vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#1


See User information
http://www.stockholmpride.org/2010/Pr ... sning-Kalle-med-Klanning/

Vad tycks?

Homosexualesering i Sverige har pågått länge och nu vill man rikta sig in i barn, vad jag ser i alla fall.

Posted on: 2010/7/29 19:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#2


See User information
Jag tycker det är bra att dämpa den extrema könshysterin som råder.

Som om det skulle vara omanligt att gå i kilt eller kjol???

Vi svenskar har ett osunt förhållande till genuskläder.

Och vi svenskar bryr oss alldeles för mycket om vad andra människor ska ha för relationer med andra människor... Vi kan inte låta människor leva som de själva vill, vi ska alltid försöka styra så att det passar in i vår perfekta värld.

Kontroll och övervakningssamhället växer sig starkt på alla fronter...

Posted on: 2010/7/29 21:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#3
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Jag tycker det är bra att dämpa den extrema könshysterin som råder.

Som om det skulle vara omanligt att gå i kilt eller kjol???

Vi svenskar har ett osunt förhållande till genuskläder.

Och vi svenskar bryr oss alldeles för mycket om vad andra människor ska ha för relationer med andra människor... Vi kan inte låta människor leva som de själva vill, vi ska alltid försöka styra så att det passar in i vår perfekta värld.

Kontroll och övervakningssamhället växer sig starkt på alla fronter...


???

Posted on: 2010/7/29 22:14
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#4


See User information
Människor som är allmänt förvirrade och inte ens kan avgöra vilket kön de tillhör är lättare att kontrollera.

Posted on: 2010/7/30 20:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#5
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
... och Pingu vill inte än lära sig vända på tänket. Det vi ser därute på gatorna och som styr allt... såsom media, är ju "kontrollen" - det är den som tex ser till att man kan inte ha ett tv-program eller evenemang utan att det ska ha med Gardell. Det är "kontrollen/styret" som sett till att förstöra fd hederligt folks tänk, så de tänker bakvänt... och tagit Andras tankar som sina egna. Så det är tragikomiskt att läsa att det är kontroll när någon tex påvisar hur pervo styr och är på stan... när det just är hård kontroll i den sista sovjetstaten Absurdistan som på några årtionden slagit sönder hela grunden för "human life" och lagt sig i och stört folkets sinnen och integritet, och det har blivit tramsnissar och robotiserade. Här gillar man därför "naturligt" Venus-projektet.


Posted on: 2010/7/30 21:10
"Karl Kraus var övertygad om att varje litet fel, om än av ringa vikt och till synes begränsat, var ett uttryck för världens ondska. Han kunde se ett saknat komma som ett symptom på ett tillstånd i världen som kunde tillåta ett världskrig. Ett av hans...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#6


See User information
Ja det är helt uppåt väggarna, men samtidigt är det skrivet, "Maktoob" som de säger i arabvärlden.

Posted on: 2010/7/30 21:33
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#7


See User information
Inte tycker då jag att det är speciellt manligt att bära kilt eller kjol!!!
Kjol är och kommer länge än att vara ett plagg för kvinnor.
Att överhuvudtaget anse att kjol är manligt tycker jag inte är sunt.

Jag har egentligen inget emot homosexuella,men jag kan ibland fundera varför de osannolikt ofta dyker upp som programledare inom tex radio?
Är detta medvetet eller?
Ang att det blir en hjärntvätt av barn så måste jag tyvärr hålla med i detta.
Jag tycker inte att det är ok att barn ska behöva uppleva detta.
Det kan inte finnas något positivt med det och då tycker jag att det är förkastligt.
Låt barnen vara små och oförstörda så länge det går,de kommer att få det tufft så det räcker tids nog.

Posted on: 2010/7/30 22:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#8


See User information
Quote:
Att överhuvudtaget anse att kjol är manligt tycker jag inte är sunt.


Är du seriös, en kjol är bara ett stycke tyg... inget som har med personligheten eller könsroller att göra...

Skilj på sexualitet och kläder...

Kilt är det manligaste plagget i världen, endast de män som är säkra på sin sexualitet kan bära det plagget med den stolthet som krävs. Alla andra är fjantar som fastnat i kulturträsket... blivit slavar för lustiga sociala påfund... slav under kulturen...

Posted on: 2010/7/30 23:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#9


See User information
Äntligen. Ännu en icke-diskussion. Ett ämne som så övertydligt är oss stackars satar givet att ägna vår dyrbara tid till att "debatera". Har ni varit där och läst gammelmedia nu igen - FY!

Sthlm Pride är välfinansierad bög/flata/tidelag/younameit-propaganda, så självklart som att mjölk och O¨boy sitter ihop - eller nåt.

Trots det accepterar jag människor, för det är väl det vi är, eller?.

Propaganda biter bäst på barn, för de är lättst att vaska hjärnorna på, då deras föräldrar jobbar som slavar hela dagarna och har därmed inte tid att uppfostra de stackars små liven, och överlämnar uppfostran till media = staten = facismen.

Hjärntvätten i denna tråd gäller inte bara barn, är jag rädd.




Posted on: 2010/7/30 23:53
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#10


See User information
pingu skriver "Alla andra är fjantar som fastnat i kulturträsket... blivit slavar för lustiga sociala påfund... slav under kulturen..."

Ja, just det ja. Det är bara en konstruktion. Och en fri människa, som du pingu, bryr dig inte om sådant. Men varifrån kommer idéerna du ger uttryck för?

En ledtråd får vi från ”Who Stole feminism” av Christina Hoff Sommers. Där förekommer hänvisningar till ”The Ford Foundation” som ekonomisk källa för feministiska förändringsprojekt inte mindre än nio gånger. Här är en av dem:

”A nationwide feminist campaign to change the curriculum of the American academy is receiving support from the highest strata of education and government. The Ford Foundation recently helped launch a National Clearinghouse for Curriculum Transformation Resources at Towson State University in Maryland, to give the growing number of transformation consultants in our nation’s schools quick access to resources. The Towson center provides consultants and project directors with readings on feminist
pedagogy, samples of women-centered syllabi, lists of womencentered textbooks, and suggestions for women-centered audiovisual materials. It provides aspiring transformationists with manuals on how to start their own projects, as well as a list of resources to help them to
”counter resistance.”8 The transformation projects receive generous funding from major foundations and from federal agencies such as the Women’s Education Equity Act Program and the Fund for the Improvement of Postsecondary Education (FIPSE), as well as from the state governments
of New Jersey, Tennessee, Montana, Pennsylvania, Maryland, and California.”

Så pingubenji den frie tänker som han har lärt sig tänka... av Ford Foundation.

Posted on: 2010/7/31 10:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#11


See User information
Quote:
Men varifrån kommer idéerna du ger uttryck för?


Från mig själv och min upplevelse av medlemmar i ett fadderi på universitetet. Där upplevde jag själv att kiltbärare var de som var säkrast på sin sexualitet, de vågade bryta sociala normer. De vågade göra något som egentligen är harmlöst, att bära kilt. De utmanade löjliga sociala påhitt.

Så mina tankar kommer från egna upplevelser av kiltbärare. Inte från någon Ford Foundation de närmaste 4 leden iallafall, men du har rätt. Deras stolthet kan vara ett resultat av den kultur som utbyttes med utbytesstudenter på 80-talet (då traditionen började på universitetet). Utbytesstudenternas stolthet kan vara ett resultat av politik på 1500-talet.

Fanns "Ford Foundation" då?

Posted on: 2010/7/31 11:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#12


See User information

Posted on: 2010/7/31 11:57
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#13


See User information
Nu slingrar du dig, pingu. Jag talade inte om en kilt, som är en skotsk tradition, utan om dina ord som jag citerade och återigen citerar här:
"Alla andra är fjantar som fastnat i kulturträsket... blivit slavar för lustiga sociala påfund... slav under kulturen..."

Om man följer dina ord så är ju även en kiltbärande skotte "slav under sociala påfund", som du uttrycker det.

För övrigt fick jag just reda på att även, föga förvånande, Rockefeller Foundation är involverad i att sprida den typen av tänkande som du ger uttryck för i citatet:

http://mensnewsdaily.com/2006/06/04/a ... ist-hate-for-fathers-day/

Posted on: 2010/7/31 13:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#14


See User information
Quote:
Om man följer dina ord så är ju även en kiltbärande skotte "slav under sociala påfund", som du uttrycker det.


I allra högsta grad ja.

Men jag snackar om att bryta normer. I Sverige är normen att inte bära kilt. I Skottland är normen att bära kilt vid finare tillställningar.

Så "att vara slav under kulturen" i Skottland skulle vara 'att tvinga sig själv att ha kilt även fast man ogillade den'.

Posted on: 2010/7/31 15:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#15


See User information
Haha, globalisterna har dig exakt där de vill ha dig. Rockefeller skulle vara nöjd om han läste vad du skriver.

http://trueconfessions.info/SatanPit- ... vid-rockefeller3-jpg.jpeg

Posted on: 2010/7/31 15:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#16


See User information
Ja, du... det enda som finns att säga om detta sägs bäst via serien Nemi:

http://2.bp.blogspot.com/_Ex54wHKh8cA ... ERwb-3GI/s1600-h/nemi.jpg

Posted on: 2010/7/31 17:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#17


See User information
Kjol har väl kvinnofolk av en anledning? Att kunna kissa på åkern utan att visa upp hela härligheten för mansfolket?

Posted on: 2010/7/31 17:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#18


See User information
Varför är det så svårt för er att se vad som är på gång? Det handlar inte om att vara för eller emot homoäktenskap. Det handlar om att pride är indoktrinering. Hur är det möjligt att inte se det?

Föreställ dig att du är en plutokrat, en globalist, som vill öka din makt. Världens äldsta knep kallas då "söndra och härska". Därför stödjer du allt som söndrar människor: radikalfeminism för att det skapar strider mellan könen. Mångkultur för att det fragmenterar tidigare enade nationer som skulle kunna hota din makt till tusentals mikronationer som istället för att se vad du sysslar med är upptagana med att konkurrera med varandra.

Du vill att dina banker och multinationella företag ska kunna agera utan att nationer sätter gränser för dig. Ja, du vill helst upplösa nationerna helt och hållet så att befolkningen hamnar under din kontroll. Därför stödjer du allt som upplöser traditioner som håller människor samman i gemenskaper, framför allt allt som stärker känslan av att ha ett gemensamt nationellt öde.

Allt detta hänger samman.

Därför är det logiskt att "Rockefeller Foundation" och "Ford Foundation" har lämnat ekonomiska bidrag till sk "genusvetenskap". Och det är också skälet till att globalisterna ägnar sådan kraft till att få nationalism att framstå som något negativt.

Salbuchi är värd att lyssna på:

http://www.youtube.com/user/arsalbuchi#p/u/5/YoPFnwIhu9w

Posted on: 2010/7/31 17:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#19


See User information
Det är bäst att vara mycket tydlig innan jag släpper den här tråden. Titeln är "Stockholm Pride hjärntvätt av barn". Det handlar alltså om ideologin som ligger bakom pride. Därför har Nemiserien oven ingenting med saken att göra, för det här handlar inte om äktenskap mellan homosexuella.

Jag kan vara positiv till exempelvis Iran, både till folket och religionen, men kritisk mot den nuvarande regimen och dess politik. På samma sätt är det med pride. Du kan ha en positiv attityd till homosexuella etc, men ändå vara kritisk mot ideologin bakom pride. Det är väl ganska enkelt?

Posted on: 2010/7/31 18:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#20


See User information
Nordbo,

Exakt.

Stockholm Pride är dock hjärntvätt av både barn och 'vuxna' [finns väldigt få vuxna kvar idag], där tvättandet sköts av media.

Posted on: 2010/7/31 18:30
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#21


See User information
Quote:

Karsten skrev:
[finns väldigt få vuxna kvar idag]

Amen på det.

Posted on: 2010/7/31 19:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#22


See User information
Quote:
Världens äldsta knep kallas då "söndra och härska".


Och att skapa konflikt mellan normala "vuxna" och HBT är den konflikt de önskar skapa... Då kan de nämligen styra två grupper i en väldigt emotionell konflikt.

Vi ska bara sluta bry oss om andra människors relationer och sexualitet... vi ska sluta bråka...

Slutar de "normala vuxna" bråka så finns inget behov av pride (som egentligen är motreaktionen av alla attacker mot HBT)

Pride slutar den dagen vi slutar hetsa mot dem...

Posted on: 2010/8/1 2:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#23


See User information
"Pride slutar den dagen vi slutar hetsa mot dem..."
Vem har inplanterat den tanken i dig.
Vem hetsar?, Vilka är Vi vilka är Dem. Jag hetsar ingen pride arrangör. Men jag tycker spektaklet är motbjudande.


Posted on: 2010/8/1 11:04
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Stockholm Pride hjärntvätt av barn
#24


See User information
Ja, spektaklet är en freak show helt enkelt. Och 'vi' ska visst programmeras att acceptera detta.

Tack min skapare för att jag har ett fullgott virusskydd mot denna typ av intrång - och annat.

Posted on: 2010/8/1 11:42
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS