vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vaken nattetid!
Vad hände med 24-timmarsmyndigheten igentligen?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Egentligen

Posted on: 2010/2/12 15:46

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
egentligen :)

Google-sökning på 'igentligen':
http://www.google.se/#hl=sv&source=hp ... ligen&fp=5a034fe9573b6e86

See User information
Hehe, jag funderar varje gång jag skall skriva "ei" gentligen :)

FangShen - Tackar för infon, det verkar stämma, jag var med om ruskiga grejjer som barn, och fick krydda på det i och med det som hände på Arlanda, även efter det...

Nog både och lite där också, känner att jag e fett envis i alla fall, om det nu kan kopplas till starkt sinne.

Posted on: 2010/2/12 18:29
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Jag har en liten teori om varför man slappnar av på natten/sen kväll, o kan jobba bättre.

Fler o fler pratar om the surface mind, och the unlimited mind. Bevis på funktion. När jag kommer in i en folksamling som jag inte hör hemma i, så känner jag att tanken är stressad/hindrad, detta på grund av att alla tankar smittar, vi går runt som tankegeneratorer. Alla tankar skapar ett energifält på dagen, som alla är med och addar på/till. På kvällen känner jag att detta energifält avtar i styrka, och ju senare på kvällen det är, ju svagare blir detta energifält.

Jag har krossat mitt surfacemind flera gånger, gjort vad jag kan för att ta bort tankens gränser, går inte att uppfinna saker med bergränsningar, leker ofta Dr Snuggles på nätter, eller uppfinnar Jocke för att ge en förklaring :)

Efter klockan 11-12 på kvällen, så börjar andra tankar strömma in, eller, då får mina egna tankar plats, eller, då kommer jag åt "the collective mind", jag tror nämligen att man inte kommer på så mycket själv, endast snappar upp det som redan finns i etern, (tycker då samtidigt att alla ideer är allas skapelse (patent ?? dum ide))

När jag når morgonkvisten så avtar det lugna vattnet om man säger så, och det börjar störa igen.

Posted on: 2010/2/12 18:46
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Det är inte det jag syftar på, det du har rätt i, utan hur du bemöter andra och vill att dom ska vara medan du själv fortfarande har kvar egot i dess minsta beståndsdel. Trodde att minsta tanke räknades?

Kanske du slapp säga det mer än en gång och kanske skulle hjälpen tas emot enklare om du vände upp och ned på ditt sätt att visa verkligheten. För det är ju det du vill? Annars skulle du ju inte upprepa dig.

Quote:

simsalabim skrev:
Räcker det inte att säga det en gång...
Har jag inte redan sagt det en gång...

Då vet ju alla som av någon anledning inte redan visste det.

heehe...

Att följa det naturliga är naturligt.

Idag är allt upp och ned.
Ok?

Då finns det dom som identifierar sig med det onaturliga de "gjorts till", och kan tro att "jag är..."...den som är kvällsmänniska", etc osv mm m fl varianter.

Ska man följa komaismen och det bakvända samhället så är det kanske diskriminering av dessa som "är" sådana, vi ska kanske säga att de är "lagda" så...

Sahlin kan skapa en Natto, som beskyddar normaliseringen av de nattvakna aliens...

Posted on: 2010/2/12 20:23

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper