vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Hjärntumör
Hejsan. Jag har en fråga om hjärntumörer...
Inte vad som orsakar dom osv, för jag tror strålning är en stor bandit där. Det jag undrar är vad man kan göra om man har en hjärntumör?
Är det bara att förlita sig på vitrockarna att de gör sitt jobb och tar bort den?

Ganska kört eller?

Finns det fler med mig som tror att det finns olika koder med exempelvis neuroleptika som kan ge hjärntumörer?
Dvs att de kan ta livet av folk genom att exempelvis först ge dom medicin A, för att sedan byta till medicin B och C?

Man ska inte måla fan på väggen, men det kändes ganska bibliskt när de sa de ville kolla efter hjärntumörer. Nästan vackert på ett morbidskt sätt. Som att alla pusselbitar föll på plats och man tänkte inom sig att det naturligtvis måste vara så.

Nåja. Har jag en tumör ska den få dela namn med mitt ex.

Förlåt om jag tar upp detta på forumet och blottar mitt privatliv, men jag orkar inte prata om detta med någon jag känner IRL

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hjärntumör

See User information
Tjena,

Får man cancer så får man räkna med att bli mörbultat av vitrockarna till förbannelse och i värsta fall få ett rent helvete innan man går vidare.

Det finns dock alternativ...

Bland annat så har Humlegården ett behandlinghem i Danmark som jag har hört mycket gott om, där människor som har fått sin dödsdom av det akademiska elitkåren men som har blivit helt återställda efter behandlingar där.

Det finns också behandlingar med blåsyra (vitamin b17) som finns i aprikoskärnor (finns att köpa på blueberry i stockholm) som man kan beställa på nätet men man får vara försiktig så man inte blir blåst och höra sig för på forum där man diskuterar det.

Vidare om b17 (blåsyra) så finns det även i bittermandel och med en behandling med detta så sägs det kunna får metastaser att dö och försvinna men även att modercancern möter samma öde. :)

Försiktighet bör dock tas, då linjen mellan verkande behandling och cyanidförgiftning är rätt så fin.

Finns även massa info om någon behandling med membranet på valnötskärnor och speciell kosthållning som kan hjälpa.

Kosthållning med minimalt med socker snackas det om oxå då dom snabba kolhydraterna i socker ger kroppen snabb energi där då cancern föder sig själv snabbt och enkelt.

För att enklast komma in på rätt spår angående detta så är det enklast att googla på "Vitamine B17" eller "B17 cancer cure" osv.

// rbe

Uppdaterat:

B17 (blåsyra) kan även tas i motverkande syfte....

Posted on: 2009/12/22 12:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2009/12/22 14:51

Edited by Spartacus88 on 2009/12/22 15:31:52
Edited by Spartacus88 on 2009/12/22 15:39:28

See User information
Själv så tar jag selen tillskott, vitamin d tillskott under den mörka årstiden och äter mycket blåbär, björnbär, paprika, brocolli, blomkål, torkade aprikoser och dricker färskpressad juice. Undviker allt som heter sötningsmedel och försöker undvika mikrad mat. Mobiltelefonen försöker jag prata så lite i som möjligt....
Rekommenderar dej att gå in på: http://www.cancertruth.net
Där finner du all info du behöver och alternativa behandlingsformer mot cancer.......

Posted on: 2009/12/23 13:54

See User information
Vad tufft för dig!

Hoppas att du hittar krafter att kämpa, jag vill tro på att tankens kraft gör mycket för hälsan.

sök även på internet om vetegrässaft innehåller B17

kram

Posted on: 2009/12/27 17:50

Anonym
Ingen fara... Jag har varit med om värre tänkte jag säga... Men om det skulle visa sig vara en tumör tänker jag inte låta det slå ned mig...

See User information
Läkare har en enorm makt.

Det var nån undersökning där Läkare bestämde att deras patienter skulle dö inom nån månad regel var att patienterna gjorde det oxå...

Snacka om PLACEBO fast tvärtom så att säga...

Lyssna aldrig på vad dom säger om det inte låter rimligt...

Mitt barn skulle få lungproblem "astma" om jag inte lydde dom, idag är han besvärsfri

Posted on: 2009/12/27 18:56

See User information
Cannabis extract shrinks brain tumours
http://www.newscientist.com/article/dn6283

Clinical trial data published in the March 2003 issue of The FASEB Journal that found that the "local administration of a non-psychoactive cannabinoid inhibits angiogenesis (tissue growth) of malignant gliomas (brain tumors)."

Clinical trial data published in January 2003 issue of the Journal of the American Society of Clinical Investigation that found cannabinoids significantly inhibit skin tumor growth in mice. Investigators of the study concluded, "The present data indicate that local cannabinoids administration may constitute an alternative therapeutic approach for the treatment of non-melanoma skin cancer."

A clinical review in the October 2003 issue of the prestigious journal Nature Reviews Cancer that concluded that cannabinoids’ "favorable drug safety profile" and proven ability to inhibit tumor growth make them desirable agents in the treatment of cancer. According to the review’s author, tumors inhibited by cannabinoids include: lung carcinoma, glioma, thyroid epithelioma, lymphoma/leukemia, skin carcinoma, uterus carcinoma, breast carcinoma, prostate carcinoma, and neuroblastoma (a malignant tumor originating in the autonomic nervous system or the adrenal medulla and occurring chiefly in infants and young children).

Clinical trial data published in the November 2003 issue of the Journal of Pharmacology and Experimental Therapeutics that found the administration of the cannabinoid cannabidiol (CBD) inhibits the growth of human glioma cells both in vitro (e.g., a petri dish) and in animals in a dose-dependent manner. Investigators concluded, "Non-psychoactive CBD produce[s] a significant antitumor activity both in vitro and in vivo, thus suggesting a possible application of CBD as an antineoplastic agent (something which prevents the growth of malignant cells.)"

And finally, a clinical review in the December 2003 issue of the journal Expert Opinion on Therapeutic Targets that summarized "the demonstrated antitumor actions of cannabinoids," and elaborated on "possible avenues for the future development of cannabinoids as antitumor agents."

Posted on: 2009/12/28 0:17

See User information
Ja eftersom hjärna och IQ krymper (om det kanske sjunka mer än det var innan...) så krymper tumörer också...

Posted on: 2009/12/28 0:21

Anonym
Ok... var på röntgen idag.
Ville bara säga detta och passa på att bumpa tråden om fler tips i händelse av det värsta?

See User information
Jag önskar dig all välgång med svaren! Jag hoppas inte du ska behöva utstå en sådan prövning. Men en prövning är vad du borde se det som, dom har alltid ett ändamål. Det är alltid lättare att tala om hur andra ska tänka i situationer än att uppleva dom själv. Så jag ska hålla mig från det.

Gud vare med dig!

Posted on: 2010/1/14 19:59
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce

See User information
Du skrev:

B17 (blåsyra) kan även tas i motverkande syfte....

Förklara, tack.

Jag vet var få tag i det, ingen blåsning.

Posted on: 2010/1/15 19:45

See User information

Posted on: 2010/1/15 19:49
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Torka, lägg i blöt, låt acetonen koka milt i ca: 2-3 min (aceton UTAN OLJA), sila väl, låt dunsta, inte koka av, färdigt = svart olja...

Posted on: 2010/1/15 19:56
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Håller med fiskpinnars info.

Finns vissa belägg för att medicinsk cannabis kan dämpa cancer.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19887554
http://www.nature.com/bjc/journal/v101/n6/abs/6605248a.html
http://mcr.aacrjournals.org/content/7/7/1086.abstract

m.fl

RUN FROM THE CURE - The Rick Simpson Story (Part 1 of 7)

http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw

Hade jag haft en svår sjukdom hade jag mer än gärna testat.

Lycka till Compu, vi hoppas på det bästa.

Posted on: 2010/1/15 20:06
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

See User information
Jag menar att fasting ær bra, men då først och fræmst førebyggande. Nær kroppen får svælta på rætt sått så børjar den att tæra på sig sjælv, och tar då først saker som den inte behøver, som inflammasjoner och canser. Det ligger innebyggd fasta i alla religioner, och har nog varit vanlig i perioder nær vi levde helt naturligt.

Strålning, særskilt från mobiler, ær nog ochså mer skadligt enn vi får veta.

Det finns jo olika typar canser, så det ær ju omøyligt att svara på vad som kan gjøras øver ett forum.

Men du ær kanskje rædd før att dø? Det ær ju inte så ovanligt. Men døden måste ha en orsak. Får man en dødsdom så gjæller det ju att gjøra det bæsta ut av det livet man har kvar, men det gjæller ju antingen man har dødsdom eller inte. Det kan nog till och med vara en hjælp før att fortare ta tag i saker innan det blir før sent.

Posted on: 2010/1/15 20:06

Anonym
Jag är inte längre rädd för att dö, men jag vill se mina barn växa upp.

See User information
hampoljan blir man inte direkt så kallat hög av... Värt vad som helst för att se sina barn växa upp också...

Posted on: 2010/1/15 20:22

See User information
Visst vil man se sina barn væksa upp. Med rætt innstælning alena kan man visst førsinka prosessen ochså i alvorliga tilfællen. Man måste nog tænka mer kvalitet enn kvantitet, men det borde man ju alltid gjøra.

Posted on: 2010/1/15 20:23

See User information
Det går bevisligen att rensa cancer energimässigt, men då behöver man veta till 100% att det fungerar, annars fungerar det inte, skillnaden mellan att tro och veta!

Rek, sätta sig ner, visualisera att alla dåliga energier lämnar kroppen genom att dom bara ramlar ner på golvet, och bort.

Ju mer man gör det, ju mer man vet, ju mer händer det!

Önskar dig lycka till, vet om att det går, det där fixar du, inget att snacka om, gör det bara! Håller på dig!

Krama barnen så mycket det går, det finns ingen renare energi!

Posted on: 2010/1/15 20:34

See User information
Et vanligt sætt att meditera ær att tænka sig att man andas inn ljus och andas ut mørke. Men ennu mer effektivt ær det att tænka sig motsatsen, att man andas inn mørke, transformerar det innom sig sjælv, och andas ut ljus.

Posted on: 2010/1/15 21:16

See User information
En dag ska du dö, men det dröjer.

Du ska få se dina barn växa upp.

Jag PMar dig.

Posted on: 2010/1/16 12:20

See User information
Quote:

Network skrev:
En dag ska du dö, men det dröjer.

Du ska få se dina barn växa upp.

Jag PMar dig.

Först och främst man dör inte,liv och död går hand i hand...

När hjärnan får tänka ut hur det skall vara med ordningen, blir det ordning - falskt - osant - förintelse.

Nästa är"Du ska få se dina barn växa upp."

Det är inte DINA barn,du har bara lånat dom alla barn är "guds"barn du har bara lånat kroppen/ditt fordon s a s.

Bara för att du skrotar bilen,så dör inte föraren för det.

Posted on: 2010/1/16 13:15

See User information
Ja, ja...

Posted on: 2010/1/16 13:30

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper