vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!

Posted on: 2010/3/14 23:36

Edited by TeBe on 2010/3/15 8:44:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!

Posted on: 2010/3/14 23:49

Edited by TeBe on 2010/3/15 8:44:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!


Edited by Orion on 2010/3/15 0:13:29
Edited by Orion on 2010/3/15 0:16:10
Edited by TeBe on 2010/3/15 8:45:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!

Posted on: 2010/3/15 0:05

Edited by TeBe on 2010/3/15 8:46:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Redigerat av mig TeBe, pga helt offtopic!

Posted on: 2010/3/15 0:17

Edited by TeBe on 2010/3/15 8:47:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!


Edited by TeBe on 2010/3/15 8:47:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt samt helt offtopic!

Posted on: 2010/3/15 0:23

Edited by TeBe on 2010/3/15 8:48:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Redigerat av mig TeBe, pga osakligt, personliga påhopp samt helt offtopic!

Dock i hinduism tråden hjälpte du till med förklara lite om satans tecken....

dock nämnde nu inget om "Apan Mudra" eller "Karana Mudra" som som tecknet kallas vilket Kaliyuga gav, och den gav direkt en självklarhet varför arjuna håller det teckent och dess betydlese vilket jag tyckte var fantastiskt, och jag kommer nu ha nåt att lära andra om nån frågar om tecknet....


Nu är det slut diskuterat med dig.....


Edited by Orion on 2010/3/15 1:05:00
Edited by TeBe on 2010/3/15 8:50:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Här fanns lite intressant info angående Adam och Davidsstjärnan.


Och error, jag är absolut inte intresserad av någon som helst info som du bär på, behåll den för dig själv jag klarar mig mycket fint utan . Smutsa inte ner tråden mer än vad du gjort.

När du avkodar frågorna jag gett dig, kommer du med all säkerhet också att ångra dig för allt du har sagt och gjort hittills, och du kommer inte ha chans att ställa mera "tramsiga frågor" till en mellan stadie som jag. för jag kan inte stanna där för din skull hur länge som helst, måste vidare där jag hör hemma.


länk: Länk till källan.
And God said, Let there be lights (Od and Obd) in the firmament of the heaven to divide the day from the night. Genesis 1: 14

Now, as we always state in relation with the Star of David, this Light and darkness are also symbolized as the upper triangle, the male, and the lower triangle, the female. The upper triangle is form by the Phallus and the two testicles. The Phallus represented by Kether, the two testicles by Chokmah and Binah. And in the woman’s sex forms the lower triangle which is upside down because her ovaries are above. We the men, we have the testicles below, but women have (Chokmah and Binah, Od and Obd) their ovaries above and (Daath) their uterus below, which form the upside down triangle. This is why this upside down triangle is represented by a woman, and this is why the Book of Genesis explains in the very cryptic manner how Satan works through the lower triangle, the woman, in order to make the upper triangle, the man, to fall. As you see, the two opposite forces are always working, in the higher realms as well as in the lower.



"And Elohim said, let us make Adam in our image after our likeness." – Genesis 1: 26

The image is the first triangle and the likeness is the lower triangle. “Our image” is Father, Son and Holy Spirit. “Our likeness is the negative aspect - of those three aspects - represented in the female as we explained here, the female is the likeness; the two forces male and female are light and darkness.


"So Elohim created Adam in his own image, in the image of Elohim created he him, male and female created he them. – Genesis 1: 27"


Behold here again, the Star of David, “male and female created he them, that ‘them’ means Adam, a perfect androgynous, made into Elohim’s own image


This is the book of the generations of Adam. In the day that Elohim created Adam, in the likeness of Elohim made he him; male and female created he them; and blessed them, and called their name Adam, in the day when they were created. – Genesis 5: 1, 2





 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Tror det var just dessa rader som rael bland annat använder för att påvisa att Elohim är en utomjordisk ras som skapat allt liv på planeten (som ett konstverk i universum). (Jag är så imponerad av hur snabbt han har dragit igång sin religion att jag ständigt refererar till denna rörelse. Ursäktar om jag låter som en gammal skiva som hängt sig...)

Posted on: 2010/3/15 2:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
hmm har ingen aning vem han är faktist ska läsa lite om han och den teori ... Jag hoppas att ni inte tror att jag håller denna snubbe eller teori eller de texter jag visade, de är endast en liten referens till davids stjärnan och orden i den som har med symbolen att göra.... Jag är total religiös fri och anser att ingen religion i världen är något man ska fastna på eller gå efter.

Jag har lovat mig själv och de stora krafterna att jag ska göra mitt bästa så länge jag lever för att bevisa religionens falskhet och dess onda avsikt som den har förtrollat människorna i tusen tals år.




Lol Detta är väl ändå att ta i.
Quote:
Den 13 december blev den tidigare franska journalisten Rael, kontaktade av en besökare från en annan planet. Han blev ombedd att skapa en ambassad på jorden för att välkomna representanter från besökarens civilisation tillbaka till jorden.


"Det är vi som designade allt liv på jorden"
"Ni misstog oss för gudar"
"Vi är upphovet till era största religioner"
"Nu när ni är tillräckligt mogna att förstå det, skulle vi vilja upprätta en officiell kontakt genom en ambassad"

fan synd att de inte verkar vara mäktigare än så, och helt enkelt tillverka en gudomlig ambassad själva , om de hade kunnat skapa oss och allt annat...

det skulle inte förvåna mig om en klon kontaktade honom med order av militären, för att förebereda folket på en ny lögn som ska gälla i några tusen år till... Black Sun är farliga.

Dessutom fattas det IS till hans namn RAEL

valet de gjort för hans namn är för att du undermedvetat ska koppla hans namn rael - till både real som riktigt och trovärdigt, och sen ra- och el som vi har i de flesta orden...

Akta er för sådana bedragare




Edited by Orion on 2010/3/15 3:22:51
Edited by Orion on 2010/3/15 3:36:16
Edited by Orion on 2010/3/15 3:39:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Ett råd till kalashnikitty, Hackerberryfinn, Orion samt Computerror, om ni skriver inlägg som är helt offtopic eller personliga påhopp så raderas inlägget direkt hädanefter, tänker inte sitta och redigera varje inlägg, har inte riktigt tid över för sånt..

Ni har hållit på och tramsat alldeles för länge och jag tyckte att det var dags att sätta ner foten nu..!

Posted on: 2010/3/15 8:58
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Quote:

hackerberryfinn skrev:
...
JAG KANSKE VILL VETA NÅGOT PERSONLIGT OM KALASHNIKITTY ELLER COMPUTERROR OCH DÅ SKA JAG F*N HA RÄTT ATT STÄLLA DEN FRÅGAN OFF-TOPIC ELLER INTE I VILKEN J*VLA TRÅD JAG VILL I VILKET J*VLA FORUM JAG VILL.... LÄGSTA J*VLA NIVÅ JAG VARIT MED OM.. TEBE DU KAN VÄL SITTA HELA NATTEN OCH SKRIVA EGNA INLÄGG SOM DU SEN RADERAR ISTÄLLET FÖR ATT HOPPA PÅ SÅDANT SOM ANDRA SKRIVIT.. HUR J*VLA BAKOM KAN MAN VARA?


Använd då PM funktionen, troligtvis vill inte många mer än du veta detta, och om ni kommer fram till något vettigt i er lilla brevväxling så kan ni då informera resten av oss.

Uppenbarligen så måste detta forum modereras hårt efter som vissa saker som "vissa" användare häver ur sig inte har den minsta relevans till uppvaknande eller angränsande tankar och åsikter. Det är mest skitsnack, förtal, påhopp och flameande.

Om det inte passar så avregistrera er och bygg upp er egen lilla portal där alla är välkomna, istället för att sitta här sura som citroner och mala samma skitsnack i alla trådar.

Posted on: 2010/3/15 12:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Quote:

Orion skrev:
När du avkodar frågorna jag gett dig, kommer du med all säkerhet också att ångra dig för allt du har sagt och gjort hittills, och du kommer inte ha chans att ställa mera "tramsiga frågor" till en mellan stadie som jag. för jag kan inte stanna där för din skull hur länge som helst, måste vidare där jag hör hemma.

Det går inte att lösa kryptot utan nyckel, så varför ens försöka?
Slöseri med tid enbart.
EDIT: Att säga att jag inte skulle få skriva till dig förresten i en tråd är också förbannat löljligt!
Du har FORTFARANDE inte besvarat en enda av mina frågor. Inte någon annans heller för den delen.
Det är tydligt att du är så fientligt inställd bara för att du inte kan svara på frågor.
Sök inom dig själv istället för att bli arg på mig. Inse hur lätt dit resonemang faller samman och utbilda dig istället.

Quote:

Orion skrev:
Now, as we always state in relation with the Star of David, this Light and darkness are also symbolized as the upper triangle, the male, and the lower triangle, the female. The upper triangle is form by the Phallus and the two testicles. The Phallus represented by Kether, the two testicles by Chokmah and Binah. And in the woman’s sex forms the lower triangle which is upside down because her ovaries are above. We the men, we have the testicles below, but women have (Chokmah and Binah, Od and Obd) their ovaries above and (Daath) their uterus below, which form the upside down triangle. This is why this upside down triangle is represented by a woman, and this is why the Book of Genesis explains in the very cryptic manner how Satan works through the lower triangle, the woman, in order to make the upper triangle, the man, to fall. As you see, the two opposite forces are always working, in the higher realms as well as in the lower.

Inte direkt sådär jättehemligt. Detta hänvisar dock till manligt och kvinnligt - Inte Adam och Eva.
Detta återfinns på de flesta toalettsymboler. Främst dock kvinnans.
Jag förstår inte varför judarna skulle vara rädda för att säga att deras symbol står för manligt och kvinnligt om den nu gör detta... Varför hålla detta som en hemlighet?
Finns tom symboler då detta är övertydligt.
Resized Image


Edited by computerror on 2010/3/15 12:41:10
Edited by computerror on 2010/3/15 12:50:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Verkar som Hinduer hade flera symboler innan "andra" ; )

http://www.himalayanacademy.com/resou ... ws_r7_primer-symbols.html

"Shatkona, "six-pointed star," is two interlocking triangles; the upper stands for Siva, purusha and fire, the lower for Shakti, prakriti and water. Their union gives birth to Sanatkumara, whose sacred number is six. Aum.
"

Posted on: 2010/3/15 13:27
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Smilia, vad du menade med det fattas 9 till 42? Mina tankar på det:

33, som har korrelation till hur många ursprungliga Devas som finns (gudar) enligt Rig Veda, även kotorna i människans ryggrad, kopplingen till frimurare och schack.
33 blir adderat med 9 till 42, 9 är gångerna som denna matris/samsara återuppstått, var det detta du ville åt?

Posted on: 2010/3/15 13:35
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Quote:

hackerberryfinn skrev:
ett råd till TeBe: om du bara håller dina adminfingrar i styr istället för att radera andras inlägg så ska du nog se att saker och ting ordnar sig UTAN att du ska behöva stressa upp dig som en litet barn över grejer som andra har skrivit till varandra.. jag tror du överskattar din egen/admins roll på detta forum..

"kunskap är frihet" kan ju inte bli mer fel i sammanhanget..

snarare "admins avgör vad som är fritt att få kunskap om"

så jävla puckat beteende.. vete fan vad som hänt med vaken.. vissa admins verkar tro att de ska finna mer information om en global konspiration bara för att de raderar alla användares privata yttranden i andra frågor.. som om någon skulle vilja bidra mer till människorna på vaken när man precis fått fem inlägg raderade? det är ju ni som vägrar inse att konspirationen är på flera plan samtidigt... allt kan väl för fan inte bara handla om vilka som är medlemmar i vilken lodge? snälla öppna ögonen för helheten snart... vaken ligger lååångt efter just nu... tråkigt att se för en gång i tiden låg den här sidan bra till..

JAG KANSKE VILL VETA NÅGOT PERSONLIGT OM KALASHNIKITTY ELLER COMPUTERROR OCH DÅ SKA JAG F*N HA RÄTT ATT STÄLLA DEN FRÅGAN OFF-TOPIC ELLER INTE I VILKEN J*VLA TRÅD JAG VILL I VILKET J*VLA FORUM JAG VILL.... LÄGSTA J*VLA NIVÅ JAG VARIT MED OM.. TEBE DU KAN VÄL SITTA HELA NATTEN OCH SKRIVA EGNA INLÄGG SOM DU SEN RADERAR ISTÄLLET FÖR ATT HOPPA PÅ SÅDANT SOM ANDRA SKRIVIT.. HUR J*VLA BAKOM KAN MAN VARA?


Du få ta din bråk vidare till Fight Club då (http://vaken.se/modules/newbb/viewforum.php?forum=33) vi har inte tid och plats för off-topic trams och har varit med om hur stökigt det kan blir.

TeBe gör ett bra jobb och har varit här länge och vet hur vissa människor kan lätt tramsa ner trådar...

Hål dig till ämnet, och tänk på:

Forum reglerna och det är inga som TVINGA dig att vara här hellre.
En sak till:

Du har inte rätt att vara off-topic, så funkar inte det här, förresten, du får en varning. Skärp dig!

Kram,

M

Posted on: 2010/3/15 13:35
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
personligen tror jag att om error blev bannad eller avreggade sig 1 vecka så skulle det bli bättre omgående här... det är han som tänder på elden här, jag har inte sett en enda här som verkar vara så negativ och fallen som honom.... det är synd att han ens finns på detta forum..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Orion: Hur tänder jag eldar??? Allt jag gör är att ha ställt frågor till dig. DU som hoppar på mig med personangrepp och tom säger jag borde styckas.

Det är DU och dina kompisar från vakensucks som provocerar. Dessutom försöker ni projicera ert totala omogna beteende på mig.

Jag är ledsen att du uppfattar det som negativt när man ställer frågor till dig, men förstår det dock, eftersom det blir obehagligt för okunniga när deras okunnighet blir så påtaglig.

Sluta projicera ditt eget beteende på andra och besvara istället de frågor i denna tråd, utan att löjla dig med krypton och annat


EDIT: Jag vill påminna om Orions krypto som säger sig vara svar på alla frågor.
Kan någon lösa detta?

s/el9BQzaFjRUmUIsiNrBZ zir+PhTKd9/XbgdidoJyqSl nUM14tjVRu5y/
1K398i7uf1 0h5126wM82dmsciteNd hK+bJ9r8dSM41EB3UdF lL6eDNYIP
s7wxW7tb0hBrdga YR+ Z52/tOKGvR a3+WUU84lc CpcgfwK4 03Qzu947S
1TuEuJgYXXzweVvoyli5 LDUbQ4WSfl Ec9vtZ I3Cdau7KUI1DVIiQ0RSZM
7vNhow7+iMD+ etuPS 448BlRCER9 TSgOtvcYJ+tuWzY1i8rVy BrMOPbGE
ZC0GJ23UOOmR+ZpYp3TzNT/G 9RX3P2i5G 4QQo8s2hWia0u5er6jpc5 RSD
DgqNjCeYIIrH/+NxGyW cPJgWYrwL ocom2hV0wY 3Fn+GfnR1tP5olfY Z8
aH8pYSo/kn7J 3rEnUOF4HWVk3 jSiSZ1g7MlBwwwIQpvVk5w5w 7N00L 9W
uqFU+V2RUZR9 AlgvpGU4w8 zt14+UTbX7lj980Qt6y k8a0OsyFw/8/qnpU
2mOGTQbUZF QOmLMngheFydZi3QdXX wPUxVFeMnocNAIfjY8pJ JZUTS+yU
n6f fbD684bI sawtiiR0E2Red1 DarWjhSm /H0DWji ExQSspc/ +4yC4U
4hQ


Det sägs att:
YXXzweVvoySiSZ1g7MlBwwwIQpvVk5

och:
12379sawtiiR0E2Red1 DarWjhSm4580

Skall vara ledtrådar att dekryptera detta


Edited by computerror on 2010/3/15 20:05:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Quote:

Xtas skrev:
Smilia, vad du menade med det fattas 9 till 42? Mina tankar på det:

33, som har korrelation till hur många ursprungliga Devas som finns (gudar) enligt Rig Veda, även kotorna i människans ryggrad, kopplingen till frimurare och schack.
33 blir adderat med 9 till 42, 9 är gångerna som denna matris/samsara återuppstått, var det detta du ville åt?


Precis det där med ryggrad mailade jag om till Compu igår.

Man har huvudet mot himlen och bärs upp av sina 33 kotor. Det är en vanlig människa. Orions bild skulle påvisa att 33 var en upplyst människa, men så är det ju inte. Som sagt, det saknas 9 till de där 42. 42 var stoppen/anhalterna/prövningarna då de var i öknen, öken är ju en metafor det också, som allt i sammanhanget.
Sedan fick de möta gud, komma hem, komma in i templet eller guds rike. Efter ryggraden så tar det ju inte heller slut... utan det finns ett "huvud" - ryggraden bär upp huvudet - den vise/upplyste har huvudet på skaft..., bär upp sitt huvud - istället för att vara ett huvud under armen som bär sin ryggrad...

Hade de inte gjort det därutöver 33 så hade de fortfarande varit i öknen, eller rent av kvar i Egypten.

Som schacket, det är bara det på scenen, inom det fysiska, de fem elementen. En platt människa, två platta trianglar passar ju bra in i sammanhanget, som orion skriver så mycket om, Davidsstjärnan..

Det hela med ökenvandringn säger att de gjorde "det där", kultiverade/gav upp ego, eller hur man nu ska säga det, blev upplysta - återfick vad de förlorat. Det är ju det som det kretsar kring berättelsen om ökenvandring, Jesus och resten med Golgatha, korsfästelse, tempelberget, etc. Det är inre "process", kanske omskrivet till parabler så de ovärdiga inte ska få något att missbruka (inte heller informationsmissbrukare).

(Jag skickade ju pm till dig den 3/3 som hade med om det med "nio").

Chunfeng said: "This person has a jar on top of his head (as a common man). His two hands reach the heaven (holding the sky), his two feet enter the earth (standing on the earth), and he has 9-pound belt on his waist and wears a gown of eight zhang (One zhang equals to twelve feet) long (described as a giant). He lives everywhere in the world. People following him enjoy peace and happiness. Excellent ones will enter the purple palace and no one with a red hat will be surviving. (With the True Master in the world, people have a peaceful and happy life, and the new culture will flourish)."


Posted on: 2010/3/15 19:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Blev nu varse att Compu ju också redan för ett bra tag sedan i en annan tråd nämnt det med 33 kotor:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=146741#forumpost146741


Posted on: 2010/3/15 21:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan


See User information
Orion, håll dig ontopic!

Ska det vara så jävla svårt? Har du nåt personligt att säga till Compu, PM:a honom isåfall..

Posted on: 2010/3/15 21:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Fråga computerror varför det blev så här, han är van med att förstöra och lägga sig i vartenda tråd jag skapar. Snälla det verkar inte bara va jag som klagar på honom... han är riktigt bra på att starta elden och sen försöka sopa spåren...Kungen borde dra in Preist statusen av en som itne förtjänar bära den..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hemlighet bakom Davidsstjärnan
Men lilla söta du... Allt jag gjort är att ställa frågor till dig. Då du inte svarat, utan gått på med personangrepp istället har jag endast sagt åt dig att sluta tramsa.

Varför kan du helt enkelt inte besvara mina och andras frågor?

Det du visar är helt enkelt att dina teser inte håller. De står inte mot minsta lilla fråga helt enkelt.
Du blir arg för att du inte klarar att besvara dom. Hade du haft svar är jag övertygad om att du besvarat dom.

Hur förresten är det jag som "sopar igen spåren"? Det är inte jag som redigerat mina inlägg från personangrepp och andra dumheter.

Sluta projicera, släpp sargen och besvara mina och andras frågor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 3 4 5 (6) 7 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
72 user(s) are online (72 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 72

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS