA BIVERKNINGAR FRÅN SVININFLUENSA VACCINERINGEN

See User information
VI KAN SAMLA EGEN INFORMATION, FRÅN DOM SOM VACCINERAT SIG OCH SEN SER VI ALLA SJÄLVA VERKLIGHETEN MED VACCINERNA!

VI VET ATT LÄKEMEDELSVERKET BARA KÖPER IN VACCINER, OCH FÖRLITAR SIG PÅ UTOMSTÅENDE "EXPERTER" MEN HAR SJÄLVA INGEN EGEN UNDERSÖKNING, SCREENING AV VAD VACCINERNA KAN INNEHÅLLA!

JAG KÄNNER NU NÅGRA SOM VACCINERAT SIG, EX: EN UNG KVINNA SOM ÄR GRAVID OCH SKA FÖDA OM NÅGON MÅNAD, SOM NU LIGGER HELT UTSLAGEN, KRÄKS, MÅR ILLA, FEBER, ONT I ARMEN, OCH DET GER SIG INTE.

FRÅGAN SOM UPPSTÅR, VAD HÄNDER MED HENNES HÄLSA OM HON VACCINERAR SIG MED ANDRA SPRUTAN! SVIN, FÅGEL MÄNNISKO VIRUSET MYNDIGHETERNA ÄNNU FÖRESLÅR???

BERÄTTA DU MED OM DU FÅTT NÅGRA BIVERKNINGAR, SÅ VI FÅR VETA HÄR I DIREKTSÄNDNING SÅ ATT SÄGA VAD VACCINET GÖR PÅ KORT OCH LÅNG SIKT!

Faktum är att våra hälovårdade myndigheter berättar inte sanningen för sina medborgarna!

Vaccin sprutan eller influensa sprutan kan innehålla bland annat ethylene glycol = etylen glykol, MSG eller monosodium glutamate= glutamat, phenol = fenol = karbolsyra. Formaldehyde = formaldehyd. Aluminum = aluminium och giftet mercury = kvicksilver!

Många oberoende läkare menar att dessa för allmänheten nästan helt okända konserveringsmedel och inhibitors i vaccinen har undanhållits från forskare och läkarkåren samt medborgarna.

Och som bevisligen finns i de flesta vacciner, även som sagt i influensa vaccinerna! Dessa konserveringsmedel och inhibitors kan kopplas till den världsomspännande neurologiska sjukdomen Alzheimers sjukdom.. Källor: Joseph Mercola,

Dr Leonard Horowitz beskriver hur vaccinerna bara i USA enligt Centers for Disease Control and Prevention, CDC:s egna officiella data skadar hela 800.000 tusen människors DNA-ritning per år med olika grader av komplikationer som gör livet svårare att leva med svåra handikapp till död.

Vaccinerna innehåller förutom de farliga konserveringsmedel och inhibitors (Kopplade till demens sjukdomarna) samt även främmande RNA/DNA, Mycoplasma, proteiner, reverse transcriptase, enzymer, mm.

Som våra läkare och forskare inte känner till på grund av att parmaceutiska läkemedels industrin har satt "munkavle" på myndigheterna vilka är nu helt bundna till "tystnad" på grund av den parmaceutiska äganderätten och patentmedicinen inom lagstiftningen som kallas non-disclosure agreements.

Där våra myndigheter, ex: Läkemedelsverket som skall "skydda" oss, inte ens kan tala om för våra läkare eller forskare att vaccinerna innehåller följande kicksilver, aluminium, formalin, glykol, fenol, Monosodium glutamate och många andra fler mycket farliga kontamineringar som främmande

RNA/DNA, enzymer, eller främmande proteiner som kan skapa antigenisk komplex = kroppen luras att attackera sina egna kropps vävnadsceller med ett resultat av obotliga autoimmun sjukdomar som beroende på vad de sätter sig i kroppen, genom den genetiska predisposition = anlaget för sjukdomar!

Där sedan vaccinsjukdomen får olika namn som artros, Guillain-Barré syndrome = French Polio (orsakad av svin influensa vaccin, detta vaccin tog livet av Dr Leonard Horowitz mamma, som vaccinerade sig 1976 mot de så kallade svin influensan, 3 månader levde hon innan hjärnan och nervsystemet kollapsade.) Och sjukdomarna Lou Gehrig's syndrome (ALS), lupus, asthma, hay fever, allergies, meningitis, adult onset diabetes, chronic crippling rheumatoid arthritis, mm. Vilket leder till sämre hälsa och ett kortare liv.

Isn’t THAT nice

CITAT: DR LEONARD HOROWITZ ”OM DU SER EN VACCINERINGS SKYLT SÅ VÄNDER DU OMEDELBART OM PÅ KLACKEN OCH GÅR I EN MOTSATT RIKTNING, OM DU ÄR RÄDD OM DIN LÅNGSIKTIGA HÄLSA OCH DITT UNIKA DNA”

Posted on: 2009/11/2 0:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: BERÄTTA HÄR OM DINA BIVERKNINGAR FRÅN SVININFLUENSA VACCINERINGEN

See User information
Tror att det är svårt att hitta folk just nu, såna här saker tar lite tid att få ut. Dock så kommer det att snabbas på nu när den riktigt vaccinationen börjar. Barn kommer att dö!!! Få se vilka ursäkter dom har då? Och om vaccinationen avbryts!! Den andra sprutan är totalt livsfarlig och man bör inte ta den...

Har haft kontakt med 2st vaccinationer den ena mådde dåligt i ca 2veckor akut dålig med feber illamående etc etc.

Den andra hade frispel i hjärtat i ca 3dgr trodde att hon skulle dö i hjärtattack, dödsångest etc etc...Hon ångrar sin vaccination.

Posted on: 2009/11/2 14:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kan ju vara så också att av oss som hänger här så är det ca 0% som vaccinerar sig?

Posted on: 2009/11/2 16:38
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
en bekant till mig fick mycket tung huvudvärk efter sprutan, som sedan höll i sig i två dygn. allmän feber och förkylningskänsla fick hans partner. hm... därför resonerar dessa två att det var bra att de tog vaccinet, eftersom biverkningarna var så starka, hur skulle det då inte vara att få själva influensan?

tröttsamt.....

Posted on: 2009/11/2 20:08

See User information
Morsan 78 gick till ohälsocentralen där hon träffade en kvinnlg läkare som klappade henne på armen när hon sa att hon inte ville ha vaccinet..själv ville inte läkaren svara på om hon skulle ta det..men tanterna verkade överens...så det puschas inte på alla ställen.....

Posted on: 2009/11/2 20:15
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
1 död i Norge efter vaccinering, typiskt med svagt hjärta!!

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=588068

På The flu case ryktas det om svåra biverkningar för gravida varav en död i Sverige. Locket är på..

http://www.theflucase.com/index.php?o ... st-news&Itemid=64&lang=sv

På Svininfuensa.com rapporteras det om biverkningar

http://www.svininfluensan.com/content ... a-vaccination#comment-459\n

Har även läst på många ställen att många som har tagit vaccin inte är sig själva längre många som varit glada innan är mera tystlåtna och depressiva nu !?!?

Kontrakt som tystar myndigheterna:

The silence about vaccine deaths in media is due to the confidential contracts with the vaccine manufacturers.

This is from a comment made by one of our readers to the article about the silence in Swedish media over recent "swine flu" vaccine deaths:

GSK secret contract binds Government to SILENCE !
Dr Eric Beeth 2009-11-02 18:13:41
Dear all,

I am a Swedish general practioner working in Belgium, and quite involved in this issue, as together with three citizens and another GP we advised the Belgian Government last Friday in court that this is a disguised pharmaceutical trial on human subjects, with real risks involved.

I put in two comments on the story (see below), that are quite relevant in the context that the Swedish Newspapers have seemingly stopped reporting the intermediary results of this disguised pharmaceutical trial.

http://www.theflucase.com/index.php?o ... d-news&Itemid=105&lang=sv

Posted on: 2009/11/2 21:20

Anonym

See User information
Skynda på, sista chansen

Resized Image

"Biverkningarna" var AIDS, fast det var ju det primära syftet.

Se även Defence Appropriations ACT, 1970 där kongressen tom anslår pengar för forskning i dödliga retrovirus som angriper immunförsvaret.

Posted on: 2009/11/3 10:46

See User information
Tror ni att det kommer komma ut att någon blivit allvarligt sjuk eller dött av detta vaccin?

Går det att "bevisa" att någon person tex dött pga en vaccination?

Om någon vet så undrar jag även hur man skulle förmodas dö om det var pga ett accin. Blir man lungsjuk, hjärtfel, nervskador eller något annat.

Det kanske är så att det är helt olika från fall till fall och beroende på vad som redan innan vaccinet är försvagat i kroppen, eller?

Posted on: 2009/11/3 19:07

See User information
En till i bekantskapskretsen jättesjuk ca 10dgr hög feber spydde sängliggande osv osv.

Kan även rapportera att en bekant tog vaccin efter vaccinet vart hennes man sjuk med influensa, det kanske är så att vaccinet startar pandemi.

Posted on: 2009/11/4 9:11

See User information
Quote:

Zin skrev:
Tror ni att det kommer komma ut att någon blivit allvarligt sjuk eller dött av detta vaccin?

Om någon vet så undrar jag även hur man skulle förmodas dö om det var pga ett vaccin. Blir man lungsjuk, hjärtfel, nervskador eller något annat.

Det kanske är så att det är helt olika från fall till fall och beroende på vad som redan innan vaccinet är försvagat i kroppen, eller?

Myndigheterna kommer inte att redovisa dödsfall mera och även om det skulle redovisas så kommer dom att ta avstånd från att det skulle vara vaccinet.

Det är svårt att bevisa att man har dött vaccination speciellt när dom redan tycker sig veta vad som hänt och har sin historia klart.

Dom som dött av vaccinet har haft gemensamt att hjärtat har inte orkat.

Att dö av infuensan är ett mycket svårt man bör vara kroniskt sjuk med mycket svår sjukdom, har sätt folk få influensan som har varit sjuka med hjärtfel och liknande som har klarat det utan direkt livshotande problem.....

Posted on: 2009/11/4 9:18

See User information
Quote:

Kan även rapportera att en bekant tog vaccin efter vaccinet vart hennes man sjuk med influensa, det kanske är så att vaccinet startar pandemi.

Hmm, en re-kombinerad virus sträng, den som hände 1918? Bästa argumentet emot vaccinationen är att de enda som dog 1918 var just de som blev vaccinerade. Illuminati är så billiga, de hittar aldrig på något nytt när de har något gammalt som funkar.

Posted on: 2009/11/4 10:00

See User information
Gravid kvinna dog efter vaccinering, en annan inlagd med kraftiga blödningar!
2009 November > Söndag, November-01-2009

Fick just detta mail från en nära kollega!

Hej Zarah, hoppas allt är bra med dig :)

Jag vet ju hur du arbetat för att berätta om vaccinet och dess innehåll och ev biverkningar. Jag pratade med en kompis igår som var helt förkrossad. En vän till henne hade varit inne och tagit vaccinet (hon var gravid) och blev kraftigt sjuk inom kort. Det gick så illa att hon fick hjärtstillestånd och dog. Det är ju inte bevisat att det var pga vaccinet, men klart misstänkt såklart, då hennes insjuknande skedde så hastigt inpå vaccineringen. En annan bekant till min vän hade vaccinerats samma dag, även hon gravid. den kvinnan låg igår på sjukhuset med kraftiga blödningar. Även det straxt efter vaccinet. Läskiga grejer det här.

Ha det fint!

Min kommentar:
INGEN kontrollerar om människor har det immunförsvar som krävs för att ta emot en smitta direkt ute i blodbanan. Detta till skillnad från en naturlig smitta som kommer via kroppens slemhinnor och som successivt attackerar immunförsvaret istället för att chockar och ödelägger det. Det här är bara början, vi har inte ens sett de långsiktiga biverkningar som vaccinet ger.

http://www.zarahssida.se/

Posted on: 2009/11/4 20:53

See User information
Alla på min mors arbete har fått mer eller mindre biverkningar. På mitt arbete har dem inte börjat vaccinera än så vi får väl se.

Posted on: 2009/11/4 22:36
Its not the size of the ...
its the magic within´

See User information

Posted on: 2009/11/26 18:54

See User information
Ännu ett fall i Vänskapskretsen.

Min syster har en vännina som är Polis och hennes mans kompis ( 30 års åldern) höll på att stryka med igår.

Han var på en Vårdcentral här i " Götet " och fick en kraftig allergisk chock och hjärtstillestånd någon minut efter vaccinationen.

Har inte hört hur han mår efter återupplivningen. Skall förhöra mig mer om det.

FAN... man blir ju Rasande snart.

Posted on: 2009/11/26 19:01

See User information
Många i min omgivning vaccinerade sig precis, och nu känner jag mig väldigt sjuk.

Undra om det har något samband, varför kommer utbrotten efter vaccinationer?

Posted on: 2009/11/26 20:14
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

See User information
Ställ frågor till folk ni möter ute i " verkligheten "....

Känner du någon som har eller haft Svininfluensan ?

Känner du någon som haft biverkningar eller reaktioner efter vaccinering ?

Själv känner jag fortfarande inte någon som haft Svininfluensan !!

Kan vi göra en aktivist - grej av detta `??

Posted on: 2009/11/27 6:52

See User information
Quote:

Zin skrev:

Nu har man för första gången tillstått att det vaccinet kan ha bidragit till ett dödsfall. http://www.dn.se/nyheter/sverige/vacc ... rsakat-dodsfall-1.1002742

"Sen !!!...kommer alltså vaccinationen in i bilden och den skulle möjligen kunna vara en bidragande orsak till vad som hände." (säger Ingemar Persson) Budskapet är att man söker med febril verksamhet efter bevis för att mannen "inte skötte sin medicinering" - vilket givetvis skulle fria vaccinet från misstankar.

Quote:

Ja det krävs bara det som inte existerar; lite vilja, eftersom det handlar om att lägga ihop ett plus ett. Man talar om nedsatt immunförsvar som orsak till organavstötning, som om det vore ett fall in unicum. Man behöver inte vara immunolog för att förstå vad som händer i en kropp då immunförsvaret störs kontinuerligt genom vaccinationer. Men det är som sagt inte intressant att göra kopplingen.

Posted on: 2009/11/27 9:32

See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:
Ställ frågor till folk ni möter ute i " verkligheten "

Kommer att fråga samtliga berörda vid tillfälle, och skriva ner. Intressant vore oxå att göra en uppföljning av enstaka fall för att se en koppling till framtida sjukdomar. (egentligen borde man göra en speciell forskning på dem som har autoimmuna sjukdomar.. "problemet" är att de jag känner till genom min verksamhet i friskvården inte längre vaccinerar sig)

Posted on: 2009/11/27 9:37

See User information
Jag är häpen över hur in i helvete auktoritetstilltroende folk är.

Jag har sett teaterpjäser i småskolan som varit bättre regisserade och genomförda än det här spektaklet.

Jag har lobbat hårt mot många människor men baxnar när jag ser även folk som då kallar sig "alternativa" som godvilligt tar sin spruta för det känns säkrast så, säger de!

Det finns alternativa behandlingsmetoder och de är väldigt många. För någon hundring kan man här i Göteborg (vid Landala Torg) köpa Homeopatmedel, både förbyggande och som man kan ta om man blir sjuk. Instruktioner fås av expediten.

Influensan i sig själv, under förutsättning att ditt immunförsvar inte är totalt kasst, blir feber i någon/några dagar, hosta, huvudvärk, ledvärk.

Ta en LitoMove och gå och lägg dig, säger jag

Sedan är du immun motsvarande om du fått 80 vaccinsprutor utan alla tillsatser.

Det är vad som kommer att hända 2012 och framåt. Inte att marken rämnar och haven svämmar över (kanske inte i varje fall)

Kroppen rämnar och gifterna i den svämmar över. Cancerfallen eskalerar, hjärt/kärl likaså. Elöverkänslighet blir en epidemi, fibromyalgi likaså men folk som är kroniskt sjuka i åratal ser vi inte till, Codex Alimentarius fixar det... Och svininfluensavaccinet är den shot som ligger som lök på laxen!

Eller inte... (bot finns!)

Posted on: 2009/11/27 10:19

See User information
"Många i min omgivning vaccinerade sig precis, och nu känner jag mig väldigt sjuk.

Undra om det har något samband, varför kommer utbrotten efter vaccinationer?"

Samma sak som händer om någon spyr i din närhet - du mår illa!!!

Posted on: 2009/11/27 20:38

Anonym
Min syrra vaccinerade sig för ca 2 månader sedan. Hon jobbar som undersköterska så hon och hennes kollegor var praktiskt taget tvugna att ta sprutan. Efteråt blev många av dem sjuka, däribland min syrra som berättade att det var längesedan hon mått så dåligt. Hon fick frossa, feber- ja allmänna influensasymptom och hade svinont i armen, där giftet sprutades in, i flera dagar... hon kunde knappt lyfta den!

Detta var verkligen ett uppvaknande för mig. Jag läste på en hel massa på vaccinationsfaran bl.a och har sen varit ut i området där jag bor och satt upp över 150 flygblad. Men då finns det ju folk som tror sig vara samhällsnyttiga som går och plockar ner dem hela tiden, vilket är ganska frustrerande :/

Anonym
Du har alltså börjat knapra röda piller.

Welcome to reality:
http://www.youtube.com/watch?v=te6qG4yn-Ps

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper