vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: Ett botemedel
#25


See User information
"Ponera att det fanns nånting mot svininfluensa..."

Jag hakar konstant på det.

Posted on: 2009/11/27 1:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#26


See User information
Varför inte kolloialt guld som man programerar enligt dom senaste uppgifterna om hur vattnet fungerar! Man kan virvla det också! Borde hjälpa till lite!

Posted on: 2009/11/27 2:03
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#27


See User information
Hur menar du Iwarrior?

Kollodialt Silver är mer förebyggande va?
Vad skiljer Silvret från Guld förutom det självklara:)


Ang OX40-ig är det ju i princip bevisat att det skulle funka mot Cytokine storm. Sen att den inte finns tillgänglig någonstans är en annan femma.

Det hålls uppenbarligen ifrån allmänheten. Och jag har svårt att tro att hela projectet lades ner efter September 2005.

Posted on: 2009/11/27 2:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#28


See User information
Ahh coolt!
Jag har testat silver och det fungerade bra, testar nu guld, ger det till andra som e både friska och till dom som har lite skavanker. Verkar funka bra.

Får köra bägge!

Posted on: 2009/11/27 2:30
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#29


See User information
jag orkade verkligen inte läsa allt här - men Alex Jones gör reklam för en produkt med någon form av silversulfat + lite extra som tydligen skall vara bra.
Silver är för övrigt lite av en alkemistisk mirakel metall.

Så det är värt att kolla upp!!!!!!!!!!!

Som extremexempel här - men om du har ett sår o tejpar fast en silverbricka över det så läker det mycket snabbare!



PS:
HAHAHA - läste just svaret innan mitt inlägg - så det är tydligen inte bara jag som visste om detta - LOL

Posted on: 2009/12/3 20:16
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#30


See User information
Men varför snacka silvervatten om OX40-ig faktiskt bevisligen funkar om du så ligger med lungor på väg att fallera som twin towers + torn 7.

Silver och guld vatten är för förebyggande.

Jag snackar det som dom inte vill du ska veta existera. Det som du verka kunna använda samma dag du annars ska trilla av pinnen:)

OX40-ig skulle om jag förstått detta rätt få silver att se ut som en piss i Nilen;)

Posted on: 2009/12/3 20:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ett botemedel
#31


See User information
Lyfter

Posted on: 2010/5/23 12:55
"Truth is a pathless land"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ett botemedel
#32
Detta om OX40-ig kom till min vetskap idag.

Jag fick en hel del intressant info om detta som jag ska beta igenom. Har bara haft lite kasst med tid dock.

Tack för linken Psycore :)

Redan nu har kan jag konstatera att grundarna till företaget med rättigheterna för denna produkt återfinns inom Bankvärlden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS