vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Ahmadinejad
Irans president Ahmadinejad, uttalade nyligen sina åsikter kring 9/11 och syftet med detta.
Djärvt och bra gjort, kan tyckas vid första åtanke. Ialla fall för alla oss som inser vad 9/11 egentligen var.
Men problemet är att det blir en loose-loose situation. Detta kommer att trigga världen att inleda ett krig mot Iran. Kanske upptakten till ett 3e världskrig.
För er som hängt med, vet att Ahmadinejad är en springpojke till CIA, och således är hans uttalande mycket väl planerat. Upptakterna och pratet kring kärnvapen i media, har bara varit där för att skrämma oss, förbereda oss och få oss att stödja en invasion av Irak.
Att spilla ut sanningen öppnare än någonsin, och förlöjliga det hela, har aldrig varit så populärt som nu. Se bara filmer som sherlock holmes och men who stares at goats. Avsky väcks inom mig när jag ser hur dessa människor vilseleder en hel planet...
Hollywood och Ahmadinejad är ett och samma...
Ett ondskans verktyg...

Tankar kring detta?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ahmadinejad

See User information
Tror man kan säga detsamma om Hugo Chavez, har sett honom i frimurarutstyrsel så han verkar vara med på "the big boys" agenda möjligtvis som en kontrollerad opposition..

För vad händer när Ahmadinejad och Chavez kommer ut och säger sanningen? Dom blir hånade av den indoktrinerade befolkningen således kommer många inte att ha nåt emot att både Iran och senare Venezuela utsätts för en statskupp/bombning..

Posted on: 2010/3/10 20:00
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det antisionistiska partiet som är tänkt att startas upp i Sverige är i grunden pro-islamistiska och pro-Iran. Jag vet själv då jag ställde obekväma frågor och uteslöts från "gemenskapen". Ingen kritik mot Iran och islam tillåts.

Mohamed Omar skall leda partiet är det tänkt. En till synes sympatisk person. Det är en gåta att han är så ensidig i detta men det är också en gåta jag är totalt ointresserad av att "lösa".

Se upp för smygande 'positivering' av Ahmedinejad och Iran som kommer från antisionisterna.

De sanna antisionisterna är egentligen människor som inte ställer upp på kollektiv galenskap. Man kan vara emot sionism även om man inte diggar Iran och islam. Men en kollektivist tänker inte så.

You have been warned.
Inte för att det kanske behövs.

Men kika på judarnas oroliga beteende i Malmö där antalet muslimer ökar kraftigt. Massinvandringen är helt säkert en del av en högre doktrin (dock ej andlig) och spänningarna skall öka. Men är detta sionistiskt? Ja, avbefolka semitiska området från araber, skicka dem till Sverige där de blir obekväma för judar i Sverige och då åker judarna till Israel. Var inte det hela poängen för de kristna sionisterna?

Tänkvärt!

Posted on: 2010/3/10 20:13

See User information
Kolla in hans händer en bit ner på denna sida...
Kan man lita på dessa bilder? Kan de vara falska?

Posted on: 2010/3/11 23:41
Sanningen skall göra oss fria!

Anonym
Quote:

Parsifal skrev:
Kolla in hans händer en bit ner på denna sida...
Kan man lita på dessa bilder? Kan de vara falska?

Du missade länken =)

See User information

Posted on: 2010/3/12 12:58
Sanningen skall göra oss fria!

See User information
Quote:

Therold skrev:
Det antisionistiska partiet som är tänkt att startas upp i Sverige är i grunden pro-islamistiska och pro-Iran. Jag vet själv då jag ställde obekväma frågor och uteslöts från "gemenskapen". Ingen kritik mot Iran och islam tillåts.

Mohamed Omar skall leda partiet är det tänkt. En till synes sympatisk person. Det är en gåta att han är så ensidig i detta men det är också en gåta jag är totalt ointresserad av att "lösa".

Se upp för smygande 'positivering' av Ahmedinejad och Iran som kommer från antisionisterna.

De sanna antisionisterna är egentligen människor som inte ställer upp på kollektiv galenskap. Man kan vara emot sionism även om man inte diggar Iran och islam. Men en kollektivist tänker inte så.

You have been warned.
Inte för att det kanske behövs.

Men kika på judarnas oroliga beteende i Malmö där antalet muslimer ökar kraftigt. Massinvandringen är helt säkert en del av en högre doktrin (dock ej andlig) och spänningarna skall öka. Men är detta sionistiskt? Ja, avbefolka semitiska området från araber, skicka dem till Sverige där de blir obekväma för judar i Sverige och då åker judarna till Israel. Var inte det hela poängen för de kristna sionisterna?

Tänkvärt!

Tråkigt i sammanhanget kan vara att Lars Adelskogh går vilse här, och låter sig nyttjas.

Posted on: 2010/3/12 13:32

See User information
Detta läste jag i sds...alla journalister är agenter,en vaken vet det.

Före detta chef

Hittade inte Sds artikel

Posted on: 2010/3/12 15:52

See User information
Min pappa är ingen agent :(, han är gruppchef på SVT Värmlandsnytt!

Posted on: 2010/3/12 18:32

See User information
Quote:

alarik skrev:

Din pappas "chef"är chefen,din far är lagerboss,endast så...är man smart då blir man chef,vi andra vill inte ha någon titel...

Posted on: 2010/3/12 18:37

See User information
Hehe, men nu sa du ju emot dig själv. Sa du inte att alla journalister var agenter? Vem är egentligen agent, Sale, nu får du börja använda ditt språk så vi förstår. Hur ska vi annars kunna tolka jesus ord om alla säger vad fan de vill för de har brottom med att bli klara med vad de vill ha sagt?

Det är ett jävla tjöt om Obama säger fel men inte du? ;)

Posted on: 2010/3/12 18:52

See User information

Det gäller i vår tids kaos att hålla sig till orkanens öga-till lungnet.Nu måste jag dra vi ses.

Posted on: 2010/3/12 19:10

See User information
Hehe, om du behåller lugnet slipper du skriva 3 extra inlägg för att andra misstolkar din uppfattning.

Posted on: 2010/3/12 19:24

See User information
Det DU ser,avgör vem just Du är.Så dra inte din kopia över mig...En del säger att det spelar ingen roll för.
Att du/ni inte fattar är bevis på intellegens saknas:)

Är man hela sig själv då varken söker el väljer man.Då sökes det själv.

De mest förnuftiga och ärliga personerna anses vara det största hotet för de andra t ex anställda,de säger därför oftast upp sig och på så vis blir de andra kvar och bestämmer. Vill vi att de andra bestämma över oss? Är det inte de som är kvar som skulle sagt upp sig?.Detta tycks stämma över hela kollektivapparaten.

Posted on: 2010/3/12 19:29

Edited by sale on 2010/3/12 19:49:14

See User information
Det DU ser:
Detta läste jag i sds...alla journalister är agenter,en vaken vet det.

Avgör vem just Du är:

Så dra inte din kopia över mig:
Sa du inte att alla journalister var agenter? Vem är egentligen agent?

Att du/ni inte fattar är bevis på intellegens saknas:):

Hmm? Jag förstod, ville bara påpeka ditt misstag så att inte någon tar dina ord till kontext och säger att det är sanning. I själva verket var det du som drog din kopia över mig...

De mest förnuftiga och ärliga personerna anses vara det största hotet för de andra t ex anställda,de säger därför oftast upp sig och på så vis blir de andra kvar och bestämmer. Vill vi att de andra bestämma över oss? Är det inte de som är kvar som skulle sagt upp sig?.Detta tycks stämma över hela kollektivapparaten:

Trodde Kissinger bestämde,har inte han funnits runt myndigheterna sen 60-70 talet?

Vem ska bestämma? Jag? Hell YEAAH! Jag är sugen på godis men har inte några pengar. Vad gör man åt det när inget sunt förnuft finns kvar.

Posted on: 2010/3/12 19:56

See User information
En förnuftig äter inte godis...Denna enorma egennytta hos de som inget kan.

Posted on: 2010/3/12 20:05

See User information
Hehe, trodde du förstod mig Sale. Jag tyckte du påstod att du var intelligent? Eller är det bara jag som läser bakom dina rader?

Posted on: 2010/3/12 21:24

See User information
Jag hajar mycket väl vad du säger,men nuförtiden konstaterar man bara-ingen bryr sig.Ena dagen rapporetrar man om t ex giftigt "kött",likt förbannat äter dom flesta det i a f.Vi är på samma nivå...men alla försvarar sin/egen nivå alltid så,vad vi ser.ser inte de andra , inte lätt det där.

Ps.Trodde Kissinger bestämde,har inte han funnits runt myndigheterna sen 60-70 talet?

En journalist skulle besöka Kissinger.Han bokade in sig hos hans sekreterare,hon sa gå in han väntar på dig,effter ett par ring signaler,så går han in...Are u Kissinger???No im fucking her:)))Du vet vad jag menar:=)

Posted on: 2010/3/12 22:11

See User information
Hehe, den sista var rolig.

Posted on: 2010/3/12 23:02

See User information
Ahmadinejad anklagas i vissa kretsar inom islam också för att gå i nån sorts ledband. Det finns lite ledtrådar om man googlar på /Abdullah bin Sabah/ och /Leo Zagami/

Posted on: 2010/3/13 18:01
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Alla tycks ha missat att Ahmadinejads familj är judisk, dom har gått över till shia-islam och bytte bara namn. Det är väl därför han gallhojtar så på Israel, det gäller väl att distansera sig. Dessutom var uppfinnaren av shia-islam Abdullah bin Sabah också född jude. Han intalade en del muslimer att eftersom Moses hade en broder som Aron så skulle det finnas en släkting till profeten också som skulle vara helig. Ali. Hade inte det inte varit så att muslimerna tycks sakna förmågan att dra på smilbanden hade det hela varit rätt lustigt, faktiskt!

Nej! Isch! Nu har jag pratat mellanöster i alla fall vilket jag lovat mig själv att inte göra...

Men panggrejen var väl ändå när Hamas ledares son gick över till kristendomen och nu sitter och ropar Halleluja i en kyrka i Los Angeles!

Chemtrails gör sin verkan, tro mig!

Det finns lite ledtrådar om man googlar på /Abdullah bin Sabah/ och /Leo Zagami/

Posted on: 2010/3/14 16:54

Edited by Asgeir on 2010/3/14 18:24:17
Edited by Asgeir on 2010/3/14 18:26:26
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

smilia skrev:
Tråkigt i sammanhanget kan vara att Lars Adelskogh går vilse här, och låter sig nyttjas.

Tråkigt?

Jag tror Adelskogh tänker tvärtom faktiskt. Han är medveten om vad han gör. Adelskogh är helt med på noterna och kräver noll kritik mot Iran och islam. Han kallar sig för sympatisör av den islamistiska republiken Iran. Lars säger att man måste välja sida. Gör man inte det är ens antisionism inget värt.

Låter totalt galet.

...i min maillåda har jag detta samlat. Är trött på det och låter det vara. Men jag kan ibland påpeka här och där att galningar finns i Sverige.

Tänkvärt är att regeringen satt SÄPO att undersöka radikal islamism i Sverige...

Posted on: 2010/3/14 21:51

See User information
Quote:

Therold skrev:

Tänkvärt är att regeringen satt SÄPO att undersöka radikal islamism i Sverige...

Dugt hade kunnat vara att Anticimex, SITA och Sellbergs hade anlitats för totalsanering i landet från muuuhammdanism...

Posted on: 2010/3/14 21:56

See User information
Det är mycket snack om islam här. Men vi kritiserar bara zionismen. Varför inte studera islamiska hemsidor lite och se vad som dyker upp då? Jag har själv gjort det tidigare och insett att i stort sett all kritik är berättigad när man verkligen går på djupet. Å andra sidan är det ju den felfrie som skall kasta första stenen...

Grejen med Ahmadinejads bakgrund och hamasledarens son borde ju få muslimerna att skratta, men det gör dom inte. Istället är det det vanliga illvrålet om att man skall döda alla som inte passar in i - vad egentligen?

Jag har frågat på ett av mina hemligaste forum om nån kan berätta vad man skrattar åt utanför moskeen efter fredagsbönen, men inte hört något ännu. Jag återkommer så snart jag fått napp!

Posted on: 2010/3/15 6:41

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper