vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Chemtrails för att dölja något?
#1
http://www.youtube.com/watch?v=AJ3P8D_cjvg&feature=related

Jag kommer hitta fler filmer/video där människor har filmat/fotograferat.

Nu förstår jag allt! :(

menola


Edited by menola on 2010/8/16 15:26:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#2


See User information

Tycker det ser ut som han filmar mot en glasruta/fönster, men kan ha fel.

Dock tror jag chem trails har en (säkert fler orsaker) övergriplig funktion, nämligen att blockera trålning/motsvarande från rymden. Titigade tester jag sett påvisat en hög halt av Barium, som har en riktigt bra funktion för det. Är själv övertygad att medvetandehöjningen mm har samband med detta.

Posted on: 2010/8/16 15:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#3


See User information
Ursäkta, har du pundat fluor eller? Hehe
Solreflexer i kameran.

Angående chemtrails däremot så är det dags att vi tar en vettig diskussion om detta. Under en hel sommar på landet i roslagen, ganska nära arlanda, så kan jag inte minnas att jag sett en helt blå himmel på hela sommaren. Ständigt denna dis av sk. chemtrails. Vad fan är det som pågår?

Posted on: 2010/8/16 15:03

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#4

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#5
Jag kallar det ljusblått ,dis. :(

menola

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#6


See User information
Quote:

Angående chemtrails däremot så är det dags att vi tar en vettig diskussion om detta. Under en hel sommar på landet i roslagen, ganska nära arlanda, så kan jag inte minnas att jag sett en helt blå himmel på hela sommaren. Ständigt denna dis av sk. chemtrails. Vad fan är det som pågår?


Ja, fy. Men under en vecka eller två var himlen så blå över Göteborg, har nog aldrig sett det så blå i hela till liv (Som jag kommer ihåg). Nu däremot, har nästan chem trails blivit en dimma/hinna, istället för evighetsränder...

Undrar inte om dom har bytt ingredienser i soppan?

Posted on: 2010/8/16 15:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#7


See User information
Quote:


Jag ska vara väldigt ärlig här. Om du säger att du sett något konstigt SJÄLV så kommer jag lyssna, men att hålla fram kassa youtubeklipp som bevis blir bara Kalle-Anka. Vem vet vad för manupilation, synvilla, önsketänkande, optisk illusion, dålig digitalkamera etc som ligger bakom de sk. bevisen.

Posted on: 2010/8/16 15:53

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#8
Det borde läkt dokument om chamtrails alex jones borde veta?
angående nibiru skall ta och kika på solnedgången oftare se om tvilling solen går att se

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#9

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#10


See User information
Fett... Dags att sätta på nya verktyg på kameran o fota solen...
Har tagit kort på månen på natten, http://www.mepprograms.org/lunar2.jpg

Inväntar nu en telekonverter så jag kommer mycket närmare med bibehållen skärpa.

Posted on: 2010/8/16 23:00
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja Nibiru
#11
Att det finns ufo är bevisat jag har själv set ett 50tal när jag är i meditativt trans alfavåg stadium etc kan jag kommunikasera med dom.
Men om detta är bilder på nibiru värkar oklart det var ju flera stycken prickar runt solen samtidigt? menola

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#12


See User information


Det lustiga med dessa...

Som Nasa beskriver orbana;
http://stereo.gsfc.nasa.gov/artifacts/artifacts_cosmic_rays.shtml

Men hittar ine nu en annan film hos Nasa, där man faktiskt ser en av dessa röra sig. Har den nerladdas, men hittar nu inte sidan.


Posted on: 2010/8/16 23:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja något?
#13
hmm ser utt som massor av ufon typ dom färdas över ljusets hastighet kan även färdas genom maskhål då tid mer eller minder sätts ur spel det tar ca 1timma att färdas till plejaderna har jag för mig bild på plejaderna och dess namn!
http://prosjekt.uia.no/groups/astro/pleiaderna.jpg

Det finns bättre bilder att hitta men lägg märke till namnen på stjärnorna likt våran hjärna och formen likt ett huvud slump skulle inte tro det.
om man sett denna video illuminated chakras får man sig en tankeställare
http://video.google.com/videoplay?docid=-7770222538868861415#

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#14


See User information
Ufos ja...

Har själv sett dessa, även på mycket närmare håll (ca 300m).
Och med den vetskapen kan jag inte referera det till något vi gjort...

Brukar flukta när jag är ute nattetid på stjärnirna och det är ofta man ser dessa. Skulle vilja se den sateliten som ändrar hastighet, gör 100 gradiga svängar på 5-öringen...

Men innan filmen, en liten lathund för den som vill undersöka saker vidare, denna används av försvaret...

Resized Image



Damet... Ska hämta länken och...

"Subscriptions are temporarily unavailable, please check back later."

Ja ja, postar länken senare...

EDIT:Inte mycketsom funkar nu... Men såg att filen ligger här nedanför...

Attach file:


Link only for registered users

Posted on: 2010/8/17 2:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja något?
#15
jo visst är det så jag brukar oxå titta upp på himlen och be om kontakt ofta så blinkar det till i bland en grupp samtidigt i bland så kan jag peka upp på himlen och exakt där jag peker så far det i väg ett sträck på himlen för några veckor sedan var jag vid en polare hade drukit öl och diskuterat världen på väg hem så fick jag kontakt med flera som vanligt bad om mera då kom det som ett svart energi sträck som träffade mig kändes som yoga för huvudet

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#16


See User information


Men dom går och se nästan varje natt, om det är stjärnklart. Sitt bara o kolla på stjärnbilder... so kommer du säkert se en stjärna som har hemlängtan o e lite pissnödig... Hur det än är, så är den på väg någonstans...

Posted on: 2010/8/17 3:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#17


See User information

Posted on: 2010/8/17 5:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#18


See User information
Quote:

menola skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=AJ3P8D_cjvg&feature=related

Jag kommer hitta fler filmer/video där människor har filmat/fotograferat.

Nu förstår jag allt! :(

menola
Jag med!!!! http://www.youtube.com/watch?v=F0djI8jmPvA&feature=related

Posted on: 2010/8/17 6:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja något?
#19
Som sagt, jag ville se hur ni reagerar på viss information...

menola

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#20


See User information
Att chemtrailsen ser mer ut som dis numer är för att de faktiskt är dis och inget annat. Cirrusmoln kallas dom, ska jag behöva säga det i varje tråd?

Konstigt att det aldrig är klarblått vid Arlanda, undrar hur många plan som flyger förbi där varje dag.

Posted on: 2010/8/18 22:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails för att dölja något?
#21

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#22


See User information
Quote:

alarik skrev:
Att chemtrailsen ser mer ut som dis numer är för att de faktiskt är dis och inget annat. Cirrusmoln kallas dom, ska jag behöva säga det i varje tråd?

Konstigt att det aldrig är klarblått vid Arlanda, undrar hur många plan som flyger förbi där varje dag.


Alarik, tror du att jag är korkad? Jag påstår att det är "chemtrails" endast för att jag haft tid att studera hur plan flyger förbi, gör ett streck över hela himmelen, strecket börjar smetas ut över skyn, och sen blir till en disig soppa. Över hela himmlen inte ett moln om det inte vore för flygtrafikens smog.
Att detta sen sker 7 mil från Arlanda spelar väl egentligen ingen roll. Det är trist att man aldrig får uppleva sin barndoms kristallblå himmel. Ack, ljuva 70 tal.

Om det är "chemtrails" eller inte vet jag ej. Att flygtrafiken däremot sabbar våra skyar är fastställt bortom vidare diskussion.

Posted on: 2010/8/19 23:19

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#23


See User information

Nu vet jag inte om denna e fejkad eller om den är verklig, men...

http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU

Närmare orginalet...

http://www.youtube.com/watch?v=UKO7bkUU_oI&feature=related

Posted on: 2010/8/19 23:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails för att dölja något?
#24


See User information
Quote:

Avatar skrev:

Nu vet jag inte om denna e fejkad eller om den är verklig, men...

http://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU

Närmare orginalet...

http://www.youtube.com/watch?v=UKO7bkUU_oI&feature=related


Den är inte fejkad, men det är inte heller sprayning du ser på videon. Planet belyses helt enkelt av solen i molnskikt som kommer och går.
Kika lite framför vingen vid ett par sekvenser tidigt i videon så kan du nästan se hur den plöjer igenom något.

Posted on: 2010/8/19 23:58

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
45 user(s) are online (45 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 45

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS