vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 »

Anonym
Re: vakensucks-gänget
Deras inlägg som raderas följer inte reglerna... Hus svårt kan det va?
De innehåller dessutom hot, trakasserier och lögner.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag ser det förstås som tvärtom. Tycker det är konstigt att man som ny användare direkt söker upp en stor konflikt.
Det är väl självklart man måste följa regler, eller ska jag ta det som att du är för hot, trakasserier och lögner?

Tilläggas bör att jag är i stort sätt säker på du tillhör just detta gäng, då du dök upp precis efter samtliga blivit bannade.
Dessutom började du direkt skriva i samma trådar som dom innan de blev bannade... Mycket märkligt.

Bidra med någonting här på forumet istället för att söka upp konflikter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hackerberryfinn. Om någon med schizofreni springer in i en byggnad där folk försöker tala med varandra eller har konferens och skriker en massa galna omogna saker så leder man den personen ut från byggnaden. Tyvärr söker sig många personer med liknande problem till vakens forum. Hur kan du klaga på att computerror gnäller när det är du som kom till denna tråden och gnällde? det är alltså okej när du gnäller bara.

Det går bra att starta ett eget forum och bråka och klaga på alla istället för att sprida information.

Posted on: 2010/3/3 14:41

Anonym
Det är knappast tidigt, då kärnan från vakensucks hållt på som dom gör i flera år. De visar efter några få inlägg att de inte tänker hålla sig till reglerna varje gång.
Inte bara forumets regler, utan även lagen, då det är olagligt med hot.

See User information
det har aldrig slagit dig att du känner dig hotad eftersom du ständigt försöker tvinga på andra dina åsikter? precis som du försöker med mig nu, påstår att dina regler är rätt.

Posted on: 2010/3/3 15:10

Anonym
Det är knappast mina regler, utan forumets och lagen.
Dessutom försöker jag aldrig tvinga på folk mina åsikter. Börja inte insinuera saker. Det börjar bli alltmer tydligt var du är ifrån med sådant beteende. Varför lägger du dig i en konflikt som du låtsas inte angår dig? Varför söker du överhuvudettaget upp konflikter? Varför tar du vid i de trådar vakensucks-gänget blev bannade i? Gillar du inte vaken, så vad gör du här?

Hot är ett hot. Jag känner mig definitivt inte hotad, men det som uttalats är just hot.

See User information
Quote:

hackerberryfinn skrev:
samtalscirkeln är som ni ser väldigt liten och sluts snabbt.

att ni då så tidigt in i denna ordväxling tar till bans är lågt.

vissa förstår. andra inte. vem som är vem syns alltid väl.

Du är en av "dom" som inte förstår...du gick på mitt test.Kamma dig.Därför är det bättre att vara den man är i s f vara den man borde, borde kommer från börda.Dina börder hör inte hit.

Sköt dig själv och skit i andra,så blir det bra,även mellan dina öron...PROVA annars så lider du..Borde.

Att själv känna in o. ta ansvar kan förstås vara tungt o. skrämmande ...

Posted on: 2010/3/3 15:14

See User information
vem är vaken? hmm.. oj vänta... det måste vara... "ni"... ? fantastiskt vattentäta resonemag.. fortsätt banna hela vägen fram till den "fria" världen.. snyggt jobbat

Posted on: 2010/3/3 15:37

Anonym
Quote:

hackerberryfinn skrev:
vem är vaken? hmm.. oj vänta... det måste vara... "ni"... ? fantastiskt vattentäta resonemag.. fortsätt banna hela vägen fram till den "fria" världen.. snyggt jobbat
Jag anser mig egentligen inte vara så jättevaken. Dock är jag betydligt mer vaken än medelSvensson. Jag strävar dock efter vidare uppvaknande hela tiden.

Vad anser du vara vaket hackerberryfinn? Lögner? Förtal? Hot? Förtryck?

See User information
Här sitter alla och jiddrar medan våra hus brinner ner...

Posted on: 2010/3/3 16:49

See User information
Quote:

Anti skrev:
Här sitter alla och jiddrar medan våra hus brinner ner...

så kan man ju oxå säga....

Eliten klappar händerna.

Resized Image

"Vad var det vi sa, massa förvirrade luffare"

Posted on: 2010/3/3 17:53

See User information
Det här vi mot dom tänket är härligt, låter som om alla som riktar kritik emot vaken stämplas som vakensuckers och hänvisas till andra forum.
Klassiskt tänk, lägg till censur glädjen och ni har en roman, 1984.

Posted on: 2010/3/3 19:35
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
BiReal: Riktigt så är det ju inte... De är ju så att de ÄR från vakensucks... Samtliga... Inga gissningar eller någonting. Master är också där nu och förtalar bla mig och andra. Främst mig förstås. De påstår jag skulle vara pedofil, tjack-pundare och tablett-missbrukare.
De har precis samma sätt att handskas med saker och ting... Lögner, hot och förtal

See User information
Compu, om du lovar att inte nämna eller kommentera ett enda vakensucks inlägg till så får du en hela sprit av mig personligen på vakenkonferensen
For real! Inget skämt, hehe.

Posted on: 2010/3/3 19:56

Anonym
Quote:

metaphor skrev:
Compu, om du lovar att inte nämna eller kommentera ett enda vakensucks inlägg till så får du en hela sprit av mig personligen på vakenkonferensen
For real! Inget skämt, hehe.
Sure thing... Fast det har jag ju inte gjort... De har ju försvunnit
Menar du på vakensucks?
Det tar ju dock en liten stund att förstå att de är från vakensucks
BiReal är det definitivt inte om det var han du tänkte på. Han är seriös.

See User information
jepp skynda er nu och bygg murar mot oliktänkande.. fort fort ska de upp..

Posted on: 2010/3/3 20:31

See User information
Aj, jag förstod inte riktigt att det fanns en plats där folk som tyckte illa om vaken samlades, trodde det bara var ett samlingsnamn på människor som i flertalet trådar en gång för mycket häcklat vaken medlemmar.

Men som du ser så drar "metaphor" mig över denna kam på ren rutin, för att jag kritiserar.
Som sagt censur och felaktig behandling motsätter jag mig, och att jag efter uttalat detta hänvisas till ett annat forum trots att jag som du ser under mitt namn varit här ganska länge (plus något år pga. hackern för de som minns.) känns lite tråkigt och får mig att tycka att det kan ligga lite i vad vakensuckers påpekar..

Posted on: 2010/3/3 20:41
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Quote:

kalashnikitty skrev:
jepp skynda er nu och bygg murar mot oliktänkande.. fort fort ska de upp..
Handlar främst om att få bort de som hotar, förtalar, trakasserar och ljuger...
Vad är det med alla nya som direkt söker upp sig till en konflikt?

Quote:

BiReal skrev:
Aj, jag förstod inte riktigt att det fanns en plats där folk som tyckte illa om vaken samlades, trodde det bara var ett samlingsnamn på människor som i flertalet trådar en gång för mycket häcklat vaken medlemmar.
Jag är inte säker på han anklagade dig för att tillhöra dom. Jag nämnde bara att du inte gjorde det för säkerhetsskull.

Jag tycker dock de från vakensucks skulle vara välkomna här om de som sagt inte hotade, förtalade, ljög om och trakasserade andra forumsmedlemmar.

Jag har förklarat för dom att dom måste följa regler, men dom sa då att de vill kunna hota om de vill... Dom tycker det är ett angrepp mot deras rättigheter att de ska lyda de regler alla på vaken måste godkänna. En admin lämnade sitt telefonnummer för att försöka lösa konflikten, det resulterade i att han blev telefonterrad resten av natten.

See User information
Nej för tusan. Jag vet mycket väl att BiREal is for real. Stort missförstånd bara.
Mitt uttalande byggde bara vidare på en äldre dialog, och var dessutom ett vad med compu för att se om han klarar att bita sig i läppen. Hittils har han lovat att inte gå i clinch med dom en sisådär 3-4 gånger, hehe.

Posted on: 2010/3/3 22:02

Anonym
Quote:

metaphor skrev:
Nej för tusan. Jag vet mycket väl att BiREal is for real. Stort missförstånd bara.
Mitt uttalande byggde bara vidare på en äldre dialog, och var dessutom ett vad med compu för att se om han klarar att bita sig i läppen. Hittils har han lovat att inte gå i clinch med dom en sisådär 3-4 gånger, hehe.

Mjo... Ganska svårt att hålla, då dom direkt hoppar på mig och sprider lögner. På vakensucks just nu säger de t ex att jag är dömd pedofil och att jag har admin-status på vaken.

See User information
varför upprepar du dig?

Posted on: 2010/3/3 22:57

See User information
Och där skruvades det i ännu en skruv i koncentrationslägerbygget...

Själv skakar jag bara på huvudet...

Posted on: 2010/3/4 7:54

See User information
Personligen så brukar jag inte ens klicka på den här typen av trådar, men scannade över läget lite snabbt på dom två-tre första sidorna. Här är några citat som kan vara värda att reflektera över.

“A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others.”-Ayn Rand

"At least three times every day take a moment and ask yourself what is really important. Have the wisdom and the courage to build your life around your answer"-Lee Jampolsky

"He who conquers others is strong; He who conquers himself is mighty"-Lao-Tzu

A Native American elder once described his own inner struggles in this manner: "Inside of me there are two dogs. One of the dogs is mean and evil. The other dog is good. The mean dog fights the good dog all the time."When asked which dog wins, he reflected for a moment and replied, "The one I feed the most."

Watch your thoughts, they become your words... Watch your words, they become your actions... Watch your actions, they become your habits... Watch your habits, they become your character... Watch your character, it becomes your destiny...

"As you pursue the nature of reality you will find that there are fewer and fewer people that you can talk to. And the more you advance, the more you will be tested."-Val Valerian

"The most common ego identifications have to do with possessions, the work you do, social status and recognition, knowledge and education, physical appearance, special abilities, relationships, person and family history, belief systems, and often also political, nationalistic, racial, religious, and other collective identifications.
None of these is you."-Eckhart Tolle on ego

“He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man”-Samuel Johnson

"Never argue with an idiot, he will drag you down to his/her level then beat you with experience."-Bony

"Only in quiet waters things mirror themselves undistorted, Only in quiet mind is adequate perception of the world..."-Hans Margolius

"Be the change you want to see in the world."-Mahatma Gandhi

Gott folk!, ta hand om er själva, så ni är friska nog att orka ta hand om varrandra!

Posted on: 2010/3/4 11:35
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Tack Blackie!

Posted on: 2010/3/4 11:54
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper