vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Mikael Cromsjö på Wikipedia

See User information

Posted on: 2009/12/2 10:03
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mikael Cromsjö på Wikipedia

See User information
Den här sidan har raderats. Raderings- och sidflyttningsloggen för sidan visas nedan som referens.

* 2 december 2009 kl. 11.00 Thuresson (Diskussion | Bidrag) raderade "Mikael Cromsjö" ‎ (Innehållet förklarade inte ämnets relevans: Någon företagare någonstans; den enda som skrivit var 'Vakense')

Posted on: 2009/12/2 10:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det här är en mycket viktigare artikel på wikipedia än vaken och Michael Cromsjö:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ensam_mamma_s%C3%B6ker_2007

Varför håller ni på med wikitrams för? Är det inte Mossad som deletar så är det v00fare

Posted on: 2009/12/2 10:58

See User information
Jag tror inte att de kan ta bort artiklarna då jag skrivit dem enligt konstens alla regler.

Posted on: 2009/12/2 13:12

See User information
Wanna bet?

Posted on: 2009/12/2 15:26

See User information
Vad är motivationen till detta?

Is it to beat them to the chase before some STRANGE article is published about you?

I believe all publicity is good, for the most part.

I do see a trend however that is placing Micke in the FOREFRONT of things, which worries me for several reasons.

It may be due to a LACK of motivation of other people to DO something, it may also be that nature abbhors a vaccuum and Micke is filling it.

There is a chance that a "personality" cult will be made around you Micke (I KNOW, here I come , the "BEARER OF BAD NEWS again haha!) for reasons outside your control.

I DO suggest that Vaken uses another frontperson for a time, there are MANY contributers here, and many with an ability to make their point clear, and issues taken up.

This can assure that Vaken is not seen as a ONE MAN CENTERED association, and that the MSM doesnt try to focus on the person as opposed to the movement.

Well?

Posted on: 2009/12/2 18:06
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
When pigs cant fly, a lame horse walks a good mile.

Posted on: 2009/12/2 20:58

Anonym
Faktist Micro... Med all respekt för dig då jag inte har någonting emot dig utan tvärtom, men utöver det The Lorax säger, är det inte lite smått narcississtiskt att lägga upp sig själv på wikipedia?

See User information
Ja, enligt Svensk tanke och modell!
Allt e verktyg / möjlighet

Må väl

Posted on: 2009/12/2 21:04
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Håller dessutom med The Lorax och han är inte svensk

See User information
Quote:

micro skrev:
When pigs cant fly, a lame horse walks a good mile.

Haha!

Vi gör det bästa vi kan, verka vara bra denna du satt upp... men....

Undrar jag lite på hur så många "vakna" människor kan fortförändra inte vara med aktioner, organisera sig själva. Tillsammans, hur vi vill.

Dela ut lite info, filma lite, prata osv, det är faktiskt ROLIGT att göra och frigörande, bra sällskap oavsett vädret.

De sajter som många CITERA är inte skapade av en person, oorganiserade eller utan finansiella stöd.

Det GÅR inte att bara låta andra gör något.

We are the change we are WAITING for...

Själv skulle jag ALDRIG lägga ut en sådan wiki, MEN, hade någon annat gjort detta och jag inte tyckte om detta....

Posted on: 2009/12/2 21:24
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

computerror skrev:
Håller dessutom med The Lorax och han är inte svensk

Är jag....inte..SVENSK? ; ) Fy! Vad hemskt!!!

Betyder det då att jag är dum annars? : D

Tror jag är en människa....

Kan väl lägga upp detta på wikipedia ! Haha!

Posted on: 2009/12/2 21:26
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Jeg er heller ikke svensk . . . . .
Men, jeg tror det er nyttig av flere
grunner å bruke flere frontpersoner.
Som Lorax sa: there is many people here
with the ability to make their point clear,
and issus taken up.

Posted on: 2009/12/2 21:36
Common sense is not so common

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:

iWarrior skrev "Ja, enligt Svensk tanke och modell!
Allt e verktyg / möjlighet"
och menade på mitt inlägg. Att det var osvenskt att lägga upp sig själv på wikipedia. Men du kritiserade ju också, så därför drog jag upp att du inte är svensk

See User information
Ja nu är sidan borta.

Posted on: 2009/12/2 23:48

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:

iWarrior skrev "Ja, enligt Svensk tanke och modell!
Allt e verktyg / möjlighet"
och menade på mitt inlägg. Att det var osvenskt att lägga upp sig själv på wikipedia. Men du kritiserade ju också, så därför drog jag upp att du inte är svensk.
Micro har fått lite uppmärksamhet i media och ska nu kabla ut sig själv där han kan synas. Han reagerade själv på att det stod ledarna bakom sanningsrörelsen, men nu verkar han hänga på den tränden så folk ska ta honom som ledare.

En kupp helt enkelt

See User information
Wikipedia är helt ok enligt mig, bara undrar om motivationen backom detta.

Micke har gjort mycket, mer än de flesta här, och försöker på sitt sätt.

Jag kommer bara med tips och råd, jämfört med den otroliga mängder bullshit online, en liten wiki är ingenting, samt vaken.

Vaken är bara en idea, fint, och micke's idea.

Om andra skulle bjuda på, hjälpa till lite mer skulle det funkar mycket "bättre"

Posted on: 2009/12/3 0:13
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
Grisen flög inte, och hästen gick en mil helt i onödan.

Se wikipedia som demokrati i aktion, dvs. ett skämt bestående av stiftelsefinaniserade frontorganisationer.

Posted on: 2009/12/3 1:07

See User information
Quote:

computerror skrev:
Faktist Micro... Med all respekt för dig då jag inte har någonting emot dig utan tvärtom, men utöver det The Lorax säger, är det inte lite smått narcississtiskt att lägga upp sig själv på wikipedia?

Computerror du har inte riktikt fattat det hela! Du verkar ha Suttit som de flesta i en Papperspåse hela livet, där Storebror sticker ner saker till dig, och säger det här ska du kunna och det här, vissa av oss var så duktiga och fick bra betyg!

MEN VAD HJÄLPER BRA BETYG NÄR DET DU FICK LÄRA DIG I PAPPERSPÅSEN VAR HELT FEL! DU FICK EN STYRD UTBILDNING INTE BILDNING!

Alex Jones, David Icke Micro, jag MrSmith, o andra. Har även vi suttit inne i denna George Orwell papperspåse, men vi tyckte hela tiden att informationen de stack ner till oss verkade konstig, så ex: Micro och alla vi andra började vakna!

Vi började Riva allt större hål i papperspåsen, och vi upptäckte Plötsligt en helt annan värld utanför papperspåsen, så till slut blev det för mycket för OSS! Vi sa nu får det vara nog, så då uppstod ex: en webbsite som hette www.vaken.se och sen rullade det på, he, he....

Computerror orden Narcississtiskt, eller borderline, och alla andra benämningar kommer från den mycket Sjuka Psykiatrin, och har bara ett enda syfte att Demonisera individen, styra individen till vad som ska anses vara normalt beteende, tankekontroll eller om det är en patient så blir han bedömd kroppsligt, mentalt som det heter, och sker inom sjukvården, psykiatrin det som kallas Direktiv som sen patienten erhåller vare sig han vill eller inte!

Som David Icke beskriver, vad är det för fel att tycka om sig själv, Computerror!

Varför är du så Negativ, jag tycker det är mycket bra! Krama istället om ex: Alex Jones och beröm hans team på 12- 14 anställda som jobbar häcken av sig för att väcka världens folk!

Tacka Alex Jones för videon Obama Deception, eller Fall of The Rebublic! Utan David Icke och Alex Jones så har troligen du inte varit är och skrivit på denna Unika webbsite, Pronto!

OFFICIELLA OBAMA DECEPTION WEBBPLATSEN:

http://www.obamadeception.net/

OFFICIELLA FALL OF THE REBUBLIC WEBBPLATSEN:

http://www.falloftherepublic.com/

Ps: ladda ner och bränn massor av Cd, Dvd och ge ut till Poliser, ministrar, politiker, domare, advokater, lärare, håll föredrag, visa dessa super videos och ordna Projektor med storbildsvisningar, diskutera sedan hur vi vill att vår framtid ska bli, Slaveri eller Frihet! Vad kan vi göra?

Svar Mycket! När tillräckligt många når vetskapen då faller systemet, och samtidigt med detta 2 parti blocksystemet runt om i vår värld, därför det handlar inte om Röda Laget eller Blåa Laget längre, pronto...

Det är så här pojken, Eliten driver en Stenhård linje, och 2010 är det början på Slutspelet, med en Stor attack inom USAs Gränser som Gerald Celente http://www.trendsresearch.com/ skriver! Vi har Djävligt ont om tid, och du borde Lägga all din Krut på att Hjälpa dina Anhöriga innan det är för sent!

http://www.youtube.com/user/geraldcelentechannel?blend=1&ob=4

Börja påverka dina föräldrar istället Computerror, jag gissar att du är rätt så ung! Du har inte läst så mycket i dina dagar, vilket inte är något fel isig! Men för att förstå vår värld, så finns INGA genvägar, du måste Forska, och Studera Självständigt!

De flesta svenskar blev redan på 1980-talet förstörda och kallades för Videogenerationen, de hade läst en enda bok i skolan och kunde inte heller redogöra för vad de läst!

Eliten försöker med alla medel Krossa Kärnfamiljen, sänka vårt IQ, och Döva våra 5 Sinnen som David Icke säger! Och de gör ett Förbannat bra jobb måste jag säga!

Eliten sätter etiketter på oss Computerror! Ex: De vill inte att vi ska tycka om oss själva, vi ska helst operera om oss om vi är Kvinnor, ex: Större Bröst, mindre Bröst, För Feta Lår, inga Zornjänter, får det vara här inte! Männen kan operera Penisen så den blir mindre eller större, grövre eller smalare, mm.

Kvinnor måste helst se ut som Pamela Anderson fast hon inte är något speciellt bättre än oss vanliga individer, Eliten bygger upp Image runt känndisar, som ex: Presidenten Barak H Obama som är kanske född i *Kenya som allt fler säger åt mig! På amerikanska TVn är Obama är nastan överallt i kanalerna och ställer upp i massor av olika familjeprogram, och allt är inlindat i Bomull, allt är så vackert, hjärtgripande, så TV publiken sitter som i trance helt hypnotiserade inför Avledningspropagandan!

Nä gör som 'Jeff Rense http://www.rense.com/ släng ut TV Dumburken och bli Aktiv, sätt ner foten och säg att nu får det fan i mig vara NOG, jag är Ju för Fan en Människa av Kött och Blod för Helvete, he, he....

Alla ska se ut som de Stöpts i samma Form som Robotar, vi ska Helst inte ha någon egen uppfattning om verkligheten!

Och detta är Elitens Agenda, alla som är Annorlunda, som Jag MrSmith, eller Micro, Lorax, vi får hela tiden kommentarer som är Helt oväsentliga!

Så mitt råd, Svar är! Vi ska leta upp andra Pedia webbsiter som Inte är så fruktansvärt Censurerade! Samt använda andra nyhetskanaler typ, Youtube, Google som är kontrollerade av Världsbyggarna....

Om inte Alex Jones, eller David Icke funnits så skulle troligen inte heller www.vaken.se heller ha funnits!

Så därför ska ni tänka kul att det finns några Få Unika Individer, på vårt Jordklot, som Rivit Sönder Påsen de suttit i! Och åker Världen Runt och berättar om sina erfarenheter...

Så studera en av våra tiders största Patrioter Alex Jones som riskerar sitt liv för att du ska leva i frihet!

http://www.infowars.com/
http://www.prisonplanet.com/
http://www.davidicke.com/index.php/
http://www.infowars.com/

Puss o Kram

Posted on: 2009/12/3 2:02

Anonym
Du har ju missat allt MrSmith.
Det är ju Micro som mer och mer föröker profiliera sig som en ledare för sanningsrörelser osv.
Tala om för mig vad Mikael Cromsjö gör för nytta på wikipedia mer än en hard on för micro själv...
Nu är ju sidan raderad dock. Det är inte vaken.se sidan jag motsäger mig, utan ifrågasätter hur man kan skapa en sida om sig själv på wikipedia.

Oj... använde jag mig av "den psykologiska termen" "narcississtiskt"? Nej, det gjorde jag inte! Jaganvände ordet som man använder ordet. Det var ingen narcississtisk personlighetsstörning jag pratade om.

Säger du så där kan du ju klaga på alla här som skriver om eliten att vara psykopater.

Du är bara en bruntunga MrSmith... Och min respekt sjönk just för dig när du lovordar agenten Alex Jones

Quote:

MrSmith skrev:
Börja påverka dina föräldrar istället Computerror, jag gissar att du är rätt så ung! Du har inte läst så mycket i dina dagar, vilket inte är något fel isig! Men för att förstå vår värld, så finns INGA genvägar, du måste Forska, och Studera Självständigt!
Det här blir ju bara löjligt. Jag tror faktist jag är äldre än dig.
Du försöker dessutom vara någonting du inte är med dina "Jag, Alex Jones och Micro" Du är precis som jag bara en som sitter på ett forum om konspirationer och NWO, men jag måste starkt ifrågasätta din människokännedom.
Dina papperspåsar du pratar om som ni rev sönder efter skolan kan jag ju bara säga att jag ifrågasatte medans de försökte pumpa in det. Det enda ämne jag inte ifrågasatte var matte och gymnastik, men gymnastik gillade jag inte.

Jag hade ingen papperspåse att riva sönder herr Smith.

Sen fortsätter du att skriva som jag var någon jävla newbie och det betyder du har för stort ego. Folk som gillar sig själv för mycket kallas narcississter... Det är ingen psykologisk term åter igen utan en mytologisk saga.

Dessutom är det mängder med andra fel du skriver, men det flesta är ganska jävla uppenbart. Du har inte precis kommit med nya grejer i alla dina CAPS LOCK egoepiska inlägg

Edited by computerror on 2009/12/3 3:24:30
Edited by computerror on 2009/12/3 3:26:51
Edited by computerror on 2009/12/3 3:32:30
Edited by computerror on 2009/12/3 3:35:44

See User information
Quote:

Så studera en av våra tiders största Patrioter Alex Jones som riskerar sitt liv för att du ska leva i frihet!

Du borde titta lite närmare på honom och inte endast hans filmer.

Posted on: 2009/12/3 3:46

Anonym
När har förresten Alex Jones riskerat sitt liv för någon? Han "hjälpte" davidianerna att återuppbygga sin kyrka i Waco, det är typ det han gjort, men så fort det kom en journalist eller reporter där var han där med sitt uppblåsta ego. HAN VILLE BARA SYNAS.

Dessutom är han inte hotad, för myndigheter och elit har precis den de vill ha iom honom så man kan anta han får lön för det

Om vi liknar mänskligheten vid får, så skaffar eliten "ledare" för utstickande får så de kan kontrollera dem i en mindre fålla. Just en sådan fållkontroll är Alex Jones.

Jag är genuint upprörd över hur intelligensbefriat ditt inlägg i denna tråd var och hur du tror du, micro och Alex Jones är likar. Snacka om stort ego.
För att inte snacka om när du tror jag är ganska ung som inte läst någonting. Jag tycker vartenda ett av dina inlägg som strider mot god etikett har varit ganska basic. Folk berömmer dig för att de känner igen allt i dina inlägg... Men du har tom för stort ego för att hålla dig till god netikett och LJUGER om att du har dålig syn. (Då borde det väl vara vi som ska skriva med större bokstäver?) Sänk resolutionen då på din skärm.

"Alex Jones, David Icke Micro, jag MrSmith" Hahhhah... Vilket egonöt du är MrSmith... tillbaka till din papperspåse igen din nyvakna zombie.

Vad har förresten dina papperspåsar med en forumgrundare som fått så blodad tand att synas i media att han skapar en numera raderad wikipedia-sida om sig själv?

Är det vaket?

Han vill bara synas mest så han blir tagen som ledare för en rörelse som inte har någon ledare.

Samma grej som med "Kungen av Kungsan" Det var aldrig Paolo Roberto som var det utan en några år yngre kille som gick till media och sa att han var kungen av kungsan... Sen trodde alla det var Paolo iom filmen Stockholmsnatt

Anonym
RADERAD:

----------------------------------------------------------------------

# 3 december 2009 kl. 13.39 Thuresson (Diskussion | Bidrag) raderade "Mikael Cromsjö" ‎ (Innehållet förklarade inte ämnets relevans: Inget i artikel påvisar att personen är intressant för andra än Cromsjös vänner och bekanta)
# 3 december 2009 kl. 00.04 Riggwelter (Diskussion | Bidrag) raderade "Mikael Cromsjö" ‎ (Innehållet förklarade inte ämnets relevans: WP:REL, WP:IK)

----------------------------------------------------------------------

Hur kontaktar man administratörerna? Verkar inte finnas epostadresser? Jag vill maila båda och fråga ett par saker. Tycker att motiveringen är otillräcklig och vill även kontakta andra moderatorer.

Det är mycket viktigt att vaken.se och dess grundare mikael cromsjö inte raderas från wikipedia då både han figurerat i tidningar, tv och ligger bakom mycket arbete i Sverige.

See User information
jag står bakom Lorax och andras farhågor.

"When pigs cant fly, a lame horse walks a good mile."

Jag måste säga att det är ett pinsamt svar på relevanta frågor från Micro. Tyvärr anser jag inte heller Micro speciellt kompetent när det gäller att uttrycka sig. Micro du måste börja tydliggöra att du inte är mer än en som skapat ett forum. Jag tror inte många ser dig som en förespråkare för sig själv. Så försök inte ta på dig den rollen.

Sedan borde inte det här betraktas som en rörelse,Vaken har inget gemensamt med en rörelse, det är ett forum där folk talar, dom flesta i anonymitet. Är flashback också en rörelse?

Posted on: 2009/12/3 13:30
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper