Vakencorner
|
Re: Chemtrailsnytt
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
PROJECT CLOVERLEAF !!! TRUE PURPOSE OF CHEMTRAILS !!! AEROSOL SPRAYING REAGAN !! A. C. GRIFFITH I 1. http://www.youtube.com/watch?v=N83SUmN7HAc 2. http://www.youtube.com/watch?v=ygnBs4Rb8p0&feature=related 3. http://www.youtube.com/watch?v=2U19HRdjyP8&feature=related 4. http://www.youtube.com/watch?v=nbQhTnsAZHU&feature=related
Posted on: 2010/6/27 8:30
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vattenprover från Australien...
video White Clouds of Death Aussie exposes geoengineered chemtrail contents http://www.youtube.com/watch?v=7wUzHkdYj5U&feature=related
Posted on: 2010/6/27 9:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gårdagens streck som spred ut sig....normalt contrails?
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/note.php?note_id=402811667642
Posted on: 2010/6/29 9:48
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det intressanta är att inga av er "experter" vet hur en chemtrail skulle se ut och ni förmodar att vara varannan kondensstrimma är en sk. kemisk. http://www.ufo.se/fakta/artiklar/kondens.shtml
Posted on: 2010/6/29 12:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att länka till Clas Swahn är väl ett jävla lågvattenmärke...och de sk. experterna är bara vanligt folk som som med den egna intelligensen fattar att nåt e galt... Vi är naturligtvis så ödmjuka att vi skiter i vad någon stolle plockar ur egen ficka för att söka förlöjliga vettigt folks bekymmersamma iaktagelser av sådant som tidigare inte synts på himlen.....och ska jag vara ärlig så skiter jag i om folk som genom ignorans står kvar på spåret när tåget kommer..... Ge dig på att förklara varför dessa låtsasmoln bildas av flygplan istället.... http://www.facebook.com/?ref=logo#!/note.php?note_id=402811667642[/quote]
Posted on: 2010/6/29 17:57
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du blir arg när dina argument inte håller, en normal reaktion min vän. Ni unga pojkar / flickor talar om nya fenomen på himlen, rent empiriskt så kan ni inte påstå något sådant då ni inte har något att jämföra med. Ang Clas Swahn så har han störst erfarenhet av himlafenomen i Sverige och slår dig på fingrarna gällande auktoritet på området. Dina bilder på facebook är trams, de visar inga chemtrails, de bilderna visar endast att du inte har en aning om hur chemtrails skulle bete sig och du bygger hela din tes på personliga gissningar. Så bilderna jag tog härom dagen är alltså vanliga utsläpp från ett vanligt flygplan som lägger ett vanligt moln efter sig..? Har jag förstått dig rätt?
Posted on: 2010/6/30 4:30
Edited by gaston on 2010/6/30 10:41:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hahaha vi som passerat 60 har ett långt aktivt liv bakom oss, har vi dessutom varit barnsligt förtjust i den senaste 100 årens teknikutveckling så har vi en del erfarenhet att luta oss emot....
Att jag dessutom vid ett besök i Australien (-96) för första gången kom i kontakt med chemtrals och fick det då förklarat för mig av en militär att det var ett militärt projekt men han kunde inte förklara närmare pga sekretess.....så jag kan bara säga att det finns inte så mycket vaselin i denna värld till att någon ens ska försöka stoppa upp en massa goja i häcken på mig.....speciellt folk som bevisligen skiter i om chemtrails är ett problem eller inte.. Men jag ska tillägga att ingen blir gladare än jag om det skulle vara ofarligt och det endast pga att jag är både morfar och farfar....klart är dock att du inte bryr dig vilket med tiden kan komma att ändra sig..... OT. Hur många idioter till Svenskar förnekade att det fanns arbetsläger i Tyskland redan i slutet på 30-talet, något som sedemera fick bemämningen koncentrationsläger.. Det förekom faktiskt information om dem men vissa somliga förnekade det och vissa gör det fortfarande...men med facit i hand, hur var det...? Av tendenserna att dömma så befinner sig mängder av människor fortfarande i detta dilemma som det är att med egna ögon se något men falla till föga när man hör en förklaring som de inte ens har IQ att bedömma........
Posted on: 2010/6/30 10:38
Edited by gaston on 2010/6/30 11:31:25
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
"Ang Clas Swahn så har han störst erfarenhet av himlafenomen i Sverige och slår dig på fingrarna gällande auktoritet på området."
Tillåt mig att skratta stort...Att någon bara kan tänka sig att skriva dessa rader tyder på ren desperation. C S är en journalist och har inte alls "störst erfarenhet" av himlafenomen i Sverige.Att bara skriva en sådan sak tyder ju på en enorm okunskap. Läs en bok av denne C S och se hur han facineras och ställer stor tilltro till Ante Johansson som låter berätta om sina bortföranden. Ja alltså att var eller varannan månad har denne person varit bortförad av utomjordingar och denne berättar om detta och herr CS sväljer detta med hull och hår... Att överhuvudtaget hänvisa till denne CS tyder på allmän förrvirring tycker jag. Att överhuvudtaget hänvisa ang chemtrails till någon som lika gärna skulle kunna tro på tomten tycker jag är ett lågvattenmärke. Chemtrails är en realitet och ingen fantasi,det gäller att försöka förstå verkligheten.Det är ju bara att titta upp och kolla själv...
Posted on: 2010/7/2 20:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har vacklat i chemtrailsfrågan länge nu. Ena dan så tycker jag mig se konstigheter i skyn, och andra dan så säger jag mig att det är att ta det konspiratoriska för långt.
Har fastslagit följande som lägsta möjliga variabel i frågan: Om "dom" är kapabla att förgifta vattnet, naturen och maten. Så är det väl ett logiskt antagande att de förgiftar luften?
Posted on: 2010/7/2 20:38
Edited by metaphor on 2010/7/2 22:57:56
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag var också skeptisk länge men för drygt ett år sedan fick jag se eländet med egna ögon och det var verkligen fruktansvärt,
Det liknade ingenting som jag tidigare sett och har heller inte sett lika fruktansvärda "trails" sedan detta. När jag såg detta fasansfulla fenomen själv fanns det inget tvivel längre... Samma flygplan flög samma rutt fyra ggr,med olika typer av mönster på spridningen. Jag tror att när någon verkligen uppmärksammar detta så förstår vederbörande direkt att dettta är inte naturligt. Det är liksom så tydligt att något är fel , jag har god kännedom om flygplan och det är trots detta fullt möjligt att chemtrails kunnat fortgå under flera år före det jag verkligen la märke till detta. Det är för mig beklämmande att myndigheterna inte "låtsas "om detta alls... De tror nog att "om ingen utalar sig så dör intresset snart"...
Posted on: 2010/7/2 21:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har man tillgång till världens största UFO-arkiv så vet man mer om himlafenomen än dig. Quote:
Visa mig ett enda bevis....
Posted on: 2010/7/4 4:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sök själv så hittar du. Mycket enkelt !!!
Posted on: 2010/7/4 22:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Inte om man inte vet vad man skall göra med informationen. Du har tillgång till världens största databas via internet. Vet du mer än de vise för det?
Posted on: 2010/7/4 22:20
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
![]()
|
Quote:
CS: så kallade förklaringar till fenomen är oftast fel, antagligen runt 85%.
Posted on: 2010/7/4 22:33
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vilka är de vise i detta fall? De som tror att varenda flygplan över Växjö släpper ut en massa virus, tillåt mig skratta...
Posted on: 2010/7/5 5:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nä, skrattet blev, säkert ofrivilligt, på min sida. ![]()
Posted on: 2010/7/5 7:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Chemtrails: International Symposium in Belgium a Success From May 28-30, 2010, The Belfort Group held a successful international symposium in Ghent, Belgium, on global aerosol spraying, better known as chemtrails. Read more at Suite101: Chemtrails: International Symposium in Belgium a Success http://news.suite101.com/article.cfm/ ... ess-a243820#ixzz0snPy99Dj
Posted on: 2010/7/5 8:51
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ää men ja drar till jobbet då:()
Posted on: 2010/7/9 6:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hmm skulle vart ett chemtrails foto där,,,,,
Posted on: 2010/7/9 6:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
History Channel Documentary Validates Chemtrails and Weather Warfare
http://www.infowars.com/history-chann ... ails-and-weather-warfare/
Posted on: 2010/7/9 9:42
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login