vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 »


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#73
Nej jag har inte tänkt lämna forumet än.

Snälla computerror, jag försöker inte tvinga nån till nåt, när du ser en text eller bild nånstans känner du dig tvungen att se på den eller förstå den?

Jag kan defenitivt inte ge er sanningen, utan jag kan försöka ge er lögnen som finns i sanningen.

Jag har tyvär en viss mattematiskt tänkande som jag på senaste tiden har fått och den blir bara starkare, det känns som att jag kunnat detta för länge länge sedan fast jag börjar komma ihåg mer och mer nu. Ju mera jag läser om speciellt mattematik, helig geometri, magic star, pytagoras ,cronos, genetic algoritms, "The Square of Lo Shu mycket intressant", magic squares från kina, Fd Arabia, egypten och indien vissa daterade till över 4000 år gamla.

Det är skrämmande för min del och helt otroligt vad denna sorts information kan ge för svar.

Idag fick jag exempelvis svar på vad 666 är egentligen och varför den har dykt upp på mina beräkningar som har med både budism,judendom,kristendom och islam att göra. och den bekräftade till 100000% att min räkning också är absolut correct.

och ni som vill veta vad 666 är för nåt så kan jag svara er SOLEN. tro det eller ej.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#74


See User information
Själv anser jag mig vara öppen för exotiska teorier och idéer, men pladdret Master sysslar med är för komiskt för att ta seriöst. Jag är lite imponerad över engagemanget men samtidigt besviken att inte fler kort men effektivt bemöter de absurda påståenden som master levererar.
Det luktade troll långt efter att jag bytt ut URL:en så här kommer lite respons från mig.

Quote:


Idag fick jag exempelvis svar på vad 666 är egentligen och varför den har dykt upp på mina beräkningar som har med både budism,judendom,kristendom och islam att göra. och den bekräftade till 100000% att min räkning också är absolut correct.

och ni som vill veta vad 666 är för nåt så kan jag svara er SOLEN. tro det eller ej.



Vad lär vi oss utav att solen är 666 då? Betalar du min elräkning?
Som matematiker är 666 väldigt intressant, men du gör fel om du kopplar det till religion då talets original då är 616. Inte alls lika magiskt som 666 för beräkning dock. Det tål att tilläggas hur barnsligt 100000% är för en mästare som dig. Ungefär som att skryta med att ha femtioelva på ett iqtest..

Det framgår vidare att master har sett "empire of the city - ring of power", samt troligen zeitgeist, men sedan blandar han in en massa siffror godtyckligt för att förklara sina snurriga teorier.

Visst att ge konstruktiv kritik eller bolla tankar, men ovanstående exempel är ju "tänk" på dagisnivå. Har ni inget bättre att lägga tiden på så sov på saken istället...

Posted on: 2010/2/24 6:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#75


See User information
Att du ens orkar skriva så mycket text, Swift? Jag har sagt det till några andra och främst till Computerror förut, IGNORERA, det är det enda som funkar. Ni är för begåvade för sånt trams.
Varför gå i clinch med någon om sånt här? Det är som du säger på dagisnivå, men vad säger det om dom som prompt måste bevisa något? Jag trodde några här äntligen hade lärt sig något? Men uppenbarligen så vill vissa fortsätta debattera strunt.
Som om vi hade all tid i världen.

No offense till Master dock, du är uppenbarligen här i ett ärligt syfte. Kanske lär du dig något bra här du med

Posted on: 2010/2/24 7:38

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#76


See User information
Quote:

metaphor skrev:
Att du ens orkar skriva så mycket text, Swift?


Haha, det är ni värda. Jag såg att fler slitigt en bra stund med denna mästare. Ibland behöver man skriva av sig, men du har rätt, får en släng av det andra med. Dålig vana. =(

Jag önskar tråden självdör nuuuuuu...


Posted on: 2010/2/24 8:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#77


See User information
i vilka sammanhang ska man applicera den här kunskapen?? :P
kram

Posted on: 2010/2/24 18:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#78
Quote:

Master skrev:
och ni som vill veta vad 666 är för nåt så kan jag svara er SOLEN. tro det eller ej.

Att 666 skulle stå för solen är ingenting jag finner så häpnandsväckande, då solen är urguden. Solen = Gud i de äldsta religionerna därifrån våra religioner idag grundar sig ifrån.

Vidare är det som sWiFt säger att det sanna odjurets tal är 616. Enligt mina egna teorier böts talen ut, då de som vill frambringa odjuret istället skulle ge talet 666 energier. Energier som då går till den goda solen/Guden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#79
"Vad lär vi oss utav att solen är 666 då? Betalar du min elräkning?
Som matematiker är 666 väldigt intressant, men du gör fel om du kopplar det till religion då talets original då är 616. Inte alls lika magiskt som 666 för beräkning dock. Det tål att tilläggas hur barnsligt 100000% är för en mästare som dig. Ungefär som att skryta med att ha femtioelva på ett iqtest..

Det framgår vidare att master har sett "empire of the city - ring of power", samt troligen zeitgeist, men sedan blandar han in en massa siffror godtyckligt för att förklara sina snurriga teorier.

Visst att ge konstruktiv kritik eller bolla tankar, men ovanstående exempel är ju "tänk" på dagisnivå. Har ni inget bättre att lägga tiden på så sov på saken istället..."



De har dolt ljuset för dig, och istället har de presenterat mörkret och gjort den till ondskan och ljust till det goda. men vad de också har gjort är att de har bytt namn på de och 666 som egentligen är SOLEN vilket är SOL=111=111*6= 666 , detta formel kan du själv undersöka på nätet och läsa om solen, läsa om geometri som använts av kineser,araber,babylon,egypten,romariket mm.

Lucifer som av många kallas satan är i själva verkat morgon sjärnan. och när denna morgon stjärna visas på kvällen kallas den för aftons stjärnan, och då är den plötslig Kristus.

denna stjäna kallades också för Istar och dyrkades av Babylonierna.

stjärnan heter Venus på svenska.



De har gjort att natten ska vara det onda, du ska vara rädd på nätterna och helst undvika att vara ute.

deras efterföljare har gjort filmer av böcker och de har skapat hur en djävul och demon ser ut, vilket de sedan programmerat i din hjärna sedan du var liten och började se på TV .

Du får se sådana filmer med demoniska och djävulska bild sekvenser mycket mer än vad du kan ana. Och nu förtiden laddar du gladligen ner en sådan film själv och njyter av den med popcorn och cola. Men vad du inte räknar med är att dina drömmar blir också kontrollerade och varje mardröm du ser är ett resultat av de filmer och musik du blivit påverkat av hela ditt liv.

Det är inte många som vågar att tälta eller ens vandra i en skog på dagen eller natten. och många har glömt dess värde och bara uppskattar cement.

Din framtid styrs inte av dig utan av Modet och det som visas i tv och det som din stad erbjuder dig och de erbjuder alltid modet av det nyaste modeller. Du ska alltid köpa en ny telefon som ser fetare ut varge 6 mån eller 1 år. Din jacka ska du heller helst inte använda mer än 1 år för det är ute ur modet ju, och anra ska tycka du är konstig bara för du har en jacka 2 år i rad och den ser som ny ut.

Skolan du går i erbjuder dig framförallt de yrken som företagarna har sökt och planerat sedan många år tillbaka, och du får aldrig utveckla ditt eget sinne och dina talanger utan du får utbildas till en symertisk mänsklig figur som är anpassat och struktuerad efter behov.

vad vill du veta mer.




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#80
Att 666 skulle stå för solen är ingenting jag finner så häpnandsväckande, då solen är urguden. Solen = Gud i de äldsta religionerna därifrån våra religioner idag grundar sig ifrån.


Precis vad jag menar, men det är synd att de flesta tror det är tvärtom.


Jag har faktist inte tänkt så mycket på just 616 , och alltid letat efter svar på 666 vilket jag funnit många svar för och bevis på.

Det sjuka är att detta siffra använts av många personer som namn, sist hade påven Johanes paulus II sifffran 666 i sitt namn, enligt numerisk latinsk och hebreisk tabell.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#81
Quote:

Master skrev:
Jag har faktist inte tänkt så mycket på just 616 , och alltid letat efter svar på 666 vilket jag funnit många svar för och bevis på.
Finns information om detta i tråden http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=12626&forum=9

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#82


See User information
Quote:
i vilka sammanhang ska man applicera den här kunskapen??


Printa tråden och tapetsera ditt rum ^^

Quote:

De har dolt ljuset för dig, och istället har de presenterat mörkret och gjort den till ondskan och ljust till det goda. men vad de också har gjort är att de har bytt namn på de och 666 som egentligen är SOLEN vilket är SOL=111=111*6= 666 , detta formel kan du själv undersöka på nätet och läsa om solen, läsa om geometri som använts av kineser,araber,babylon,egypten,romariket mm.


"Formel" ^^, du tar dig själv på tok för stort allvar.
Vart får du 111 ifrån? Sen bara 6 ur luften?
Numerologi är f.ö. ett väldigt luftigt ämne, det är taget godtyckligt därur och bör "beaktas" på så sätt; Som luft.
Annars har du ju han i filmen "Number 23" mästernumerologen.

Quote:
Lucifer som av många kallas satan är i själva verkat morgon sjärnan. och när denna morgon stjärna visas på kvällen kallas den för aftons stjärnan, och då är den plötslig Kristus.
denna stjäna kallades också för Istar och dyrkades av Babylonierna.
stjärnan heter Venus på svenska.


Bibliskt skulle jag säga att den där identiteten är lite luddig, är Lucifer verkligen Satan?
Snacka med Treeofliberty, han är tvärsäker av någon anledning.
Men varför snurrar du ens in på Venus när det var solen du först snackade om?
Inget wow här direkt heller, snarare gäsp eftersom det är rehashad info som jag skrev om senast i tråden om TVP, orkar inte ens länka.

Quote:

De har gjort att natten ska vara det onda, du ska vara rädd på nätterna och helst undvika att vara ute.
deras efterföljare har gjort filmer av böcker och de har skapat hur en djävul och demon ser ut, vilket de sedan programmerat i din hjärna sedan du var liten och började se på TV .
Du får se sådana filmer med demoniska och djävulska bild sekvenser mycket mer än vad du kan ana. Och nu förtiden laddar du gladligen ner en sådan film själv och njyter av den med popcorn och cola. Men vad du inte räknar med är att dina drömmar blir också kontrollerade och varje mardröm du ser är ett resultat av de filmer och musik du blivit påverkat av hela ditt liv.
Det är inte många som vågar att tälta eller ens vandra i en skog på dagen eller natten. och många har glömt dess värde och bara uppskattar cement.
Din framtid styrs inte av dig utan av Modet och det som visas i tv och det som din stad erbjuder dig och de erbjuder alltid modet av det nyaste modeller. Du ska alltid köpa en ny telefon som ser fetare ut varge 6 mån eller 1 år. Din jacka ska du heller helst inte använda mer än 1 år för det är ute ur modet ju, och anra ska tycka du är konstig bara för du har en jacka 2 år i rad och den ser som ny ut.


Buhuuu!!! Världen är ju för fan hemsk! Jag som bär min gamla tåliga vinterjacka från ett militärt överskottbolag för en hundring och ser ut som en julgran, det är ju nästan så jag skäms, oäääää!!!

Dumma "de"...

Kan du inte berätta om de snälla vättarna som tar hand om alla de som går vilse i skogen?

Quote:

Skolan du går i erbjuder dig framförallt de yrken som företagarna har sökt och planerat sedan många år tillbaka, och du får aldrig utveckla ditt eget sinne och dina talanger utan du får utbildas till en symertisk mänsklig figur som är anpassat och struktuerad efter behov.


Oj, jag vet. Det är en dunderbra (bort)förklaring när man vill rättfärdiga vafan man stannar hemma för och degar framför datorn utan jobb, skola eller något som helst ansvar. Har diggat den idén stenhårt i 6 bortkastade år (är det där DU fått 6 ifrån?).

Quote:
Precis vad jag menar, men det är synd att de flesta tror det är tvärtom.


Tvärtom från att Solen = Gud blir att Gud = Solen?
Bruka dig inte av stereotypa svar du hittar här på forumet av ren reflex nu, förklara vad du menar i det avseendet med att tro tvärtom?
Du tror att alla religionerna idag kommer ifrån soldyrkan?
Wow, insiktsfullt, men... varför känns konceptet så bekant?

www.zeitgeistmovement.com

Ursäkta hela min tragikomiska inställning men man blir bara så frestad att driva med folk som skryter om hur de hittat (katt)guld.

Spelar det roll om du räknat de lodräta stängerna till 54 och de vågräta till 73 om du inte tagit en titt bortom dem för att se över murarna?

Posted on: 2010/2/25 3:43

Edited by Xtas on 2010/2/25 5:48:41
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#83
extas säger: "www.zeitgeistmovement.com

Ursäkta hela min tragikomiska inställning men man blir bara så frestad att driva med folk som skryter om hur de hittat (katt)guld.

Spelar det roll om du räknat de lodräta stängerna till 54 och de vågräta till 73 om du inte tagit en titt bortom dem för att se över murarna?"


för det första har jag inte sett nån av Zeitgeist filmer då jag inte funnit något intresse att lära mig något som jag redan kunnat.

Du anklagar mig utan att veta nåt om mig och att jag skulle se på alla dessa figur filmer ni själva sett. Varför är jag då inte som alla andra och visar dig sådana saker som du redan sett ??


Jag har inte bett dig att läsa min artikel min vän och inte tvingar jag nån acceptera den heller, jag ger er delar av vad jag själv kommit fram till och funnit bevis på. och på det mesta finns bekräftelser av olika slag som är oemotsägliga, men dessa måste ni själv leta eftersom annars skulle ni kasta bort det med.

Det mattematiska delen och varför 111 är Sol det tänker jag inte förklara för dig du kommer ändå inte att förstå. eftersom annars hade du förstått den så som jag har gjort. Om du hittar bättre info låt mig veta och ta del av det, jag är positiv till det mesta som kan säga mig nåt.

När du förstår så kommer du veta varför 111 och varför 6 och varför 666.


Om du tror att jag är här för att skryta? då tror jag att du har fått fel uppfattning om denna forum eller så har du för mycket tävlings instinkt och kan inte acceptera att en annan helt vanlig person kan komma att ge dig något värdefullt.
du väntar på aftonbladet och Svt för att de ska intala dig vad som är sant och inte. och mina artiklar har inte kommit dit ju , därför måste de vara falska och helt fel ..:=)

orkar inte slösa mer tid på oviktig prat,min uppgift är inte att ge någon sanningen utan lögnen som finns i sanningen. sen får ni leta och avgöra själva om ni finner något bättre .

jag rekomenderar dig extas att börja tänka själv, det är det bästa sättet att inse sanningen, samarbeta för att du ska bygga din pusselbit och dela av det du kan för att andras pusselbitar ska passa ihop.

peace






 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#84


See User information
Quote:

Master skrev:
Att 666 skulle stå för solen är ingenting jag finner så häpnandsväckande, då solen är urguden. Solen = Gud i de äldsta religionerna därifrån våra religioner idag grundar sig ifrån.


Syftar du på de abrahamitiska religionerna så grundar de sig väl inte på soldyrkan?

Posted on: 2010/2/25 14:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#85
den som söker finner...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#86


See User information
Quote:

Master skrev:
den som söker finner...


Du VILL verkligen inte diskutera?

Posted on: 2010/2/25 21:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#87
jag ber om ursäkt Miri, jag har inte vetat att det funnits vissa typer som är här av endast den anledningen att förstöra alla trådar som startas ,och de fyller hela tråden med tomt skitsnack utan att de har en aning om nåt, de kan inte ens läsa en klocka rätt..

vi kommer förhoppningsvis att avlöja alla dessa otäcka demoner och vi ska se till att försöka hålla Vaken så rent så möjligt från såna typer , när vi en gång lär oss hur de beter sig kommer de aldrig kunna dölja sina syften igen vilken nick än de skulle välja.

Jag är mycket ledsen för alla åskådare som sett dessa inlägg och läst skitsnack som de ändå kan höra på nyheter varje dag..


Är vi inte här för att det ska vara Andligt, utvecklande ,öppenhet och få och ge positiv energi till varandra.

Eller är ni här för att höra hur computerrror har misslyckats med sitt liv eller uppdrag, och också carlberg och till viss del Extas, och nu ska de försöka dela sitt otäcka energi till andra.

var också glada att de finns till viss del, de hjälper oss att förstå hur man inte ska bli och hur man inte ska bete sig..


peace



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#88
jag ber om ursäkt Miri, jag har inte vetat att det funnits vissa typer som är här av endast den anledningen att förstöra alla trådar som startas ,och de fyller hela tråden med tomt skitsnack utan att de har en aning om nåt, de kan inte ens läsa en klocka rätt..

vi kommer förhoppningsvis att avlöja alla dessa otäcka demoner och vi ska se till att försöka hålla Vaken så rent så möjligt från såna typer , när vi en gång lär oss hur de beter sig kommer de aldrig kunna dölja sina syften igen vilken nick än de skulle välja.

Jag är mycket ledsen för alla åskådare som sett dessa inlägg och läst skitsnack som de ändå kan höra på nyheter varje dag..


Är vi inte här för att det ska vara Andligt, utvecklande ,öppenhet och få och ge positiv energi till varandra.

Eller är ni här för att höra hur computerrror har misslyckats med sitt liv eller uppdrag, och också kanske carlberg och till viss del Extas, och nu ska de försöka dela sitt otäcka energi till andra.

var också glada att de finns till viss del, de hjälper oss att förstå hur man inte ska bli och hur man inte ska bete sig..




peace



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#89
Quote:

Miri skrev:
Du VILL verkligen inte diskutera?

Säg inte emot mästaren!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#90


See User information
Quote:

Jag har inte bett dig att läsa min artikel min vän och inte tvingar jag nån acceptera den heller, jag ger er delar av vad jag själv kommit fram till och funnit bevis på. och på det mesta finns bekräftelser av olika slag som är oemotsägliga, men dessa måste ni själv leta eftersom annars skulle ni kasta bort det med.


Kanske borde börja berätta för dig att du inte kommit med ett jota bevis utan hipp som happ rört ihop en kletig smörja av det sedvanliga krimsramset i newagegrottan.
Det finns bekräftelser i lite små detaljer som du vet alla håller med om och sen formas helt plötsligt en färdig teori och sen "lite alkemi" som du kastar in.
Vi har tonvis med folk som dig härinne redan, FangShen och Seilon för att nämna några som tror de blivit några slags Buddhor av att läsa om kvantmekanik och siffror och röra om qi i sina kroppar etc.
Men kontentan visar sig vara helt menlös i vad de säger, repetitioner och logiska loopar lite här och var.

Anledningen till att jag till slut börjat reagera så här är ganska självklart p.g.a. att de lösa skriverierna ni håller på med drar ned på kvaliteten i forumet.

Vakna människor skrattar åt det mesta av innehållet i den här tråden, har själv fått några härliga garv av din "info."

Quote:

Det mattematiska delen och varför 111 är Sol det tänker jag inte förklara för dig du kommer ändå inte att förstå. eftersom annars hade du förstått den så som jag har gjort. Om du hittar bättre info låt mig veta och ta del av det, jag är positiv till det mesta som kan säga mig nåt.
När du förstår så kommer du veta varför 111 och varför 6 och varför 666.


Låt mig rätta dig; Du tänker inte förklara för du kan inte förklara för det finns ingen förklaring för att du likt de flesta som "sysslar" med numerologi är rätt så luftig och tar saker ur luften.

Försök sen inte ens dra kortet att vi som skriver med lite sans är några slags "demoner." Fortsätt som du gör och du kommer se dig själv avstängd inom en ganska snar tid tror jag.

F.ö. får nog det här om svt och sånt stå för dig, själv äger jag ingen tv, ha en bra dag nu och skaffa dig lite vett innan du skriver nästa gång.

Posted on: 2010/2/26 0:56
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#91
En mästare står alltid för hans ord, och jag kommer att stå för allt som jag hittills stått för o lovat.

Ni som läst varning tråden som jag idag skrev, såg också en anledning till varför jag gjorde den, och den funkade bra.

Samma sak har jag redan gjort från början sedan jag börjat posta trådar här på VAKEN, att jag har lagt en liten bete och test för att se om det fanns nån som var förståndig i både symbolik,geometri,squares och religion fast också mattematiskt tänkande, tyvär kan man inte mäta detta tänkade med exempelvis vanlig skolmatte, oavsett om du har matte e . detta är lite djupare men samtidigt enklare än så.

Jag förstår att de som inte har skrivit har inte förstått och helt enkelt inte skrivit nåt,men det värsta är att de som verkligen tror de förstår nåt men som i själva verket inte fattar nåt, de
svarar all möjlig skitsnack de kan, ursäkta språket .

Jag vet själv att det låter konstig om att just jag skulle kunna visa er något så pass värdefullt att ni har svårt att acceptera den tanken hur kan en som bara kallar sig mästare lösa nåt åt oss.

Men jag är inte ensam, allt är ett resultat av många många olika själar som i flera tusen tals år pysslat ihop sin lilla bit men som har saknat en annan, det är också ett resultat av internet som jag tackar för här har många själar också fört vidare det kunskap som de ärvt och som de lyckats lista ut. en gång räckte det med att se en bild som någon hade publicerat för att jag skulle lista ut vad 42 var för något och varför den näms i många filmer och varför den visias komedin Liftarens guide...
hade jag inte sett den bilden är jag säker på att jag aldrig hade kommit på den, trots att jag har en 10" Teleskop och som jag många gånger riktat mot just m42 objekten som ligger i Orion.

Hur som helst så kommer jag med tiden , och när demonerna är borta att visa er allihopa vad jag vidare har kommit fram till.
Och jag ska bevisa för er att helvetet bara fanns i konugarnas huvuden.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#92


See User information
Varför har du jägaren/krigaren Orion i din bild egentligen?
Är det för att du är så otroligt helig och leder krig mot ondskan eller?

Att du erkänner att du är ett troll är ett steg framåt, gillrar fällor för att se vilka du ska kunna dra ned i en meningslös diskussion du själv deltar i med svordomar istället för att "aktivera ditt skydd."
Du lever som du lär ser jag, bra jobbat där master.

När ska du komma till något riktigt substantiellt att prata om istället för att som en femåring säga: "Jag vet men det är hemligt och jag kan inte berätta."

Kritiserar dina "demoner" till motståndare (varför missbrukar du sådan retorik om inte för att du arbetar åt något?) för att se på SVT när du själv har en SVT-dokumentär länkad i din hälsning.
Motsägelserna kommer nog hagla vidare ju mer vi ser av dig.

Dokumentärens innehåll är ju ännu mer löjeväckande i kombination med ditt låtsade martyrskap och "andliga" budskap som är precis vad jag sagt; Newagekrimskrams.

Vakna väntar på vad du har att säga.

Posted on: 2010/2/26 2:00
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#93
hade jag inte varit som jag är, hade jag för länge sedan slutat utvecklas och blivit som du.

jag tackar stjärnorna för att mitt skydd alltid är aktiverat när demonerna är i närheten. och det är därför jag har en pil i beredskap på min bild, som dessutom ligger i den levande stjärnfabriken som guidar mig rätt, för den kunde skapa solen så perfekt och lika så jorden så jag litar på dess pricsäkerhet.
Det luktar demon om dig, en jägare har en hund som sniffar efter spår den har redan sniffat ett par st.










 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#94


See User information
Jag tror det är du som är demonen, stjärntydaren och numerologen, tackar Bibeln och dyl. dokument som varnat oss ^^
Orions lille marionett, förmedlar indianers och primitiva folks budskap, för vilken nytta?
Ska du bli stamhövding i framtidens apokalyptiska landskap?

Utveckling till vadå?
Ska du bli övermänniska eller bara degenerera rent allmänt?

Gaias lilla älskling, karuselltripparen i samsara; Master som vill vara kvar i fängelset och bemästra det, leda hjärntvätten av fångarna, räkna stänger, kika ut på stjärnorna och pladdra på om hur "de" har begränsat hans tankar

Synd att inte novax är kvar härinne, han skulle ha en så himla trevlig stund att nysta här.

Posted on: 2010/2/26 2:38
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#95


See User information
Quote:

Master skrev:
En mästare står alltid för hans ord, och jag kommer att stå för allt som jag hittills stått för o lovat.

Ni som läst varning tråden som jag idag skrev, såg också en anledning till varför jag gjorde den, och den funkade bra.

Samma sak har jag redan gjort från början sedan jag börjat posta trådar här på VAKEN, att jag har lagt en liten bete och test för att se om det fanns nån som var förståndig i både symbolik,geometri,squares och religion fast också mattematiskt tänkande, tyvär kan man inte mäta detta tänkade med exempelvis vanlig skolmatte, oavsett om du har matte e . detta är lite djupare men samtidigt enklare än så.

Jag förstår att de som inte har skrivit har inte förstått och helt enkelt inte skrivit nåt,men det värsta är att de som verkligen tror de förstår nåt men som i själva verket inte fattar nåt, de
svarar all möjlig skitsnack de kan, ursäkta språket .

Jag vet själv att det låter konstig om att just jag skulle kunna visa er något så pass värdefullt att ni har svårt att acceptera den tanken hur kan en som bara kallar sig mästare lösa nåt åt oss.

Men jag är inte ensam, allt är ett resultat av många många olika själar som i flera tusen tals år pysslat ihop sin lilla bit men som har saknat en annan, det är också ett resultat av internet som jag tackar för här har många själar också fört vidare det kunskap som de ärvt och som de lyckats lista ut. en gång räckte det med att se en bild som någon hade publicerat för att jag skulle lista ut vad 42 var för något och varför den näms i många filmer och varför den visias komedin Liftarens guide...
hade jag inte sett den bilden är jag säker på att jag aldrig hade kommit på den, trots att jag har en 10" Teleskop och som jag många gånger riktat mot just m42 objekten som ligger i Orion.

Hur som helst så kommer jag med tiden , och när demonerna är borta att visa er allihopa vad jag vidare har kommit fram till.
Och jag ska bevisa för er att helvetet bara fanns i konugarnas huvuden.


Vad tror du compu har 42:an för?
Vad skulle enligt din uppfattning vara det mest signifikativa eller betydelsefulla med det talet?

Passar du så kan jag tänka mig att ge dig en viss hint.

Posted on: 2010/2/26 2:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Se vilken grad du är 24,25 eller 33
#96


See User information
Vad gör du med all din info om siffrorna master?
Jag föreställer mig dig som en besatt människa som tapetserar dina väggar med tidningsartiklar, räknar antalet fönster på husfasader, någon som kollar igenom en film för att räkna hur många gånger någon säger något eller någon visar ett tecken.

Har jag rätt? Är du en sån som "stirrar dig blind på en pixel?"
Du behövs på vakensucks skulle jag tro...

Posted on: 2010/2/26 3:18
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS