vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Är jag tokig?!?
http://www.youtube.com/watch?v=et5IrDvbIQs

4 kvällars googlande, planet earthande, photoshopande och premierande.... a lite tokig är jag nog :P

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är jag tokig?!?

See User information
Skojar du? Har du gjort den videon? Fett cool tycker jag den var.

Posted on: 2009/11/26 23:19
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
tack :)

See User information
Nämen var det ingen rap eller hiphop med... vad är det som händer med komarörelsen...

well done!

Posted on: 2009/11/26 23:25

Anonym
Bra video, thumbs up!

har läst druids sagt att stonehenge användes som tempel till att följa stjärnona (astrologi) och offra människor. Arkeologer säger sig ha hittat över 4000 människoskelett under flera utav dem. Tycker hela grejen med dem är skum.

Anonym
najs film Patrik. Så du håller på att vakna alltså?
Google earth kan vara intressant

See User information
Impressive...

Posted on: 2009/11/27 15:19

See User information
Väldigt bra med tanke på att allt går lagom fort, man hinner till och med o tänka under tiden.

Posted on: 2009/11/27 15:24
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Fantastiskt bra video!

Finns massa bra "guider" till det coola i Google Earth (d.v.s. det coola i vår värld), bara att söka på youtube.

Posted on: 2009/11/27 18:00
"Political language — and with variations this is true of all political parties, from Conservatives to Anarchists — is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind." - George Orwell

Anonym
Grymt! Mycket cleant och bra presenterat!

Anonym
tack allihopa :)
snickrade ihop en liten uppföljare här ikväll
http://www.youtube.com/watch?v=YnJIz9r2nE4

See User information
Riktigt grymt gjort!!!

Bland dem snyggaste homemade videos jag sätt. Bra jobbat, och musiken var helt underbar. Orka med mörka stråkar hit och dit jämt...

Skulle du kunna kolla upp om just den Stonehenge är byggt på en plats där jordens energi linjer korsas? Isåfall är det en så kallad vortex dem "leker" med. Portal till andra världar!

Resized Image

Posted on: 2009/11/29 0:57

Anonym
Jag ska just lägga mig men kunde inte låta bli. Det ligger mellan nr 8 och 17 på grid systemet så, vettifan. Men helt klart intressant, bra jobbat!

Godnatt

See User information
FÖR FAN! Varför envisas ni med att skriva dem när det skall vara de/dom. fattar ni inte att det där ger ett förbaskat korkat intryck.
vaken = retard

Posted on: 2009/11/29 2:16

See User information
Quote:

Pax skrev:
FÖR FAN! Varför envisas ni med att skriva dem när det skall vara de/dom. fattar ni inte att det där ger ett förbaskat korkat intryck.
vaken = retard
Men framförallt kan man ju alltid reta upp en o annan torrboll

Posted on: 2009/11/29 8:30
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

Anonym
Stavning är viktigt. Jag vill inte vara förknippad med ett forum där folk stavar som dyslexiker.

See User information
Instämmer Pax, har också tagit upp det där med "dem", det ser inte klokt ut, och gör det som svårlöst dagistext. Jag har tänkt att det måste vara en eller möjligen två user som skriver så, men har en mängd usernamn. För jag har inte sett detta konstiga fenomen på andra håll. Konstigt om vaken skulle vara den plats som drar till sig alla komaister (det är naturligtvis inte konstigt, det var ett skämt). hehe...

Exempel,det finns fler users...:

Seilon:
Reagan sa att det var upp till varje människa att skapa fred. Har ni hört talas om marionetter, dem behöver inte alltid gilla vad dem utsätts för.
Många tror dem är fria, men vi är konstant påverkade.
Vilket betyder att vad som styr är svårt att definera, men man behöver bara lära sig reglerna och sen går dem att benda.

Don-Juan:
Att mediation healar min kropp är jag 100 % säker på och de flesta har väl egna fuffens för sig hur dem går till väga.

Jonte:
Enligt henne så ville dem väcka folks nyfikenhet kring symbolik.
I dokumentären så riggar dem upp en plats i öknen i usa nånstans.

Deli-lamm:
Det här är akut eftersom bin kan försvinna totalt i framtiden tack vare dem onda människors girighet.

2universum:
jag håller fast vid min teori, har dem kunskapen att lura fokl dessto mer tryggare blir dem i sitt utförande, såsom 9/11.

rediscovered:
Det ska tydligen vara ett litet community för alternativa människor och dem är helt självförsörjande.

Picasso:
Jag blev helt chockad när han berättade om dem som de skjöt för att de visade medkänsla

Picassos footer:
"Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider"

Paskharen:
Om ni tänker ägna eran sista tid springandes runt i svenska skogen medans de ständigt letar efter er med helikoptrar så be my guest men jag tänker fan gå ner med flaggan i topp. Om vi flyr så vinner ju dem.

Strong:
... då kan dem använda sig av en politiker och ge sken att dem
är neutrala i hans ärende,
... det är dem som lurar folk och dödar oskyldiga.
... dem ä'r jag väldigt emot.

Kul av komavaken:
Jag fick en pinne i ögat när jag städade lagården, det blev skrapsår på hornhinnan och gör ibland ont när man vaknar på morgonen nu 2 år senare.

/Somliga tror de är vakna...

Posted on: 2009/11/29 9:52

See User information
Ordoordning

Ett stort tack till som sagt BONNEN KOMMER TILL STAN ...!

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Gnaksa färkct tcyker jag!

Posted on: 2009/11/29 10:09

See User information
Livet är för kort för ordbögeri. Att ni blir irriterade på dem/dom och påpekar det i tråden är både roligt och tragiskt. Min gåva är inte skrivning, det vet jag så ingen nyhet under solen.

Posted on: 2009/11/29 12:52

See User information
Den som stavar fel får gratis svininfluensa vaccin.

:)

Posted on: 2009/11/29 13:05

See User information
Bra där DON JUAN...!
Kan ni sluta vara så fucking negativa! KÄRLEK!!

Posted on: 2009/11/29 13:49

Anonym
Elion: Om du läser en tidning med många stavfel... Minskar inte din trovärdighet för denna tidning då?

See User information
Detta är väl ett forum och inte en tidning. Jovisst är det ju så att god stavning ökar trovärdighet.

Men ska vi låta alla gå en kurs i stavning innan man kan skriva på forumet.

När jag läser inlägg föröker jag se budskapet och vad personen menar med sitt inlägg i första hand och inte stavfel. Då vi vet att tidningar med sin fina retorik och grammatik ändå inte gör deras budskap mer sant, mer än för den som ändå sväljer vad som skrivs av dem.

Det blir lite löjligt så att säga.

Så länge budskapet gå fram är jag nöjd, orka bry sig om att märka ord

Posted on: 2009/11/29 18:40

See User information
Det handlar inte om att "märka ord", skulle du inte vara en nykomling så skulle du inte skriva så. Tror du folk skriver här för att märka ord så överför du ytligt tänk, projicerar.

Posted on: 2009/11/29 19:07

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper