Vakencorner

Re: Idag i västergötland...
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Frågat din lokala tidning om det, inte? Det är vi många om, som inte har. Men Vi skall!?
Posted on: 2010/7/20 23:25
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Att fråga dom lokala tidn. Är väl fullständigt meninglöst då dom bara efterapar dom STORA tidningarna
Posted on: 2010/7/21 0:32
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Idag/imorse fick ja mig ett motstånd när jag klev ut!
Igår/förrgår natt, Var vår himmel i småland helt sanslöst way out verklighet (Kändes det som), slöjorna"molnen" var i uv lysande effekt troligtvis pga av månen..., var ballt och se aldrig sett så skev himmel under alla mina himlakvällar!, Trodde nästan hjärnan fått flipp, Polaren hade också sett skyn iförrgårrnatt, och bekräftade upplevelsen! Till sak! Imorse möttes jag av detta. Satte mig direkt på vespan och åkte upp till utsikten över stan. Hemma http://img5.imageshack.us/i/20100721002.jpg/ "Utsikten" http://img828.imageshack.us/content_r ... 100721022.jpg&via=mupload Som TS beskriver har upplevts av många andra också! Jag efter frågade artikel/artiklar ang ny en allergi i sverige som en löpsedel löd... Fick pm från en, Det som var ny allergi är något dem kallar för super pollen läste ja senare..., Ja ni hör själva. Svenska djurlivet/natur livet är helt förändrat. Ingen fågelsång, inga getingar? sjuka höga halter av barium i skogen/marken/träden MM.
Posted on: 2010/7/21 11:54
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
I förra numret av tidskriften Vetenskap och Folkbildning, förlåt, Allt om Vetenskap fanns en artikel om "K-strimmorna" som de kallades...
Ja, men det finns ju minst en sådan artikel i varje nummer... tidigare var det om Fri Energi och "Doggerland" och nu om Niburu och 2012...
Posted on: 2010/7/22 9:49
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nickeheaad:
Kan du förklara för mig hur det kommer sig att det utsprejade kan falla tillbaka till jorden på mindre än 30 minuter? Kan du förklara för mig hur det är möjligt att det som du påstår sprejas från flygplan kan falla rakt ned på dig? Var en man och stå för dina uttalanden och svara på frågorna. jonanonym: Fina bilder. Men hängde det "vita" kvar i skyn längre än 30 min? Om ja. Förklara då hur TS kan få det i huvudet redan efter 30 minuter.
Posted on: 2010/7/22 10:44
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Allt jag skriver nu är bara en utveckling av teori. inte konstaterande. Alltså föra en dialog med likasinnande.
Är övertygad om chemtrails förekommer. När man väl börjar se märkligt beteendé av hur flygplan flyger samt lyckats se dom fysiskt flyga på hög höjd i ett rutnät, där sedan efter ett tag blir förändring av vädret i form av att strimmorna sprider ut sig så hela himlen på extremt kort tid blir i en skimrig grått dimma, och börjar blåsa märkligt, för att sedan efter någon timme eller 2 återgå till "fint" väder igen. Har man upplevt detta "fenomen" ett antal gånger, anar man att nåt sker. Syftet tror jag är dels kontrollera vädret men även kontrollera oss människor och djur psykiskt. Tror även att de använder HARRP anläggningar för då aktivera funktioner. Mycket av fågelivet har försvunnit, därför "uppfanns" fågelinfluensan, efter som mycket av fåglarna helt enkelt flög fel, flög i hus och etc. Då är det väl bra att kunna dölja det med fågelinfluensan.
Posted on: 2010/7/22 13:23
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
"När man väl börjar se märkligt beteendé av hur flygplan flyger samt lyckats se dom fysiskt flyga på hög höjd i ett rutnät, "
Jag är övertygad om att innan du läste om chemtrails så hade inte du någon gång reflekterat över valrese flygplanskorridorer eller flygplanens "beteende. Eller hur?
Posted on: 2010/7/22 16:45
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
"Rutnät" är i de flesta fall en produkt av att flygplanen ofta följer bestämda flygvägar, och när nästa plan kommer så har föregående plans strimma förflyttats av vinden och det efterföljande planets trail blir därför parallell med det föregående även om det flyger exakt samma väg. Lägg till en korsande flygväg och det blir ett rutnät.
De flesta stora plan kan ni följa här: http://www.flightradar24.com/ Flygvägar: http://www.lfv.se/AIP/ENR/ENR%206/ES_ENR_6_1_1_en.pdf http://www.lfv.se/AIP/ENR/ENR%206/ES_ENR_6_1_3_en.pdf
Posted on: 2010/7/22 18:06
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det är då väldigt märkligt. man sticker hål på bubbla efter bubbla men de som kommer med påståendena fegar ur och vägrar svara på frågor.
Det visar sig alltid tillslut vilka som är byggda på kvinnochassi.
Posted on: 2010/7/23 11:26
|
|||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login